Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Ter apel verdeeld zijn.

1. Chinees-Indisch Ter apel

Al jaren vaste klant bij de kersebloesem. Het eten is altijd lekker, goede prijs/kwaliteit verhouding en de eigenaresse is altijd vriendelijk. Soms is ze iets slechter te verstaan omdat ze niet vloeiend Nederlands praat, maar haar enthousiasme maakt dat meer dan goed. Wij hebben nog nooit ergens babi pangang gehad wat we lekkerder vonden, de rest van het eten is ook altijd lekker. Enig minpuntje vind ik dat je soms geen kroepoek erbij krijgt terwijl jee voor veel geld besteld. En los kroepoek bestellen vind ik nog best prijzig. Maar waarschijnlijk zal die prijs niet veel verschillen van een andere Chinees.

2. Chinees-Indisch Ter apel

Zeer goed. Lekker eten, niks mis mee! Wel vind ik, dat het restaurant eens een opfrisbeurt mag krijgen. Behoorlijk gedateerd. Ook de ingang verdient wel wat aandacht. Rottrapje met scheefliggende grindtegels, daar mag wel eens wat aan gebeuren.

3. Chinees-Indisch Ter apel

Voor de eerste keer eens afgehaald om te proberen. Conclusie, slecht!! Koud eten en smaakloos. Ik had het idee dat het opgewarmd oud eten was.

4. Italiaans Ter apel

H, Arends

Slecht,

Volgens mij loopt deze zaak niet meer zo goed!
    Bij deze zaak wordt de rekening opgemaakt met alleen je voornaam op een kladpapiertje. Op een papiertje staan echter meerdere gasten die op dat moment in de zaak aanwezig zijn. Zo kan het dus voorkomen dat je in een keer verrast wordt met een rekening van een vorige klant met dezelfde voornaam.
    Bij deze zaak hebben ze hun zaakjes blijkbaar niet voor elkaar.

5. Italiaans Ter apel

s.timmer

snelle bezorging en het eten was lekker met verse salade

echt en aanrader
    ben er echt tevreden over

6. Italiaans Ter apel

Zojuist 2 pizza's besteld via thuisbezorgd.nl. Bij de bestelling duidelijk aangegeven dat 1 van de pizza's absoluut geen paprika mocht bevatten i.v.m. ernstige allergie! Helaas bleek de pizza vol te zitten met paprika, met als gevolg dat ik met spoed mijn epi-pen moest pakken. Eens maar nooit weer doe ik een bestelling bij La Roma!

7. Snackbar Ter apel

Brigitte

Goede kwaliteit voor een normale prijs
    Nette en schone cafetaria
    Vriendelijk en een goede service

8. Snackbar Ter apel
  9. Snackbar Ter apel

Soentje-abou@live.nl

Deze snackbar is zeker een aanrader. Kom er niet heel vaak maar als ik er kom niks te klagen. Vind het eten daar top. De mensen zelf zijn ook altijd heel beleeft. Als ik moest kiezen welke snackbar de beste zou zijn hier in Ter Apel, dan kies is zeker Arends :-)

Top tent!

- Het eten is altijd perfect bereid.
    - De eigenaar is altijd in voor een praatje. (Optimist!)
    - De eigenaar is altijd bereid iets te willen aanpassen voor de klant. (Geen extra kosten of zo, klant = koning mentaliteit!)
    - Gelegen op een rustige plek.
    - Dagelijkse, aantrekkelijke kortingsacties! (Nog meer met de feestdagen en geen 'nep'-kortingen.)
    - Parkeerruimte in overvloed.
    - Altijd meer dan waar voor je geld. (Je besteld patat voor 2 personen en krijgt vervolgens genoeg voor 4!)

11. Egyptisch Ter apel

Na een stevige wandeling hebben we hier een kapsalon gegeten. De bediening was goed en vriendelijk en het eten was erg lekker. De volgende keer gaan we de T-bone steak proberen.

12. Italiaans Ter apel

Zondag 17 januari eten besteld, via thuisbezorgd.nl. Normaal prima service. Het duurde bij La Roma bijna drie uur voordat wij ons eten hadden. Daarna was ook niet alles er, weer bellen... Duurde nog een half uur, wij hebben gezegd dat we dat niet meer hoefden en ons geld terug wilden. Dit zullen zij maandag 18 januari overmaken. Wij wachten er nu nog steeds op! Gaan hier niet weer heen.

Telefonische bestelling gedaan. Chinese mevrouw verstond mijn naam als Eijko, nou dat vind ik niet zo'n probleem.. De jongens in de cafetaria gingen er eikel van maken en zodra mijn bestelling klaar was riep hij eikel en ging hij lachen... Erg onprofessioneel en kinderachtig.. Ik snap dat hij goedkoop is maar neem dan oudere werknemers die wel een professionele houding kunnen aanhouden. Ik hoop dat de eigenaren dit lezen en ze hem hier op wijzen.. Er was trouwens ook nog een fout met de prijs. Voor 2 broodjes hamburger rekende ze 5 hamburgers en toen ik ze daar op wees kreeg ik geld terug. Geen bon.

14. Italiaans Ter apel

Valthermondje

Eten is goed maar langer dan een uur wachten op je eten niet!

15. Chinees-Indisch Ter apel

Vanavond deelgenomen aan het buffet, we hadden geen verwachtingen. Maar het smaakte voortreffelijk, schoon buffet, niet overdreven veel, maar alles vers en op tijd bijgevuld. Goede smaken van de gerechten en puur gepresenteerd zonder de bij de chinees bekende bindmiddelen.

Minpuntje, beetje amateuristisch nagerechten, buffet het hangt er een beetje bij.

Wij komen zeker weer terug.

16. Chinees-Indisch Ter apel

Fam. van Basten

Helaas hebben wij geen waardering af kunnen geven voor de vier aandachtspunten. Als pescotariër is er bij het buffet weinig of geen keuzemogelijkheid. Mijn vrouw daarentegen maakt wel graag gebruik van het buffet. Mijn vrouw wilde dus eten van het buffet en ik à la carte. Helaas, de restauranthouder wilde van geen wijken weten en zijn onverrichte zaken naar huis moeten terugkeren. In onze ogen is deze gang van zaken onacceptabel.

17. Snackbar Ter apel
  18. Chinees-Indisch Ter apel

Willem Groeneweg (Lathen (D)

Al meer dan 10 jaar eten bij de afhaal afdeling gehaald. Meestal onderweg naar huis. Kwaliteit uitstekend en goede porties. Niet alleen Chinees maar ook het Indisch eten bij een nasi rames of rijsttafel, heel goed.

Thera Beekman

Zeer lekker gegeten bij het Boshuis. Op zoek naar een restaurant kwamen we langs het Boshuis. En gelukkig was er plek voor ons. Gezellige nostalgische sfeer. Maar het eten is toch het meest belangrijk. En dat was uitmuntend! De bediening was zeer attent. Observeerde ons goed en kwam bijvoorbeeld vragen of we naar een andere tafel wilde toen er naast ons een stel met hond kwam zitten. De kaart was niet uitgebreid maar alles wat we kregen was van zeer hoge kwaliteit. Het is niet in de buurt maar wij komen terug!

20. Italiaans Ter apel

Bezorging was prima. In de spaghetti pesto moest ik zoeken naar de pesto. Kruidenboter kan beter boter genoemd worden, kon weinig kruiden vinden. In het brood vonden we eierschaal. Voor ons niet weer.

21. Italiaans Ter apel

De bezorger was op tijd maar de pizza's waren niet gaar en koud.. de pizza's waren ook flauw van smaak. Verder was de bestelling ook niet compleet... een tegenvaller.. in het verleden was het eten goed.. maar laatste periode niet meer en we bestellen toch met enige regelmaat. Nu niet meer dus..

22. Chinees-Indisch Ter apel

Lineke Eerkens

Altijd heerlijk en betaalbaar. Super!

23. Snackbar Ter apel

Frank Buurmann

Immer einen Besuch wert, leckeres Essen (besonders die Hambuger), nettes Personal, gemütlicher Laden, gute Preise... wir kommen gerne wieder.

24. Egyptisch Ter apel

Eten opzich goed, alleen veelste kleine porties op een grilschotel enz, dus was een tegenvaller. Voor ons niet weer.

25. Chinees-Indisch Ter apel

Ons vaste afhaal adres, altijd goed eten tegen een goede prijs !!

26. Chinees-Indisch Ter apel
  28. Chinees-Indisch Ter apel

Wij komen er regelmatig en het is altijd weer een feest. De enorme keuze van overheerlijke gerechten, de vlotte bediening en alles even betaalbaar. Ook binnenkort zijn we er weer bij. Heerlijke en gezellige avond.

29. Chinees-Indisch Ter apel

Erik

Onze vaste afhaal Chinees, alles smaakt altijd perfect, prijs is goed, dus wat wil je nog meer!

30. Snackbar Ter apel

Hobbyboer Henk