Op dit adres zit nu: Marmara

Santa Fe in Terneuzen

1392067208 75
1442981934 75
1462074956 75
1519354022 75

1. Bijna alles kom van lidl (moet niet kunnen voor restaurant en prijs verhouding) vlees verbrand, werd niks aan gedaan en specialiteit spareribs, lijkt wel een veredelde shoarma tent, service gaat wel, moet soms lang wachten.
    Sfeer saai, ondanks het wel een mooie zaak is van binnen, en de prijs, voor B lidl kwaliteit veel te duur!
    Niet voor herhaling vatbaar!

2. We hebben er vanavond voor de 13e keer gegeten dit jaar en elke keer is het er in orde. Bediening vinden wij heel goed, pakken bijvoorbeeld de glazen vast aan de onderkant en niet aan het drinkgedeelte, daar kan menig restaurant een voorbeeld aan nemen. Eten is ook zeer goed, vlees keurig bereid en bij gerechten zijn ook in orde, zeker in vergelijking tot de prijs die ze er voor vragen. Wij gaan hier zeker terug naar toe, lekker eten zonder vreetschuur sfeer, heerlijk?

3. Vanavond voor het eerst gaan eten in dit naar onze mening toch wel mooi ingerichte restaurant. We hadden dit al een tijdje gepland en keken er heel erg naar uit. Helaas viel het hele gebeuren erg tegen: koude, afstandelijke bediening, elke vorm van achtergrondmuziek verdween al gauw, maar dé tegenvaller van de avond was de kwaliteit van het eten. De warme groentjes die bij elk gerecht komen bleken diepvrieszakgroentjes (de voorverpakte zakjes kan u ongetwijfeld aankopen in de supermarkt bij u in de buurt), smakeloze quesada en de champignonroomsaus die bij de angus steak (het enige goede van de gerechten die we gekozen hadden) bleek niet meer dan uit een voorverpakt zakje te komen en de champignons waren nergens te bespeuren. Een "het spijt ons" kon er evenmin van af toen wij dit meldden. Wij komen hier nooit meer terug.

4. Vorige week hebben we hier weer eens spare-ribs gegeten.

We komen hier drie keer per jaar en hebben tot vorige week altijd lekker gegeten. Alleen deze keer niet.

Deze keer geen schaaltje tortilla chips. Er zat zand in de sla. Men zou dit aan de kok doorgeven, maar geen excuses van de kok.

Na afloop moesten we apart voor de frietjes betalen.

Het mag duidelijk zijn dat wij hier niet meer naar toe gaan.

De prijs van de spare-ribs was overigens dezelfde. Echter de friet kwam er dus bij, voor 4 personen 8,80 euro.

5. Afgelopen vrijdag gegeten, perfect gebakken vlees van de grill 350 gram, met friet en heerlijk ijs als nagerecht.

Perfect gegeten, snelle bediening en een zeer goede prijs kwaliteitsverhouding.

Super, we komen snel terug.

6. Goede sfeer, lekker eten. Vlotte bediening, die oog heeft voor lege glazen, en een vriendelijk praatje.

7. Gezellige sfeer, met leuke muziek, goede bediening.

En natuurlijk het eten is erg lekker en netjes opgediend.

8. Inmiddels hier 4 keer gegeten en iedere keer prima!

Wat ik nog nooit heb meegemaakt was dat toen mijn vrouw iets kreeg wat er anders uit zag als wat ze had verwacht, er aangeboden werd dit dan maar te laten vervallen (niet nodig, het was prima).

De ruimte vind ik wat bedompt en vol.

In zijn totaliteit een aanrader als je in Terneuzen bent!

9. Ben er eindelijk weer eens wezen eten en ik moet zeggen het lijkt nog beter te worden, terwijl het al zo lekker was.
    En wat een service en die drankjes en het ijs, mmmmm.

10. Wij hebben er vorige zaterdag gegeten.

En het was super!

Het was er heel erg druk maar alles verliep bij ons prima. Heerlijke ossehaas, die was om te zuigen, zo mals als boter en de burritos waren ook heerlijk. Je kan kiezen wat je bij je eten wilde hebben. Wij hadden gekozen voor steakfriet en een pof aardapel. Erg lekker.

Het was onze eerste keer hier en we komen zeeeeeeer zeker terug.

Erg vriendelijke bediening.

Zeer leuke muziek in de zaak, die je al snel naar Mexico brengt.
    Zeker met een corona erbij.

Ga zo door!

11. Het was buiten gewoon goed. Ik zou niet weten in welk restaurant in Terneuzen je zoveel verschillende recepten kan krijgen, iedere smaak komt aan bod.
    Heb ook al meerdere menus geprobeerd, het was goed.
    Mensen zijn vriendelijk, uitermate goede kok.

12. Heeeeeerlijk gegeten.

Personeel was heel vriendelijk.

Zelf een ijsje samengesteld, en dit was totaal geen probleem.

Zeker voor herhaling vatbaar.

13. Lekker gegeten, prima!

Lamskoteletjes waren als boter, de friet alleen was al een hoogtepunt.

Helaas een minder goeie afloop:

We bestelden een ijsje: tropische vruchten stond op de rekening.

Op de kaart staat de omschrijving:
    Ijs met de smaken aardbei, citroen en passievrucht, daarbij diverse vruchten.

We kregen :
    Passievrucht en citroen ijs met een appel in stukjes. (met schil)

We misten:
    Een smaakje ijs en andere vrucht?

Na klacht bij de serveerster kregen wij geen respons.
    Rekening gevraagd minus het ijsje.

Dit was volgens de baas niet mogelijk.
    Weggegaan met een heftige discussie.............................
    Jammer de avond was zo lekker begonnen.

Ga de volgende keer twijfelen of ik hier ga eten.

Dus:
    Vraag eerst wat je krijgt en vertrouw niet de afgebeelde plaatjes en omschrijvingen op het menu.

14. Wij komen hier regelmatig en vinden het eten super lekker. Wij bestellen wel altijd iets van burrito's en die zijn heerlijk. Over de steaks e.d. kan ik niets zeggen. Het eten is ook niet duur.

De bediening kan idd soms sneller maar ach, daar geven wij niet zo om als het wat langer duurt in een restaurant.

15. Ik heb erg lekker gegeten. De lamskoteletten waren super mals, steak, huisfriet waren ook lekker.

Kort samen gevat : heel erg lekker gegeten voor een goeie prijs.

We komen zeker nog terug!

16. We hebben dik een uur moeten wachten op het eten, twee gerechten van de vijf kwamen 10 min later, waarvan een stuk vlees aangebrand en geheel doorbakken. Na klagen zou er een nieuwe komen, deze keer een schoenzool.

Ook de rest van het eten was slecht, we hadden rijst besteld.
    Toen die niet kwam en we er om vroegen was hij op, kortom ga er niet heen!

17. Heb meer dan een uur op mijn eten moeten wachten.
    Vond de service slecht, eten was matig, vlees was taai, friet te hard gebakken.

18. Uitgebreid aanbod van Mexicaanse gerechten.
    Als specialiteit wil ik aangeven dat de kip en de spareribs uitstekend zijn.
    Op de wijnkaart staan een aantal topwijnen voor een redelijke prijs. De sfeer is autentiek, leuk ingericht met typische Mexicaanse achtergrond muziek.

De bediening was vriendelijk maar niet overlopen van kennis.
    De snelheid van de bediening was naar wens. De belangrijkste zaken waren goed verzorgd.

Interieur geheel in Mexicaanse stijl.
    Leuk ingericht met sfeervolle muziek.
    Wc's waren niet overdreven netjes maar wel leuk ingericht.
    Een uitstekend restaurant geschikt voor een breed publiek.

Wij gaan zeker hier nog een keer terug, wat ons betreft is dit 1 van de leukste restaurants in de regio Terneuzen.

19. piet en wil

We zijn er pas voor de tweede keer geweest. Dat we terug zijn gekomen betekent dat we goed gegeten hebben.

Inmiddels kennen we de spare ribs, T bone en ossehaas en het vlees is perfect, De gepofte aardappel lekker, alleen het standaard prutje warme groenten valt uit de toon.

Verzin eens iets nieuws, iets bij de tijdser daarvoor mensen! Voor de rest onze complimenten!

20. truus&jack

Gisterenavond weer heerlijk gegeten in SantaFé! Als voorgerecht zijn de pikante worstjes en de gamba's een aanrader. Maar ook een frisse salade met ansjovis in een van deeg gevormde schelp. De spareribs waren verrukkelijk. De tortilla was heerlijk met gekruid gehakt. Het vlees wordt erg lekker bereid op steenkooltjes en dat proef je!

De service is vriendelijk. Het eten wordt niet te snel geserveerd zodat je echt een hele avond lekker de tijd neemt om ervan te genieten. Complimenten hoor! Tot gauw!

21. gasten uit vlissingen

Heerlijk gegeten, aparte verfijnde smaak doordat het vlees wordt bereidt op houtskool in de open keuken. De mixed grill en spare ribs worden geserveerd op een tafelgril, en dat maakt het gezellig en origineel.

Een prettige en ongedwongen sfeer met leuke Latijns-Amerikaanse muziek op de achtergrond. Het personeel is vriendelijk, gastvrij en de service is goed.

Tevens is het goed betaalbaar en al met al ga je met een voldaan gevoel de deur weer uit.

22. sabrina

de mensen zijn vriendelijk,leuk ingerichte zaak,je krijgt altijd een lekker welkomstdrankje met wat nachos en zelfgemaakte dipsaus, elke laatste zaterdag van de maand live muziek,je kan er eten voor weinig geld en het ismakkelijk combineerbaar met de film of het theater.