Laatste updates in Terschelling Oosterend

3. Eetcafé De Boschplaat heeft een nieuwe foto
  4. Eetcafé De Boschplaat heeft een nieuwe foto
  5. Peter's profielfoto
    Peter heeft een recensie geschreven voor De Heeren van Der Schelling

Prima gegeten, leuke bediening. Echter: op de menukaart staat al aangegeven dat kraanwater niet wordt geserveerd. Dan geef je ruim € 100.-- uit en een glaasje water is teveel moeite? Met deze policy haalt dit restaurant het niveau zelf behoorlijk onderuit. Temeer daar een verklaring uitbleef. Slecht, slecht, slecht.
    Peter van der Kind, Haarlem

6. Jan's profielfoto
    Jan heeft een recensie geschreven voor Eetcafé De Boschplaat

Na 19 jaar, en veel goede ervaringen toen, weer terug in dit eetcafé. Binnen is er niet veel veranderd. Er is een nieuwe eigenaar sinds twee maanden, dezelfde als van De Reis en Heartbreak hotel. De menukaart voor het diner is kort nu en om 19 uur zijn er daarvan al een paar gerechten niet meer te krijgen, hoewel het niet druk is. Wij nemen de sliptongetjes en de wrap.
    De vissen zijn hier en daar te ver doorgebakken en de groente erbij is van matige kwaliteit. De wraps zijn veel te zout. Zeker als je relatief pittige prijs in aanmerking neemt, is het een teleurstelling. Wij vermoeden dat er in de keuken na twee maanden nog te weinig (deskundig) personeel is. Het bedienend personeel is vriendelijk genoeg, maar dit is wel ons laatste bezoek in een lange reeks aan eetcafé de Boschplaat geweest. Jammer.

7. Henk's profielfoto
    Henk heeft een recensie geschreven voor Eetcafé De Boschplaat

Henk

Na de wisseling van eigenaar hier voor het eerst weer eens gegeten.
    De emaille reclameborden zijn gelukkig allemaal aan de muur blijven hangen.
    Aardige en attente bediening.
    Na verloop van tijd kwamen er meer gasten waardoor het wat gezelliger werd.
    Voorgerechten: brood met smeersels: lekker, en de enorme kom mosterdsoep was ook goed van smaak.
    We gingen voor de pannenkoeken, met spek was goed, het scheurzakje met stroop kon even niet weggelegd worden maar werd door de bediening middels een schoteltje goed opgelost.
    De pannenkoek met brie kreeg na enig beraad een kommetje met cranberrycompote. Goede keuze.

Kortom: het zit wel goed.

8. Nynke's profielfoto
    Nynke heeft een recensie geschreven voor Eetcafé De Boschplaat

Zeer vriendelijk personeel en de lekkerste snert ooit gegeten. Ook zo lekker een kop thee is een potje, dus eigenlijk twee kopjes, alles was heerlijk en goed verzorgd. In de zomer komen wij zeker weer terug!

9. D.Stolk's profielfoto
    D.Stolk heeft een recensie geschreven voor Eetcafé De Boschplaat

Even was er verwarring omtrent de reservering maar wij kregen een gratis drankje omdat we dat vervelend vonden.
    Het eten was prima! Er was zorg aan besteed en dat kon je zien en proeven! Mochten we Terschelling weer bezoeken is dit zeker voor herhaling vatbaar.
    Prijs/kwaliteitsverhouding was ook dik in orde, kortom, prima eetcafe!

10. michel's profielfoto
    michel heeft een recensie geschreven voor De Heeren van Der Schelling

We hebben er net een bakje koffie gedronken en toen we vroegen om kruidenboter met een mandje stokbrood toen snapte de serveerster ons niet omdat de kaart tot 16:00uur er lag en toen we om de kaart na 16:00uur vroegen ging dat niet... want het was 15:45 uur en de volgende kaart was pas om 18:00uur. Mijn vriendin naar binnen en vroeg er daar ook naar en het was besteld... Maar toen krijgen we i.p.v. kruidenboter een schaaltje gehakte tomaten. Aangezien ik totaal niet van tomaten hou vroegen we aan de dame in kwestie voor een schaaltje kruidenboter. Na het binnen nagevraagd te hebben bleek dat ze totaal geen kruidenboter te hebben... Stokbrood laten staan en gelijk maar afgerekend...

Wij gaan er nooit meer wat drinken of eten!!

11. Madeleine's profielfoto
    Madeleine heeft een recensie geschreven voor Strandpaviljoen Heartbreak Hotel

Na 10 jaar eindelijk weer terug op Terschelling voor vakantie en vanwege de goede herinneringen weer naar Heart Breake Hotel. Wat een afknapper...

De locatie is top en het is tegenwoordig een paviljoen wat het hele jaar op het strand blijft staan. Hoewel het absoluut niet druk was lang moeten wachten voor de bestelling opgenomen werd, nog langer wachten op de bestelde drankjes en nog langer wachten op het eten. Bijzonder onvriendelijke ongeïnteresseerde bediening!

Het eten is oké maar behoorlijk prijzig. Jammer! Dit was vroeger een leuke tent maar wij slaan hem over in het vervolg!

12. Ken's profielfoto
    Ken heeft een recensie geschreven voor Eetcafé De Boschplaat

Als eerst wij zijn niet kieskeurig, hebben geduld en houden van eten bij een eetcafe/basic restaurant. Bediening zeer slecht, er werd niet gevraagd of we wat wilde drinken en na 45 min buiten gezeten te hebben met de kaart, zelf naar binnen gegaan om te bestellen. Ze hingen wat aan de bar, te wachten op het seintje van de kok. Vlees zowel de sparibs als de schnitzel erg vet. Toetje niet genomen, durfde het niet aan. Samen maar om gelachen, dat mensen op zo een manier een restaurant draaiende kunnen houden. Prijzen iets boven gemiddeld, vonden wij het zeker niet waard.

13. alma's profielfoto
    alma heeft een recensie geschreven voor Eetcafé De Boschplaat

Steeds voorgenomen om er eens te gaan eten en nu eindelijk hebben we er gegeten en hebben er geen spijt van! Eten was heerlijk goed van smaak, bediening uiterst vriendelijk ondanks dat het best druk was.

Kortom een aanrader en wij komen er zeker nog weer terug!

14. fam a .vos's profielfoto
    fam a .vos heeft een recensie geschreven voor Eetcafé De Boschplaat

Heerlijk eten, ongedwongen sfeer. Gezellig!

15. e douma's profielfoto
    e douma heeft gereageerd op een recensie van Eetcafé De Boschplaat

Aan Arjan, Dit is erg spijtig dat dit zo is gelopen. Want je kunt natuurlijk altijd iets anders bij je gerecht krijgen. Ga dit uit zoeken die je heeft bediend. En als het goed was had je vochtige doekjes bij je spareribs. Gaan hier zeker wat mee doen. Hoop dat we het een volgende keer het U beter naar de zin kunnen maken.

16. Arjan's profielfoto
    Arjan heeft een recensie geschreven voor Eetcafé De Boschplaat

We moesten bedelen om nog een drankje te krijgen. Personeel was met 3, op een rustige avond. Maar het personeel keek niet op of om. Dochter kon geen tosti meer krijgen omdat het al na 5 uur was. Ik wilde graag de pilaf rijst bij mijn gerecht, maar dat was niet mogelijk. Waarom niet was mij een raadsel.

Kortom heel afgelast en niet klantvriendelijk. Eten was prima, ook redelijk snel. Bij de spareribs geen bakje voor handen ontvetten. (22 juli 2015) Verder was personeel vriendelijk.

17. An's profielfoto
    An heeft gereageerd op een recensie van Eetcafé De Boschplaat

Beste Debbie,

We hebben gezien dat je deze recensie opnieuw hebt geschreven en zelf het cijfer voor Sfeer hebt aangepast naar een 10. We hebben de oude recensie (met de andere cijfers) verwijderd, zodat nu enkel nog deze zichtbaar is.

Met vriendelijke groeten,
    An
    Eet.nu

18. Debbie Wouda's profielfoto
    Debbie Wouda heeft een recensie geschreven voor Eetcafé De Boschplaat

Met 5 personen heerlijk gegeten bij de Boschplaat. Mooi opgemaakte borden, ruime porties en een leuke ongedwongen sfeer. Komen zeker terug!

19. Debbie Wouda's profielfoto

• Nederlands
    Oosterend 43 Terschelling Oosterend
  21. Theo's profielfoto
    Theo heeft een recensie geschreven voor De Heeren van Der Schelling

Waarom hier slechte recensies staan is mijn vrouw en mij een raadsel! Wij hebben vanavond echt heerlijk gegeten. Mijn vrouw a la carte en ik een weekmenu van 3 gangen voor 27,50. Dit echter wel inclusief een amuse van zelfgemaakte wildpate en brood met boter, tomatentapenade, olie en zeezout. En daar betalen we ook regelmatig apart voor. Oké, een paar euro duurder dan 'normaal' maar dat was de boven normale smaakervaring zeker waard! Gezellige inrichting ook en omdat het niet zo druk was (winterseizoen) ook tijd voor een praatje. Ik ben blij dat we nog eens terug gaan naar Oosterend op Terschelling!

22. Inge en Naddia's profielfoto
    Inge en Naddia heeft een recensie geschreven voor Eetcafé De Boschplaat

Inge en Naddia

Zaterdag 14 september belandden wij na een flinke fietstocht door de duinen vanuit West, in dit mooie eetcafé in Oosterend. Hoewel het eigenlijk al volgeboekt was, kon er gelukkig toch nog een tafeltje voor twee worden gecreëerd. De wanden zijn bedekt met oude emaille reclameborden, die een geheel eigen sfeer geven aan dit restaurantje. De bediening was vriendelijk en vlot, het eten absoluut geweldig en dat voor een prima prijs. Wij hadden de lamsbout en de spareribs. Hoewel die laatste wellicht iets meer gekruid hadden kunnen zijn toch een dikke 10 voor alles!

23. Josephine's profielfoto
    Josephine heeft een recensie geschreven voor Eetcafé De Boschplaat

Blijkbaar kampt men met personeelsproblemen: er was maar 1 persoon adequate bediening en een door van "huisvrouw" die vooral het eten op de verkeerde tafels serveerde, om het vervolgens daar weer weg te halen en op de juiste tafel te zetten.
    Ons eten zelf was, na ellenlang wachten, heerlijk. We hebben toch maar afgezien van een toetje uit vrees weer een uur te moeten wachten...
    Veel gasten verlieten voortijdig de zaak omdat zij te lang moesten wachten. Jammer, want het eten was goed!

24. Rob en Els's profielfoto
    Rob en Els heeft gereageerd op een recensie van Eetcafé De Boschplaat

Kun je ook een reactie "Vind dit leuk" aanvinken ??

Gr. Els

25. Wilma Langerhuizen's profielfoto
    Wilma Langerhuizen heeft gereageerd op een recensie van Eetcafé De Boschplaat

Het verhaal van Roodkapje wordt anders als de wolf het vertelt...

26. fam. schelvis's profielfoto
    fam. schelvis heeft een recensie geschreven voor De Heeren van Der Schelling

De aankleding van de tafels, veel servetten, glazen, bestek etc belooft heel wat. Helaas viel de kwaliteit van het eten erg tegen en gingen we teleurgesteld weer weg. De amuse die tussen door werd aangeboden was prima, brood met boter, olie etc ook maar de hoofdgerechten die pas na lang wachten kwamen waren beneden de maat, zeker gezien de prijs. Papperige zalm, smakeloze pasta drijvend in badje de olie, een kabeljauwspies met een te aangebrande grill smaak en als klapper het toetje, de pavlova. Dit bleek een keiharde mierzoete fabrieks schuimkrans te zijn, met zure room creme besmeerd en met aardbeien beplakt. Leuk recept voor een kinderkookboek maar niet voor een restaurant met zulke pretenties.

27. Fleur's profielfoto
    Fleur heeft een recensie geschreven voor Strandpaviljoen Heartbreak Hotel

Fleur

Tijdens vakantie op Terschelling aantal maal komen eten, zowel voor lunch als diner. Bediening is stukken sneller dan de andere paviljoens, vriendelijk en adequaat. 's Avonds gezellig met een ober gekletst die goed op de hoogte was van de lokale gerechten en gewoontes. Gerechten waren naar verwachting, smaak prima. Het is geen 5 sterren restaurant maar een strandpaviljoen met een erg leuke sfeer. Prima plek om van het stand te genieten.