Nieuwste foto's in Terneuzen

Laatste updates in Terneuzen

1. Angela Obrie's profielfoto
    Angela Obrie heeft een recensie geschreven voor Eeterij Othene

Bij onze afhaalbestelling waren ze de helft vergeten. De prijzen op het menubord kloppen niet met wat ze aanslaan. En als je terugkomt om aan te geven dat ze iets vergeten zijn, kunnen ze niet eens sorry zeggen. Resultaat: koude frieten, en geen gezelligr stemming.

2. Kennie's profielfoto
    Kennie heeft een recensie geschreven voor De Brouwzaele

Feest gehad met 180 mensen, 1 het was stervenskoud binnen, 2 geen muziek of sfeer, 3 het eten was koud, niet gaar en niet toereikend plus er was geen rekening gehouden met mensen met speciale wensen (dit was van te voren gevraagd en doorgegeven) en die werden op het feest mensen met een afwijking genoemd. (Publiekelijk), 3 wc's vies, vloer plakte, chagrijnig personeel, een avond om snel te vergeten!

3. Wh roseboom's profielfoto
    Wh roseboom heeft een recensie geschreven voor Azië
    Snackbar Terneuzen

Wh roseboom

Vandaag babi pangan gehaald… voor mij bleek een hele grote bestelling gedaan te zijn… niemand die de moeite nam om te zeggen dat ik bijna een uur moest wachten op mijn eten… jammer… ook was de kwaliteit beduidend MINDER dan andere keren.

4. Sonja's profielfoto
    Sonja heeft een recensie geschreven voor De Konditorei

Voor de 3de keer, tussen de middag, gegeten. En weer, alles tip top. Heerlijk gegeten, leuke prijzen, goede bediening. Gezellig om, met het slechte weer van vandaag, even bij te tanken. Ga zo door.

5. Maddy en Theo's profielfoto
    Maddy en Theo heeft een recensie geschreven voor De Thuishaven

Maddy en Theo

Heerlijk gegeten. Service met welgemeende lach kan eigenlijk niet beter. Aandacht voor elke klant. Kortom: voor herhaling vatbaar!

6. Staes's profielfoto
    Staes heeft een recensie geschreven voor Bistro Bonne Foi

Eenvoudige ingredienten maar superlekker gebracht. Leuk is de open keuken. Chefkok heel vriendelijk en kwam ook regelmatig babbeltje doen. Hoofddienster kon beetje vriendelijker… jammer dat we vooraan zaten en niet in de zaal… dessert echt heel smaakvol. Alhoewel ik geen dessertliefhebber ben. Aanrader!

7. Jolanda's profielfoto
    Jolanda heeft een recensie geschreven voor El Banco
    Caraïbisch Terneuzen

Hebben lekker gegeten. Zeer vriendelijk personeel!!

8. Kitty Teirlynck's profielfoto
    Kitty Teirlynck heeft een recensie geschreven voor Bistro Bonne Foi

Kitty Teirlynck

Het eten was voortreffelijk, de inrichting wat minder.
    Maar als je echt lekker wilt eten, ben je daar aan het goede adres.

9. Klaas's profielfoto
    Klaas heeft een recensie geschreven voor Happy Garden
    Chinees-Indisch Terneuzen

Eten besteld voor de afhaal.

Aan de telefoon verstaan ze je nauwelijks, alles 3× moeten herhalen.
    Eenmaal thuis was het eten koud en was de kroepoek oud!
    Sinds er nieuwe eigenaren inzitten is het bijna niet meer eetbaar.
    Wij kwamen altijd met plezier eten halen bij de Happy Garden maar dit is toch echt zwaar onder de maat en voor ons helaas de laatste keer!

10. Thomas's profielfoto
    Thomas heeft een recensie geschreven voor Marmara

Eten besteld, twee en een half uur moeten wachten en dan nog niet eens korting willen geven. Heb hem gezegd zijn baas te bellen met als voorstel dat ik de helft van mijn geld terug wou en het eten wou houden en hij het anders weer allemaal mee terug nee mocht nemen en ik al mijn geld terug wou. De eigenaar koos lachend voor het laatste. Dus liever een ontevreden klant en eten wat je niet meer kan verkopen dan een tevreden klant en een beetje geld in het laatje. Lompe zaak. Voor mij nooit meer.

11. Erwin's profielfoto
    Erwin heeft een recensie geschreven voor 't Vijverhof

Niveau van gerechten overstijgt "home-coocking" niet. Koop wat sla, dressing, vlees, diepvriesfriet en een goedkope bak ijs in de supermarkt en je kan een restaurant beginnen.
    Menu voor € 30,- is zwaar overbetaald.
    Carpaccio koud en fantasieloos, varkenshaas droog, gevulde paprika nattig en ook hier fantasieloos. Vanille ijs was niet romig maar smaakte naar de goedkoopste bak ijs uit de supermarkt. Kok is duidelijk niet enthousiast.
    Bediening is vriendelijk, entourage aardig. Buitenkant bij parkeerplaats droevig met goedkoop blauw/rood licht <<OPEN>>.
    Niet mijn restaurant.
    Helaas once in a lifetime.

Mogelijk is de BBQ beter, wij hebben het menu genomen.

12. Buysrogge's profielfoto
    Buysrogge heeft een recensie geschreven voor De Kreek

Mosselmenu was heel goed… maar 2× gewezen op bevroren brood. 2× gehoord:“ sorry, ik geef het door. ” Verder niks geen compensatie of herstel. Kan anders en beter.

13. Jan Pruis's profielfoto
    Jan Pruis heeft een recensie geschreven voor El Banco
    Caraïbisch Terneuzen

Taco's, tournedos en rode Spaanse huiswijn - ze waren zonder uitzondering prima van smaak en prachtig in balans. Het bedienend personeel was jong, maar vriendelijk, attent en beleefd. Zo werd de Tournedos precies volgens wens licht doorbakken geserveerd.
    Een onvervalste aanrader!

14. Daan's profielfoto
    Daan heeft een recensie geschreven voor Bakker Bart

Vieze zaak, wc erg vies maar ook de tafels en smoezelig personeel. Soms lang wachten want personeel staat dan te kletsen.

15. A. Bertram's profielfoto
    A. Bertram heeft een recensie geschreven voor El Banco

A. Bertram

Prima service, vlotte bediening. Leuke bediening. Eten goed, misschien een beetje standaard en weinig fantasievol.

16. Pieter Junior's profielfoto
    Pieter Junior heeft een recensie geschreven voor El Banco
    Caraïbisch Terneuzen

Beetje jammer van de bediening. Twaalf man op het terras, geen klanten binnen. Drie m/v bediening binnen, nul m/v bediening buiten.
    Vakbekwame, attente, aanwezige en vriendelijke bediening zou klanten trekken en klanten doen terugkomen. Letterlijk niet 1 keer gevraagd of het naar wens was. Tweede keer in 4 weken, tweede keer dezelfde slechte bediening / ervaring. Kan geen toeval zijn.

17. PK & PP's profielfoto
    PK & PP heeft een recensie geschreven voor De Thuishaven

Erg lekker gegeten. Geen doorsnee menukaart. Saté, biefstuk met friet kan je overal krijgen. Thuis ook. Hier staan gerechten op de kaart die wij thuis niet snel bereiden. Gaan hier zeker nogmaals eten.

18. Berry Geerlings's profielfoto
    Berry Geerlings heeft een recensie geschreven voor De Thuishaven

Berry Geerlings

Heerlijk eten. Bediening super goed en vriendelijk.

19. Cindy Willemsen van der Zalm's profielfoto
    Cindy Willemsen van der Zalm heeft gereageerd op een recensie van SYDNEY

Beste Michel,

Excuses dat ik zo bot over kwam aan de telefoon.
    Wij nemen allergieën zeer serieus en er zijn wel wat dingen mogelijk maar dan moeten we gerechten aanpassen.
    Op het moment dat u belde zat mn terras vol, stond er een dienblad net getapt bier in te zakken en was ik eerlijk gezegd redelijk oververhit van het rennen op een terras van 36 graden.
    Desalniettemin had ik kunnen vragen om later terug te bellen als er personeel bij was gekomen.

Nogmaals excuses

Met vriendelijke groet Cindy van der Zalm

20. Jeugddienst Egn's profielfoto
    Jeugddienst Egn heeft een recensie geschreven voor SYDNEY

Telefonisch contact gehad.
    Na vragen over glutenallergie werd ik naar mijn mening asociaal te woord gestaan, mevrouw staat alleen maar heeft het te druk om ons info te geven over glutenvrij eten.

Lijkt mij vrij logisch als je gluten allergie hebt dat je meer info wilt, en dat omdat wij eerder bij restaurant waren die zeiden dat ze dat hadden en vervolgens met 2/3 dingen kwamen en met 1soort saus had.

21. Andre's profielfoto
    Andre heeft een recensie geschreven voor De Graanbeurs
    Internationaal Terneuzen

Het was ge-we-dig super vriendelijke bediening en het eten was toppie we hebben het menu genomen nou echt waar zoveel eten echt het was het meer als waard.
    Een aanrader.
    Gr andre.

22. Ton's profielfoto
    Ton heeft een recensie geschreven voor De Thuishaven

Gezellig, ongedwongen sfeer, lekkere mosselen en een geweldig kopje espresso!

23. Patrick's profielfoto
    Patrick heeft een recensie geschreven voor Eeterij Othene

Patrick

Staat 5 man in de frituur, en nog gaat het traag. Begrijp dit niet!

24. Stefan's profielfoto
    Stefan heeft een recensie geschreven voor De Thuishaven

In één woord een fantaaaastische avond gehad. Het maandmenu genomen, niets op aan te merken, zeer betrokken eigenaar, die alle moeite voor je doet om er een gezellige avond van te maken. Ik had al zeer postieve berichten gehoord, maar hier is geen woord van gelogen. Zeer zeker de moeite waard om eens te gaan eten.