Snackkraam Op de Dam in Terneuzen

Bezorgrestaurants in de buurt van Snackkraam Op de Dam

Het eindcijfer is 5. (Minimum: 1, Maximum: 10)

1300912032 62
1306820281 55
1377719266 30
1419077007 45

1. Paula 15 punten

Heel erg slecht
    Allemaal donkerbruine harde vette frieten echt smerig!
    En heel duur 2 euro voor 1 gewone frikandel

2. Friet niet lekker, droog en te land gebakken. Stoverij is geruld gehakt, met mega aan kleurstof en teveel zout niet lekker dus. Frikandel van goedkoop soort geen smaak of reuk. Ze stonden met 3 achter de balie en moest zelf friet binnen komen halen. Waarschijnlijk mensenschuw

3. Vaste klant

Trieste tent. Zatlappen proberen aan tafel je gsm te jatten terwijl je je bestelling aanneemt. Als je dan boos reageert, word je als vaste klant de deur gewezen zonder je bestelling. Ehhh volgens mij mag je wettelijk geen drank schenken aan dronken mensen, dat is de eerste fout, en je vaste klanten de deur wijzen, tja.. als je toch klanten genoeg hebt. Iig Iets te vertellen op verjaardagen👎

4. Helaas frieten veel te hard gebakken, toen Jos hier nog stond waren ze precies goed.

5. Een klein slaatje: plakje ei, 2 plakjes komkommer, 1 plakje tomaat en stukje sla € 1,75. Triest slaatje

6. Hoe is t mogelijk, was altijd goed, kom ik vandaag om friet. Zie ik twee (vriendelijke dat wel) dames die er net werken en totaal de friet niet gegaard. Dit kan echt niet! familiezak rauwe friet meegehad.

7. Als wij in Terneuzen zijn gaan we altijd een frietje halen. Heerlijke en verse friet. Aardige bediening!

8. I. van Goethem

Als er een crew is waarbij Ingrid de leiding heeft... Nou dan zijn de frieten lekker gebakken, de sfeer optimaal en dan is er steeds een vriendelijk woord... Een dikke 10 voor jullie taken.

9. Bestel je er een grote friet mayonaise en een middel friet mayonaise en 2 frikadellen speciaal en een cola. De dame help ons prima. Wij nemen plaats aan de daar opgestelde stoelen aan tafel en wachten af. Vervolgens roept de man de grote friet om. Tot mijn schrik zie ik dat het in een puntzak is opgediend. Ik zeg hem snel of de middel mayonaise in een bakje mag... Vervolgens breekt bij die man zo ongeveer de hel los. Schreeuwend laat hij ons weten dat we dat bij het bestellen hadden moeten zeggen! De toon is gezet!
    Ik krijg het middeltje mayonaise dan toch nog in een bakje. Het is inderdaad een bakje, zelfs belachelijk klein. Ook de grote friet in de puntzak is qua hoeveelheid ronduit belachelijk. Ook de hoeveelheid saus bij de frikandel speciaal was ver onder de maat! Ik vraag me af of er meer mensen zijn die sterk het gevoel hebben dat bij deze snackbar de hoeveelheid friet niet aan de minimaal gestelde hoeveelheid voldoet?
    Daarnaast hoop ik die vreselijke man niet nog eens tegen te komen. Het zal in ieder geval nooit meer in deze slechte tent zijn. Mensen jullie zijn gewaarschuwd! Om meer teleurstelling bij nietsvermoedende mensen te voorkomen adviseer ik dit bericht zoveel als mogelijk te delen.

16 november 2015 ·

10. Prima friet, het was heerlijk. Werd zeer vriendelijk geholpen door de mevrouw die er stond. Zeker een aanrader en prijs deze zaak aan bij mijn collega's.

11. Op zondag wel eens een snackje gehaald, kan je niet veel verkeerd aan doen denk ik. Maar laatste keer werd ik wel asociaal behandeld door een medewerker. Totaal niet vriendelijk, mompelend en kortaf. Zo ga je niet met klanten om.

12. De friet was te hard, de zak was helemaal nat, niet te eten. Zelf nog friet staan bakken. De snacks smaakten naar oud frituurvet, maar waren te eten. Het was ook niet druk, we waren de enigen daar. Heel jammer, af en toe maken ze het echt goed.

13. In eerste instantie toen de frietkraam werd overgenomen, ging het de goede kant op, prijs/kwaliteit verhouding was in orde, vriendelijke service..

Wat is er gebeurd? Het is echt waardeloos geworden! Personeel chagerijnig, friet smaakt voor geen meter, snacks worden volgens mij in veel te oud vet gebakken en het resultaat ziet er betreurend uit! En dan nog niet over de prijs gesproken, jullie vragen absurd veel geld!

De concurrent doet veel betere zaken, en dan heb je ook lekker gegeten..

14. Eten besteld! Erg lekker, en supergoed geholpen door Kayleigh. Zeker voor herhaling vatbaar...

15. limburger

Helaas ga ik niet meer bij hun eten. Friet is of veel te slap of veel te hard. Personeel is ronduit onbeschoft als ze horen dat je niet uit Zeeland komt. Zeker weten nooit meer.

16. Frietje genomen. Alleen maar restjes of andere keiharde stukjes. kroket was volgens mij net ontdooid.
    Onvriendelijke bejegening.

17. Vandaag voor mijn gezin en schoonbroer hier eten gehaald. Toen ik aan de beurt was voor te bestellen kon er nog net een hallo af. Kwam thuis, frieten waren keihard, mijn burger leek wel in elkaar geslagen. Laatste keer dat ik er ben geweest.

18. Dit weekend snel even een frietje gegeten bij de Dam. Het personeel zat friet te eten terwijl ze mijn eten bereiden zonder de handen te wassen tussendoor. Ronduit smerig. De friet was niet gaar, de stoverij was koud, de vlammetjes waren niet lekker. Het enige lekkere was de viandel.

19. erik__Ellen

Sinds drie weken in terneuzen met schip zelden zulke goede friet gehad. Heerlijk een aanrader als je van goede friet houd.

20. Wat een achteruitgang. Vooral die vrouw die er werkt is totaal niet klantvriendelijk. Geen hallo of tot ziens.. ze kijkt je niet aan, zet alles maar neer op de toonbank en verwacht dat je zelf door hebt dat het er staat (kan ook even zeggen dat het eten klaar is en smakelijk...). Ondertussen zat er een kindje aan het raam bij de snacks... nou ze was niet te genieten!

Een kleine friet wordt ook steeds kleiner. Terwijl we dan opeens een andere keer juist erg veel kregen. Trek daar ook eens één lijn in. Tien frietjes noem ik een kinder-friet, geen kleintje.

De ruimte is erg klein, maar goed je kunt zitten. Aan de sfeer mag wel iets worden gedaan. Want harde muziek, personeel dat maar een beetje rookt en verder niets. Nee... valt erg tegen!

21. Hallo,

Ik ben wat laat met mijn klacht, maar beter laat dan nooit.

Op 21-12-2014 ging ik een frietje eten bij Op De Dam. Dit was tussen 4 en 5 uur. Er was een jonge dame aan het werk met lang blond haar. Zij nam mijn bestelling op en tijdens het maken van de friet ging zij roken. Buiten stond er ook iemand op haar te wachten. Later komt zij terug binnen gelopen en geeft mij mijn friet zónder haar handen te wassen. Dit vind ik ronduit smerig.

Ik heb mijn frietje dan ook niet met plezier gegeten. Er mag echt wel meer aan de hygiëne gehouden worden, je hebt wel met eten te maken.

Dit was dan ook mijn laatste bezoek aan de frituur.

22. Net een paar lekkre snacks besteld, naja dat hoop je dan... 2 gehaktballen, cervela en een frikandel speciaal. De gehaktballen waren gewoon smerig. Normaal netjes in 8 stukjes gesneden en goed gebakken, nu waren ze half gaar nog en in 4 stukken. De cervela was ook niet goed gebakken, de bovenkant voelde taai. Ik ga er van uit oud vet en te kort gebakken en dat voor 8 euro, bah. De kwaliteit is ver te zoeken en dat ligt ook vaak aan het personeel!! Als de meneer met de bril er staat in de avond smaakt het eten stukken beter :)

23. Mijn laatste ervaring met deze frituur: de dame stond buiten te roken met haar collega, oké dat kan. Maar zonder haar handen te wassen mijn eten bereiden kan echt niet. Ik vroeg willen jullie de handen wassen? "Dat maak ik wel uit" zeiden ze.

Friet was niet lekker! En als je de eigenaar mailt, reageert die niet meer!

Thijs: als je dit leest reageer eens een keer, dan kunnen we even rond de tafel. Je personeel is ronduit slecht. Ik kwam laatst binnen om half 7, stond de muziek keihard terwijl er mensen zaten te eten. Zelf vond ik het storend. Tot nu toe is jouw Op De Dam slecht en Q-Bus slecht.

24. Vandaag friet met stoverij en satésaus, een bereklauw en een kroket gehaald. Wat een aanfluiting zeg, de friet was vet en niet gaar, het stokje van de bereklauw was van binnen versplinterd en de kroket was lauw.

Dus nooit meer friet van Op de Dam.

25. Vorige maand hier gegeten met 2 kinderen. Bij binnenkomst merkte je meteen dat de eettafels vies waren en niet waren opgeruimd. Medewerkers waren niet vriendelijk. Naast de eettafel zaten de ramen vol met spinnen. Binnen en buiten echt walgelijk. Frietjes waren redelijk, alleen teveel vet. Gefrituurde snacks waren prima. Alleen was de medewerker chagrijnig en slechte service. Prijs ligt hoger dan gemiddelde snackbar in de omgeving.

26. niet blij

Niet vriendelijk en als je na het bestellen thuis komt met friet en snacks drupt het vet van de snacks en de friet. Daar kun je de helft van weggooien omdat het vol harde puntjes zit.

27. Wat waren de hamburgers lekker, daar hoef je niet meer voor naar de grote M.
    Nee het was perfect alles met je juiste verhouding, het was smullen geblazen.
    Nu ik toch een reactie geef en de andere reacties heb gelezen moet ik wel zeggen, de bediening was oké
    zo ook de netheid in de zaak zag er voor het oog prima uit.

Een extra grote pluim voor het verse ijs dat ze daar nu hebben, in een woord HEERLIJK.
    het schijn dat het er pas nieuw was, nou dat hebben ze goed opgepakt.

Dus voor de hamburgers en ijs, ga je naar Thijs.

28. Jan willem

Het is sinds 2 weken weer erg lekker en vriendelijke bediening.

29. Heerlijke verse friet gegeten met stoofvlees. En die hamburgers zijn een echte aanrader. Gewoon heerlijk. Tot de volgende keer.

30. Rob Nagelkerke

In het verleden heerlijke friet stoof gegeten. Vandaag met mijn vrouw friet stoof met mayo besteld 2x€5.
    Temperatuur friet en stoof was goed. De kwaliteit van de friet slecht. In de stoof nauwelijks vlees. Jammer dat wat vroeger zo goed was, nu erg slecht is.
    Ook de bediening zou een lesje vriendelijk bedienen kunnen gebruiken. Het is niet anders.

31. Het was vroeger het beste patatkot in de verre omtrek. Maar nu is het gewoon een drama friet, is niet te eten. Allemaal van die harde punten die al 3 x gebakken zijn. En dan het ergste, dat personeel; ze doen hun mond niet open. En ze zijn gewoon veel te duur. Voor mij was het de laatste keer.

32. Ik heb heerlijk gegeten op den Dam, en ben vriendelijk geholpen.

33. Al behoorlijk vaak bij de dam geweest, omdat ik de frietjes lekker vind hier. Echter was het -nadat er voor de zoveelste keer iets me niet beviel- gisteren de laatste keer.

Ik bestelde namelijk een half stokbroodje met zalm voor €4. Volgens de beschrijving zou deze worden bereid i.c.m. Sla, uitjes etc. Echter wat ik geserveerd krijg (nadat mijn vriend zijn friet al opheeft) is een stukje niet gebakken(!) stokbrood, kleiner dan een pistolet met hierop enkel een paar stukken zalm, die nog bevroren waren. Hierop werd ik zo chagerijnig dat ik mijn geld terug heb gevraagd en het broodje heb teruggegeven. De vrouwelijke (nieuwe) winkelmedewerkster was een aardige dame die zelf zei er ook niet achter te staan en het te zullen doorgeven aan de baas.

Een maand of wat geleden bestelde ik een schotel waarbij je friet, een burger en salade krijgt voor een behoorlijk bedrag(rond de €10). Hierbij werd gewoon de salade weggelaten. Nadat de schotel opgegeten was, vroegen we aan de medewerkster waarom de salade er niet bij zat. Waarop ze antwoordde dat deze op was. Waarop wij vroegen of er dan korting mogelijk was aangezien wij hier wel voor hadden betaald. Waarop ze tot onze onsteltenis zei: 'dat moet je aan hem vragen', wijzende op haar baas die 2 meter van haar vandaan stond! Wat een klantvriendelijkheid en service zeg..

Voor mij na dit^ in ieder geval geen 'Op den dam' meer.

34. Heb hier een lekkere patat & snack gegeten, die een dikke voldoende waard zijn!

35. Lekker gesmuld van verse friet.

36. Waardeloos. Geen vriendelijk personeel, geen begroeting. Ze staan te roddelen over mensen terwijl ik sta te wachten tot ze mijn bestelling opnemen. Te ver gebakken snacks friet, nog niet gaar, zelfs mijn zoon van 7 jaar klaagde erover. Tas wordt ingepakt als een vuilniszak. Ze staan buiten te roken, komen terug, zonder hun handen te wassen pakken ze meteen de snacks vast, echt waardeloos. Ze gaan alleen maar verder achteruit.

37. Dit is wel 1 van de slechtste snackbars uit Zeeuws-Vlaanderen. Ik ben er naar toe gegaan, omdat ik er goede verhalen over hoorde, maar het tegendeel is waar. Bij binnenkomst werd ik chagrijnig aangekeken, door een erg norse man achter de balie en er kwam nog maar net een hoi van af. Je kon zien dat hij z'n werk niet graag doet. Oké dat achterwege gelaten, deed ik mijn bestelling en ik schrok me kapot over wat ik moest betalen voor een frietje met stoofvlees. De friet zelf was slap en veel te licht gebakken en het stoofvlees leek wel op kattenvoer. Over de kraakhelderheid nog niet gesproken! Alle snacks lagen onafgedekt in de koeling, de frikadellen zagen er uitgedroogd uit, ik durfde geen snack te bestellen. Voor mij geen tweede keer meer!

38. Jean Luc

Wat moet ik zeggen.. 1 woord! Beroerd, gaat steeds verder achteruit. Mooi opschilderen helpt niet, zouden beter eens wat meer aan kwaliteit en vriendelijkheid werken, misschien moet de eigenaar iets meer aanwezig zijn want die zie je nooit.

39. Ik ben hier voor friet geweest. Bij aankomst thuis bleek ik 2 kleine frietjes te hebben gekregen (waar er een middel en een kleine was besteld). Goed, fouten kunnen gemaakt worden dus ik heb opgebeld en kreeg de werknemer die me had geholpen aan de lijn. Deze zei dat ik verkeerd keek en dat de bakjes verschilden, dat was dus niet het geval. Als ik meneer hierop aanspreek krijg ik de reactie kom dan maar langs met de bakjes... oftewel meneer wil geen schuld bekennen en mjn eten koud laten worden om uiteindelijk toch z'n fout moeten erkenen. Niet erg leuke service dus.

40. Zoveelste slechte ervaring hierzo, de snacks veel te lang doorbakken, de friet erg slap en heeft een aparte smaak. De baas daar (vermoed ik, omdat hij z'n eigen kleding aanhad) kwam binnen zonder zijn handen te wassen en begon gelijk te werken, niet zo erg hygiënisch.

Vond het altijd zo'n fijne zaak, maar er mag wel wat veranderd worden.. Overigens is het wel mooi opgeknapt.

41. Geen vriendelijk personeel, chagrijnige chef. Snacks veel te lang doorgebakken en de friettent kwaliteit gaat ook steeds meer achteruit. Deze tent gaat steeds meer achteruit sinds hij is overgenomen.

42. Ik ben erg tevreden over deze frituur, het blijven qua smaak de lekkerste frieten uit de regio, als ik in terneuzen ben, kan ik het niet laten om hier even te stoppen!

43. Veel te dure tent, slechte kwaliteit en onvriendelijk personeel.
    Personeel onderling snauwt elkaar ook af. Niet zo sociaal t.o.v. de klanten.

En volgens mij is het frituurvet ook aan vervanging toe.

44. Jack 28 punten

Wat een dure tent je bent goedkoper in een restaurant niet normaal
    En dan dat personeel
    En het ergste is het is niet te vreten

45. Joske Mertens

Zeer slechte tent, friet en snacks hebben een rare smaak, echt schoon is het nu ook niet.

Personeel is onvriendelijk, en de prijs is absurd duur.

46. jeroen bakker

Ik ben al jaren klant bij de dam. Ik zie weliswaar het personeel verjongeren maar zie dit niet als een achteruitgang. Tuurlijk moet iedereen het leren en maak men fouten maar dat is in mij ogen binnen de perken, ben erg tevreden over de kwaliteit en ze krijgen het elke keer weer voor elkaar om een smakkelijke aanbieding te verzinnen zoals de overheerlijke damburger.

Vriendelijke groeten van een tevreden klant.

47. JurgenvanT

Going down the hill.

Altijd best tevreden geweest, maybe minder jongelui aan het werk zetten. Kostenbesparing is goed maar moet geen klanten kosten.

48. Jacques

Leuk van buiten, leuk interieur.

Tot je aangesproken word door onvriendelijk personeel en dan ook nog slechte friet krijgt en snacks die in veel te oud vet lijken gebakken te zijn. En dan komt nog het pijnlijke moment van afrekenen. Erg duur. Wil best betalen voor kwaliteit maar dit is geen kwaliteit.

Sorry mensen een onvoldoende.

49. Toevallig afgelopen weekend geweest. Vond het personeel niet vriendelijk. Eten viel wel mee. Moest veel te lang wachten.

50. Ik werk op katoennatie en wanneer het goed weer is ga ik altijd naar de Dam. Niks mis mee hoor.... Kom zelf uit de horeca en weet dat deze snackbar gewoon een goed product verkoopt voor een goede prijs. Niks mis mee hoor.

Grt Richard

51. Bij deze bedankt voor de voorgaande recensies, het is ook af en toe leuk om wat positieve berichten te krijgen! We spannen ons elke dag in, en doen serieus ons best om u tevreden de deur uit te laten gaan, en daarom is het best leuk om hier af en toe eens wat over terug te horen, nogmaals bedankt!

Thijs van Belois.

52. Marinka en Stefaan

Hallo,

Wij komen uit België en zijn al een drietal keer frietjes met allerlei snacks gaan eten op de dam en we vinden het daar overheerlijk. Alles was lekker vers.

En het personeel was vriendelijk.

Wij gaan er zeker en vast terug.

53. peter

1 punt
  54. Ondanks de enorme drukte toch zeer snelle bediening, het eten is lekker, de frites zijn hier nog vers, bediening zou iets vriendelijker mogen maar dit zal wel door de drukte komen, alles bij elkaar een goede ervaring.

55. Vanuit Belgie speciaal naar de Dam gereden met mijn 78 jarige moeder en haar 85 jarige vriendin, omdat de frietjes er zo lekker zijn en de bediening perfect.

56. Beste Tanny Dieleman;

Bij deze reageren wij op deze in onze ogen " slechte " recensie;

Wij hebben deze recentie natuurlijk erg serieus genomen, echter, willen wij u wel even het volgende mededelen; de " medewerker " die continu in gesprek was met de andere medewerker was de eigenaar (ik dus) die de andere medewerker vroeg vroeger te beginnen ivm drukte om u sneller van dienst te zijn, en die ik zoals bij elke aanvang van dienst hoort een korte " briefing" gaf.....ikzelf heb uw frites gebakken en betreur het ten zeerste dat ze niet bij u in de smaak vielen! Echter heb ik zelf deze middag nog van de zelfde frites met stoverij genoten die u in uw recensie zo afkraakt!, en zowieso, is het niet iets sportiever om als u dan toch 1 straat achter onze frituur woont, gewoon even een belletje te doen, zodat wij u ruimschoots tegemoet kunnen komen ipv op deze manier ons de kans te ontnemen te weten wat we fout gedaan hebben?

Dat u valt over de prijzen kan ik eigenlijk ook niet begrijpen, u heeft toen u binnenkwam toch uw producten kunnen aflezen op een prijzenbord, en daar dus u selectie uit kunnen maken en vooraf kunnen weten wat u kwijt zou zijn? u had ook indien dit boven uw budget was iets goedkopers kunnen nemen?!?!?!?!? Dit zijn gewoon marktconforme prijzen!?!

Een bereklauw met te bruine uien die nog koud was? Beetje tegenstijdig, dus hebben wij onze bewakingsbeelden erop nagekeken of mischien inderdaad u gelijk heeft, maar nee, sorry, deze is gewoon volgens voorschrift 5 minuten gebakken!

Het merendeel van onze klanten is tevreden over ons, dit komt door de enorme inzet die wij elke dag leveren met zijn allen, en ook door de goede tips en kritiek die wij krijgen door onze klanten waar wij dus ook iets mee doen, en gelukkig kunnen sommige mensen het ook nog opbrengen om op te staan voor positieve feedback ivm alleen de negatieve kritiek!

Vriendelijke groeten;

Thijs van Belois.

57. Tanny Dieleman

Net 2 grote frietjes met stoofvlees gehaald en 2 berenklauwen.

Wat kregen we voor 11.80!?
    2 grote friet met stoverij.
    2 berenklauwen.
    Om mee te nemen, wonen er 1 straat vandaan. Waren met de auto in 1 minuut thuis en klaar om te eten.

Stoverij was droog en smaakloos en het had een totaal van 3 kleine vleesjes per persoon en totaal geen ''saus'' van de stoverij.
    De friet was hard en te lang gebakken.
    De berenklauwen waren koud en ongaar en de yuin eraan was zwart.
    De medewerker die ons ''hielp'' was constant in geprek met een andere medewerker.

58. Het eten is heerlijk, goede producten... En ik haal er graag een patatje en een snack.

Alleen het personeel mag wel wat beter zijn best doen, niet super vriendelijk, soms onbeschoft en vergeten wel eens wat.

59. heerlijke friet uitmuntende stoofvlees en snacks goede vriendelijke en snelle bediening.
    schone tafeltjes op het terras.
    mijn complimenten voor de nieuwe eigenaar.