Nieuwste foto's in Ter apel

Er zijn geen foto's gevonden.

Laatste updates in Ter apel

1. Dirk's profielfoto
    Dirk heeft een recensie geschreven voor De Promenade

Gezellig en goedkoop voor veel.

2. Thom Alting's profielfoto
    Thom Alting heeft een recensie geschreven voor La Roma
    Italiaans Ter apel

We zitten nu al 2 uur te wachten op onze kleine kapsalon. We hebben net gebeld met La Roma en de persoon die opnam was ook nog eens er onbeleefd, wat een ruk tent.

3. Jan's profielfoto
    Jan heeft een recensie geschreven voor De Promenade

Telefonisch een bestelling gedaan, ik had een zeer slecht Nederlands sprekende man aan de lijn, die mijn bestelling raar nasprak, alsof hij me na deed, maar dan met een zeer slecht accent.
    Omdat wat hij zij niet leek op wat ik had besteld, heb ik hem meerdere keren gevraagd of hij de bestelling snapte, en hij zei aldoor "ja ja".
    Uiteindelijk ging ik er maar vanuit dat de bestelling goed was overgekomen, echter toen ik het had opgehaald en thuis de zak opendeed was het dus tóch verkeerd, en de prijs was ook duurder dan wat ik besteld had.

4. Helga Daalmans's profielfoto
    Helga Daalmans heeft een recensie geschreven voor Arends
    Snackbar Ter apel

In mijn ervaringen is de eigenaar is een zuurpruim. Op normale vragen krijg je antwoorden waardoor het lijkt of je zogenaamd dom bent. Maar hij is degene die hierin niet fatsoenlijk is. Het eten is te doen. Nee, ik vind het geen aanrader.

5. Robert's profielfoto
    Robert heeft een recensie geschreven voor De Kersenbloesem
    Chinees-Indisch Ter apel

Lekker eten. 10 out of 10 would eat again. Lieve vrouw achter de balie. Kok levert goed werk!

6. De Jonge's profielfoto
    De Jonge heeft een recensie geschreven voor Hong Fong
    Chinees-Indisch Ter apel

Geweldig restaurant. Dit heeft een speciale uitstraling, een van de redenen dat we hier graag komen ipv een van de andere Chinese restaurants in de omgeving.

7. Yu's profielfoto
    Yu heeft gereageerd op een recensie van De Promenade

Klopt er zijn snackbars met betere service in ter apel aan het kanaal

8. Yu's profielfoto
    Yu heeft gereageerd op een recensie van De Promenade

Ben ik het niet mee eens, er is een betere snackbar in ter apel met verse kibbeling

9. Toetie's profielfoto
    Toetie heeft een recensie geschreven voor De Kersenbloesem
    Chinees-Indisch Ter apel

Al jaren vaste klant bij de kersebloesem. Het eten is altijd lekker, goede prijs/kwaliteit verhouding en de eigenaresse is altijd vriendelijk. Soms is ze iets slechter te verstaan omdat ze niet vloeiend Nederlands praat, maar haar enthousiasme maakt dat meer dan goed. Wij hebben nog nooit ergens babi pangang gehad wat we lekkerder vonden, de rest van het eten is ook altijd lekker. Enig minpuntje vind ik dat je soms geen kroepoek erbij krijgt terwijl jee voor veel geld besteld. En los kroepoek bestellen vind ik nog best prijzig. Maar waarschijnlijk zal die prijs niet veel verschillen van een andere Chinees.

10. Anneke Sake Bergsma's profielfoto
    Anneke Sake Bergsma heeft een recensie geschreven voor Hong Fong
    Chinees-Indisch Ter apel

Zeer goed. Lekker eten, niks mis mee! Wel vind ik, dat het restaurant eens een opfrisbeurt mag krijgen. Behoorlijk gedateerd. Ook de ingang verdient wel wat aandacht. Rottrapje met scheefliggende grindtegels, daar mag wel eens wat aan gebeuren.

11. Anneke Sake Bergsma's profielfoto
    Anneke Sake Bergsma heeft gereageerd op een recensie van De Kersenbloesem

Daar kan ik kort over zijn. We hadden een simpele nasi speciaal besteld. We zijn er naar binnen gegaan, besteld en gewacht totdat ons eten klaar was. Dus niet van tevoren besteld. Thuis aangekomen bleek dat het eten koud was. Ook vond ik het er niet vers uitzien, grauwe rijst en glimmend van het vet. Zo vies. Ik heb het niet gemeld, dit was gewoon een probeersel. We waren er nog nooit eerder geweest maar dit was eens maar nooit weer. Volgende keer gewoon weer naar die andere in Ter Apel.

12. Jan-Peter's profielfoto
    Jan-Peter heeft gereageerd op een recensie van De Kersenbloesem

Wat vreemd, ik herken dit helemaal niet, wat heb je besteld? En nog belangrijker, wanneer heb je het opgehaald? Als je te laat ophaald, dus niet binnen het kwartier dat vaak gezegd wordt bij een telefonische bestelling, dan staat je eten dus klaar en koud te worden, dus niet zo vreemd dat het dan koud is.

Ik haal er vaak iets en dat is altijd van goede kwaliteit en ook lekker warm. Heb je deze klacht ook bij de Kersebloesem gemeld?? Misschien dat ze iets voor je kunnen doen!

13. Anneke's profielfoto
    Anneke heeft een recensie geschreven voor De Kersenbloesem
    Chinees-Indisch Ter apel

Voor de eerste keer eens afgehaald om te proberen. Conclusie, slecht!! Koud eten en smaakloos. Ik had het idee dat het opgewarmd oud eten was.

14. H, Arends's profielfoto
    H, Arends heeft een recensie geschreven voor La Roma

H, Arends

Slecht,

Volgens mij loopt deze zaak niet meer zo goed!
    Bij deze zaak wordt de rekening opgemaakt met alleen je voornaam op een kladpapiertje. Op een papiertje staan echter meerdere gasten die op dat moment in de zaak aanwezig zijn. Zo kan het dus voorkomen dat je in een keer verrast wordt met een rekening van een vorige klant met dezelfde voornaam.
    Bij deze zaak hebben ze hun zaakjes blijkbaar niet voor elkaar.

15. s.timmer's profielfoto
    s.timmer heeft een recensie geschreven voor La Roma

s.timmer

snelle bezorging en het eten was lekker met verse salade

echt en aanrader
    ben er echt tevreden over

16. Eric's profielfoto
    Eric heeft een recensie geschreven voor La Roma
    Italiaans Ter apel

Zojuist 2 pizza's besteld via thuisbezorgd.nl. Bij de bestelling duidelijk aangegeven dat 1 van de pizza's absoluut geen paprika mocht bevatten i.v.m. ernstige allergie! Helaas bleek de pizza vol te zitten met paprika, met als gevolg dat ik met spoed mijn epi-pen moest pakken. Eens maar nooit weer doe ik een bestelling bij La Roma!

17. Brigitte's profielfoto
    Brigitte heeft een recensie geschreven voor Arends

Brigitte

Goede kwaliteit voor een normale prijs
    Nette en schone cafetaria
    Vriendelijk en een goede service

18. Soentje-abou@live.nl's profielfoto
    Soentje-abou@live.nl heeft een recensie geschreven voor Arends

Soentje-abou@live.nl

Deze snackbar is zeker een aanrader. Kom er niet heel vaak maar als ik er kom niks te klagen. Vind het eten daar top. De mensen zelf zijn ook altijd heel beleeft. Als ik moest kiezen welke snackbar de beste zou zijn hier in Ter Apel, dan kies is zeker Arends :-)

19. Sandero's profielfoto
    Sandero heeft een recensie geschreven voor Moekesgat Take Away

Top tent!

- Het eten is altijd perfect bereid.
    - De eigenaar is altijd in voor een praatje. (Optimist!)
    - De eigenaar is altijd bereid iets te willen aanpassen voor de klant. (Geen extra kosten of zo, klant = koning mentaliteit!)
    - Gelegen op een rustige plek.
    - Dagelijkse, aantrekkelijke kortingsacties! (Nog meer met de feestdagen en geen 'nep'-kortingen.)
    - Parkeerruimte in overvloed.
    - Altijd meer dan waar voor je geld. (Je besteld patat voor 2 personen en krijgt vervolgens genoeg voor 4!)

20. Jos en Anneke's profielfoto
    Jos en Anneke heeft een recensie geschreven voor Pyramide
    Egyptisch Ter apel

Na een stevige wandeling hebben we hier een kapsalon gegeten. De bediening was goed en vriendelijk en het eten was erg lekker. De volgende keer gaan we de T-bone steak proberen.

21. Anoniem's profielfoto
    Anoniem heeft een recensie geschreven voor La Roma
    Italiaans Ter apel

Zondag 17 januari eten besteld, via thuisbezorgd.nl. Normaal prima service. Het duurde bij La Roma bijna drie uur voordat wij ons eten hadden. Daarna was ook niet alles er, weer bellen... Duurde nog een half uur, wij hebben gezegd dat we dat niet meer hoefden en ons geld terug wilden. Dit zullen zij maandag 18 januari overmaken. Wij wachten er nu nog steeds op! Gaan hier niet weer heen.

22. HEIJKOOP's profielfoto
    HEIJKOOP heeft een recensie geschreven voor De Promenade

Telefonische bestelling gedaan. Chinese mevrouw verstond mijn naam als Eijko, nou dat vind ik niet zo'n probleem.. De jongens in de cafetaria gingen er eikel van maken en zodra mijn bestelling klaar was riep hij eikel en ging hij lachen... Erg onprofessioneel en kinderachtig.. Ik snap dat hij goedkoop is maar neem dan oudere werknemers die wel een professionele houding kunnen aanhouden. Ik hoop dat de eigenaren dit lezen en ze hem hier op wijzen.. Er was trouwens ook nog een fout met de prijs. Voor 2 broodjes hamburger rekende ze 5 hamburgers en toen ik ze daar op wees kreeg ik geld terug. Geen bon.

23. Valthermondje's profielfoto
    Valthermondje heeft een recensie geschreven voor La Roma

Valthermondje

Eten is goed maar langer dan een uur wachten op je eten niet!

24. Ger.'s profielfoto
    Ger. heeft een recensie geschreven voor Hong Fong
    Chinees-Indisch Ter apel

Vanavond deelgenomen aan het buffet, we hadden geen verwachtingen. Maar het smaakte voortreffelijk, schoon buffet, niet overdreven veel, maar alles vers en op tijd bijgevuld. Goede smaken van de gerechten en puur gepresenteerd zonder de bij de chinees bekende bindmiddelen.

Minpuntje, beetje amateuristisch nagerechten, buffet het hangt er een beetje bij.

Wij komen zeker weer terug.

25. Fam. van Basten's profielfoto
    Fam. van Basten heeft een recensie geschreven voor Hong Fong

Fam. van Basten

Helaas hebben wij geen waardering af kunnen geven voor de vier aandachtspunten. Als pescotariër is er bij het buffet weinig of geen keuzemogelijkheid. Mijn vrouw daarentegen maakt wel graag gebruik van het buffet. Mijn vrouw wilde dus eten van het buffet en ik à la carte. Helaas, de restauranthouder wilde van geen wijken weten en zijn onverrichte zaken naar huis moeten terugkeren. In onze ogen is deze gang van zaken onacceptabel.

26. Willem Groeneweg (Lathen (D)'s profielfoto
    Willem Groeneweg (Lathen (D) heeft een recensie geschreven voor Hong Fong
    Chinees-Indisch Ter apel

Willem Groeneweg (Lathen (D)

Al meer dan 10 jaar eten bij de afhaal afdeling gehaald. Meestal onderweg naar huis. Kwaliteit uitstekend en goede porties. Niet alleen Chinees maar ook het Indisch eten bij een nasi rames of rijsttafel, heel goed.

27. Thera Beekman's profielfoto
    Thera Beekman heeft een recensie geschreven voor Hotel Boschhuis

Thera Beekman

Zeer lekker gegeten bij het Boshuis. Op zoek naar een restaurant kwamen we langs het Boshuis. En gelukkig was er plek voor ons. Gezellige nostalgische sfeer. Maar het eten is toch het meest belangrijk. En dat was uitmuntend! De bediening was zeer attent. Observeerde ons goed en kwam bijvoorbeeld vragen of we naar een andere tafel wilde toen er naast ons een stel met hond kwam zitten. De kaart was niet uitgebreid maar alles wat we kregen was van zeer hoge kwaliteit. Het is niet in de buurt maar wij komen terug!

28. Manon's profielfoto
    Manon heeft een recensie geschreven voor La Roma
    Italiaans Ter apel

Bezorging was prima. In de spaghetti pesto moest ik zoeken naar de pesto. Kruidenboter kan beter boter genoemd worden, kon weinig kruiden vinden. In het brood vonden we eierschaal. Voor ons niet weer.

29. Laurence Meijer's profielfoto
    Laurence Meijer heeft een recensie geschreven voor La Roma
    Italiaans Ter apel

De bezorger was op tijd maar de pizza's waren niet gaar en koud.. de pizza's waren ook flauw van smaak. Verder was de bestelling ook niet compleet... een tegenvaller.. in het verleden was het eten goed.. maar laatste periode niet meer en we bestellen toch met enige regelmaat. Nu niet meer dus..

30. Lineke Eerkens's profielfoto
    Lineke Eerkens heeft een recensie geschreven voor De Kersenbloesem

Lineke Eerkens

Altijd heerlijk en betaalbaar. Super!