wo vanaf 16:00

za vanaf 15:00
zo vanaf 15:00

1403219201 74
1492093196 84

1. Met 10 man gegeten. Zeer vriendelijke bediening. Zeer attent en prima gegeten. We hebben gebruikt gemaakt van de AH actie.

2. Annemieke

Goed gegeten.

3. Vanessa De Cuyper

Supervriendelijke en -vlotte bediening. Dikke pluim! Eten is ook uitstekend.

4. Anja Aarnoudse

Heerlijk gegeten, drie-gangenmenu, vriendelijke vlotte bekwame bediening. We komen zeker hier nog een keer terug.
    We waren met 5 man, ieder had wat anders en iedereen vond het eten prima.

5. Al een paar keer wezen eten hier en elke x weer helemaal top! Bediening is altijd vriendelijk en weten waar ze het over hebben, vinden het ook helemaal niet erg om een paar keer extra voor je te lopen! Het eten is ook helemaal prima, wij komen hier zeker nog vaker terug!

En vooral de complimenten aan de twee serveersters die ons deze avond hebben bediend!

6. Heerlijk gegeten . Jammer dat er voor wat brood bij voorgerecht € 3.50 wordt gerekend. Stoelen aan vervanging toe
    Eten was prima.

7. 2x bij Da Vinci gegeten maar 2x niet bevallen. De eerste keer zaten we boven waar het ontzettend rumoerig is omdat het zo galmt. Eten was ook niet om over naar huis te schrijven, vrij smaakloos en niet bijzonder. De 2e keer zaten we beneden waar het een stuk beter is, maar wederom was het eten echt niet lekker. Heel simpeltjes en gewoontjes. Bediening was niet overdreven vriendelijk, kwam nogal stuntelig over. Wij gaan er niet meer naar toe!

8. Zondagavond gegeten met een vriendin en het was super! Een gezellig plekje bij de open haard, de sfeer is super gezellig en het eten was top! Voor een leuke prijs kan je hier heerlijk eten! Bediening is enorm vriendelijk en doet er alles aan om de gasten een onvergetelijke avond te bezorgen! Da Vinci is een echte aanrader!

9. Afgelopen woensdag onverwacht bij Da Vinci terecht gekomen. Hebben daar heerlijk gegeten, gezellige sfeer maar vooral heel lief en vakkundige bediening. Dank jullie wel. De families uit Gouda

10. Afgelopen woensdag bij Da Vinci wezen eten via de Albert Heijn actie. Ik kan niet anders zeggen dan dat alles perfect was.

Mijn schaal en schelp allergie werd zeer netjes opgelost en ik kreeg een lekker alternatief, ja eigenlijk was alles lekker en royaal. Nette en goede service.

Wij zijn tevreden naar huis gegaan. Graag tot een volgende keer.

11. Zoey Stegeman

12. Prachtig sfeervol restaurant met voor de prijs een heerlijk diner. Al een paar keer bij Da Vinci geweest en iedere keer weer genoten. Wij vinden dit de leukste zaak van Terneuzen.

13. "Axelaars"

Afgelopen, Weekend hier heerlijk gegeten!!

Goede sfeer, goeie bediening, Wij komen Zeker terug.

14. Een heerlijke en gezellige avond gehad, echt een aanrader!

15. Kim en Do

Hele gezellige sfeer, mooie opbouw. Goede service, kwamen heel vaak de trap opgelopen speciaal voor ons. Bovenal heerlijk eten, net even anders dan anders.
    Aanrader!

16. Regelmatig eten we bij Da Vinci, de sfeer is er prima. Het is een prachtig gebouw, wat sfeervol is aangekleed.
    Voor 26,50 kun je een heerlijk 3 gangen menu bestellen. Er is genoeg keuze, vlees, vis of vegetarisch. Voor elk wat wils! Als voorgerecht zijn de charcuterie a la da Vinci, de vitello tonato en de gegratineerde geitenkaas echt een aanrader.

Het vissersstoofpotje en de varkenshaas zijn heerlijke hoofdgerechten, een portie is groot genoeg en goed van smaak. De huisgemaakte quiche is een verrassend lekker hoofgerecht, al was dit voor mij een te grote portie.
    Bij de toetjes zijn de panacotta en de citron-colonel (met limoncello!) onze favoriet.

De bediening is altijd vriendelijk, wat direct merkbaar is bij binnenkomst. Je voelt je echt welkom. Een enorm pluspunt vind ik de klantvriendelijkheid van de eigenaren, welke ook eigenaar van grand café-restaurant de Graanbeurs zijn.

Toen we op een avond bij de Graanbeurs wilden gaan eten en er geen plaats was, kregen we een visite-kaartje van Da Vinci, waarop werd geschreven dat we de eerste drankjes gratis kregen. Uiteraard hebben we van dit aanbod gebruik gemaakt.

Wij zullen hier nog vaak terug komen!

17. Zondag heerlijk gegeten bij Da Vinci. Een heel gezellig, sfeervol ingericht restaurant. De carpaccio en de vitello tonato als voorgerecht waren heerlijk. Ook de hoofdgerechten, (scampi's, zalm en vispannetje) waren heel lekker. De tiramisu is hier altijd heerlijk, maar deze keer creme brulee gegeten. Deze was wel zwaar, maar heerlijk! Kortom, heerlijk gegeten en gezellige avond gehad, mede door de leuke bediening.

18. We hebben hier met vier personen op een zondagavond gegeten en het is ons erg tegengevallen. De locatie is prachtig, maar de bediening schoot echt tekort. Het was absoluut niet druk, dus daar lag het niet aan. De hoofdgerechten waren schamel waardoor we een extra portie friet hebben besteld. Er is na het serveren van het hoofdgerecht echter niemand meer aan onze tafel geweest (1e verdieping), waardoor de borden bleven staan, de extra portie friet niet kwam, we de hele avond maar één keer drinken hebben besteld en uiteindelijk geen zin meer hadden in een dessert.

Heel jammer. Niet voor herhaling vatbaar voor ons.

19. Afgelopen zaterdag gegeten in Da Vinci. Allemachtig wat een imponerende zaak bij binnenkomst!! Prachtige locatie en vriendelijke ontvangst.

Eerst heerlijk geborreld, daarna lekker gegeten. Prima kaart en goed betaalbaar en wat een sfeer! Superlekkere entrecote, een aanrader. We voelden ons hier echt thuis door de persoonkijke aandacht die we kregen. Agesloten met een lekkere koffie en Amaretto, topavond!

20. Mooie locatie de oude gewelven van het Arsenaal. Vriendelijke bediening, helaas, het vlees dat ik had, entrecote was niet van geweldige kwaliteit. Veel pezen en harde stukken. Amper iets van groenten terug gevonden op mijn bord. Frites echt van matige kwaliteit. De rode huiswijn was van zo'n lichte kwaliteit dat dit amper de naam wijn kan dragen. Te hoge prijzen voor hetgeen er geleverd wordt. Bij Da Vincie hebben ze het nu nog steeds niet begrepen. De paar keer dat wij het er nu geprobeerd hebben was er wel iets mis met een gerecht. Ga bij de Westbeer eten dan krijg je een stuk betere kwaliteit. Da Vinci pretendeert veel meer dan dat het waarmaakt. Dit was voor ons nu echt de laatste maal. Deze eigenaren runnen ook de Graanbeurs in Terneuzen. Gaan we om die reden ook niet eten.

21. Een paar maanden geleden hebben wij onze bruiloft gehouden in Da Vinci. Vooraf zijn we ongeveer 3 keer langs geweest om alles door te spreken. De offerte was zeer uitgebreid.

Op de dag zelf was alles tot in de puntjes geregeld. Het diner was uitstekend! Een zeer uitgebreid en vrij luxe buffet. Over de bediening en hapjes tijdens receptie en feest zijn we ook zeer te spreken.

Van onze gasten hebben we veel complimenten gekregen over de locatie, de hapjes en drankjes en de vriendelijkheid van het personeel van Da Vinci.

De offerte bleek vrij goed te kloppen, want de factuur week hier niet veel van af.

Martijn en Karlijn geven je vanaf het eerste gesprek het juiste gevoel wat je bij een trouwlocatie wilt hebben. Wat ons betreft hadden we geen betere locatie uit kunnen kiezen!

22. Wij hebben hier gegeten op een donderdagavond. Het interieur is sfeervol en ondanks de hoge stenen muren heeft het een warme uitstraling. We worden vriendelijk ontvangen door de bediening. De kaart is klein maar krachtig, keuze uit 8 voorgerechten, 8 hoofdgerechten en 8 nagerechten voor 26.50. Het eten was heerlijk, niet te veel poespas, maar pure smaken. De saltimbocca gevuld met gorgonzola is een echte aanrader. Bediening is vriendelijk en oplettend. De tijd tussen de gerechten is prima, je zit niet te wachten, maar krijgt wel de tijd om wat met elkaar te praten tussendoor. Al met al een fijn restaurant, waar wij zeker nog eens terug zullen komen. Een zeer aangename toevoeging op het aanbod in Terneuzen.

23. Het eten was ok, maar niet goed genoeg. Het vlees miste karakter en de groenten bij het hoofdgerecht waren te eentonig. De Amuse bestond uit een half stokbrood met alleen een olijftapanade.. jammer. Verder goede en vriendelijke bediening, een gezellig en atmosferisch restaurant.

24. Ook deze avond zat het restaurant weer helemaal vol. Toch was er voor iedereen veel persoonlijke aandacht. Eten was (weer) heerlijk. We hebben een supergezellige avond gehad

25. Vanavond geweldig gegeten bij Da Vinci!! Het eten was echt super,de smaak was uitstekend,de opmaak van het bord heel mooi en verzorgd!
    De bediening was ook zeer vriendelijk en attent en de prijzen echt heel netjes! Lang geleden dat

26. Bas de Pierre

Geweldig gegeten bij Da Vinci! Uitstekende prijs / kwaliteit verhouding. Je merkt dat de kok echt de tijd neemt om iets moois op tafel te zetten. Klantgerichte en kindvriendelijke bediening! Jammer dat we zo ver weg wonen, anders zouden we zeker regelmatig komen eten!

27. Bijlsma

Vanaf binnenkomst onder de indruk van de ambiance, de gastvrije ontvangst en de gevarieerde originele kaart en de voortreffelijke uitvoering daarvan.

We hebben heerlijk gegeten en zijn door de gastheer zowel als door het personeel als welkome gasten behandeld.
    We kregen het gevoel iets speciaals te mogen beleven, HORECA met hoofdletters en dit alles voor een leuke prijs.

Zeer beslist voor herhaling vatbaar!!

Gerrit Jan en Mieke Bijlsma

28. Annie & fam.

Mooie locatie met volop mogelijkheden. Helaas een oninteressante menukaart met te hoge prijzen. Zo langzamerhand ga je je afvragen of de horeca het nooit leert.... Erg jammer, aangezien we heel graag buiten de deur eten. Bij dit restaurant voor deze prijs / kwaliteit - verhouding helaas niet interessant. Maar, we houden het in de gaten, we komen regelmatig bij jullie buren, en wie weet past Da Vinci zich iets meer aan aan de klant! Zouden we waarderen! Zo niet, dan wensen we de volgende eigenaren veel succes....

2,1
  29. Het eten op zich is vers en goed van kwaliteit, ik vond het alleen niet zo hoog op smaak. Groentegarnituur bestond uit wortel ui en bleekselderij, vond het meer iets voor in de soep. De bediening is aardig maar helaas druk en ziet niet dat je glas leeg is, creme brulee mistte de beloofde smaak van de grand marnier en smaakte vet en viel uiteen. Er zitten nog een paar verbeterpuntjes maar het heeft allemaal zeer de potentie, ik vermoed een jonge kok in de keuken die zijn draai nog moet vinden. Het restaurantgedeelte is zeer sfeervol, het bargedeelte mist nog wat ambiance, om er te eten is het te luid qua muziek. Aanrader is de entrecote met getomatiseerde bernaisesaus en superdikke frieten!