Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Terneuzen verdeeld zijn.

(H)eerlijk gegeten.
    Lekker veel groenten en niet te veel zout. Verse ingrediënten.
    Prettige ontvangst.

Eric

Lekker gegeten, gezellige sfeer, comfortabele stoelen en ruime tafels.
    Ook goed vegetarisch gerecht: courgette, beide helften op een ander manier gevuld, erg lekker.
    Voorgerecht: kaaskroketjes, waren geweldig, ook nog een mooi versierd bord met gevarieerde stukjes frisse groente.
    Porties precies goed.
    1 persoon heeft allergieën, hiervoor is het gerecht aangepast, na telefonisch overleg van te voren.
    Goede restaurant voor zowel vis, vlees als vegetarisch.

5. Chinees-Indisch Terneuzen

Ben hier twee maanden geleden eten gaan afhalen. Er bleek een nieuwe eigenaar te zijn. De kwaliteit van het eten haalt het in de verste verte niet bij wat de vorige eigenaar leverde. Het was een onsmakelijke hap en veel te duur. Dit was eenmaal en nooit meer. Helaas is er voor chinees voedsel af te halen geen kwalitatief goede chinees meer over in Terneuzen.

Gemengde gevoelens over dit restaurant. Hartelijke ontvangst. Goede bediening. Inrichting een warrige mix van klassiek en modern. Vrij beperkte kaart maar het is dan ook een klein restaurant. Vegetarisch hoofdgerecht (geen keuze) was een bordje pasta met champignons (aangekondigd als bospaddestoelen) en truffel voor 17,50. Vleesgerechten waren wel in orde. Weinig groenten erbij. De recensies over dit restaurant zijn erg lovend maar dat hebben wij niet zo ervaren. T was het net niet.....

27-12-2017 20.45 kerst voorbij en genoeg in de keuken gestaan, waaide en regende hard en we hadden nog niet gegeten!!
    Normaal de "concurrent" opgebeld i.v.m. thuisbezorging maar die was gesloten en de andere ook, dus kwam ik uit "op de Dam".
    Wat spijtig en wat een zooi!! Frieten die niet groter waren als vingerkootjes droog en bruin (te lang) gebakken (dat is dan nog niet erg) maar oud vet wel. Vroeg om een 3 pers.familie zak à €4.50 en kreeg een zak à €6.00, 2 smakeloze frikandellen, 2 kleine kuipjes klein te zoute zelfgemaakte vol met ui gevulde stoofvlees zodat het lijkt dat er ook nog überhaupt wel vlees in zit, een kipcorn, en een viandel, en o ja een bakje sambal. En ik weet niet of ze sambal in het westen of in Schoondijke kennen, maar meneer vroeg ook niks en pompte maar effe sambal, mayonaise of een samoerai saus in een bakkie terwijl ik sambal vroeg, dus de service of het luisteren zit er ook niet bij (hij had kunnen vragen of zeggen "nee we hebben geen sambal").
    Bestelling klaar effe €24,15 aftikken. Het hoofdprodukt kunnen ze al niet fatsoenlijk bereiden laat staan dat kinderen de frikandellen al weggooien. Tip verkoop gewoon waar voor je geld en stoof vlees die zijn prijs waard is i.p.v. zelfgemaakte zoute troep en verschoon je frituur olie op tijd en verkoop frieten (goede) en als het er zo uitzie dat het Personeel de verantwoording dat niet te verkopen!!

Voortreffelijk gegeten Sfeer was goed eten was goed. Heerlijk ontspannen sfeer. Zeker voor herhaling vatbaar. Wij hebben hier al vaker gegeten. Ook voor een bakje koffie moet je zeker naar hier toe gaan. Een voortreffelijk team. Zeer zeker een aanrader. Top.

9. Caraïbisch Terneuzen

2de kerstdag hier gegeten in 1 woord GE-WEL-DIG wat een aanrader perfect

12. Chinees-Indisch Terneuzen

13. Snackbar Terneuzen

MvdH

Sfeervol restaurant op de markt in Terneuzen. Goed eten tegen een schappelijke prijs. Vlotte en vriendelijke bediening.

Wat ongelooflijk slecht dit! Oude kaart gekregen, maar je moet wel nieuwe prijzen (veel hoger) betalen. Slechte, lauwe pizza's en tot twee maal toe een koude kip uit de magnetron. Geen enkel excuus en wel één drankje gratis ter compensatie. Hier komen wij nooit meer.

18. Caraïbisch Terneuzen

Goed eten in een gezellig ingericht restaurant. Vriendelijke en vlotte bediening.

19. Caraïbisch Terneuzen

Heerlijk gegeten! De Zeebaars was voortreffelijk; perfect gebakken, heerlijk sausje en mooi geserveerd. Eten voor de kids ook prima. Hele vriendelijke bediening; ook naar de kids toe. Leuke warme aankleding van het restaurant, en goede informele sfeer. Locatie aan de Markt in Terneuzen ook top. Echt een aanrader!

Rustig en gezellig restaurantje. Felicitaties voor de koks, je proeft dat alles met liefde is klaargemaakt. Zo lopen er niet veel rond in Terneuzen. Perfecte bediening door gastheer Ronald. Hij geeft jou correct advies. Kortom geweldig team. Wij komen zeker terug. Proficiat!

Mathilde Willink-de Doelder

Ergens top, gezien hetgeen er aan prijzen word gevraagd, alleen de akoestiek, is met recht niks nakkes nadda..., oorverdovend.
    Advies aan de directie Delphi: doe hier iets aan!

Kathy Servaes

A. van Arenthals

Heerlijk gegeten en gedronken, goede sfeer, heel gastvrij!
    Zeker voor herhaling vatbaar!

Apostolis is een uitstekend restaurant. We kregen er afgelopen zondagavond een tafel op een rustig plekje. Als verrassing kozen we voor een driegangen tapasmenu. De eigenaar kwam ons meteen vragen of we daar wel voldoende tijd voor hadden, want het klaarmaken en eten van het menu zou zeker twee uren in beslag nemen. Die tijd hadden we wel. De gangen bestonden uit een voorgerechtentableau, een ronde met vis en ten slotte een gang met vlees. Alle gerechten waren van een uitstekende kwaliteit. We hebben dan ook bijzonder genoten van dit verrassingsmenu.
    Verbeterpunten zijn de volgende: de dame die vertelde wat we op de tableaus aantroffen, sprak veel te snel en te onduidelijk, waardoor we na haar verhaal nog niet veel wisten. Lepels om de gerechten op onze borden te leggen, ontbraken. Van het 'uitkleden' van een gamba, krijg je heel vieze vingers. Een vochtig vingerdoekje was erg welkom geweest.

Anita Hinneman

Tygo De Poorter

Jan Huib Nas

Originele verfijnde kaart. Weinig keuze, maar wat er is is kraakvers, kwalitatief en met liefde gemaakt. Met perfect aangepaste wijnen en bieren.

Heerlijk gegeten!

F.J. Moeliker

Prima gegeten; goed verzorgd; prettige bediening.

When you ask for a Sundae, you get half one, and if you ask the manager, his answer is yes it is like that.
    Look at the photos what they give you and what you see on them board.
    This is McDonald Terneuzen ---