Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Terborg verdeeld zijn.

M. Berndsen

Vrijdag, 30 november jl. Met zijn 2en bij De Roode Leeuw gegeten.
    Zeer vriendelijke ontvangen en naar de, vooraf gevraagde tafel bij het raam, begeleid. Er kwam een groot gezelschap en de andere tafels waren óók bezet. Ondanks dit was er de hele avond niets van stress bij de obers te merken. Er was een open, vriendelijke en rustige sfeer. Ook de wachttijden voor het eten waren normaal en zeker niet te lang. Wij waren voor de chateaubriand met stroganoffsaus gekomen. Deze wordt hier gelukkig nog aan tafel bereid. Zo kun je je eigen smaak voor dit lekkers bepalen. De door de ober aanbevolen wijn erbij was kostelijk. Precies goed en passend bij het eten. Het vlees was super mals en de saus uitmuntend. Wij hadden een super avond hier. Wij hebben alvast weer geboekt voor het volgende etentje met 6 personen. Dat wordt weer genieten…

We hebben ons heerlijk laten verassen met een 4 gangen menu… zeker een aanrader!
    We hebben echt super lekker gegeten.

3. Eetcafé Terborg

Ik twijfelde of ik wel pizza zou bestellen, aagezien ze aangaven dat het 30 tot 45 minuten zou duren en ik toch wel heel erg trek had. Uiteindelijk stonden ze met 20 minuten voor mn deur en zit ik nu te genieten van een heerlijke shoarmapizza! Top!

Kom er al Jaren-Geen negatieve berichten-Wisselt weleens van Restauranthouder-maar de kwaliteit van het eten is altijd Perfect-De aankleding-sfeer is in 2017 aangepast aan de hedendaagse tijd-Maar sfeervol gebleven-Een aanrader de Liefhebber.

Annemiek

Eerst wat gedronken in het zonnetje op het terras ..daarna Heerlijk gegeten binnen bij de AIRCO .zeer vriendelijk personeel ..ook fijn kan er tegenwoordig pinnen ..een zekere aanrader voor goed en niet duur eten .tot de volgende keer

Vriendelijke bediening.
    Lekker eten voor een mooi prijsje

Geregeld gaan we op zondagavond met onze vrienden eten in dit Restaurant. We voelen ons er inmiddels stamgasten. Of je nu uit de grote of kleine kaart kiest, er is altijd wel iets te combineren. En het is lekker! In de zomer heerlijk op het terras, of via een drankje op het terras naar binnen om te eten, het is allemaal mogelijk. De sfeer is er ouderwets gezellig, de bediening neemt tijd voor een praatje. De muziek is nooit te hard, je kunt er ongestoord een gesprek voeren. Wij zijn er nog lang niet uitgegeten!

Vriendelijke bediening, snelle service en heerlijk eten

Vriendelijke bediening, goede kwaliteit, redelijke prijs.

10. Eetcafé Terborg

De eerste keer dat ik er een pizza bestelde, viel hij tegen, was te nat in het midden. Omdat ik om me heen toch hoorde dat het een prima zaak was, heb ik het toen niet opgegeven. Ik heb er geen spijt van gehad, de kwaliteit van die ene eerste pizza was eenmalig minder goed. Vleesschotels zijn ook lekker. Hele aardige mensen. Als je bestelt geven ze aan binnen welke tijd er bezorgd wordt; ze zijn vrijwel altijd sneller. En het eten is nog voldoende heet.

11. Internationaal Terborg

Ik heb hier nog nooit een mindere avond gehad. Eetcafe dat zich qua eten mag vergelijken met goede restaurants. Gezellige sfeer, personeel dat de kunst verstaat precies aan te voelen wat jij wenst.
    Tip: het High Wining Arrangement

12. IJssalon Terborg

Dit voorjaar veel gehoord: Daisy's is weer open, hoera! Echt lekker ijs waarin duidelijk de verse zuivel te proeven is en waarin niet zuinig ingrediënten zoals stukken koek en chocola zijn verwerkt. Heeft een wisselend aanbod, waardoor mijn favoriet (Raffi: witte chocolade-ijs met kokos en stukjes wafel, beetje froufrou-achtig, gebaseerd op de Raffaello-bonbons) niet altijd verkrijgbaar is. Mag de pret niet drukken, er zijn meer lekkere smaken. Personeel is vriendelijk, ook bij grote drukte beantwoorden ze geduldig vragen of een soort ijs of bieden ze je een lepeltje aan om te proeven.

Dit is typisch een restaurant waar je je opa en oma mee naartoe kan nemen, de sfeer is ouderwets en degelijk, maar waar jijzelf (die normaliter een moderner restaurant zou kiezen) aangenaam verrast wordt. Het eten is gewoon erg goed, en zeker niet oubollig. Prima huiswijnen. In de winterdag een zeer goed wildmenu. De bediening is professioneel en leuk. Als je in de zomerdag bij het aan de overkant gelegen eetcafe geconfronteerd wordt met een overvol terras terwijl je maag rammelt, kijk dan of er aan de overkant nog een plekje is bij de Roode Leeuw. Als je geluk hebt, is er nog een tafeltje en je zult niet teleurgesteld worden.

14. Internationaal Terborg

Ileana

Samen met mijn kind daar gezellig een taartje eten. Verschrikkelijk behandeld! Gebak gaat daar in de magnetron. Bienenstich werd geserveerd die aan de ene kant bevroren was en de andere kant als vanille vla eruit liep.. Dit aangegeven en werd absurd gereageerd. Nooit klachten gehad en ze kon het gebak niet in vitrine plaatsen en aan de eind van de dag weggooien? Je betaald hem wel!! Echt niet. Ze werd zo boos dat ze aangaf dat wij niets hoefde te betalen maar nooit meer terug hoefde te komen?! Wat dacht u zelf?

Oudbollig en niet schoon. Oude stoelen de poten vielen er bijna onderuit. Kaart is simpel en niet van deze tijd. Ontbijt lijkt veel maar is het uiteindelijk niet. Jammer.

17. Internationaal Terborg

Ilja ten Brink

Erg lekker gegeten op een mooi plekje in het restaurant. Uitgebreid bij kunnen praten en lang getafeld, met alle begrip van het personeel. Zeer vriendelijk en het eten was heerlijk.

18. Eetcafé Terborg

Super lieve mensen, altijd lekker eten voor betaalbare prijs

Gisteren door schoonfamilie uitgenodigd om in dit restaurant plaats te nemen met ruim dertig personen verdeeld over twee lange tafels. De chileense huiswijn was ruim voldoende. Zo ook de drie gangen en de bediening. De gangen werden adequaat en punctueel uitgeserveerd.
    Er was voldoende keuze aan bijgerechten en dessert hapjes. Voor ieder wat wils.

20. Eetcafé Terborg

Super aardig personeel. Doner en kipfilet shoarma lekker. Pizza zijn erg dik en dik belegd, zelf houd ik hier niet van maar voor wie er wel van houd is dit een aanrader.

21. Internationaal Terborg

Gisteren hier heerlijk gegeten. Nette ontvangst, amuse van het huis. We hebben heerlijk gegeten.

22. Eetcafé Terborg

peter jaspers

Heel erg kind vriendelijk en prima eten!! Leuke, aardige mensen.

23. Eetcafé Terborg

Zeer goede ervaring. Het eten smaakt altijd goed en altijd op en top vers. De sfeer bij het eten in het restaurant is enorm goed en gezellig. Ook de brengservce is goed en vriendelijk. Zeker het aanraden waard.

Goed eten voor een nette prijs en een snelle bediening.
    Ook al sta je bijna buiten te wachten, voor je het weet loop je al weer met je eten naar buiten.

25. Internationaal Terborg

Zondag 4 mei hebben we met z'n viertjes HEERLIJK gegeten ( wederom) bij v.d. Eem. Mooie nieuwe menukaart met geweldige keuze. Het asperge seizoen is geopent en dat hebben we geweten. Heerlijke plek in de serre met het oog op het mooie plein. Het eten was perfect, compliment aan de kok en de bediening, service en klangericht staan hier erg HOOG in het vaandel. Ben je in Terborg is het een must deze geweldige plek te bezoeken en iets lekkers te smullen van de kaart. Je voelt je je hier thuis. Onze complimenten, we komen gauw een keer terug om verder te smullen. Succes toegewenst !! Groet Lidy Lowenthal uit Terborg.

26. Eetcafé Terborg

Reiniers

Als wij pizza eten, halen we die bij Holiday, en rijden we daar 15 km ver voor. De Pizza's zijn goed gevuld en finger-lickin'-good. Holiday is een echte aanrader !!! De service is er ook dik in orde.

Vanmorgen wezen ontbijten, alles was naar wens. Tot het moment dat mijn vriendin vroeg om het overgebleven beleg mee te mogen nemen. Toen werd de eigenaar ronduit onbeschoft. Ik had notabene al betaald + fooi...Nou ons zien ze er nooit meer terug!!
    Niet te geloven dat je zo behandeld word in deze tijden van crisis!!

28. Eetcafé Terborg

Ik haal of ik laat regelmatig eten bezorgen. Ik vind het een prima tent.
    Ik ben gek op het broodje doner daar. Mijn vrouw vind de pizza daar erg lekker.

Paula Sneekes

We zaten met z'n tweetjes in het restaurant, maar daar heeft de smakelijkheid van het eten niet aan ondergedaan. We hebben een heerlijke rijsttafel genoten. Bediening netjes en vriendelijk. Als het weer zo leeg was, zouden wij er toch zo binnenstappen.

Gisteren een heerlijk buffet gehad omdat mijn ouders 40 jaar getrouwd waren. goede bediening. En toen het buffet werd geserveerd werd er eerst duidelijk uitleg gegeven door de kok. De gerechten waren allemaal heerlijk. Voorgerechten erg mooi opgediend. Sauzen bij het hoofdgerecht apart zodat je zelf kon kiezen welke saus je er bij wilde hebben. Nagerecht werd geserveerd aan tafel. Nog iets speciaals voor het bruidspaar. in een woord goed geregeld.