Kota Radja in Terneuzen

• Catering
  • Bezorgen

ma Gesloten
di 16:00 - 22:00

Het eindcijfer is 5. (Minimum: 1, Maximum: 10)

1162051597 69
1195651929 76
1206852039 65
1419654143 56
1442054364 50
1520455139 47

1. t de Blaeij

Wij hebben gisteren wat eten besteld het is ons niet bevallen eerst was het omgevallen dus terug heel veel later weer gebracht was half koud in de bami zat alleen wortel ui en een paar stukjes paprika geen stukje vlees ook in de nasi alleen ei de eend was koud en droog dus dit is niet meer voor herhaling vatbaar een slechte reclame groetjes T de Blaeij hopelijk doen jullie er wat mee bij ons is het bij de afval beland.

2. Alles in de prullenbak kunnen gooien! Wat een smerige zooi, in verhouding dan direct ook duur…

-had biefstuk moeten zijn maar was gefrituurd taai “vlees”!
    -sushi was niet koud, zat amper smaak aan

Dame die de bestelling opnam had er duidelijk geen zin in. En dat op een doordeweekse dag, wat mij betreft gelijk die toko sluiten

3. Heb er net foe yong hai gehaald niet erg klantvriendelijk duurde bijna drie kwartier voordat het klaar was… De bami leek op spaghetti de groente was NIET zoals het hoort… De foe yong hai dreef in een mooie saus die heel anders was dan bij andere chinese restaurants… Vindt het totaal niet lekker of normaal ruiken… Zelfs de kroepoek was geen kroepoek! Na twee happen hebben we alles weg kunnen gooien… Ik kan niet begrijpen dat er zoveel m renden eten bestellen… Het is niet duur denk je als eerste, maar uiteindelijk toch duur omdat ik ergens anders eten ben gaan halen… Ik haal hier NOOIT geen eten meer en zal het anderen zeker afraden…

4. Het was vreselijk onsmakelijk en ik zou dit nog niet aan mijn hond geven.

De bestelling: Udon noodels, babi pangang, kipsalade en blik cola.

Besteld en aangegeven dat het om 17.30 bezorgd mag worden aangezien hier onze pauze begon, natuurlijk was het er 25 minuten eerder. De babi pangang was doordrenkt in een of andere rode gelei, met af en toe eens een zwarte haar erbij. Verder was de kipsalade overgoten met pittige saus wat gewoon niet lekker meer was. Het enige lichtpuntje tijdens deze maaltijd waren de stukjes wortel die we tussen de udon noodels vonden en het blikje cola. We hebben nog nooit zo kunnen genieten van een blikje cola.

De bezorgster daarentegen was erg vriendelijk, maar absoluut niet geschikt voor het werk. Dit soort types horen niet zonder begeleiding op straat te gaan. Het meegegeven wisselgeld liet ze achter bij bestelling... Wij moesten haar ervan overtuigen dit mee te nemen aangezien wij (zoals aangegeven bij bestelling) het te betalen bedrag gepast konden overhandigen. Ook viel de bestelling half uit haar tas bij bezorging, we hadden erg met haar te doen.

1,1
  5. Snelle bezorging.
    Netjes verzorgd, heerlijk gegeten van de vele soorten sushi. Echt vers.
    We hadden een gezellige familie avond, door de grote bestelling kregen we gratis een fles soya saus en fles lychee wijn bij!
    Super service, bedankt en tot de volgende keer.
    Aanrader!

6. A. Kerkhoff

Erg lekker zeker een aanrader.

7. MvdH

8. familie van der Rest, Axel

Afhaalmenu's uit geprobeerd. Prima kwaliteit, niets op aan te merken. We moesten er 9 km voor rijden maar dat was alleszins de moeite waard. Doen dat binnenkort zeker weer. Uitstekend!

9. Dacht een nieuwe eigenaar, dan zal het wel verbeterd zijn. Dus niet, nog steeds even slecht als de vorige eigenaar, waar is de tijd gebleven van 15 jaar terug toen deze chinees de beste was...
    Ik eet vaak Chinees, maar hier is het eten echt niet goed.

1,5
  10. Lekkere Chinese maaltijd voor thuis gehaald (denk je dan). Babi pangang taai en droog, net kauwgom. Mee terug gegaan en nieuwe gekregen, maar helaas hetzelfde probleem. Telefonisch word je dan ook nog onbeleefd behandeld alsof je een zeur bent. Voor ons de laatste keer geweest, zeker geen aanrader!!

1,4
  11. Echt slecht, net een paar loempia's gehaald, kom ik er mee thuis zijn ze niet gaar en koud van binnen.

12. E. van der Veen

Slecht. Ongezellig interieur. Ongeinteresseerde bediening, gaf de kaart en vroeg direct of ze de bestelling op kon nemen. Kennelijk wilde de dame snel naar huis. Vervolgens koud eten, over elk gerecht dezelfde saus die stijf stond van het bindmiddel, weinig smaak. Toen we aangaven dat alles koud was, werd het na enige discussie meegenomen naar de keuken en kwam het weliswaar heel iets warmer terug, maar op een koude schaal. Kortom, meteen weer koud.

1,7
  13. Normaal ben ik niet zo'n zuurpruim die slechte recensies schrijft op internet ;-). Dit was zo slecht, dat ik andere mensen wil waarschuwen hiervoor. De tomatensoep was lobbig en smakeloos. Het smaakte niet naar soep. De babi panggang was ook verschrikkelijk slecht van smaak. Nasi was zeer matig gevuld met groenten en vlees. We hebben het eten niet op kunnen eten. Nooit meer kat radja voor ons!

2,2
  14. Verdegem L.

Waren er jaren geleden, maar dan 12 jaar klant, steeds verzorgd en lekker, gezellig ook. Om privé redenen, kwamen we er niet meer aan toe om naar Terneuzen te gaan eten. Zoveel gezellige restaurantjes in onze stad, dus dichtbij was oké.
    Nu toch besloten om er in een opwelling, en om de goede herinneringen eraan, deze avond te gaan eten. Fiasco troef, geen volk, we zaten alléén, de hele avond lang. Het eten was wel lekker, maar de vroegere porties waren fel verminderd.
    De mooie uitstraling van destijds, is nu aftands, zeer oud, en ongezellig geworden.
    De rekening was ook niet correct. Teveel aangerekend, maar beleefd terug gekregen, hadden we die niet nagekeken, hadden wij vijf euro teveel betaald.
    Nooit maar voor herhaling vatbaar. Jammer, deze zaak zou beter sluiten, wat ze ook deden, net na ons vertrek om 21uur!! Al bedoel ik hier echter, definitief sluiten. Sorry.

15. Maarten Draijer

Vandaag gaan halen. Vrij prijzig om te beginnen. Bij thuiskomst bleek de Pisang Goreng slecht gemaakt. Zaten in zakje aan elkaar geplakt, deegvel bleef plakken in zakje, zompige bananen. En dan hadden we ook Pangsit Goreng. Ik ben gewend daar een beetje vulling in te vinden. Dit waren gewoon smakeloze ongevulde velletjes.
    Eten was verder te lauw, ook al moesten we een klein stukje rijden.
    Nu weet ik weer waarom ik niet ga.

16. Eten gaat wel. Niet slecht maar ook niet super. Heel standaard.

Restaurant is niet echt gezellig. Versleten servetten en zo. En in de winter matig verwarmd. Voornamelijk afhalers volgens mij. Bediening gewoon.

17. Afhaalmenu prima. Bovendien meer dan genoeg. Klantvriendelijke bediening. Restaurant-prijzen iets aan de hoge kant vergeleken met andere Chinese restaurants, maar desondanks laag vergeleken met andere horeca in Terneuzen.

18. Vandaag afhaal. Helft koud. Alles maar dan ook alles wordt even opgewarmd. Loempiaatjes zacht, lauw. Koejoelok meelballen en koud. Ik verlang naar de vorige eigenaar. Die mocht met grote letters KOTA RADJA heten. De huidige eigenaar kan de zaak beter overdoen aan een ander of een echte kok nemen en geen hobbyist. Duidelijk geen tweede keer.

1,1
  19. Gisteren na een reünie spontaan besloten met zes personen te gaan uit eten. Meer mensen hadden dat idee gekregen dus alles zat afgeladen vol. Dat hier nog meer dan genoeg plek was, was dus eigenlijk al een teken aan de wand. Maar ja, honger.
    Ik weet niet of ze alleen nog maar afhalers gewend zijn, maar de bediening was ronduit klunzig. Bestelling verkeerd opgenomen, gerechten niet tegelijk geserveerd. Een van ons kreeg zijn voorgerecht pas toen iedereen al klaar was. Serveerster zat er duidelijk tegen haar zin. Het eten zelf was wel okee maar ook niet meer dan dat en de flesjes Palm waren over de datum.

4,9
  20. Cor & Betty

beleefde en vriendelijke bediening en het eten was voortreffelijk.
    Wij zijn met onze gasten zeer tevreden huiswaarts gekeerd.

21. Diverse keren al gaan eten. Gewoon van de kaart: prima en verzorgd eten. Gelukkig is nog niet alles aangepast aan de Nederlandse smaak.
    Ook een keer het speciale (Chinees) Nieuwjaarsmenu geprobeerd. Dat was een smaaksensatie die je in Europa niet vaak tegen komt. Geweldig!

De vestiging van de Marco Polo in de Axelsestraat ook al bezocht. Heerlijk eten en een (zeker achter in het lounge-gedeelte) smaakvolle inrichting.

22. Hier gegeten met mijn ouders een tijd geleden. Telefonisch greserveerd en om een rustige plaats verzocht. Zaten echt pal naast het afhaalgedeelte. Bediening was slecht. Liet vorken op de grond vallen, verkeerd eten op tafel en niet lekker.

Na veel klagen waar niets aan werd gedaan uiteindelijk geweigerd de volledige rekening te betalen.

23. Kota Radja is om zo te zeggen al jaren onze huis-Chinees en dat komt omdat we hun gerechten met afstand het beste in hun soort vinden. Meestal halen we af maar soms eten we in de gezellige zaak aan de Markt.

De bediening is vriendelijk en correct.

Als ik een minpuntje moet noemen: Blijkbaar werken er twee verschillende koks en naar onze smaak doet de een het stukken beter dan de andere.

24. liesbeth

Vandaag op mijn verjaardag eten afgehaald bij Kota-Radja op de markt in Terneuzen. Eén van de weinige, misschien wel de enige die vandaag op maandag geopend was in heel Terneuzen. Eerst keurig te woord gedaan aan de telefoon en verder prima geholpen. Het eten was heel erg lekker en veel. Ik zal er volgende keer zeker weer naar toe gaan.

25. Ik dacht lekker uit eten op mijn verjaardag. Op 1 januari, om 19.00 gereserveerd. We hebben 2 uur lang moeten wachten op het eten! Plus dat het veel te koud was.
    We hebben gezegd het eten is veel te koud, het lijkt of het uit de koeling kwam, en daarbij nog, veel te weinig. 1 kleine schaal was voor 3 personen. Weer wat van gezegd, ik was al kwaad, omdat we 2 uur lang hebben moeten wachten!

Toen de rekening! Voor 114 euro, voor slecht koud eten, en veel te weinig.

Klant is toch koning? Nou, heb er niets van gemerkt!

Dat was mijn verjaardag! Bedankt, Kota Radja!

26. Schreeuwende bediening die naar elkaar gillen terwijl er mensen zitten te eten. Eten is vaak vet, of koud.

2x geweest dat was genoeg.

27. De diners zijn aan de goede kant, service goed, niet te lange wachttijd.

28. Heb met 5 personen daar gegeten. Eten was redelijk. Sommige gerechten waren gewoon koud en verbrand. Bediening was netjes en beleefd. NIet een aanrader

29. Het eten was redelijk. Het was te zout. Bediening is redelijk. Jammer dat het hoofdgerecht koud was

30. Gewoon lekker eten, goeie afhaal, vriendelijk onthaal

31. Ik ben één keer hier geweest...
    Het was niet druk maar het duurde wel lang totdat we iets te eten kregen.
    Slechte bediening, eten smaakt matig maar de prijs is redelijk.

32. 1 keer geweest. Het was niet druk. Eten is aan de matige kant. Prijs is redelijk.

4,5
  33. edith en marloes

voor mij speciaal is een heerlijke vegetarische maaltijd bereid die niet op de kaart stond ! en het was heerlijk!

34. Redelijke kwaliteit voor een redelijke prijs. Hele grote keuze. De bediening is wat rommelig, met een beetje pech moet je van tafel wisselen.

35. guidovanhuyse

We kennen de uitbaters sedert een tiental jaar, van toen ze nog in ieper waren. En echt waar, ze zijn super. En de kwaliteit van de gerechten zijn bij hen heel belangrijk.
    Bedankt yin en jan!!!!!!