Op dit adres zit nu: Mercato9

1313196431 92
1512014813 51
1606191941 70
1627120192 70

1. Het Restaurant is gesloten en ik denk niet dat je nog kunt eten.

2. Wat ongelooflijk slecht dit! Oude kaart gekregen, maar je moet wel nieuwe prijzen (veel hoger) betalen. Slechte, lauwe pizza's en tot twee maal toe een koude kip uit de magnetron. Geen enkel excuus en wel één drankje gratis ter compensatie. Hier komen wij nooit meer.

3. Het was wederom verschrikkelijk slecht!! We gaven ze nog een kans maar voor ons is het nu echt over! Ze schreeuwen naar elkaar, spreken luid een andere taal dan NL en Italiaans..
    Bediening maakt fouten en achter de kassa werken ze zonder verstand...

4. Voor tweede keer daar geweest ivm tegoed bon vorige keer. Eten vonden wij weer niet lekker, geen smaak aan gaan er niet meer naar terug.

4,7
  5. Ik heb er gisteren gegeten wat een afgang, mijn Lasagne was alleen maar bladerdeeg en de Teramiseu was alleen mascarpone met lange vingers met chocoladesaus met slagroom er was een tafel daar hadden de mensen gewoon de pasta niet opgegeten de pizza's zagen er goed uit.

6. Het eten in het restaurant is qua kwaliteit in lijn met de prijs, dus redelijke kwaliteit tegen een relatief goedkope prijs.De sfeer daarentegen is ronduit slecht: de eigenaar die chagrijnig rondloopt en onvriendelijk is tegen zijn personeel.

7. Monique

Restaurant is net overgenomen door nieuwe eigenaresse. Het team is nog niet op elkaar ingespeeld. Ze snauwt haar medewerkers af en dat kan je volledig volgen als je in het restaurant zit te eten. Je hoort haar tekeer gaan en dat is niet prettig als je een avondje pizza wil eten. De medewerkers zijn echt wel van goede wil, maar durven weinig te doen gezien de houding van de eigenaresse.
    De messen zijn ook bot en veel te veel kaas in de gerechten.
    We gaan hier nooit meer naar toe.

8. De nieuwe eigenaar is veel belovend. Service is prima, eten is echt goed. Heb een Quattro Stagioni genomen. Die was heerlijk. Niet te vergelijken met elders.

9. N. Roegiest

in één Woord... Waardeloos.

Er zijn pakweg 10 tafeltjes in het restaurant en 5 er van zijn bezet!

1. We moeten 20 minuten aan de bar wachten terwijl er zal tafels over zijn om aan te zitten

2. Er wordt ons in die tussentijd geen drankje aangeboden of de kans gekregen een drankje te bestellen.

3. Het duurt weer 15 minuten voor we een dankje kunnen bestellen en vervolgens duurt het weer 10 minuten voor het er is.

4. De tafel naast ons zijn met zijn vieren en 3 krijgen eten terwijl de 4e nog 20 minuten op zijn eten moet wachten. Wat dus getuigd van zeer slechte planning.

5. Op het moment dat ik mijn eten uiteindelijk krijg met groente en ik simpelweg vraag waar de friet is wordt het bord groente weg gehaald en krijg ik een bordje friet met wat mayo.

Als ik dan vraag waar mijn groente blijft krijg ik te horen dat ik dat apart moet bestellen. Dus of groente, of friet, of pasta? En dat voor een menu van 25,5 euro!

6. Het eten van mijn partner is totaal smakeloos en laat dus ook een half bord staan.

7. De baas komt na het eten op hoge poten en aggressief vragen wat er wel niet aan de hand is.

8. Op mijn opmerking dat ik in sicilie... En verder kwam ik niet, want hij riep me toen al toe dat ik daar dan maar moest gaan eten.

9. De rest wil ik niet eens toevoegen, maar hij heeft op geen enkel moment laten zien zijn klanten voorop te stellen of zelfs maar een normaal gesprek mee aan te vangen.

En dan wil ik wel nog toevoegen dat er nog mensen na meer dan 1 uur wachten nog geen eten hadden toen wij vertrokken.

Al met al is hij geen restauant uitbater waardig.

Dit heb ik nog nooit megemaakt en zal dat daar in ieder geval niet meer meemaken, samen met een hoop andere mensen, daar ben ik van overtuigd.

10. Heerlijk eten en goede service. Top!

11. Zeer slechte bediening. Zeer slecht eten, calzone met rauwe groente. De rekening werd op tafel gegooid niet eens een vraag over onze nog volle borden!

12. Terneuzennaar

Eigenaar loopt alleen rond en ziet er onverzorgd uit. Eten is tegengevallen. Een keer rotte groente in het eten. En als je er wat van zegt krijg je een zeer onaangename reactie.

3,5
  13. Angelique

14. Met z'n 2-en op de route naar Middelburg neergestreken op de Markt in Terneuzen. Even een hapje eten bij Bella Italia.
    Ruime kaart, veel keus; gekozen voor pizza. Geen slechte pizza, maar ook niet bijzonder. Wijntje en biertje erbij en een karafje water. Lekker!
    Gemoedelijke lokale sfeer op het terras, maar wat een domper bij het afrekenen: €4,- voor een karafje water bij het eten! "Kraanwater is voor de glazenwasser", is het commentaar.
    Tja, weer zo'n Zeeuwse middenstander die het niet begrepen heeft. Volgende keer zullen wij Bella Italia niet meer bezoeken!

4,3
  15. Het eten was prima. De serveerster was vriendelijk. Erg jammer dat wij €4,50 voor een karafje kraanwater moesten betalen en €2 voor een heel klein handje rucola. Toen wij daar een vraag over hadden, werden we respectloos te woord gestaan door de eigenaar. Erg onfatsoenlijk. Wij gaan niet meer terug.

16. Prima restaurant! Het eten was lekker en ook de prijs was redelijk. Ruime keuze op de menukaart en het personeel was vriendelijk. Het enige nadeel vonden wij dat de serveerster naar rook 'stonk'. Dit vonden wij niet erg lekker tijdens het eten

17. Uitstekende pizza's! Goede sfeer en zeer klantvriendelijk. Kunnen veel restaurants een voorbeeld aan nemen!

18. Heel leuk restaurant, waar de verhouding tussen de prijs en de kwaliteit van de pizza's zeer goed is, en de smaak van het eten al helemaal. Daarbij komt dat je een prima voor- en nagerecht kunt verwachten.
    Ook over het drinken is niets te klagen, er is een uitgebreide selectie dus voor ieder wat wils.
    De bediening werkt hard om iedereen tevreden te houden, en zo snel mogelijk alles gedaan te krijgen, want je hoeft niet lang te wachten. Zeker een aanrader.

19. Maria van Hulle

Gezellig restaurant, ik kom er graag.
    Goed eten, redelijke prijzen, zeer vriendelijk personeel met een grote inzet, hetgeen ik onderbreng bij "naar behoren zaken doen".

20. Alan Oppeneer

21. Francien

Lekkerste pizzas in terneuzen zijn hier te koop, zeker een aanrader!

22. Kees en Carmen

Lekker eten, sfeer, prijs. Geweldig restaurant!

23. Ik kom al jaren regelmatig bij Bella Italia eten en zal dit nog jaren blijven doen. De sfeer is prima, het eten erg lekker.

Mijn favoriet is pizza Bella Italia, maar ook de tagliatelli met garnalen en scampies in een pittige roomsaus is zeer aan te bevelen. Kortom, een prima adresje!

24. Pizzeria Bella Italia is geweldig, het eten is fantastisch en de sfeer ook. Hartstikke leuk personeel en volop vriendelijk en klantvaardig. Zeker voor herhaling vatbaar.

25. Eten is van zeer goede kwaliteit.

Ruime menu kaart en de pizza's zijn bijzonder goed.

Ook zijn de wat meer aparte gerechten zeer aan te bevelen (buiten pasta/pizza).

De sfeer is zeer prettig te noemen en vriendelijk personeel.

Indien je wat langer klant bent daar worden de contacten ook persoonlijker en blijken Niko, Eli en de rest zeer warme mensen te zijn.

Verrassend en lekker, gegarandeerd proberen.

26. Gewoon een goeie pizza bakker.

27. Niet altijd vriendelijke bediening, maar wel lekker eten. En ook vlot. Vooral het voorgerecht met de mosselen is een echte aanrader. Sfeer is redelijk goed.

28. Het eten is heerlijk. Niet speciaal voor een uitgebreid etentje, gewoon een pizzaatje eten kan ook. Dat is er zo leuk aan.
    De bediening is zó vrolijk, geweldig. Het is wel klein, dat is jammer, verder is het een toprestaurant. Zeker aan te raden!

29. Lekker eten, super vriendelijk, alles kan, niets moet.
    Ze maken altijd even een praatje met je en ze kijken je nooit de zaak uit. We hebben menig keer de deur mee op slot gedraaid.
    Het feit dat het Turkse mensen zijn siert ze alleen maar om dan toch een goed Italiaans restaurant te runnen al die jaren.
    Een aanrader voor iedereen.

30. Lekker eten en voor onze kinderen een feest want ze zijn daar kindvriendelijk. Een klein nadeel is de betrekkelijk weinig ruimte die je hebt om te zitten wanneer het er druk is. Bediening is vriendelijk en voor ons als gezin (2 volw 2 k) is het goed betaalbaar.

31. Goed eten, maar zeer zeker geen authentiek Italiaanse gerechten.
    Pizza's zijn echt lekker maar ook daar geldt bovenstaande.
    Tja, een Turkse kok is ook geen specialist in de Italiaanse keuken natuurlijk.

32. Lekker eten en een leuke sfeer!
    jammer dat het geen echte italianen zijn maar turken.
    voor de rest top werk!

33. gezellig! :D vooral met die italiaaanse mensen :D!

34. michael en nienke

alles goed vooral de gonzola

35. john en marijke

heerlijk eten gezellige echte italiaanse mensen. een goed restaurant zeker voor een plaatsje als terneuzen. Een echte aanrader

36. Johan en Marijke

Voor Terneuzen een leuk italiaans rest.