Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Terneuzen verdeeld zijn.

1. Heerlijk gegeten, super service! Echt een aanrader!

2. Celina Derksen

We werden heel gastvrij ontvangen. Je komt in een gezellige huiskamersfeer terecht. We hebben heerlijk gegeten en genoten van een zeer smaakvolle wijn, die werd aangeraden door de eigenaar.
    We komen er vast nog een keer terug!

3. Chinees-Indisch Terneuzen

Het was vreselijk onsmakelijk en ik zou dit nog niet aan mijn hond geven.

De bestelling: Udon noodels, babi pangang, kipsalade en blik cola.

Besteld en aangegeven dat het om 17.30 bezorgd mag worden aangezien hier onze pauze begon, natuurlijk was het er 25 minuten eerder. De babi pangang was doordrenkt in een of andere rode gelei, met af en toe eens een zwarte haar erbij. Verder was de kipsalade overgoten met pittige saus wat gewoon niet lekker meer was. Het enige lichtpuntje tijdens deze maaltijd waren de stukjes wortel die we tussen de udon noodels vonden en het blikje cola. We hebben nog nooit zo kunnen genieten van een blikje cola.

De bezorgster daarentegen was erg vriendelijk, maar absoluut niet geschikt voor het werk. Dit soort types horen niet zonder begeleiding op straat te gaan. Het meegegeven wisselgeld liet ze achter bij bestelling... Wij moesten haar ervan overtuigen dit mee te nemen aangezien wij (zoals aangegeven bij bestelling) het te betalen bedrag gepast konden overhandigen. Ook viel de bestelling half uit haar tas bij bezorging, we hadden erg met haar te doen.

1,1
  4. Geweldig lekker gegeten in een ongedwongen sfeer

5. Verse producten.
    Mooie kaart.
    Gezellig.
    Lekker eten.

6. Heerlijk gegeten, prettige sfeer en aardige bediening.

7. John Boshuis

Ook in Corona-tijd kun je fantastisch eten bij De Lange Muur. Het buffet is gesloten, maar je wordt aan je Tafel geholpen door uiterst vriendelijke serveersters. Het eten is zoals altijd van hoog niveau met een ruime keuze. Ook voor kinderen is er voldoende om uit te kiezen.
    En als je dan kijkt naar prijs/kwaliteit kan het eigenlijk niet beter.

8. De zaak was leeg bij aankomst om 18.00 uur. Vriendelijke mensen, maar het eten was smakeloos, friet was halfbakken en taai. Broodje gezond sloeg werkelijk nergens op, broodje maar half gebakken, een reepje kaas met een ei in het begin op het broodje gekwakt. Een halve tomaat ergens verder en twee stukjes komkommer halverwege. Frikandel speciaal was wel lekker. Zonde van het geld...

9. Het is daar gezellig en gemoedelijk, eten is goed en de koffie is te krijgen in verschillende smaken. Soms kun je er ook bingo spelen. De eigenaar neemt als de drukte het toelaat ook tijd voor een praatje.

10. Goed eten in een gezellige sfeer met 2 top gastheren alsof je thuis bent. Een aanrader dus.

11. Kristel Goossen

12. Kristel Goossen

13. Mathilde Willink

Hoe intens triest, dat dit cafetaria zo ontiegelijk achteruit is gegaan.
    Vroeger @vorige locatie was het in feite echt een begrip en was de kwaliteit ook gewoon goed.

14. Lekker gegeten leuke sfeer en goede bediening. Is een aanrader voor iedereen die van lekker eten houd. Je komt zeker hier nog eens terug.

15. We liepen rond 2030 uur nog binnen en zijn aangenaam verrast. Vriendelijke bediening, orginele smaken (oa Zeeuwse bolus) en bovenal heerlijk ijs!

16. Zoals altijd was alles goed, eten, sfeer, gastvrijheid en op maat!! Zalig 😋

17. Chinees-Indisch Terneuzen

Snelle bezorging.
    Netjes verzorgd, heerlijk gegeten van de vele soorten sushi. Echt vers.
    We hadden een gezellige familie avond, door de grote bestelling kregen we gratis een fles soya saus en fles lychee wijn bij!
    Super service, bedankt en tot de volgende keer.
    Aanrader!

18. Wederom heerlijk gegeten. De kok kan ontzettend lekker koken en de eigenaar maakt het persoonlijk door tijd te maken voor de gasten.
    T Was weer een waar genoegen en we komen graag weer terug om te genieten.

19. Heerlijk eten! Goede service!

20. Eten super lekker, goede prijs kwaliteit verhouding.
    Gastvrijheid erg goed en vooral het dessert een dikke 10.

Echt een aanrader om lekker uit eten te gaan.

21. Lekker gegeten (diner) vriendelijke bediening en een leuk restaurant!

22. Nog laat op een zondag avond om 20U gereserveerd.
    Hartelijke ontvangst van de eigenaar en medewerkers.
    Lekkere mosselen (eigen recept) en vis pannetje (aangepast aan de vrouw haar wensen) besteld. Snelle bediening.
    Gezellige babbel met de eigenaar, wij komen nog terug.

23. Fred Suij

We hebben zojuist de slechtste saté ooit gegeten. Althans een poging daartoe ondernomen. Het vlees was keihard en door en door gebakken/gefrituurd. Rechtstreeks in de vuilbak gekieperd. Weg € 8,20.

24. Wat hebben wij een top avond gehad. Het ontvangst was super, de tafel was perfect, het pand is prachtig. Na 5 minuten was er al drank opgenomen, stonden de drankjes op tafel en was er alvast wat brood. We zijn een hele avond flink verwend. Bedankt Zusje Terneuzen voor deze super avond.

25. De jonge

Hartelijke ontvangst en lekker gegeten

26. Standaert Viviane

Top! Gezellig, zeer goede bediening! We keren zeker terug, nog veel succes voor t Zusje, zusjes! 👍👌🎀

27. Ik heb een klacht gemeld en daar is dus niet op gereageert dus nog maar eens proberen ik had graag een reactie gehad maar nee ik heb18 juni een kapsalon besteld de friet en het vlees in een bakje gedaan en dan ook nog met je handen in de slabak zitten erg vies het intreseerde hun echt niks dus ook ; ik zei tegen die jongen die met zijn handen in de slabak zat doe dat maar niet ;ik vond het echt vies dus thuis gekomen heb ik er maar weinig van gegeten zat geen smaak aan en dus weggegooid ik heb daar voor 8,95 betaald dat is toch wel erg duur om het in de vuilnisbak te gooien waarneer kan ik mijn geld terug krijgen? Ik heb de bon bewaard graag een berichtje terug groeten anneke.

28. Chinees-Indisch Terneuzen

A. Kerkhoff

Erg lekker zeker een aanrader.

29. Carla van Acker

Heerlijk gegeten met een voortreffelijke wijn erbij! Sfeer was erg gezellig en een goede bediening.