Nieuwste foto's in Terschelling Formerum

Laatste updates in Terschelling Formerum

1. Arjen's profielfoto
    Arjen heeft een recensie geschreven voor Strandpaviljoen ZandZeeBar

Op de site, Facebook pagina en in de zaak staat duidelijk vermeld ‘geen mobieltjes’ dus had ik voor de verandering m’n boek meegenomen. Sinds dien vertoef ik hier heerlijk. Muziek is perfect, soms wat hard maar dat is juist ook weer sfeervol. Spreek vaak onbekende mensen doordat niemand achter zn telefoon zit. Het eten is ook nog es van hoge kwaliteit (niet erg onbelangrijk). Wat een top tent!

2. Andre Maris's profielfoto
    Andre Maris heeft een recensie geschreven voor Strandpaviljoen ZandZeeBar

Andre Maris

Wat leuk, dacht ik: een mobieltjesvrij café/restaurant. Originele inrichting: smaakvol gecombineerd van de Kringloop. En op zich vond ik de muziekkeuze ook heel goed: jazzy, latin en oosters. MAAR wat staat die muziek hard. Alleen te pruimen als je hebt besloten naar een concert te gaan. Ook wel tegenstrijdig vind ik: geen mobieltjes maar wel keiharde muziek. Meteen rechtsomkeert.

3. Dick en Corrie's profielfoto

Els de Jong heeft een recensie geschreven voor De Kajuit

Els de Jong

We hebben genoten.
    Prima voorgerecht,
    Heerlijke ossehaaspun (ten) jes.
    En een heerlijk dessert van kaas.
    Zeer aan te bevelen in deze prettige omgeving met leuke bediening.
    Zeker tot volgend jaar!

5. Tamara De Bel's profielfoto
    Tamara De Bel heeft een recensie geschreven voor Strandpaviljoen ZandZeeBar

Twee weken lang op Terschelling geweest en hier elke mooie stranddag langs geweest.
    Het eten is echt lekker en niet standaard.
    Service is ook top, snelle bediening en met dieetwensen werd rekening gehouden.
    Fijne muziek, mooie inrichting. Volgend jaar komen we zeker weer.

6. Jasper's profielfoto
    Jasper heeft een recensie geschreven voor De Kajuit

Wezen eten met het gezin hier. Werd eerst wat moeilijk gedaan over een tafel die we hadden toegewezen gekregen en ons niet naar de zin was. We waren zelf een tafel naar achteren geschoven vanwege meer ruimte. Bleek dat die tafel voor 2 medewerkers was gereserveerd. Na aandringen konden we blijven zitten. Over het eten. Tja… hoofdgerechten waren redelijk. Ossenhaaspuntjes (kort gebakken en erg rood) geitenkaasje was redelijk en 2 x kindermenu (1/2 schnitzel (taai) en een pannekoek. Garnituur voor erbij ondermaats. Aardappeltjes had ik zelf in de supermarkt kunnen kopen (aardappelbolletjes uit een zakje), witlof was meer soep en salade ook veel te simpel. Een gemiddeld genomen studentencafe of eetcafe scoort vele malen beter gezien de prijzen die betaald moeten worden (gemid. Tussen 15 en 20 euro) voor mij niet weer hier eten en ik raad het zeker niet aan.

7. Heleen en Inge's profielfoto
    Heleen en Inge heeft een recensie geschreven voor De Kajuit

Heleen en Inge

Heerlijk gegeten goede prijs kwaliteit verhouding. Vriendelijke bediening.

8. Tjarda van der Beek's profielfoto
    Tjarda van der Beek heeft een recensie geschreven voor De Kajuit

Tjarda van der Beek

Prima eten gezellige sfeer.

9. Mathilde 's profielfoto
    Mathilde heeft een recensie geschreven voor Strandpaviljoen ZandZeeBar

Heerlijke plek. Wat een opluchting om geen mobieltjes om me heen te hebben en ook mijn eigen neigingen te moeten beheersen. Fijne muziek die goed hoorbaar was, de wc is een kleine feestervaring. Een vergissing met de bestelling werd vriendelijk, professioneel en in mijn voordeel opgelost.
    Hulde voor de sympathieke manier van opdienen. Afbreekbaar prachtig materiaal, zelfs het rietje in het glazen melkflesje was NIET van plastic. Respect voor natuur sprak uit alles. Ik kom hier zeker terug.

10. Jo's profielfoto
    Jo heeft een recensie geschreven voor Strandpaviljoen ZandZeeBar

Jammer als je maar even op het eiland bent dat je denkt lekker te lunchen in een stand paviljoen
    Keiharden muziek gemeten 75 db
    En dan maar promoten dat je er gezellig kunt kletsen en geen telefoon.
    Zet dan ook de muziek zachter dan kun je mekaar ook verstaan
    Oproep gemeente terschelling ga daar eens de db meten gaan over de norm kinderen moeten gehoor beschermers dragen

11. Fam donken's profielfoto
    Fam donken heeft een recensie geschreven voor De Kajuit

Fam donken

Wat een fantastisch restaurant! Heerlijk gegeten, ontzettend leuke sfeer en vriendelijke bediening. Ze doen er alles aan om het naar je uiterste zin te maken😄

12. Ilja's profielfoto
    Ilja heeft een recensie geschreven voor Strandpaviljoen ZandZeeBar

Nog nooit ergens zo behandeld. Wij gingen op zaterdagavond 13 juli hier gezellig een hapje eten met onze meiden van 12 en 14 jaar. We wilde graag een tweede biertje bestellen maar dat was lastig want elke serveerster die 2 dat vroegen gaf aan dat het niet haar wijk was en we het aan een collega moesten vragen? Na 1/2 uur nog geen bier... een tijdje later maakte we een foto met onze iPhone. De serveerster die wie al die tijd niet hadden gezien wees ons erop dat we geen mobiel mochten gebruiken. Ok maar we maakte alleen een foto? De mobiel moet onmiddellijk weg. Wij reageerde met prima doen we. Het zou fijn zijn als je met je drankjes opnemen net zo alert zou zijn als met mobiele telefoons. Na 1 minuut kwam de eigenaar die helemaal uit zijn dak ging en ons vroeg onmiddellijk de zaak te verlaten omdat de serveerster helemaal overstuur was. Nog nooit zijn wij in een zaak zo slecht behandeld. Hoort niet bij Terschelling. Bij deze man zou echt zijn horecavergunning moeten worden afgenomen.

13. Idzinga's profielfoto
    Idzinga heeft een recensie geschreven voor De Kajuit

Idzinga

Heel goed! Vriendelijk, gastvrij, super om met kinderen heen te gaan ook. Lekker gegeten en prijs/ kwaliteit prima! Een aanrader!

14. Marina's profielfoto
    Marina heeft een recensie geschreven voor De Kajuit

Heerlijk op ons gemak gegeten in de Kajuit!
    Een topteam.
    Een goede kok.
    Zeker een aanrader.

Tot de volgende keer.

15. Hans's profielfoto
    Hans heeft een recensie geschreven voor De Kajuit

We hebben niet zo'n beste ervaring. Na het voorgerecht moesten we lang wachten omdat de bediening de keuken niet had geïnformeerd. Nu was dat op zich niet eens zo erg, het eten maakte dat meer dan goed. Alleen hebben we minstens 15 minuten zitten wachten totdat de tafel werd afgeruimd en een dessert besteld kom worden. Kennelijk moest afruimen in dezelfde volgorde als het opdienen. Wij hebben er in ieder geval niet op gewacht. De omgeving was niet van dien aard dat we die tijd zinvol konden en wilden doorbrengen.
    Denk niet dat we hier gauw nog een keer zullen eten.

16. Diederik's profielfoto
    Diederik heeft een recensie geschreven voor Strandpaviljoen ZandZeeBar

Diederik

Tja die eigenaar. De vraag geen mobieltjes te willen gebruiken maar gezellig contact met anderen te maken klinkt sympathiek maar ook een beetje dwingend. Ik (man, 73) was alleen en wilde best voldoen aan de wens niet te internetten of te bellen. Overigens is daar geen bereik zodat dat je niet eens kón bellen of internetten. Vervolgens gebruikte ik mijn smartphone als e-reader en ging verder met het lezen van een boek. Het bedienend personeel maakte mij erop attent dat een smartphone niet was toegestaan, maar dat ze wel een boek voor me wilden halen dat ik wel mocht lezen. Toen ik ze zei er de voorkeur aan te geven mijn eigen boek te willen lezen werd mij te verstaan gegeven dat dat niet was toegestaan. Vervolgens kwam de baas. Hij sommeerde mij zijn pand te verlaten. Hij griste mijn smartphone van tafel en liep ermee naar buiten en dreigde het ver het strand op te gooien. Zover kwam het gelukkig niet. Ik mocht nooit meer zijn tent bezoeken.
    Ik overweeg -ook gezien vele andere vrijwel gelijke ervaringen- een klacht in te dienen bij het gemeentebestuur en te vragen de horecavergunning niet te verlengen.

17. Janice Brouwer's profielfoto
    Janice Brouwer heeft een recensie geschreven voor Strandpaviljoen ZandZeeBar

De bedoeling is dat je je telefoon niet gebruikt en aandacht voor elkaar hebt. Aangezien de muziek voor mij te hard stond om te kunnen kletsen gingen we de krant lezen tijdens het wachten op de lunch. In no time stond er een medewerker aan onze tafel om te zeggen dat je geen mobiele telefoon mag gebruiken. Mijn man liet zien dat hij de (eerder die dag gedownloade) krant zat te lezen. Ik had een papieren krant. Het werd goedgekeurd en we wilden verder lezen. Een paar tellen later werden we echter opnieuw gestoord door een andere medewerker die ons wees op het beleid. Ik raakte geïrriteerd en viel naar hem uit, ga lekker je werk doen man, we lezen gewoon de krant. Hij liep weg. Ik had spijt van mijn uitval en wilde dat gaan zeggen aan de bar maar daar kwam al een derde medewerker aan om verhaal te halen. Aan haar bood ik mijn excuses aan voor mijn onvriendelijke reactie. We vroegen haar wat het verschil is tussen de krant op papier lezen of op je telefoon. Geen antwoord op gehad, we werden verzocht af te rekenen en te vertrekken. Ik vroeg of ze mijn excuses dan niet aanvaardde maar die waren volgens haar te laat (?) Aangezien we nog maar twee slokken van ons bier hadden gehad wilden we dat nog wel graag opdrinken dan. Geen sprake van, de bierglazen werden afgepakt en we konden vertrekken zonder te betalen.
    Laat ik maar niet klagen over de grote honden die los over het terras en door het restaurant lopen en het verhaal positief beëindigen: het was een bijzondere ervaring!

18. Maria Valke's profielfoto
    Maria Valke heeft een recensie geschreven voor De Kajuit

Maria Valke

Verrassend lekker eten voor een goede prijs. Er staat een goede kok in de keuken.

19. Wiekenkamp's profielfoto
    Wiekenkamp heeft gereageerd op een recensie van De Kajuit

Graag gedaan !

20. S van der Meulen's profielfoto
    S van der Meulen heeft gereageerd op een recensie van De Kajuit

wauw! wat een reactie, super om te horen, natuurlijk zijn er altijd dingen die verbeterd moeten worden, en ondanks dat we afgelopen weken veel medewerkers hebben ingewerkt is dit niet te veel naar voren gekomen! daar zijn we ook erg blij om. bedankt! vriendelijke groet en graag tot ziens, team camping Mast/ brasserie de Kajuit.

21. S van der Meulen's profielfoto
    S van der Meulen heeft gereageerd op een recensie van De Kajuit

super! heel hartelijke dank voor jullie positieve reactie. graag tot de volgende keer! vriendelijke groet, Team camping Mast

22. Wiekenkamp's profielfoto
    Wiekenkamp heeft een recensie geschreven voor De Kajuit

Goh wat hebben we gesmuld was super lekker!
    Zeker voor herhaling vatbaar denk, weet het wel zeker 1 van de beste koks van het eiland!

23. Rob en Annemiek van Reekum's profielfoto
    Rob en Annemiek van Reekum heeft een recensie geschreven voor De Kajuit

Rob en Annemiek van Reekum

Een gezellige plek waar je lekker kunt eten voor en betaalbare prijs. Een gezellig team bedient je op prettige wijze. Aanradertje!

24. Vakantieganger's profielfoto
    Vakantieganger heeft een recensie geschreven voor Strandpaviljoen ZandZeeBar

Vakantieganger

We kwamen rond 15:30. Gezellige tent, aardige jonge mensen in de bediening. Namen een wijn en bier en keken op de kaart voor een snackje bij nog een wijn en bier. Stipt 16:00 werden overal de dag menukaarten voor de avond menukaartjen verwisseld. Geen probleem ook op die kaart genoeg snackjes. We kozen voor (gefrituurde) kaasstengels. Maar, (stond niet vermeld op de kaart) dat kon niet tussen 16:00 en 16:30 want dan werd de keuken omgebouwd(?) bitterballen kon wel Huh? Komt toch ook uit de frituur? Ze koenden het mij niet uitleggen maar het kon niet.
    Tja… dan heb je het volgens mij als strandtent niet helemaal begrepen… rond borreltijd.
    De eigenaar heb ik gelukkig niet gesproken.

25. Ten hove's profielfoto
    Ten hove heeft een recensie geschreven voor Strandpaviljoen ZandZeeBar

Ik mocht mijn chihuahua van 3 kilootjes niet op de banken plaatsen… we hadden zelfs daarvoor dekentjes mee! Zijn honden waren 10 kilo zwaarder en sprongen gewoon op dezelfde banken. Huidige eigenaar is niet echt wat je noemt: klantvriendelijk.
    Jouw honden mogen iedereen lastiggevallen. En mijn chihuahua is je te veel?
    Als jouw 35 kilo honden mogen schooieren en zich bevinden op onze klant loungebanken… En die van de klant niet? Mijn chihuahua is 4 kilo. Nog niettegenstaande!

26. S Rodenhuis's profielfoto
    S Rodenhuis heeft een recensie geschreven voor Frits Snacks
  27. S van der Meulen's profielfoto
    S van der Meulen heeft gereageerd op een recensie van De Kajuit

Super fijn om te lezen dat het allemaal goed naar uw wens is geweest!
    Voor ons zit het er nu weer op, ondertussen zijn we gesloten maar gaan volgend jaar in de meivakantie weer fris van start met weer nieuwe gerechten, graag tot ziens in 2018!

Namens het team van camping Mast / eethuis de Kajuit willen we graag iedereen bedanken die het afgelopen jaar bij ons te gast zijn geweest.
    Sape en Mirjam en Kok Edwin Broersma.

28. Dini's profielfoto
    Dini heeft een recensie geschreven voor De Kajuit

Heerlijk gegeten! Top kok en zeer goede kwaliteit/prijs verhouding!

We komen zeker nog terug en zullen dit ook bij vrienden aanbevelen.