Parkeergarage

Dichtstbijzijnde halte stadhuis Terneuzen

El Banco, is een grill restaurant waar u terecht kunt voor heerlijke gerechten met een Caribische sfeer.

Bienvenido!

5. Betalen pin Visa Master Card

1477619482 72
1493193977 75
1512662097 74
1519151470 78
1520449344 78

1. 2de kerstdag hier gegeten in 1 woord GE-WEL-DIG wat een aanrader perfect

2. Goed eten in een gezellig ingericht restaurant. Vriendelijke en vlotte bediening.

3. Heerlijk gegeten! De Zeebaars was voortreffelijk; perfect gebakken, heerlijk sausje en mooi geserveerd. Eten voor de kids ook prima. Hele vriendelijke bediening; ook naar de kids toe. Leuke warme aankleding van het restaurant, en goede informele sfeer. Locatie aan de Markt in Terneuzen ook top. Echt een aanrader!

4. Met een groep van 11 pers. Heerlijk gegeten. Sfeer is prima.

5. Zodra we op het terras waren werden we geholpen (zit in rolstoel ) en kregen we een goede ruime plaats bij het raam.
    De aperitiefjes waren goed gemixt, het brood met kruidenboter smaakte goed.
    De zalm was perfect gebakken en de spairribs vielen van het bot, de frietjes waren goed gebakken.
    Een klein min puntje de scampis zwemmen in de olie, de smaak was goed, maar teveel is teveel.
    Het citroen taartje was fris en erg lekker,
    we waren hier al eens maar komen beslist nog terug.
    Fijne bediening, goede prijs kwaliteit.
    Ga zo door.

6. Positief , gezellig kwaliteit van het eten zeer goed .
    Een aanrader El Banco .

7. Ben er eens wezen eten en nam kip op een spies
    de kip was erg smakeloos en proefde alleen een brandsmaak van het grillen,
    er was een bakje friet bij die eveneens nergens naar smaakte en tevens keihard was waar je je tanden op zeer beet. dat was echt de smerigste friet die ik ooit gegeten had.

daarna nog ijs besteld .kokos ijs met slagroom en een stuk mango erin.
    het ijs was zeer droog en kruimig en niet lekker, de mango was prut en te vies om aan te zien. het leek wel voorgekauwd.enkel de slagroom was lekker.

al met al gelijk de laatste keer dat ik er geweest ben. het was trouwens ook helemaal niet druk en ik denk niet dat deze zaak het lang gaat uithouden in Terneuzen.

8. de Blaaij

Heerlijk gegeten! Bediening en service was goed, we gaan jullie zeker aanbevelen 👍

9. Jacqueline

Heerlijk gegeten in een super leuk ingerichte zaak.
    Vriendelijke bediening en ook de live muziek was erg gezellig.

10. Van Damme

Eten en sfeer is goed, alleen gaat alles in een snel tempo. Als je een avondje gaat eten wil je hier ook van genieten, en als er nog frietjes op tafel staan moeten ze niet te vlug afruimen. Serveersters niet van alles op de hoogte☹️

11. Aangezien we 2e Paasdag heerlijk hadden gegeten en dit waardeerden met 4 tienen (zie onze eerdere recensie), bezochten we op 2 mei met een gezelschap van 11 personen het restaurant, waarbij een ieder hoge verwachtingen had. Maar wat viel dat tegen. Afgezien van het voorgerecht en het dessert, viel het hoofdgerecht bij de meeerheid (9 personen) bijzonder tegen. Het vlees van de mixschotel was ontzettend taai. We kregen het vermoeden dat dit opgewarmd restvlees was van het voorafgaande weekend. Voor sommigen was dit het eerste en tevens laatste bezoek. Zelf hebben wij ook onze twijfels of we terug zullen keren; voorlopig zeker niet of de kok moet beter zijn best doen. Heel jammer!!

12. Het was erg gezellig en heerlijk gegeten.

13. Mooi, sfeervol ingericht restaurant. Eten is van prima kwaliteit tegen een goede prijs. De service was goed.

14. Brigitte Tjarks

Erg lekker eten en vriendelijk personeel. Ik vond alleen dat de muziek iets zachter mocht...

15. Family Gelderland

Eten goed, sfeervolle locatie, bediening perfect. Kortom een aanwinst voor Terneuzen en omgeving.

16. Prima restaurant met uitstekende prijs kwaliteit
    Iedereen genoten

17. Was hier voor de eerste keer maar zijn gastvrij ontvangen,en hebben heerlijk gegeten.
    De bediening was prima zoals ook de sfeer,en ook was het allemaal voor een goed betaalbare prijs.
    is aan te bevelen.

18. Ontvangst is prima. Plaatsje bij raam idd wat tochtig, maar verwarming naast tafel maakt het wel OK.

Mix grill was lekker, verschillende soorten gaarheid zoals het hoort, steak was medium+ gebakken. Ook de hoeveelheid was prima. Toetje kokos ijs met mango was verrassend lekker, maar helaas mango uit blik. Anders misschien wel 9 verdiend.

19. Vriendelijke ontvangst, vlotte bediening, sfeervolle entourage en prima gegeten voor een leuke prijs.

20. Zaten bij het raam en dat tochtte vreselijk. Met 5 aan een tafeltje van 4. Om de haverklap vroegen ze of we nog iets wilde drinken, werd vrij opdringerig. Als je zelf een vraag over het eten stelde konden ze geen antwoord geven en moesten er 2 komen om het na te vragen. Eten was veel, niet allemaal even lekker. Het dessert was wel lekker.

21. Gereserveerd. Oké. Leuk opgevangen door personeel. Domper was de dame die kwam vragen wat we wilden drinken. Er was geen kaart want die was (nog steeds?) bij de drukker. Je weet dus ook geen prijzen. Zij wist af te raffelen wat er allemaal te drinken was. Ze deed dit op een geergerde manier.

Het eten vonden we redelijk tot goed. Prijs/kwaliteit was oké. Diverse voorgerechten die prima waren, hoofdgerechten, veelal vlees en enkele spiezen waren ook goed bereid. Goed vlees en goed gegaard.

Bij het dessert kwam de "vriendelijke" dame die ons, nadat wij vroegen of de churro's vers gemaaakt waren, toesnauwde dat ze uit de diepvries kwamen en er verder geen woord meer aan vuil maakte.

Overigens waren die oké. Wij kenden deze churro's ook, onder meer van Zuid Spanje waar ze uitgeserveerd worden met warme dikke chocolademelk, hetgeen ook een leuke combinatie is om te serveren en gaven die tip ook aan de geërgerde dame die er duidelijk niets mee zal gaan doen.

We hadden een oké avond, weliswaar verstoord door de enigszins met Belgisch (?) accent sprekende geërgerde dame die meer kwaad dan goed doet aan de zaak als zij zich zo opstelt naar de klanten. Zoals gezegd wisten de andere dames in de bediening wel hoe het moest en dat maakte het een beetje goed.

22. a,h, zegers

Wij werden netjes welkom geheten bij binnenkomst, onze gevraagde plaats bij het raam, was geen probleem, gelijk hadden wij iets te drinken aangeboden gekregen. Na het kiezen van de kaart, hadden wij ons eten snel op tafel, met zeer goede service van de 2 vriendelijke dames, die tussen door ook vroegen of alles naar wens was. Het eten was zeer lekker klaargemaakt door de kok, waarvoor mijn dank, prijs kwaliteit zeer goed te noemen, een lekker groot bord rijkelijk zeer netjes gevuld. Kortom El Banco op de markt in Terneuzen, een echte aanrader om eens lekker te gaan eten met familie, vrienden of zakelijk. Dank u wel, het heeft ons goed gesmaakt en was gezellig.

23. Jammer hoor, hadden best verwachtingen, maar helaas. Geen drankkaart gekregen, chaotische bediening. Eten van de een was koud, eten van de ander te warm om te eten. Onze indruk is dat er veel zakjes en potjes worden gebruikt. Klacht over drank werd erkend ("is inderdaad niet lekker, heeft u gelijk in"), maar stond wel op de rekening.

24. marjolein de poorter

Eten was lekker maar erg flauw, overal moest de peper en zout pot erbij. De service was goed en sfeer gezellig.

25. Wat een sfeer en super gezellig! Eten was goed. De bediening was enorm vriendelijk. Wij gaan zeker terug.

26. Tweede keer hier. In de zomer was het heel warm in de zaak, nu aangename temperatuur. Eten voortreffelijk., vriendelijke, attente en vlotte bediening ondanks de drukte. Ook het koppel bij ons, en hier voor de eerste keer, was vol lof.

27. Heerlijk eten, leuk personeel! Zullen zeker terug komen!!

28. vorige week gegeten,de scampi's komen uit de diepvries,en volgens mij uit de magnetron, het vlees was gortdroog ,de churos niet gaar en volgens mij ook opgewarmd in de magnetron i.p.v. te frituren. plus het personeel die de benamingen van de gerechten niet kent. kortom, nooit weer!!

29. Het is er veel te warm, en te felle verlichting boven de tafels. Airco zou geen overbodige luxe zijn.

30. Gisteravond voor het eerst hier gaan eten. Het eten was echt heel erg goed. Voor herhaling vatbaar.

31. Ad de Jong

Super mals vlees, prima bediening, snel en betaalbaar

32. Lekker eten goeie vriendelijke bediening.maar de site moet aangepast want een veganistisch menu is er niet..er wordt gewoon een gerecht van de kaart aangepast.ook de vele rum keuzes zijn er niet.verder top gegeten.

33. Lekker gegeten. Goede bediening.

34. Leuk en gezellig restaurant. Heerlijk gegeten. Wij hadden voor het menu gekozen. De Sangria hebben ze aangepast aan een karaf, ipv een glaasje pp. en hij was heerlijk! Het toetje bij het menu mocht ook aangepast worden voor de kids.
    Zeker voor herhaling vatbaar.

35. Hele aardige meiden in de bediening. Ruime zitplaatsen. Eten was goed. Lekker en voldoende. Hele gezellige avond gehad!

36. Meike L

Je kijkt je ogen uit in restaurant 'El Banco'. Top kwaliteit vlees, vriendelijke bediening en lekkere verse sangria.

Aanwinst voor Terneuzen

37. Leonie houtepen

Het is een erg sfeervol en gezellig restaurant! Lekker eten voor en goede prijs!

38. helma eversen

Eten was niet slecht. Maar de rest was onder de maat. De bediening ver van goed. Een meisje had blijkbaar de leiding die commando's gaf aan het personeel. Geen overzicht. Afblaffen van het personeel. Tafeltjes die werden vergeten. Heel veel te leren. Ons zie je daar niet meer!

39. Fam. de Vlieger

Bediening laat heel wat te wensen over. We moesten erg lang op de kaart wachten omdat ze ons vergeten waren. Eten kwam wel snel na opname bestelling maar de rekening wouden ze blijkbaar niet brengen want ook dit waren ze vergeten. Er liepen serveersters genoeg maar niemand die vroeg of we nog wat wouden drinken ook al stonden er 2 lege glazen op tafel. Het eten smaakte oke maar liep ook niet over.

40. Op een zaterdagavond hier gaan eten (gereserveerd) en we werden ergens in een hoekje gezet met uitzicht op de voorraadkast. Overal in het restaurant lekkere stoelen, behalve die van ons want wij zaten op houten stoeltjes waar je letterlijk na een half uur al een zere kont had. Ik vind persoonlijk dat je dit als restaurant niet kan maken, of overal lekkere stoelen of overal houten rotstoeltjes. We zaten onder de geluidsbox wat niet erg prettig is aangezien deze ook nog eens erg hard stond.

De voorgerechten smaakten naar niks (scampi kroketten en empanadas). Er zat een sausje bij wat er zeer ranzig uitzag en waarschijnlijk al op meerdere tafeltjes had gestaan. Het hoofdgerecht (mixed grill en kipspies) was wel goed, behalve wat verbrande stukjes aan het vlees. Frieten waren lekker en de 3 sausjes die er bij zaten ook. We wilden eigenlijk een nagerecht, maar na een half uur waren onze lege borden nog niet opgehaald, niemand gezien hebben we maar aan de bar betaald en zijn we weg gegaan.

Dit nieuwe restaurant heeft nog heel wat te leren!

41. Gezellig restaurant, vlotte bediening en goed eten. Wat wil je nog meer op een dinsdagavond?