Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Terneuzen verdeeld zijn.

1. Van Boom

Gisteren naar Bodrum geweest voor eten. Bij betalen werd mijn man erop gewezen dat hij bij vorige bezoek, destijds nog in de keet vanwege verbouwing, niet betaald zou hebben . Wij zijn er geen vaste gasten, dus even geleden dat we daar geweest zijn. Dus werd mijn man verzocht om nog € 28 te betalen? Bij thuiskomst op de rekeningafschrift gekeken , waarop bleek dat hij op 3 oktober 2023 daar voor het laatst is geweest (want betalen doen we enkel per pin), en € 26,70 hebben betaald.
    Bewijs het maar van zijn of onze kant dat we niet hebben betaald? Maar op deze manier vind ik niet netjes om gedwongen te worden voor iets , dat al is betaald of niet volgens hen? Voor ons de laatste keer dat we er komen. Het gaat ons niet om het bedrag, maar de manier waarop. Zo kun je elke klant verwijten dat hij vorige keer niet heeft betaald ?
    Overigens weet hij / zij wel wie we zijn, want onze kinderen hebben op dezelfde school gezeten, dus had hij ons ook op een andere manier kunnen bereiken (als het wel zo was geweest). Jammer maar helaas, maar zo ga je volgens mij niet met klanten om

2. Gisteren bestelling gedaan frikandel speciaal besteld en betaald niet geleverd en er zat een bord vol kleine stukjes van heldere keer terug gooien en bakken, dit is waardeloos is 3e keer al volgende keer kom ik van mijn tak maken daar betalen we niet voor ze willen liefst online lever dan wat ik bestel en goed,

3. Sander De Haas

Service is dramatisch. Na een uur waren mijn pizza’s er nog niet dus ik dacht ik zal eens bellen. Mevrouw verzekerde dat ze er zo snel mogelijk aan kwamen. Na 45 minuten nog maar eens gebeld. Heb uiteindelijk 2,5 uur op 2 pizza’s moeten wachten. Dit was de eerste en laatste keer dat ik hier heb besteld.

4. Betsy Veldman

We hebben heerlijk gegeten, de sfeer was fantastisch en een super goede gastheer…

5. Het eten was heerlijk, niks op aan te merken! Bediening ook vlot en erg netjes. Fijne sfeer ook

6. Zoals altijd bestelling niet compleet
    Personeel heeft een brilletje nodig
    Maar je krijgt voor die dure prijzen ook nog koude taaie friet erbij

2,2
  7. Fam. Jansen

Leuke locatie. Sfeervol. Vriendelijk personeel en een goede kok. We hebben heerlijk gegeten. Zeker een aanrader.

8. Jan Vermunt

Even een klein stokbroodje gezond meenemen voor onderweg kost hier maar liefst € 9,50!
    Er ging wel eerst nog 50 cent af, omdat ik het kwam ophalen...
    Je kunt daar altijd lekker eten, maar de prijs van een klein stokbroodje gezond is absurd en daarom zien ze mij hier niet meer.
    Wat een uitbuiting.

9. Slecht. Niet voor herhaling vatbaar. Waren met groep van 8 man. Eten was vet niet goed gaar erg lawaaierige binnen. Helft van wat je besteld had kwam niet of pas als de anderen hun gerecht op hadden. Voor ons de eerste en zeker de laatste keer. Is in mijn ogen gewoon een veredelde vreetschuur...

2,2
  10. Fons de Brouwer

Ondertussen ons vast adres geworden om met vrienden uit te gaan eten. Vriendelijk en deskundig personeel die van aanpakken weten. Zowel de paling als het vispannetje zijn overheerlijk, frietjes en de salade zijn ook heerlijk. Ook de diverse dessert zijn niet te versmaden. Ruime wijn- en bierkaart, kortom wij blijven komen.

11. Lekker eten. Gezellige plaats en vriendelijke bediening!

12. Marcel Filius

In gemoedelijke en sfeervolle ambiance hebben we heerlijk gegeten van ongecompliceerde en goed klaargemaakt menu. Top!

13. Erg lekkere pizza van goede kwaliteit en een hele vriendelijke bezorgster

14. Dit noemen ze een middel en een grote friet, schandalig voor een hoofdprijs! Klantonvriendelijk, ik kom er nooit meer!

2,3
  15. Heerlijke frietjes. Eigenaresse kijkt altijd chagrijnig en is nooit vriendelijk. Haar personeel daarentegen is heel vrolijk vriendelijk en begrijpen hoe klantvriendelijk werkt.

16. Ik haal hier nooit meer broodjes! Ten eerste is de zaak echt heel vies! De eigenaar en het personeel zien er ook vies en onverzorgt uit! Werken zonder handschoenen,hun haar half los en vieze kleren! Echt een bron van bacterieën daar, bah!! Ene keer heb je een brood met beleg voor een heel weeshuis en vervolgens krijg je een broodje vol oude sla en is het beleg niet eens te vinden!

17. Snel klaargemaakt,
    Goed warm
    Maar O, wat zout dat pizzadeeg! Je zag het zout in de doos liggen, echt heel veel.

4,9
  18. Vriendelijke ontvangst, vlotte bediening en heerlijk gegeten.

19. Zeer goede service, vriendelijke mensen, snelle bediening, lekker gegeten, was zeer goed.

20. Niet voor herhaling vatbaar.
    Het eten is veel te vet.
    Nasi is alleen rijst geen groenten er bij. De babi lijkt meer op spaghetti.
    Het meeste is gefrituurde dingen.
    Coco cola kennen ze niet.
    We zaten in het gangpad dus rustig praten ging niet.

3,9
  21. We kenden niet het hele speciale system van dit restaurant. De mogelijkheid 15 verschillende schoteltjes te eten voor een vast tarief van 30 €. Wij hebben elk maar 3 schotelyjes gegeten, maar met bambi of rijst zoveel je wilt. Dan blijft het toch erg duur. In uw bericht moet je echt de klanten waarschuwen voor het speciale system: 5 rondes van elk max 3 schotels. De bediening was vriendelijk in vlot maar ze waren niet in staat ons in het begin op de hoogte stellen. Dit hebben we van andere klanten gehoord.

22. Heerlijk gegeten en gedronken.
    Het concept is erg goed. Een vaste prijs waarvoor je in totaal 5 rondes met eten kunt bestellen (max. 3 gerechten pp per ronde). De bediening was erg vriendelijk en het eten prima.
    We gaan zeker nog eens terug.

23. Eten goed. Bediening slecht. Tot 2x toe drank besteld en dit werd niet gebracht of vergeten door te geven. Personeel sprak luid over gasten. Ons laatste rondje dessert na een half uur nog niet op tafel. Bij afrekenen werd niet gevraagd of alles naar wens was en er werd niet eens gedag gezegd.
    Jammer... een eerder bezoek was positief.
    Mist hier een manager?

24. Heerlijk gegeten! Super bediening!! En gezellig!!

25. Geen klant meer

Weer me warme broodjes ijskoud meegekregen terwijl ik nog zei "zo snel klaar, laaste tijd krijg ik me broodjes koud mee".
    Hij antwoordde "nee hoor die zijn warm".
    Toen ik thuis kwam belde ik hem op om te zeggen dat me broodjes toch koud en waren antwoorde hij amper.
    Over de hygiëne ga ik geen eens beginnen.

26. Bezorging in Terneuzen

De kwaliteit van de belegde broodjes, en dan gaat het voornamelijk over het broodje zelf, is erg wisselend. De ene keer is het broodje heerlijk en zacht, en ook al meerdere malen gehad dat de broodjes helemaal hard en droog zijn. Dat is erg jammer als je laat bezorgen en dus niks anders hebt. En het is niet dat ze niks kosten, want ze vragen er genoeg voor!

27. Astrid Janssen

We hebben heerlijk gegeten en lekker buiten gezeten. De bediening was goed. Mooi om te zien hoe een nieuwe bediening werd ingewerkt. Er was een erg gemoedelijke sfeer. Zeker een aanrader voor iedereen.

28. Van der Velden

Griekse verleiding was niet spannend en niet Grieks. 1.ronde Tsaziki was niet op smaak. 2. Sardines moeilijk te eten ivm fileren 3. Keuze uit 3x ossenhaas. Weinig variatie dus en echte griekse gerechtjes ontbraken, zoals gyros, lam, olijven. Achteraf gehoord over de saladebar die niet zichtbaar was en bediening had er ook niets over gemeld. Jammer dat kan beter, terug naar de échte griekse keuken met gewoon brood, heerlijke rijst en kruiden.

29. Anne Onken

Bestelde om 19:00 uur, zou er om 19:30 uur zijn. Ik bel om 20:00 uur waar de bestelling blijft. Zeker nog een half uur. Ik ben niet blij maar krijg te horen dat ik niet moeilijk moet doen over nog een half uur extra. Ze eten het zelf maar op.

30. Gecremeerd gebakken ei geserveerd gekregen. Als je nu nog niet eens een eitje fatsoenlijk kunt bakken…
    Reden werd afgeschoven op "de drukte" en er werd niet gecorrigeerd. Met gemengde gevoelens vertrokken.

4,5