Op dit adres zit nu: Wok King

1368190187 60
1421978501 52
1675551983 54
1690920073 54

1. Heel vriendelijk personeel, kregen het drinken snel. Het was heel erg rustig. Bakken waren niet heel vol, maar werden snel bijgevuld. Het eten smaakte ook goed. Ik ga zeker nog een keer terug.

2. Het was al niet veel, maar de laatste tijd is het slechter dan slecht. Als er iets op is, moeten ze het komen brengen van de markt in een plastic bakje. En het is zo stil, er komt geen hond en daar kan je al zien dat er iets niet deugd. En ook parkeren is een probleem.

3. Lief hebbende wok vrouw.

Wij gaan heel erg graag naar Marco Polo. Heel fijne mensen en heel goed eten.

4. Woklover

Wij waren gisterenavond daar. Het enige tafeltje, maar wel een erg gezellige sfeer.
    De keuze was in eerste instantie ietwat beperkt, maar er werd direct geïnformeerd of er nog behoefte was aan andere gerechten. Deze werden naar behoefte direct geregeld. De gastvrouw was daarin erg attent en vertelde ons ook graag over de mogelijkheden met betrekking tot het eten.
    Wij vonden het allemaal erg lekker, verschillende mogelijkheden voor de keuze van sauzen, voldoende groenten, fruit en een royaal dessertbuffet.
    Kortom voor ons komt er een herhaling.

5. Helaas voor ons niet voor herhaling vatbaar. Eten was oud en nog rauw na wokken. Flesjes bier over datum. En we waren als enigste in heel de zaak, geloof dat we drie kwartier binnen waren en zijn weggegaan.

1,7
  6. Hier op een zaterdagavond gaan eten, het was er niet erg druk. Gekozen voor het lounge menu, dus in het achterste gedeelte van het restaurant gezeten. Erg sfeervol, de muziek stond wat aan de harde kant. Bij dit menu krijg je een cocktail vooraf: gekozen voor de mojito, stelde weinig voor en er zat geen munt in. Het buffet is schoon en er is een ruime keuze, ziet er prima uit. Teppan yaki grill is op zich prima, lekker gekruid, alleen jammer dat ze het lamsvlees zo doorbakken. Wok gerechten zijn goed op smaak. Voor zowel grill als wok is er een ruime keuze aan vlees, vis en groenten. Bediening is vriendelijk, alert en je hoeft niet lang op je drankje te wachten. Al met al een prima prijs/kwaliteit verhouding. Voor €26.50 3 uur onbeperkt drinken en eten dan kun je geen culinaire hoogstandjes verwachten, maar bij de Marco Polo kun je wel terecht voor een avond lekker eten en drinken in een prettige sfeer. Eens en zeker weer!

7. Wij waren er voor het eerst. Er werd regelmatig gevraagd of we drinken wilden. Personeel is welwillend. Het was proper. Erg frisjes binnen. Stil voor op een zaterdag. Soep was ok behalve de tomatensoep; waterig, dun & weinig tomaatsmaak (wel gember). Foe yong hai had geen smaak. De kip was taai maar satésaus goed. Nasi & bami hadden weinig smaak. Mihoen was zeer smakelijk! Wok; smaak van look was bijna niet te proeven, kerrie zou mild zijn maar was pikant (hou ik wel van). Tepan; redelijk, de zalm was goed, de gamba`s aan de taaie kant. Nagerechtjes: ijs was ok, veel keus in garnering. Appeltaart was duidelijk bevroren geweest; zeer vochtig, smakeloos. Soesjes waren bevroren (22 min. later kon ik de mijne eten, 2 st.). Muziek; almaar dezelfde deun, ik hou van piano maar dit was `n kwestie van verkeerde keus op de verkeerde locatie. Helaas, deze zaak krijgt gèèn 2e bezoek.

8. 1x gegeten en nooit meer!! Ongezellige sfeer hangt er hier, bediening weet volgens mij zelf niet waar ze mee bezig zijn want voor hun is het schijnbaar heel normaal om een halfuur op je drankje te wachten. Wat vervolgens heel asociaal aan je gegeven word en als je vraagt waar je drankje blijft krijg je een arrogante blik en een opmerking: jaja komt er zo aan!! Meer als de helft van het eten lag nog bevroren in de bakken en het wachten bij de wok duurt vreselijk lang! Ook de zogenaamde speelruimte voor kinderen is vreselijk vies en bedomd en stinkt naar rook. 1 tip voor deze zaak: sluit deze handel en open nooit meer!!

1,4
  9. 1 keer en nooit meer! Alles wordt in boter gebakken, veel is nog rauw, gebak smaakt vies, bediening staat gewoon te niksen achter te bar en komen niet of duurt erg lang, waardoor je zelf achter je drinken aan moet gaan. Het is er binnen koud ook en het gebouw is totaal niet geschikt voor een wok restaurant. Alles staat te onoverzichtelijk ver weg en is daarom ongezellig. Dit restaurant krijgt van mij dus een dikke nul.

10. Vanavond eerste kerst gegeten met 7 personen. De zaak zag er zeer verzorgd uit, het eten was lekker er was een zeer ruime sortering. De bediening kwam zeer regelmatig vragen of we nog wat te drinken wensten. Een gezellige avond!

11. Bediening rampzalig, met zijn 4en achter de bar en niet reageren op ons, groep van 6 personen. De serveerster vond het teveel moeite om de glazen op tafel te zetten, deze werden ons overhandigd. Borden moesten we aangeven, ze kon niet bij de tafel!! Eten lauw, toetjes op, alleen nog twee bakken ijs en een zeer vieze ijslepel in een bak drab. Sushi niet te eten, taai. Drankjes konden we op wachten, of zelf halen aan de bar, terwijl het niet druk was en genoeg personeel. De kok achter de wok en bakplaat zeer chagrijnig, kon geen lachje af. Tip; vervang je personeel door professionals! En houdt het eten warm. Nooit meer hierheen dus.

3,1
  12. Kil, weinig sfeer. Nadat het personeel 2 keer is komen vragen of we iets wilden drinken hebben we niemand meer gezien. Het buffet was ver leeg en wat er nog lag was oud/verkleurd en ingedroogd (haring lag er al zo lang dat deze er zo smerig uit zag dat ik niet eens meer durfde te proeven). De 'warme' gerechten (nasi ed.) waren koud tot lauw. Als laatste een bakje koffie besteld, maar zelfs dat was blijkbaar te lastig want de koffie zat vol met gruis. We zijn opgestaan, hebben afgerekend en zijn niet meer van plan terug te komen!

1,3
  13. Lekker gegeten in een een leuke, gezellige sfeer. Dit was ons 2e bezoek en vind het een aanrader voor iedereen. I'll be back!!

14. Vanavond wezen eten bij de Marco Polo. 1x maar nooit meer.
    Het eten in de bakken was koud, tepanyaki onder de maat, smaakloos. Gebakken kip was rauw van binnen. Toen ik in de gebakken banaan beet spoot het rauwe beslag er nog uit.
    En volgens mij is het niemand eerder opgevallen maar alles wat er gebruikt wordt is van de lidl, zoals de frietsaus. Vloeibare boter op bakplaat (wat in olie gebakken hoort te worden), zelfs het gebak is van de lidl. Dat kun je als restaurant gewoon niet maken !
    We hebben wel vriendelijk bediening gehad daar, was niets op aan te merken.

15. We zijn al in verschillende wokrestaurants geweest in de omgeving, maar deze is voor ons de beste.
    Heerlijk gegeten en als onze glazen leeg waren, kwamen ze weer langs.
    We zullen hier vaak terugkomen.

16. Voor een verjaardag geweest, veel aandacht en heel gezellig. Het was niet heel druk maar dat heeft ook voordelen. Voldoende keuze, mooie producten. Heerlijk om er weer te zijn.

17. Toen het restaurant pas geopend was vonden we het tegenvallen dus nu nogmaals terug geweest. Het was er erg koud binnen en ook het eten is niet echt warm. we zijn echte sushi liefhebbers>deze zijn niet echt lekker, geen groot assortiment voor een "sushibar"en men had de wasabi aangelengd met water... Als je drankje wilt bestellen duurt het lang voor er iemand komt en toen ik eindelijk had kunnen bestellen kwam er niemand meer terug om het te brengen. Er waren 2 jonge mensen(leeftijd ca16 jaar) om te bedienen op een doordeweekse avond en er stond een klein meisje achter de bar.er waren maar 4 overige gasten dus aan de enorme drukte lag het niet!!
    Tip voor de eigenaar: bezoek eens een goede sushibar/wokrestaurant en kijk dan eens goed om u heen!!!

3,4
  18. Eten & dinken:
    Het eten was lauw/koud, de bakken waren in het begin van de avond zeer slecht gevuld, pas rond een uur of 7 was er meer aanwezig, voor de rest van de avond was dit wel in orde.
    De wok viel tegen, smaakte niet zo goed als bij andere woks.
    Het drinken was in zeer kleine glazen en het duurde behoorlijk lang voordat het op tafel werd gezet.
    De hygiene, waren er gewoon niet dit was erg slecht, de kip was rood van binnen en er lag overal vuil, af en toe werd dit wel min of meer "schoon" geveegd.

Service:
    Slecht, gewoon slecht.
    Als we onze hand op staken voor het drinken werd er teruggezwaaid of er werd de andere kant op gekeken, schandalig gewoon.
    Er werd als eerste gemeld dat je er maar 3 uur mocht zitten en dat het daarna betalen was.

Sfeer:
    De sfeer was opzich prima in orde, leuke lichtjes overal, niet te druk alles zag er netjes uit. twee delen in het restaurant, eentje met een wat moderne sfeer met blauw en rode lampen die op het plafond schijnen en aan de andere kant een iets donkere sfeer, aan de gezelligheid lag het in elk geval niet.

Prijs/kwaliteit:
    23,50 voor zulk eten is gewoon schandalig, aangezien de bakken redelijk leeg/ of er gewoon niet waren was enorm jammer.
    Ik denk niet dat we hier ooit nog eens eten, maar wie weet wordt er nog eens wat veranderd.

2,4
  19. Een grote teleurstelling. Eigenaren willen een "lounge achtig sushi/buffet" restaurant idee neerzetten, maar snappen totaal niet hoe je dit concept goed in de markt moet zetten. Afgelopen zaterdag hier gegeten met acht mensen vanwege 70e verjaardag vader. Zaak was toen we kwamen om 18:00 uur bijna leeg en op het toppunt slechts voor 30% gevuld. Gemiddelde leeftijd personeel is ongeveer 15 jaar (mijn neefje zag zijn schoolgenoten rondlopen). Waarschijnlijk om kosten te besparen, maar leer ze dan hoe ze correct moeten bedienen. Ondanks dat we ongeveer vier keer hadden vermeld dat er een 70 jarige was, geen enkele respons, geen felicitatie, geen attentie, zelfs niet door de leiding. Enorme gemiste kans op een voor ons feestelijke avond (verplaats je in de klant..) Het gratis menu voor de jarige werd in eerste instantie ook gewoon in rekening gebracht.. De meerwaarde van het duurdere loungemenu was onduidelijk. Om het gratis welkomstdrankje moesten we zelf vragen. Op ons verzoek werd de verlichting een beetje gedimd nadat deze in het loungedeel op snackbarsterkte was gezet. De sushi was niet vers. Indeling van buffet rommelig. Naast de salade lagen de roomsoesjes voor het toetje. Het vlees op de plaat werd niet goed doorgebakken. De vis, de kip en het rundvlees werd op zelfde plaats op plaat gebakken (door elkaar), waardoor mijn kipsate een lichte mosselsmaak had. Bij ijsbak zag je door spleet hoop viezigheid op grond liggen (hygiene?). En zo verder. De prijs was nou ook niet bijzonder laag. We kennen genoeg zaken waar je voor zelfde prijs, goed vers eten en een goede bediening krijgt. Deze zaak gaat het niet redden.

2,4
  20. Nu al meerdere keren hier wezen eten, wok is prima maar, al het andere eten is lauw tot koud, als het al aangevuld is.
    Service tja je borden zijn zo weg maar als je iets wilt drinken moet je mensen zoeken.
    Het resturant is veel te groot voor veel te weinig mensen.

21. Niet mokken lekke wokken

Ik moet zeggen dat de sfeer niet optimaal is.
    Door de week is het er uitgestorven.
    Voordeel daarvan is, dat er geen lange wachtrijen zijn.
    Gerechten en producten zijn wel allemaal dik in orde.

22. Jammer, had er meer van verwacht. Het restaurant was 20 procent gevuld, 1 wokkok en dan zeker 25 min. in de rij staan.
    Buffet was lauw en werd slecht bijgevuld. Kan niet als je net met een wokbordje op nasi staat te wachten, alles wordt koud.
    De inbegrepen drankjes, je moet echt moeite doen om de aandacht van personeel te krijgen om wat te bestellen.
    Vraag me af hoe het zal zijn als het echt druk is.

4,9
  23. We zijn hier al enkele keren gaan eten. (Lounge-menu)
    Wij gaan wel in het weekend, dan is het dus goed bezet.
    Het samenstellen van een 'voorafje' is geen probleem, genoeg keuze uit lekker sushi (vers), vis, iets zoets.
    De wok-gerechten liggen netjes in koelvitrines en zijn ruim voorradig. Ziet er prima uit. Na bereiding is de smaak ook dik voor elkaar. De bereiding is vlot en netjes. Ik heb een voorliefde voor vis.
    Ook de warme gerechten: rijst, nasi, bami of mihoen en wat daar bij hoort, zijn mooi op smaak en zien er goed uit.
    Voor kinderen: frietjes, met mayo en zo.
    Toetje: ruime keus uit ijs, vruchten, eventueel weer taart, koffie. Dranken: koud pilsje, glas wijn, fris.
    Sfeer: voorkant van het restaurant voor gezelschappen en gezinnen zeer geschikt. Voldoende ruimte en licht. Achterkant (lounge-gedeelte) rustiger en knusser. Life muziek op piano of vleugel.
    Bediening: vriendelijk en voorkomend. Niet opdringerig.
    Netheid: dikke voldoende.
    Conclusie: we komen hier vaker lekker eten.

24. Alles heel vers. Hele mooie gezellige tent, zou wel een wat uitgebreider assortiment mogen, perfect als bedrijfsuitje, groot en sfeervol.
    En dan de prijs, waar kan je onbeperkt eten en drinken voor dat geld? Nergens!

Zeer aan te bevelen!

25. Tim 18 punten

Onlangs daar wezen wokken, maar dat was 1 grote teleurstelling. De tipan yaki had helemaal niets met tipan yaki te maken, en de biefstuk was gewoon een taaie baklap.
    Het vlees was blauw verlicht waardoor het wel leek of alles bedorven was (was niet zo overigens). De kant en klare gerechten waren allen erg vlak van smaak en niet erg warm.
    Dan hebben we het wokken nog, ook dit was beneden de maat en de verschillende varianten niet heel erg lekker.
    Kort samengevat 1x en nooit meer.
    Zeer matige wok.

3,3
  26. Hier op een doordeweekse woensdag gegeten met mijn vrouw. Bij binnenkomst was het restaurant helemaal leeg. We kregen meteen dranken bediend. Het eten is onder de maat en de sushi zijn niet vers en niet lekker. Biefstukjes waren beetje taai. Voor de rest, sfeer was een beetje kil, misschien omdat wij de enige gasten waren? Bediening is oke, maar ik kom hier hier niet meer terug

4,1
  27. Was echt heel erg leuk, de sfeer is echt super. Ook zeer aan te raden voor kinderen, zelfs met een beperking!!!!