Omdat de Graanbeurs midden in het centrum van Terneuzen gelegen is zijn er in de naaste omgeving (150meter) diverse parkeergarages/plaatsen aanwezig. Oa. Scheldedijk, theater, stadhuis

• OV

Op 150 meter van de Graanbeurs is een bushalte aanwezig.

Bezorgrestaurants in de buurt van De Graanbeurs

1352060172 87
1419814726 78
1603719943 85
1710191384 85

1. Heerlijk gegeten! Super bediening!! En gezellig!!

2. We hebben er heerlijke mosselen gegeten.
    Vriendelijk personeel.
    Echt een aanrader

3. Lekker gegeten (diner) vriendelijke bediening en een leuk restaurant!

4. Kees van der Voort

In de middag een heerlijk lokaal gebrouwen biertje op het zonnige terras, vriendelijk personeel, meteen een tafel gereserveerd voor de avond. 3 gangen menu voor een leuke prijs. Was overheerlijk, goede service, lekkere wijn en zeker niet duur! Wij komen zeker terug.

5. Gezellig en lekker gegeten. Vriendelijk en vlotte bediening.

6. We hadden niet gereserveerd, maar konden gelukkig zo terecht. Ontzettend lekker gegeten. Alles wat we besteld hadden was heerlijk. Complimenten aan de kok/chef. Ook de meiden van de bediening deden het super, je werd niet vergeten en alles stond snel op tafel, maar ook weer niet te snel;-) kortom een hele onverwachte en fijne ervaring!

7. Lekker eten, gezellige sfeer, het personeel was erg vriendelijk en een goeie prijs kwaliteit verhouding.

8. Herman Otten

9. P. van de Velde

Prima eten, leuke sfeer, vlotte bediening kortom een hele fijne en lekkere avond gehad.

10. Tafeltje waar wij zaten was echt geen leuke plek. Het eten was super zout. En het bakje friet leek wel het bakje voor een theezakje? En dat was dan voor twee personen. Ook werd ons helemaal niet gevraagd of ons eten wel gesmaakt had. Echt een tegenvaller helaas.

4,9
  11. Toine Koijen

Beste medewerkers van De Graanbeurs Terneuzen. Ik geef niet zo gauw recensies, maar deze keer wel. We hebben gisteravond bij jullie gegeten, mijn vrouw zalm en ik de biefstuk. Een 10 voor de biefstuk. Zelden zo lekker gezien en gegeten. Bediening prima, we troffen alleen 6 kakelende dames achter ons, en dat was minder, maar ja… Daar kunnen jullie niets aan doen, en het zijn ook klanten. Nogmaals perfect.
    Prijzen waren in verhouding niet te hoog, dus een 8.

12. Het was ge-we-dig super vriendelijke bediening en het eten was toppie we hebben het menu genomen nou echt waar zoveel eten echt het was het meer als waard.
    Een aanrader.
    Gr andre.

13. Kathleen

Zeer lekker gegeten en een heel vriendelijk bediening

14. 10-11-2017
    Wat een super lekker eten en een goede bediening.
    Heerlijke sfeer.
    Een geslaagde high tea middag.
    Een echte aanrader.
    Bedankt hiervoor.

15. Koen Rutten

Toen we aankwamen was het erg druk, eigenlijk was er geen plek maar door wat creativiteit met tafels konden we toch een plekje krijgen. Eén van ons moest glutenvrij eten, en dat was geen probleem. Uitendelijk allebei heerlijk en uitgebreid gegeten. Echt een aanrader!

16. Zoey Stegeman

17. Donderdag met mn moeder hier geluncht, we hadden 2 voorgerechten wat geen probleem was. Zelf gemaakte tomatensoep heerlijk, daarna garnaal kroketten met extra garnaaltjes erbij en echte vlees kroketten. We hebben echt genoten. Leuke en vriendelijke bediening, echt een aanrader. Komen zeker nog een keer terug

18. Kate Vasiljoek

Heerlijk gegeten, vers, smakelijk en mooie sfeer en super vriendelijke bediening.

19. ans van trier letschert

Afgelopen weekend heerlijke glutenvrije vis gegeten in de Graanbeurs. Er was overal aan gedacht. Het voorafje en alle sausjes waren glutenvrij!

Ik krijg, ondanks reservering en afspraak over glutenvrij eten, bij veel restaurants vaak geen voorafje en de sausjes worden ook vaak weggelaten.

De bediening was ook erg vriendelijk en beleefd. Ik zal het adres van de Graanbeurs doorgeven aan de coeliakie vereniging, zodat het in het blad komt te staan.

Ik kom er graag weer eens terug.

20. Na enige jaren niet gedineerd te hebben in de Graanbeurs vanavond weer eens geprobeerd. De ontvangst door de eigenaar was neutraal. Wij hadden gereserveerd maar zaten met z’n tweetjes op de bank veel te dicht op de linker en rechter gasten. Privacy geen dus. Als je kennelijk niet tot de vaste gasten behoort dan tel je maar voor de helft mee qua aandacht en manieren. Ik had de roodbaars en mijn partner de lamshaas. Dit was voor ons beiden een uitstekend bereid gerecht dat mag zeker gezegd worden. De eigenaresse haalde als laatste het lege glas en servet zonder enig commentaar weg bij mijn partner. Dat vonden wij een matig gastvrouw schap. Wij houden het hier voor gezien. De Graanbeurs in Axel doet het wat gastvrijheid een stuk beter.

21. Anneke Huijsman

22. Zaterdagavond een 3-gangenmenu gegeten. Goedkoop, grote porties en lekker. Enig minpuntje: het eten werd te snel na elkaar opgediend (slechts 1u aan tafel gezeten). Vriendelijk personeel.

23. Erwin 11438 punten

Zaterdagavond 30 november bij Grand Café De Graanbeurs gegeten. We gaan voor de carpaccio en wildpaté als vooraf, de saté en de hertenbiefstuk als hoofdgerecht en de crème brûlée als nagerecht. Terwijl we wachten krijgen we een mandje stokbrood met kruidenboter. Lekker vers en boter prima smeerbaar. Wanneer het voorgerecht komt blijkt de rundercarpaccio, flinterdun gesneden rundvlees met notensla, Italiaanse kaas en truffelmayonaise, veel te vet. Er is veel te veel olie gebruikt. Wanneer we het bord scheef houden loopt de olie van de carpaccio. De wildpaté is van ree en wordt geserveerd met een uiencompote en notenbrood. Dit is erg geslaagd. De uiencompote is erg lekker en ook het notenbrood, wat even in de oven is geweest, is een welkome aanvulling. De paté is goed. Het is een prima voorgerecht.
    De zoetige compote, het krokante notenbrood en de paté vullen elkaar prima aan. Het hoofdgerecht komt netjes op tijd door. We hoeven niet lang, maar ook niet te kort te wachten.
    De saté is wel een bijzondere tegenvaller. Er wordt gebruik gemaakt van de kant en klaar versie van de Wijcko saus. Een erg zoete variant van de satésaus. Bij navraag wordt aangegeven dat er nog wel zelf wat knoflook aan wordt toegevoegd. Erg jammer dat er niet meer eigen inbreng in dit gerecht wordt gestoken. Een huisgemaakte satésaus is m.i. niet veel gevraagd en zoveel lekkerder. Jammer dat men hier voor het gemak heeft gekozen en niet voor de kwaliteit. Het hertenbiefstukje wordt geserveerd met een jus van chocolade en kruidkoek en een winterse stamppot. Het hert heeft een mooie quisson. Hoewel niet gevraagd en ook niet doorgegeven is deze perfect rood gebakken. Ook de smaak is prima. De jus is voldoende aanwezig maar ik kan noch de chocolade noch de kruidkoek proeven. Vraag mij af in hoeverre hier de jus zelf is gemaakt. Het stamppotje is lekker, de aardappelpuree is zalvig en heeft wat wortel. Het wordt geserveerd met een stuk gebakken witlof. De spruiten zijn prima beetgaar. We krijgen er friet en heerlijke mayonaise bij geserveerd. We sluiten af met een crème brûlée. De grootste misser van de avond en dat terwijl dit zo smakelijk kan zijn. De pudding mist een duidelijke vanille-smaak en de topping van gebrande suiker is mierzoet. Dit komt door het gebruik van witte suiker. Naar mijn beleving is rietsuiker hier bij uitstek voor geschikt en geen witte basterd of kristalsuiker. Ook is het schaaltje groot doch ondiep waardoor de verhouding tussen de suiker en de pudding niet helemaal gelukkig is.
    Aanrader? Nee, sorry. Hoewel het gerecht met hert prima was zijn er toch teveel puntjes die wij graag anders zien.

24. Afgelopen vrijdag weer eens geluncht in De Graanbeurs. Zoals gewoonlijk doen Martijn en Karlijn, en ook het overige personeel, er alles aan om het je naar de zin te maken. Altijd een vriendelijk praatje.

De verse jus en het broodje met huisgemaakte tonijnsalade was overheerlijk.

25. martijn Heller

Even nog snel een hapje eten voor de Kiwani's Kennis Quiz in de Graanbeurs. We waren te vroeg maar dat was geen probleem. Even lekker aperitiven aan de bar en daarna aan tafel. Heerlijke hoofdgerechten en de dames daarna nog een snel dessert. Super geregeld en heerlijk gegeten in een korte tijd, TOP!

26. Gezellige sfeer, vriendelijke ontvangst. Martijn en Karlijn doen echt hun best om hun gasten in de watten te leggen

27. brigitte & marcel

Gisteren zijn we met 6 gaan eten, een 3gangenmenu van 24,50 € en je kunt het vergelijken met limburg. Heel veel en heel lekker, een aanrader vinden wij ; als we nog eens naar Terneuzen gaan we elke keer hier eten & drinken uiteraard. Super gewoon.

28. dhr.plet

Ik kom altijd met heel veel plezier terug in restaurant de Graanbeurs. Om te lunchen, borrelen en te dineren. Ik zou iedereen willen aanraden om daar eens binnen te lopen als je in de buurt bent. Super!

29. hier word je blij van

Vandaag echt genoten in Grand cafe de Graanbeurs, een geweldig restaurant waar je voor een goede prijs een lekker 3 gangen menu kunt eten. De bediening en het eten waren top.

Wij komen zeker nog een keer terug naar deze unieke zaak!!

30. Anton V

Het spijt ons echt, we hebben slechts 1 woord hiervoor: Waardeloos. Veelbelovend ziet het eruit, maar veel te hoge prijzen. In Duitsland kost een halve liter bier in diverse gelegenheden slechts 1,80 euro. Hier hebben we meer betaald, en kregen we een zielig klein glaasje. Bediening typisch Nederlands (arrogant). Eten redelijk porties, maar fantasieloos.

1,7
  31. Mieke de Regt

Onderweg uit Gent naar huis (Papendrecht) gegeten in De Graanbeurs. Wat een gezellig restaurant! Geen mens op straat en toch volle bak. Hoe krijgen ze het voor elkaar. Nou, door de sfeer en het heerlijke eten dus. Even wachten aan de bar tot er een tafel vrij kwam en daar stond al allerlei heerlijks op ons te wachten. Alles klopt hier. Net vreemde recensies gelezen. Waren deze mensen wel op hetzelfde adres? Daar twijfel ik aan. Wij komen zeker terug!

32. Raphaela

Sinds Martijn & Karlijn de Graanbeurs hebben overgenomen is het weer een genot om naartoe te gaan. Het restaurant/Grand Café heeft een warme uitstraling en je zit er erg gezellig. Het personeel is zeer vriendelijk. Bovendien is het eten erg goed. Wij waren met z'n vieren en hadden alle 4 iets anders en alles smaakte zeer goed en was ruim voldoende.

33. We hebben met hele goede vrienden gegeten in de Graanbeurs. Er hangt daar een hele gezellige en ongedwongen sfeer. Het personeel is erg vriendelijk!
    Over het eten waren we ook zeer te spreken, goede prijs kwaliteit verhouding, mooie opgemaakte en gevulde borden. Het heeft ons erg goed gesmaakt!
    Wij komen hier zeker nog een keer terug!

34. Bart-Jan de Vrij

Afgelopen zaterdag, heerlijk gegeten in de Graanbeurs. Leuke, gezellige, ongedwongen sfeer. Ontzettend leuk en vriendelijk personeel. Begonnen met scampies, erg lekker!! Daarna heerlijke tournedos gehad, echt zoals mn oma het vroeger maakte, echt top!! Zat daarna echt vol, maar de gezellige leuke gastvrouw beloofde ons nog wat lekkers bij de koffie, heerlijk laten verrassen met een bordje chocolade mousse, ijs en één of ander klein krokant taartje, schijnt een plaatselijke lekkernij te zijn, daarbij een mini creme brullee, super lekker!

Fantastische avond gehad, gezelligheid en goed eten!!

35. DI 21 punten

Een menukaart zonder enige creativiteit. Te hoge prijzen. Ronduit slechte lunchkaart. Heel erg jammer! Kan veel meer van gemaakt worden!

2,4
  36. Super gegeten bij de Graanbeurs gisteren heerlijke uiensoep echt een aanrader met liefde en zorg bereid!

Ook de stoverij is echt een genot om te bestellen!

Niks is teveel geweldige bediening, goede service en altijd een vriendelijk woord!!

Voor zowel prive, als zakelijk een aanrader om je hier heerlijk te laten verwennen met allerlei lekkers!
    Een echte aanrader! Marijn&Karlijn, en personeel, dankzij jullie was onze avond top! Bedankt!

37. Woonachtig in Terneuzen kom ik vaak bij de Graanbeurs sinds Martijn en Karlijn de eigenaren zijn. Koffie drinken of lunchen met vriendinnen, dineren met mijn gezin, borrelen met vrienden of met collega's. Een echte aanwinst voor Terneuzen, dit restaurant. De sfeer is goed, het is er meestal gezellig druk, de prijzen zijn hartstikke redelijk en het belangrijkste: lekker eten, hele goede koffie en heerlijke wijn. Een aanrader dus!

38. terneuzenaar

Arrogante eigenaren, sfeer was ver te zoeken en erg lang wachten voordat er uberhaupt iets op tafel kwam. Het eten was goed maar niet bovengemiddeld. Kortom geen aanrader.

39. Op eerste kerstdag gegeten bij de Graanbeurs. Goed bevallen. Eten van goede kwaliteit, gezellige (huiselijke) sfeer, fijne bediening.
    Aanrader.

40. We hebben 30 September met 13 personen heerlijk gegeten bij de Graanbeurs. Een heel gastvrij en gezellig restaurant.
    Met zeer enthousiast personeel.
    Het eten was bijzonder lekker! De borden waren ook zeer goed gevuld.
    Vooral de uiensoep is een aanrader
    Dit zijn mensen die hun vak verstaan en het met liefde uitoefenen.
    Mochten we ooit weer in de buurt van Terneuzen komen , dan gaan we hier zeker weer eten!

41. Connie Kaan

22 september 2012 heerlijk gegeten, gezellige avond en onze groep van 14 personen kon al la carte eten. Ondanks dat het heel druk aas persoonlijke aandacht van Martijn. We kregen heerlijke trapas bij ons aperatiefje en er werden schaaltjes Zeeuwse Kreukels op tafel gezet. Dit restaurant dat gerund wordt door een jong enthousiast stel, Martijn&Karlijnd, is een echte aanrader. Bon apetit.

42. Jurgen en Paula Vervaet

Al zo vaak zijn we bij jullie binnen geweest, elke keer weer hartelijk en fantastisch.
    Ook ons personeelsuitje was tot in de puntjes verzorgd.
    Goede tip: ook rolstoelgebruikers kunnen gastvrij ontvangen worden.
    Ga zo door!

43. wim en wendy

Heerlijk eten!! Restaurant om niet te vergeten. Ontvangst is vriendelijk en een warm welkom. Klant is koning!!! Super!!! Echte aanrader!!

44. R. van Vlokhoven

We hebben net heerlijk gegeten bij de Graanbeurs..
    Via deze site dit restaurant gevonden.. zeer positieve recensies..
    Vanaf het begin meteen een hele gastvrije en prettige sfeer..
    Vriendelijk en zeer enthousiast personeel..
    Het eten was erg lekker! De borden waren ook zeer goed gevuld..
    Wij zijn erg trevreden over dit restaurant.. vandaar ook de 10..
    Mochten we ooit weer terug komen in Terneuzen, dan gaan we hier zeker weer eten!
    Een dikke aanrader dus..!

45. Leuke sfeer goede uitleg over de keuze's(gerechten)
    Vlotte bediening en het belangrijkste het was gewoon lekker.
    Goed 3 keuze menu en niet te duur(€24.50).

46. Heerlijk gegeten. Eerst een lunch geprobeerd op te testen. Viel gelijk in de smaak dus gelijk voor de avond gereserveerd. Heerlijk menu voor een prima prijs. Ook de andere gerechten zagen er smakelijk uit. De bediening was super vriendelijk. Hier weet men nog wat gastvrijheid is en hoe je een restaurant moet runnen. Supervriendelijke bediening. Hier kan menig horecagelegenheid in Nederland een voorbeeld aan nemen (en meneer den Blijker ook)

N.B. Meer dan een 10 geven was niet mogelijk

47. Tijdens een weekend weg zijn we hier met de familie beland. Een hele aardige eigenaar/ober. Hierdoor kwamen we al meer in de stemming voor ons weekendje. Hij beantwoorden alle vragen die wij hadden waar de echt eens heen moesten. Het eten was heerlijk en deden niet moeilijk met speciale wensen. Een echte aanrader!

48. Heerlijk gegeten. De eigenaren zijn erg vriendelijk.

49. Karlijn Cavens

Gisteravond met mijn ouders (55+) gegeten bij Grand Cafe de Graanbeurs.
    Allemaal erg genoten van het eten (menu a E24,50). Heerlijk eten, precies genoeg tijd tussen de gangen en ook aan drinken&stokbrood werd gedacht.

Ga zo door!!

50. Chantal

Lekker gegeten bij de Graanbeurs.. en vooral leuke muziek!
    Tot ziens!

51. bam 45 punten

Het nieuwe decor is mooi opgefrist en er heerst een gezellige sfeer.

Zeer vriendelijke en gastvrije uitbaters!

52. mieke de regt

Wij hebben er al 3 x heerlijk gegeten, 1 x lunch, 2 x 3-gangendiner.
    Prima prijs / kwaliteitverhouding.
    Heel gezellige sfeer.
    Zeker een aanrader!

53. Afgelopen zaterdag met collega's gegeten. Er zitten sinds begin maart nieuwe eigenaars in, een leuk jong stel die er echt zin in hebben, de sfeer is echt heel gezellig en het eten super lekker! Echt een aanrader!!

54. Afgelopen zaterdag tijdens een weekendje Terneuzen bij toeval grand café De Graanbeurs binnengelopen en dat heeft onze een erg gezellige en lekkere avond opgeleverd!

We hebben allebei werkelijk genoten van het 3-gangen keuzemenu à 24,50 euro. Een zeer goede prijskwaliteit verhouding met goede porties en een goede kwaliteit. Meer dan ik voor dat bedrag verwacht had.

Een klein, maar voor mij mooi detail: na het opnemen van de bestelling werd meteen een gratis mandje met stokbrood en kruidenboter gebracht. Bij het uitserveren van het voorgerecht werd ongedwongen gevraagd of we daar nog een mandje stokbrood kruidenboter bij wilde hebben. Dat voelde op dat moment erg gastvrij en stond bovendien ook niet op de rekening.

Verder was de bediening vanaf het moment van ontvangst tot vertrek hartelijk, spontaan en had er duidelijk zin in. Dat gaf een erg prettige en ongedwongen sfeer. De 3-gangen volgden elkaar in een (voor ons) precies goed tempo op en ook werd er goed aan de drankjes gedacht.

Ik ben vrij kritisch, met name als het op service en prijs-kwaliteit aankomt, maar bij De Graanbeurs kan ik niet anders dan erg hoge scores geven.

Wat ons betreft een absolute aanrader en als we eens in de buurt van Terneuzen komen zullen we hier zeker weer gaan eten.

55. Heerlijk gegeten. Prima hoor.

56. Viel me dit tegen. Ik ging er eten met collega's, moest heel erg lang wachten, eten was half lauw, een van mijn collega's vond een stukje van het melkkarton in zijn soep, onvriendelijk personeel, ongeinteresseerd. Hier zien ze me NOOIT meer!

57. 2 x hier gegeten 1e x goed, 2e x super slecht.

De eerste keer was alles goed, eten lekker (menus Vliegende hollander en grand-café menu), vriendelijke bediening.

De 2e keer echter, a la carte, rundstoverij was goed, niet bijzonder wel goed. Maar theewater lauw-warm, slappe frietjes, totaal verpeste kabeljauw, te nat en veel te zout. Bij het nagerecht muffe nougatine korrels,! Niet opgegeten. Uiteraard gemeld aan de, overigens zeer vriendelijke, bediening.

Ze heeft het gemeld; maar er werd van "hogerhand" niets mee gedaan.

58. MissPiggy

Leuke sfeer, lekker eten! Super...

Ik ben tevreden.

59. Beschamend! Een portie saus van amper 100 gr, opgediend onder de naam 'stoofvlees' en wanneer je de zaakvoerster daar op wijst, blijkt dat zij daar niets kan aan doen... omdat de porties al op voorhand gemaakt zijn...

En dan krijg je van een dienster te horen dat er al veel klachten waren daaromtrent.

En om heel eerlijk te zijn:"We vonden het heel spijtig!"

Erg gezellig, steengoeie muziek EN heel vriendelijk personeel.

De zalm en de gebakken visjes waren zeer lekker, maar uit medelijden deze met onze dochter gedeeld...

Een 'bedankt' bij het buitengaan kon er ook niet van af en 'mevrouw' zat nochtans aan de deur...

Allesbehalve klantvriendelijk, en dat laat ik me zeker geen tweede maal overkomen.

60. Verschillende keren er gegeten en de smaak van de gerechten is erg lekker. Maar....ik heb al verschillende keren meegemaakt dat ik erg lang moest wachten terwijl de zaak nagenoeg leeg was. Even vlug een broodje zat er dus niet in. De zaak zelf is erg gezellig aangekleed en knus. Wanneer op de kaart de bastognetaart met kersen staat is dit zeker een aanrader (wel zoet!)

61. Fijne ambiance, goede bediening, gezelligheid kent geen tijd!

62. Ik ben heel tevreden en zal het voort zeggen.

63. Prima plek om er even uit te zijn en het eten is geweldig! Dit eetcafé is ook verbonden aan De Vliegende Hollander. En die kok(dat halfbloedje) is een kei!