Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Terschelling Hoorn verdeeld zijn.

Heerlijk gegeten. Prettige vlotte gezellige bediening. Mooie avond genieten

Lekkere tapas en ons favoriete wijntje malbec van Salentein. Goede en vriendelijke service! Wij komen zeker de volgende x op Terschelling weer terug!

A. den Brabander

Bij binnenkomst meteen al een vreemde aanvaring (snauw: dat wordt al geregeld) van het bedienend personeel op de vraag of er een kinderstoel aanwezig was. Goed kan gebeuren.
    Toen we met zijn zevenen zaten werd er op de hoek van de tafel een stapel boorden neergezet. De verwachting is dat deze vervolgens door de bediening worden verdeeld over de gasten aan tafel. Niets van dat al. We moesten zelf de borden en het bestek uitdelen. Vreemd. Na de eerste ronde drinken werd zielloos de eerste ronde tapas op tafel gezet: zonder verdere uitleg en met een ongeïnteresseerdheid die ik zelden heb meegemaakt. Verschillenden van ons zaten inmiddels zonder drinken maar daar werd niet naar gevraagd. Na enig ostentatief zwaaien de aandacht van een jonge zeer vriendelijke serveerster weten te trekken die onze bestelling alsnog en vriendelijk opnam. Pluim!
    Wat betreft het eten: geen smaak, of eigenlijk smaakte alles hetzelfde (overmatig gebruik van paprikapoeder?), soep was extreem zout (heb ik aan de kant geschoven). De tweede ronde was eigenlijk even erg: van hetzelfde laken en pak, ongeïnteresseerd opgediend, geen vraag over eventueel nog een drankje, alles smakeloos en veel te zout. De zalmcarpaccio sloeg werkelijk alles: zeer dik gesneden, tot twee kleuren grijs verkleurd (zalm is toch zachtroze?).
    Kortom een oprechte afrader!!!

Jan Rutgers

Boter noch vis. Beperkte kaart, lastig diner samen te stellen behalve paella. Had graag een goede zarzuela gegeten. Eten op zich was goed eetbaar. Sangria te zoet.

We komen jaarlijks op Terschelling en doen altijd restaurant 'De Reis' aan. Ook deze keer weer heerlijk gegeten en de Sangria was voortreffelijk! Komen volgend jaar weer terug.

Josine de Bont - Planje

Heerlijk gegeten. Prettige sfeer. Komen zeker een keer terug!

Vriendelijk personeel, gezellig. Eten was lekker maar de geitenkaaskroketjes waren van veel mindere kwaliteit dan we gewend zijn.

Henny Huizinga

Heerlijk gegeten in een klein maar sfeervol restaurant. Er kwam, geheel in stijl, Ierse folkmuziek uit de speakers. De bediening was vriendelijk, het eten kwam snel en smaakte verrukkelijk. Wij gaan er zeker weer heen!

Heerlijk gegeten en gedronken.
    Vriendelijke en goede bediening.
    Fijne sfeer.

Van Willegen

Deze week ondekt en hier voel je je echt welkom. Prettige, attente bediening en heerlijke gerechten voor een nette prijs. Als je op Terschelling komt, moet je hier gegeten hebben om het zelf te ervaren. Beter kan niet.

We gaan elk jaar bij de koegelwieke eten, heerlijk. Hopen het volgend jaar weer te doen.

Albert Boer

In mei met 10 personen heerlijk gegeten, geweldige bediening en bijzonder leuke sfeer. Wij komen in oktober zeker terug

We komen hier al een jaar of 8 zeer regelmatig. De eerste jaren zou ik de Reis absoluut 4 tienen hebben gegeven. De prijzen zijn in de jaren in verhouding tot de kwaliteit veel te hoog geworden. Het is er nog steeds gezellig en best lekker. Jammer dat de bezieling achteruit is gegaan. Zelfs de witte wijn was lauw, evenals de mosselen. Veel gerechten waren te zoet. Maar de spinazie met tomaat en kaas, het stoofpotje scharrelvarken en de varkensspiezen waren voortreffelijk. En geen fooi van ons als je de aardig aangeboden mayo op de rekening zet.

Naast tapas hebben ze bij De Reis ook paella (ook vegetarisch/glutenvrij). Ik kon me herinneren dat die heel lekker was, maar hij viel deze keer erg tegen. De tuinbonen (uit de diepvries) hadden vriesbrand en de rijst had weinig smaak. De salade die we erbij besteld hadden kwam rechtstreeks uit een zakje en was al behoorlijk bruin aan het kleuren. Toen we de bediening daarop wezen is hij wel keurig van de rekening gehaald en kregen we een kopje koffie of thee van het huis aangeboden, maar erg lekker gegeten hebben we niet.

1. De reservering: heel beleefd en toch gezellig.
    2. Ontvangst: keurig
    3. Voorgerecht: rode paprikasoep met kip,jammie
    Stokbrood met tapenada en aiolie, wil nog steeds het recept van de aiolie.
    Doradefilet was iets te gaar, maar de smaak ok. Gamba's een pietsie te vet, en een beetje flauw. Moorsespiets prima, evenalsde lamsspies. Tomaat, spinazie, Lekker.
    Over het geheel zeker niet slecht en de bediening vriendelijk en ook nog snel. Wat ons bereft een aanrader.

Ja hoor! Deze mensen hebben het wel door! Heerlijk eten, goede bediening en een fijne pint Guinness!

Goede zaak!

Sorry, dit gaat niet goed hier! In 2006 was ik hier voor de 1e keer, geweldige bediening en echt heerlijk gegeten. Daarna ieder jaar een tapas menu genomen! (2 of 3 keer per bezoek aan Terschelling), nu is men zeer onaangenaam, cq grof (bediening). Komt dit door de crisis, het slaat echt nergens meer op. De tapas die wij bestellen zijn echt beduidend minder van kwaliteit dan voorheen. In het verleden hebben wij echt met grote groepen bij jullie gegeten, als wij dat nu zouden doen zou den we er ons voor schamen. Neem je klanten svp in achting, ook al komen ze van de Wal ook zij kunnen hun euro's maar een keer uitgeven! We wensen jullie een goede zomer toe.

Hetty en marjolein

De prijs kwaliteit verhouding is ver te zoeken. Spareribs en kippenvleugels aangebrand. Het enigste wat ze lukt is aardappelblokjes frituren. de enigste die er nog wat van begreep is de wat oudere man in de bediening. De andere naar wat wij begrepen had een hautaine houding over zich. Voor een aantal jaren terug prima gegeten hier. Maar nu krijgen wij het idee hoe snel vul ik mijn zakken.

Bert

Tapas op z'n Nederlands. Dit heeft weinig met tapas te maken. Geen enkel gerecht geeft een indruk dat hier met bezieling is gekookt. De gamba's en champignons zijn nauwelijks te vinden in het pannetje. De kip en sinaasappel salade mist sinaasappel. We zijn weggestopt in een hoekje. Veelvuldig wordt gevraagd of we al een keuze hebben gemaakt. We eten vrij vroeg waardoor men de indruk geeft de tafel voor de 2e gang vrij wil hebben. Het te betalen bedrag staat beslist niet in verhouding tot de kwaliteit van deze 'tapas'. Dit restaurant krijgt van ons geen herkansing en zullen wij zeker niet aanraden.

Hans Meijer

Al meer dan 10 jaar ons favoriete restaurant op Terschelling en elke keer blijft onze verbazing groot: wat een heerlijk eten, wat een sfeer en wat een vriendelijke bediening.

Op zich gezellig. Sommige gerechten waren zeer goed (Vispannetje gamba's..de salade). Maar het speciale, in bokbier gebakken mini worstjes een aanfluiting, je had een vergrootglas nodig om het gerechtje te vinden. Daarentegen was het ananasijs weer flink.
    De soep was zeker niet pittig, wel lekker, maar ook hier maar een zeer bescheiden hoeveelheid.

Kortom een leuk en gezellig restaurant, iets aan de dure kant en de porties mogen gerust wat groter.!

familie deiman

Voor ons tot nu toe.. de beste Tapas ooit.
    Elk gerecht was een feest.
    We komen elk jaar maar dit keer was het helemaal geweldig.

Heerlijk gegeten. Spareribs. Grote schaal friet en spaanse gemarineerde kippenpootjes met chilisaus. Daarna een dame-blanche met framboos. Allemaal top wat mij betreft.

M&B

Mooi restaurant! het geld zeker waard.
    Heerlijk gegeten en vlot op tafel. Prima Iers bier en lekkere wijn. Vriendelijke bediening. Echt een absolute aanrader!
    Mochten we weer eens op Terschelling zijn komen we zeker terug!

Heerlijk restaurant, goed eten, goede bediening, en lekker iers bier! Zeker een aanrader op terschelling!

klaas

al jaren ons favoriete restaurant op Terschelling.
    Goede gerechten, vriendelijk bediening, prima sfeer

Prima vegetarisch gegeten, met zorg bereid, o.a. huisgemaakte compôte.

Als je echt lekker wilt eten dan ben je hier aan het juiste adres.

Al jaren 1 van onze favoriete Terschellingse restaurants.

Vandaag voor het eerst wezen eten. Personeel is erg vriendelijk, het eten daarentegen is wat minder. Ik had spareribs en pikante aardappels. Spareribs zat erg veel saus op maar voor de rest wel lekker. Aardappels zat geen smaak aan. Het is wel een gezellig en sfeervol restaurant, daar valt niets van te zeggen.