Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Terschelling Hoorn verdeeld zijn.

1. Sylvia Moesker

Hartelijke ontvangst, verrassende ruimte, met zorg ingericht. Heerlijke Sangria en fantastisch gegeten. Alles smaakte gewoon goed. Dit restaurant raad ik iedereen aan. Kom graag nog eens terug.

2. Mechelien

Heel lekker en gezellig

3. Voor het eerst na de overname door de nieuwe eigenaars hier gegeten. Het eten was wederom heerlijk, de sfeer uitstekend en ook de sangria viel weer goed in de smaak! Veel succes en tot de volgende keer

4. Marja Arnold

Wij hebben een gezellige avond gehad. Heerlijke gerechtjes en super vriendelijk personeel.
    Uitgebreide kaart met veel keuze.

5. Super heerlijk gegeten.
    Lieve, vriendelijke mensen in de bediening.
    Voor herhaling vatbaar.

6. We hebben genoten, het eten was erg lekker. Vers en goed bereid! Een aanrader wat ons betreft.

7. Annette van der Giessen

Erg lekker gegeten.
    Super bediening.

8. Westra

Heerlijk 3 gangen menu genoten bij Restaurant De Koegelwieck. Geweldig samenstelling, keurig opgemaakte borden, vriendelijke bediening. Alle smaken kwamen goed tot zijn recht. Een heerlijk toepasselijke lokale Cranberry wijn bij het eten.
    Serieuze aanraden, wel van te voren reserveren. Maandagavond een uitverkocht restaurant en goed dat we hadden gereserveerd.

9. Eveline

Een hele fijne avond gehad. Heerlijke gerechtjes, vriendelijke bediening en een prettige sfeer. Er waren ook extra gerechtjes toegevoegd aan de online kaart waardoor er nog meer keuze was dan van te voren gedacht. Zeker voor herhaling vatbaar.

10. Marjon Essers

Eten bij De Reis is gelukkig nog steeds een feestje, vriendelijke mensen, leuke sfeer, lekker eten. De Paella met kip en gamba’s is om te smullen!!!!!

11. Theo Vonk

De ontspannen, gezellige sfeer versterkte het vakantie gevoel. Aanrader!

12. Paul De Bos

Het was weer prima!

13. Het eten was verrukkelijk en de mensen super aardig! Zeker een aanrader!

14. Lekker eten en drinken, gezellige sfeer..
    Goede inzet personeel. De tapa’s waren erg lekker, met name de gamba’s, de patatas bravas en de zachte geitenkaas in bladerdeeg. Alleen de bakkeljauw vond ik niet echt lekker. Die heb ik in Spanje vele malen lekkerder gegeten..

15. Wat een verrassing is deze plek. Heerlijk gegeten tegen een betaalbare prijs. Alles met veel aandacht gemaakt en super lekker. Een beetje buitenland op Terschelling! Voldoende keus en voor ieder wat wils. Echt een aanrader en komen zeker weer terug!!!

16. Anja Hartkoren

Weinig smaak aan eten, duur voor wat je krijgt.

17. Geweldig leuk gegeten, handig bestelsysteem. Gratis kraanwater is toch wel erg gezond en gastvrij.

18. Heerlijk eten en een gezellige sfeer.

19. Paul De Bos

Prima. Was weer ouderwets lekker en gezellig. En leuke lekkere nieuwe gerechten

20. Prima tent leuke sfeer, aardige bediening. Paella Piri piri gegeten, was prima, vers uit de pan, niet aangebakken. Alleen de piri piri waren ze vergeten! Smaakte verder oké

21. Gezellige plek om tapas te eten! Veel keuze op de menukaart en we werden warm ontvangen door het personeel. Wij vonden het erg makkelijk en leuke manier om via een Ipad onze bestelling door te geven, zo kon je zelf het tempo bepalen.

22. Ruben

Lekker gegeten en prachtige plek voor kids om te spelen. Wel jammer van het fantasieloze kindermenu wat je overal tegenkomt (dat kan echt beter). Er zijn betere restaurants maar je zult hier zeker niet teleurgesteld worden. Prijs-/kwaliteit is oké.

23. Ruben

24. Ruben

Kijk, dit is nou uit eten! Heerlijke sfeer (binnen althans) en mooi opgemaakte borden met een prachtige prijs-/kwaliteitsverhouding. Aanrader!

25. Slechter kan niet, paella uit de oven, slechte wijn met water aangelengd. Gewoon zielig of gewone oplichterij?

2,6
  26. Zeer vriendelijke en gastvrije bediening, heerlijk gegeten met voldoende keus uit verschillende vega, vis en vleesgerechten. Alles met aandacht gemaakt/vers en goed van smaak.

27. Femke en Djoeke

De artisjokken uit blik waren taai geworden in de oven en voorzien van 1 flinterdun plakje gummi manchego, de inktvisringen waren grof en van rubber en we hebben niet eerder iets smerigers gegeten dan de zuurkool met room en licor 43. We hebben het bij het eerste rondje tapas gehouden. Aardige mensen, leuke zaak, vies eten. Doe het niet.

2,8
  28. Joop Bernds

Het eten is hier altijd top we komen hier altijd graag terug zeker ook voor de heerlijke Iris koffie gedronken in het huiskamertje met de vriendelijke groeten Joop en Coby

29. Ronald Van der starre

Sfeervol restaurant met prima bediening en uitstekend diner. Met name Apple Pie en Lambsrack zijn aan te bevelen.

30. Ondanks de Corona, heerlijk tapas gegeten in onze hotelkamer. Wat een attente gastheer, duidelijk, vriendelijk, super tof. Rond 16 uur de bestelling doorgegeven. Lekker onze dag op Terschelling afgemaakt. De bestelling opgehaalt, het was heerlijk, zag er mooi verzorgd uit en smaakte fantastisch. Een echte aanrader.