Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Terschelling Oosterend verdeeld zijn.

1. Stuitend! We zijn onbeschoft behandeld. We waren voornemens hier te gaan eten maar bij de aperol spritz kregen we een slap aftreksel waar nauwelijks prosecco en aperol in zat. Toen we de serveerster hier vriendelijk naar vroegen pakte ze de fles en zonder iets te vragen schonk ze ons bij en zei onaardig: dit is toch wat jullie willen? Ze liep direct weg en nog steeds smaakte het nergens naar. We zijn vertrokken. Wat een misser.

2. Verse Jus d’orange was drap, vol met pitten en slierten. Bah. Prijs/kwaliteit niet goed. Veels te duur. Elders beter.

3. Ik kom al ruim 25 jaar op Terschelling en dus ook bij de Boschplaat. Voorheen een leuke bistro met dito gerechten en redelijk betaalbaar. Helaas door de nieuwe eigenaar in een Franse stijl veranderd waardoor naar mijn mening het gemoedelijke karakter er volledig af is. De prijzen zijn absurd hoog; ik betaalde voor een mager kopje cappuccino en een iel gebakje €9,- . Bediening was ook niet erg toeschietelijk. Jammer. Terschelling is wat mij betreft echt een icoon armer. Gemiste kans!

4. Bizarre prijzen voor simpele frisdrankjes.
    20cc voor € 2,80 en schrik niet, Cola light 33cc € 4,80……..
    Bijna 5 euro voor een fles cola, dit kan echt niet.

5. Antoinette € Leo

Om 17.30 Te laat voor een portie bitterballen (terras) wijn aan de forse prijs.
    Alle potjes met plantjes op de tafeltjes buiten waren dood. Tafel niet schoongemaakt.
    We komen niet terug, terwijl het jaren daarvoor altijd gezellig was. Waarom de menukaart in het Frans? Terschelling onwaardig!

6. Heerlijk gegeten. Mooie sfeer. Aanrader!

7. Saskia

Super vriendelijke medewerkers, heerlijk eten en gezellige sfeer. Het was voor mij heel bijzonder.

8. Saskia

9. Wij wilden graag ter gelegenheid van mijn verjaardag hier wat gaan eten, we hadden gereserveerd maar toen we arriveerden werden we geweigerd op het terras omdat het te koud zou zijn (18 graden) voor diner op terras. Bovendien wilden ze ook zelf niet buiten gaan bedienen… want het was te koud! Kom op zeg… beetje klantvriendelijker mag wel hoor!

10. De huisgemaakte appeltaart was niet vers. Heel koud, of deze uit de vriezer kwam. Hele grote stukken appel, het deeg was zompig, nat.
    Heel teleurstellend, we nemen meestal het cranberry gebak, dit is echt de lekkerste van heel Terschelling, de verwachtingen waren voor de appeltaart dus ook hoog. De punt is te klein en de prijs te hoog.
    Tevens hadden wij onze twijfels over het vers geperste jus d'orange… of deze wel echt vers geperst was.
    Wij komen al jaren bij dit restaurant… maar zijn nu toch wel een beetje teleurgesteld.

11. Stam

12. Peter Bakker

Gezellig strandpaviljoen in de jaren 50 stijl, leuk personeel en vlotte bediening. Heb hier een overheerlijke hamburger (burning love)gegeten. Echt een aanrader als je Terschelling bezoekt.

13. Sfeervol restaurant. Met 2 personen op een krappe punt van een grote tafel geplaatst. Serveerster miste kennis. Zeer beperkte gerechten (cassoulet) met weinig/geen garnituur (eendeborst). Bespottelijke prijzen voor de wijn. Verhouding prijs/kwaliteit volledig zoek. Dit sla ik bij een volgend verblijf op Terschelling over.

14. Limburgers

Koffie met gebak genomen. Citoenpunt en appelmeisje want ze hadden geen appeltaart. Punt smaakte goed appelmeisje was miserabel, heel klein veel te hard en te donker gebakken. Voor de eerste keer geweest maar ook voor de laatste keer. De prijs was pittig.

4,3
  15. Waardeloze service: verwaande mevrouw, hield terras niet in de gaten, lunch salades niet gekomen, dan wil je niet lullig doen en bestel je ze nogmaals, uiteindelijk duurt het een uur, 2de biertje komt ook niet. Bij afrekenen geen enkele opmerking noch excuus. Bediening 100% ongeschikt. Ik wilde met 6 man gaan eten maar nu niet meer.

16. Margriet Nootenboom.

We hebben een driegangenmenu laten bezorgen en dat was fantastisch, echt heerlijk, uit eten maar dan thuis. Voor herhaling vatbaar. Chapeau.

17. Bram Buijten

Wij zijn al jaren vaste gast, en genieten elke keer weer!
    Niet alleen qua eten maar ook de ambiance is 👌
    En niet in de laatste plaats het team het voelt als thuiskomen, TOPPERS.

18. Heerlijke milde curry met kip en veel groente laten bezorgen. Gerecht was verfijnd van smaak en werd heerlijk warm bezorgd op tijdstip van onze voorkeur. Samen met kleine salade, naanbrood en heerlijke cranberry mousse als nagerecht een compleet verwenmenu.
    Porties zijn van royale omvang. Restaurant biedt absolute klasse, ook in deze periode van lock down!

19. Wolfgang Schmidt

Vertaal van Deutsch naar Nederlands

Für uns ein muss bei jeder Reise nach Terschelling. Sehr gutes Essen, reichlich Auswahlen Speisen und Getränken(Wein usw.) alles schmeckt frisch und sehr lecker. Das Ganze mit einem sehr guten und netten Service in einem sehr gemütlichem Haus. Wir genießen jeden Aufenthalt in diesem Restaurant. Ja, wir kommen wieder!

20. Een vorige keer was de warme appeltaart uit de magnetron niet lekker, deze keer was de hamburger van mijn vrouw zo smakeloos dat we op de vraag of het lekker was Nee hebben geantwoord. Hij werd dan wel van de rekening af gehaald maar al met al: makkelijk geld verdienen op een mooie lokatie… Wij komen niet meer wat mij betreft.

3,7
  21. Roberto

Ik heb deze zaak nooit echt kunnen begrijpen. Vreemde inrichting van het terras. Ook na de verbouwing. Je kan nergens lekker zitten. Echt nergens. Het oogt als een soort jongerenhanghok.

22. Hadden eerst niet door dat we buiten op het (helaas wat saaie) terras zaten. Duurde even voor de bediening kwam. Moest wel zelf eerst "melden" dat wij op terras zaten.
    Hebben lunch gebruikt. Prijs was behoorlijk. Gerechten wel lekker maar eenvoudig en niet aangekleed. Bediening vriendelijk. Interieur mooi.

4,9
  23. Anneke Nagel

24. Prima gegeten, leuke bediening. Echter: op de menukaart staat al aangegeven dat kraanwater niet wordt geserveerd. Dan geef je ruim € 100.-- uit en een glaasje water is teveel moeite? Met deze policy haalt dit restaurant het niveau zelf behoorlijk onderuit. Temeer daar een verklaring uitbleef. Slecht, slecht, slecht.
    Peter van der Kind, Haarlem

25. Na 19 jaar, en veel goede ervaringen toen, weer terug in dit eetcafé. Binnen is er niet veel veranderd. Er is een nieuwe eigenaar sinds twee maanden, dezelfde als van De Reis en Heartbreak hotel. De menukaart voor het diner is kort nu en om 19 uur zijn er daarvan al een paar gerechten niet meer te krijgen, hoewel het niet druk is. Wij nemen de sliptongetjes en de wrap.
    De vissen zijn hier en daar te ver doorgebakken en de groente erbij is van matige kwaliteit. De wraps zijn veel te zout. Zeker als je relatief pittige prijs in aanmerking neemt, is het een teleurstelling. Wij vermoeden dat er in de keuken na twee maanden nog te weinig (deskundig) personeel is. Het bedienend personeel is vriendelijk genoeg, maar dit is wel ons laatste bezoek in een lange reeks aan eetcafé de Boschplaat geweest. Jammer.

3,5
  26. Henk

Na de wisseling van eigenaar hier voor het eerst weer eens gegeten.
    De emaille reclameborden zijn gelukkig allemaal aan de muur blijven hangen.
    Aardige en attente bediening.
    Na verloop van tijd kwamen er meer gasten waardoor het wat gezelliger werd.
    Voorgerechten: brood met smeersels: lekker, en de enorme kom mosterdsoep was ook goed van smaak.
    We gingen voor de pannenkoeken, met spek was goed, het scheurzakje met stroop kon even niet weggelegd worden maar werd door de bediening middels een schoteltje goed opgelost.
    De pannenkoek met brie kreeg na enig beraad een kommetje met cranberrycompote. Goede keuze.

Kortom: het zit wel goed.

27. Zeer vriendelijk personeel en de lekkerste snert ooit gegeten. Ook zo lekker een kop thee is een potje, dus eigenlijk twee kopjes, alles was heerlijk en goed verzorgd. In de zomer komen wij zeker weer terug!

28. Even was er verwarring omtrent de reservering maar wij kregen een gratis drankje omdat we dat vervelend vonden.
    Het eten was prima! Er was zorg aan besteed en dat kon je zien en proeven! Mochten we Terschelling weer bezoeken is dit zeker voor herhaling vatbaar.
    Prijs/kwaliteitsverhouding was ook dik in orde, kortom, prima eetcafe!

29. We hebben er net een bakje koffie gedronken en toen we vroegen om kruidenboter met een mandje stokbrood toen snapte de serveerster ons niet omdat de kaart tot 16:00uur er lag en toen we om de kaart na 16:00uur vroegen ging dat niet... want het was 15:45 uur en de volgende kaart was pas om 18:00uur. Mijn vriendin naar binnen en vroeg er daar ook naar en het was besteld... Maar toen krijgen we i.p.v. kruidenboter een schaaltje gehakte tomaten. Aangezien ik totaal niet van tomaten hou vroegen we aan de dame in kwestie voor een schaaltje kruidenboter. Na het binnen nagevraagd te hebben bleek dat ze totaal geen kruidenboter te hebben... Stokbrood laten staan en gelijk maar afgerekend...

Wij gaan er nooit meer wat drinken of eten!!

30. Na 10 jaar eindelijk weer terug op Terschelling voor vakantie en vanwege de goede herinneringen weer naar Heart Breake Hotel. Wat een afknapper...

De locatie is top en het is tegenwoordig een paviljoen wat het hele jaar op het strand blijft staan. Hoewel het absoluut niet druk was lang moeten wachten voor de bestelling opgenomen werd, nog langer wachten op de bestelde drankjes en nog langer wachten op het eten. Bijzonder onvriendelijke ongeïnteresseerde bediening!

Het eten is oké maar behoorlijk prijzig. Jammer! Dit was vroeger een leuke tent maar wij slaan hem over in het vervolg!