Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Terschelling Midsland verdeeld zijn.

1. Elsbeth Nijland

Heerlijk gegeten met een Bongo bon (vrije keuze van de kaart). Aanrader!

2. Lesley Nieuwmeijer

Heerlijk gegeten :)

3. Robbin Bosma

Fantastisch! De sfeer was goed, leuk aangekleed restaurant en er werd goede muziek gedraaid. De eigenaar zong af en toe een nummer waarbij hij door het restaurant liep met een microfoon. Het eten was heeerlijk! Kortom heerlijk gegeten.

4. K.Groenwold

Slechte ervaring bij onder de pannen op 21 april '18. Konden niet tijdig reserveren (moet een dag van te voren?) maar er was nog wel een tafeltje. Eten viel erg tegen. De geserveerde groenten waren koud de frietjes zeer matig en de "gebakken" lees aangebrande zwartgeblakerde aardappelen niet te eten. Het stoofpotje was gelukkig wel opgewarmd maar erg zout. Afgelopen week diverse restaurants in Midsland gehad. Onder de pannen spande met voorsprong in negatieve zin de kroon. Ons zien ze daar niet terug.

1,2
  5. Anoniem

Wij hebben lekker gegeten. Goede sfeer. Horecapersoneel die er zin in hebben en er alles aan doen om het de gast naar zijn, haar zin, te maken. Wat een pareltje.

6. We hebben heerlijk gegeten. Ruime keuze op de kaart. Vlotte en vriendelijke bediening.

7. De with

We hebben het etentje als zeer goed ervaren, sfeer was gemoedelijke en het eten was fantastisch!

8. We hebben een super gezellige avond gehad. Geweldige sfeer, fijne bediening en heerlijk eten!

9. Carolien

Heerlijk gegeten, relaxte sfeer en leuke mensen! Na een fris dagje buiten, voelde dit als warm bad. Het verrassingsmenu met vis was erg lekker.

10. JG van den Brink

Wij hebben op zaterdagavond met 6 personen gegeten in Onder de Pannen.
    De menukaart is aantrekkelijk met daarnaast heerlijke dagaanbiedingen.
    Reserveren is echt nodig, want er is veel belangstelling voor een plaatsje.
    De gastheer is creatief in het vinden van een oplossing als er meer mensen komen dan zich aanvankelijk hadden aangemeld… dat ging wel een beetje ten koste van onze beleving van ons avondje uit, omdat we wel een mooie plaats terug kregen, maar ongemakkelijk kwamen te zitten aan tafel met niet verplaatsbare stoelen en twee ongelijke tafels.
    Toen hij ging optreden viel het ongemak in het niet door de leuke sfeer en het lekkere eten. Al met al een heerlijk avondjes uit gehad.

11. We hebben heerlijk gegeten. Meteen bij binnenkomst een warm welkom! Wij hadden het driegangen verrassingsdiner.
    Heerlijk!

12. Wat een geweldige ervaring. Een zeer enthousiast welkom. Een zeer vriendelijke en razendsnelle bediening (helemaal alleen voor het volledig gevulde restaurant ) verrassende kaart met heerlijke gerechten die ook erg smakelijk waren. Wij kozen een proeverij van voorgerechten en een proeverij van stoofpotjes en hebben van elke hap genoten.
    Hier komen we zeker nog een keer terug. Eem aanrader.

13. Marc Jespers

14. Zoals altijd werden we gastvrij onthaald door Pieter.
    We kozen voor de 3 stoofpotjes voor ons samen. Smaakte heerlijk. Door alle bijgerechten die hier geserveerd worden hadden we geen zin meer in een nagerecht.
    Het Jopen bokbiertje is ook een aanrader.
    Top restaurant waar we nog (heel) vaak terug hopen te komen.

15. Klaas Wijnsma

Wanneer wij op Terschelling zijn gaan we altijd een aantal keren bij Onder de Pannen eten, zo ook oudejaarsavond. Eten was wederom geweldig en de sfeer heerlijk ontspannen. Staan heerlijke gerechten op de kaart en de bij garnituur allemaal even smakelijk klaar gemaakt en mooi gepresenteerd. Dus van de zomer gaan we er zeker weer een paar keer lekker eten.

16. Annet en Onno

Heerlijk gegeten, en ondanks de drukte van Oudejaarsavond een prima service en gezellige sfeer.

17. Wij hebben heerlijk gegeten bij de koffiepot. De proeverij van voorgerechtjes is echt een aanrader! Personeel vriendelijk en de sfeer is relaxed.

18. Vissertjes

Weer de fijne ervaring van welkom zijn. Lekker gegeten, goede sfeer. En wat denk er is weer Life gezongen. Tweede kerstdag heeft een kroontje gekregen. Tot de volgende keer.

19. We hebben hier ongelooflijk lekker gegeten. Vooraf nacho's en brood met kruidenboter. Een goed begin met homemade kruidenboter. Als hoofdgerecht haasbiefstuk en surf en turf. Beiden lekker rood en supermals. Zelden heb ik rood vlees zo lekker gegeten! Ook de frietjes en aardapppeltjes waren heerlijk. En dan nog heerlijke desserts. Bij de fles wijn werd een fles water standaard geleverd. Top! Op een normale zaterdag in de winter zat het hier toch helemaal vol. Een echte aanrader voor iedereen die naar Terschelling gaat.

20. Connie Meinders

Erg gezellig en sfeervol. Het allerleukste vond ik dat de eigenaar (? denk ik) liedjes ging zingen waardoor de sfeer er helemaal in kwam.

21. Heerlijk gegeten! Ivm zwangerschap mocht ik niet alles van de proeverij. Door de kok werd er voor iets anders gezorgd. Top geregeld!

22. Bert de Jong

Kom er ieder jaar een paar keer op Terschelling en het is hier iedere keer weer prima eten in een gemoedelijke sfeer. Ben je ergens te vaak geweest als men je bij je naam begint te noemen?

Advies: Neem zeker een schaaltje compote bij het gerecht. En een pannensoep vooraf is ook geen verkeerde keuze.

23. Astrid Dijkstra

Fantastische snackbar. Al 25 jaar geleden, toen nog echt een houten frietkot, goed spul en vriendelijk personeel.
    Wij worden elk jaar met veel vriendelijkheid en herkenning geholpen.
    En voor de mensen met het plassende puppy, jullie hadden uit fatsoen gewoon even om een bakkie water kunnen vragen om het plasje weg te spoelen. Het is niet echt smakelijk om voor een eetgelegenheid een behoefte van een hond te hebben.
    Ik zeg, ga zo door O'Kees en hou jullie kwaliteit aan.

Hartelijke groet, Astrid uit Zwolle.

24. Meerdere keren gegeten. Lekker en goed eten voor een prima prijs. Ook de niet-pannekoek gerechten zijn zeker een aanrader. Wel jammer dat het binnen erg krap ingericht is.

25. Henk en Truus

We kregen n verrassingsmenu en konden vlees of vis kiezen. Het eten was prima evenals het nagerecht.

26. Heerlijk gegeten, leuke bediening. Enige minpuntje; het was erg benauwd binnen verder zeker een aanrader!

27. Lekker gegeten, aardige combinaties. Uit menu niet altijd op te maken wat je zou krijgen.
    Serviesgoed wat rommelig, bestek viel er soms in.
    Wijnen lekker. Personeel een beetje populair, maar wel attent.

28. Jacob Visset

Heerlijk gegeten, goede bediening, een aanrader.

29. Heerlijke avond gehad, lekker eten, mooie portie, heerlijke eigengemaakte frieten, zonder te vragen een kan water op tafel, ik kom hier graag als ik op Terschelling ben is mijn vakantie helemaal af met een etentje in dit mooie restaurant! Een aanrader.