Nieuwste foto's in Terneuzen

1. Leontien Cosijn's profielfoto
    Leontien Cosijn heeft een recensie geschreven voor El Banco
    Caraïbisch Terneuzen

Leontien Cosijn

Mijn ervaring bij El Banco eergisteren, was wederom fantastisch. We aten natuurlijk weer een heerlijke steak. Vooraf kregen we van het huis een heerlijk drankje. De steak was, zoals altijd, om te zuígen en de bijgeleverde sausjes waren zálig. Ook de frietjes waren erg verbeterd. Er schijnt daarvoor een andere leverancier in de arm te zijn genomen. Het personeel is super vriendelijk en altijd bereid iets uit te leggen, of iets extra's voor je te halen. Kortom we hebben er weer heerlijk van genoten en komen zeer zeker snel terug! :)

2. Erwin de Bruijn's profielfoto
    Erwin de Bruijn heeft gereageerd op een recensie van De Thuishaven

Beste Dumoulin,
    Als eerste bedankt voor de eerlijke recensie. Het was zeker niet de bedoeling om zo over te komen. Want service staat hoog in ons vaandel. We hopen dan ook op een herkansing.

3. Dumoulin Pascal's profielfoto
    Dumoulin Pascal heeft een recensie geschreven voor De Thuishaven

Lekker eten, goede sfeer. De prijs gewoon goed.
    Ik had het gevoel dat de baas enorm moe was, hij gaf aan dat het de hele dag enorm druk was. En hier door kreeg ik misschien onterecht het gevoel dat als ik bv extra frietjes vroeg of nog iets te drinken en bij het dessert dat we ongewenst waren. Dit keer wou ik snel naar huis. De volgende keer mischien beter. Gewoon mischien het gevoel. Voor de rest klasse zaak.

4. Lisselorre's profielfoto
    Lisselorre heeft een recensie geschreven voor 't Gerecht
    Nederlands Terneuzen

Lisselorre

Service is Traag, heel traag. Ik was daar alleen en moest al 15 minuten wachten voordat iemand kwam voor mijn drankje op te nemen (heel dorstig weer vandaag), daarna nog eens 15 minuten wachten totdat ze mijn eten opnamen. En dan bestel je iets zonder vlees, komt je gerecht nog met vlees. Daarna vroeg ik om de rekening, wat nog bijna 20 minuten duurde, maar zo gauw ik op stond, kwamen ze gelijk met z’n drieën op mij af. En met een nogal onbeleefde vraag van hun kant, kreeg ik toch nog de rekening, waarbij ik dus bijna omviel van de prijs. Ruim 40 euro voor 1 persoon.....

5. Stefanie van der Heiden's profielfoto
    Stefanie van der Heiden heeft een recensie geschreven voor Azië
    Snackbar Terneuzen

Verkeerde bestelling mee gekregen. Vandaag langs gegaan om dat even door te geven, Chinese mevrouw werd woest en was niet meer voor rede vatbaar. NOOIT meer terug! Fouten maken is menselijk maar je fout erkennen is nog menselijker👌🏼

6. Patries's profielfoto
    Patries heeft een recensie geschreven voor Q-Bus
    Snackbar Terneuzen

Lekker eten tegen leuke prijs.

7. Patries's profielfoto
    Patries heeft een recensie geschreven voor Delphi

Beste griek in Terneuzen waar je lekker en gezellig kan eten.

8. Ilse walraven's profielfoto
    Ilse walraven heeft een recensie geschreven voor Snackkraam Op de Dam

Ilse walraven

Pfff kijk de recencies op elke site… waardeloos geworden… mooi uitgeprint papier dat ze door omstandigheden om 23 uur dicht gaan 😂😂😂 knap hoor half jaar lang… wegwezen met zo'n uitbater…

9. Therese's profielfoto
    Therese heeft een recensie geschreven voor Apostolis

Therese

Prima gegeten wederom! Echt lekker vijgen met kersen/caramelsaus. Vriendelijke bediening.

10. rudi's profielfoto
    rudi heeft een recensie geschreven voor De Thuishaven

Perfecte service en super lekker.

11. EMT's profielfoto
    EMT heeft een recensie geschreven voor De Triangel

Kom hier als ik bij mijn vader ben altijd lekker en snel.

12. Marybell's profielfoto
    Marybell heeft een recensie geschreven voor De Lange Muur

Marybell

Hele leuke avond gehad, lekker eten en gezellige sfeer.
    Prijs is wel wat aan de hoge kant, zeker omdat drankjes er nog bij komen.

Maar toch al met al de moeite waard.

13. huijsen's profielfoto
    huijsen heeft een recensie geschreven voor De Thuishaven

huijsen

Prima erg vriendelijk en heerlijk gegeten.

14. Apostilis's profielfoto
    Apostilis heeft gereageerd op een recensie van Apostolis
    apostolis
    Van restaurant

Sommige recensies zijn eigenlijk niet de moeite waard om te reageren. Je herkent direct de gast die om wat voor reden dan ook problemen zoekt. Onbeschoft gedrag naar personeel en werkelijk alles af kraken wat er af te kraken valt. Imiglikos is een zeer bekende Griekse wijn die door diverse wijnhuizen wordt geproduceerd. Smaken verschillen maar om dan zo te keer te gaan. Meneer is duidelijk niet bekend met Griekse wijnen of keuken. Personeel kon niets goed doen en meneer was niet op andere gedachten te brengen. Blijkbaar opzet om dit restaurant in een slecht daglicht te stellen.

15. Joop's profielfoto
    Joop heeft een recensie geschreven voor Apostolis

Wij hebben besteld… Mezedakia (tapaz)

het zou volgens beschrijving en serveerster een beleving zijn van Griekse gerechten voor die alles lusten.
    Wij eten door heel Europa en buitenland.
    Maar dit sloeg echt nergens op.
    De 1ste gang de beleving van voorgerechten was of slap of koud wat warm behoord te zijn.
    Een Hoegaarden wit met citroen moest je zelf van af een schoteltje uit knijpen.
    Dan de 2de gang met vis… calamaris uit het vet en vies… zalm uit de diepvries vol van water met te veel saus… en scampis of te wel wat grote garnalen verbleekt in tomaten saus.
    Ik dacht dan maar een rode wijn… de serveerster had een droge of half zoete?
    Dan maar de half zoete… bah dit mag niet het predicaat wijn hebben het leek wel suiker water… sangria smaakt nog beter.
    Toen ze vroeg is alles naar wens zeiden wij nee.
    Dat viel niet in goede aarden en konden eigenlijk niet afrekenen want hadden de 3de gang vlees nog niet gehad.
    Deze wilde wij niet meer maar betalen.
    Maar eerst moest de baas komen en die had het alleen maar over zijn goede wijn water met suiker maar niet over zijn slechte kwaliteit van eten.
    Betere wijnen kon je alleen per fles bestellen. Ook dit is belachelijk.
    Toen was de baas weg en konden wij wachten om af te rekenen. En geen enkel excuus over de slechte kwaliteit maar draaide gewoon de rekening uit.
    Wij hebben betaald!

Dit is echt het waardelooste restaurant waar wij in 40 jaar hebben zitten eten.

Het is ver beneden kwaliteit en koud.
    Dit restaurant heeft niets te maken met een Griekse keuken. Het is een vreet schuur. Zonder kwaliteit van producten.

Ik kan ook iedereen afraden om hier te eten het is werkelijk zonde van tijd en geld.

Het zou beter zijn als ze der eigen opgaven bij Gorden Ramsay om er een top restaurant van te creëren.
    Met kwaliteit producten.

16. Lydie Biesmans's profielfoto
    Lydie Biesmans heeft een recensie geschreven voor Grand Café Ter Nose

Lydie Biesmans

Mooi restaurant, straalt rust uit en heel lekker eten.

17. Monique's profielfoto
    Monique heeft een recensie geschreven voor Apostolis

Vriendelijke ontvangst. Ruime keuze van de kaart. Lekker gegeten, niet van die 'standaard' gerechten :-) Reden om hier nog eens terug te komen!

18. Anne dg's profielfoto
    Anne dg heeft een recensie geschreven voor Spareribbery De Tollebol

Anne dg

Zeer lekkere ribbetjes!!

19. mattie's profielfoto
    mattie heeft een recensie geschreven voor De Lange Muur

Eten van lage kwaliteit, de sushi is uitgedroogd. Vieze bak met pindasaus en vieze bakken met desserts.
    Voor een prijs van 25.50 en alle drankjes die er nog bijkomen is dit echt geen aanrader.

20. Christel Verbruggen's profielfoto
    Christel Verbruggen heeft een recensie geschreven voor De Kreek

Christel Verbruggen

Vriendelijke ontvangst. Het eten was lekker.