Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Ter Aar verdeeld zijn.

1. Corina

2. Internationaal Ter Aar

N. reijmer

Wij hebben genoten van het eten, de sfeer en de bedienig.
    Wij komen vast en zeker nog eens terug.

Bedankt voor de gezellige avond en zeker tot ziens.

Nico en familie.

3. Schone goede snackbar met altijd vers eten. De service is snel en er hangt altijd een goede sfeer.

4. Snackbar Ter Aar

Je kan er goed bestellen en eten. Je wordt er meestal snel geholpen ook als het druk is. Vaak zijn het aardige mensen. Eten is altijd warm.
    Ik ga er binnenkort weer heen omdat het eten daar zo lekker is

5. Internationaal Ter Aar

Ivonne Lunenburg

Na onze vorige slechte ervaring mbt de bediening ( januari 2012) heeft Marijke ons persoonlijk opnieuw uitgenodigd voor een diner voor vier personen. Dit keer was naast het eten ook de bediening perfect. Vriendelijk, attent, service with à smile en prima gastvrouwschap. Top! Deze avond hebben we mogen ervaren dat eten in de Oude School een prima avond uit is!

6. Internationaal Ter Aar

Lars Otto

Afgelopen zondag (22/1/2012) weer eens voortreffelijk gegeten bij de oude school! Zoals gewoonlijk! Wij werden bediend door een zeer attente jongeman! Hij hield wel van een praatje en een grapje en dat maakte de sfeer compleet! Het eten was weer fantastisch! Heerlijk al die groenten die er weer werden bij geserveerd! Wij blijven hier komen!!

7. Internationaal Ter Aar

Ivonne Lunenburg

Vorige week met een groep hier gegeten. Het eten was werkelijk fantastisch, alle gerechten waren stuk voor stuk heerlijk. De bediening daarin tegen is ons erg tegen gevallen. Een van de jonge dames van de bediening wist in het begin van de avond een glas rode wijn in de nek van twee van onze gasten te kieperen, gelukkig kwam de andere dame aangesneld met warme doeken om de rode wijn te deppen. Nog geen half uur later kiept de jonge dame voor de 2e x een glas witte wijn in de nek van twee van onze andere gasten, dit keer liep ze vlug weg, geen excuses en geen droge doeken. Erg vervelend dat er nu vier mensen met een nat kledingstuk zaten. De toetjes werden ongelijk gebracht, twee gasten kregen hun sorbet pas toen de andere hun ijs al op hadden. Bij de koffie ronde werd een cappucino vergeten en de gast die thee nam kreeg alleen een kopje heet water. Na 5 minuten maar eens bij de bar gevraagd hoe het zit met de cappucino en of er bij het theewater ook een theezakje geleverd kon worden. Toen ik mijn beklag over de bediening van deze avond deed, werd mij op een toontje van je moet niet zeuren , gezegd dat m.b.t. de wijnplekken evt de bon van de stomerij kon indienen. Een compensatie bijv. in de vorm van een gratis consumptie was op de plaats geweest. Tot slot werd ook nog de verkeerde rekening uitgedraaid, waar wij de ober op moesten attenderen.

8. Vandaag 3 uur zitten wachten op onze bestelling. 2 keer gebeld en kreeg alleen een excuus. Bij laatste telefoontje werd gezegd dat het goed gemaakt zou worden. Bij het afrekenen hoefde ik geen bezorgkosten te betalen... Was dat het goed maken? 5 euro tegenover 3 uur wachten?
    Wij bestellen hier nooit meer!!!!

9. Internationaal Ter Aar

Jan en Jannie van Bodegraven

Deze keer hadden we een heel goede ervaring Marijke!!
    Het diner was perfect en bijzonder prettig bediend door Melissa. We komen absoluut terug.
    Met vriendelijke groet Jan en Jannie van Bodegraven

10. Internationaal Ter Aar

kees

11. Internationaal Ter Aar

De kwaliteit is weer terug sinds de prijs is verlaagd. Echt goed en voldoende, heel goed gegeten. Echt een aanrader, alleen interieur beetje uit de tijd maar wel schoon en de bediening is snel en goed. Ga er zeker meer naartoe.
    O ja, dat vergat ik haast, personeel zeer beleefd en goed opgeleid.
    Ga zo door!

12. Ik bestel er al vele jaren. De kwaliteit is zelden minder dan goed of uitstekend. Geldt in ieder geval voor de pizza's en de spareribs. De verwachtingen t.a.v. de bezorgtijd worden goed gemanaged.

13. Internationaal Ter Aar

Jan en Jannie van Bodegraven

17 augustus: onze trouwdag en wel: 50 jaar! Eten bij de Oude School voor de 1e keer maar misschien ook de laatste.........

Het eten was goed, niks op aan te merken, de bediening matig en er was véél lawaai toen er 2 bussen arriveerden waarin 100 mensen zaten die allemaal kwamen eten.

Een grote tegenvaller was ook het Bavarois/bramen-toetje, nog bijna bevroren.............eerst zitten "hakken" met het lepeltje en toen maar een mes gevraagd! Dom natuurlijk, ik had het moeten terugsturen..............al met al: jammer van ons feestje voor twee!

14. Goede cafetaria waar je altijd krijgt wat je verwacht!

15. Chinees-Indisch Ter Aar

kees

Heel goed gegeten heeft wel lang geduurd maar was het zeker waard.

De bediening was wel aardig maar niet geweldig.

Interieur ouderwets.

16. Internationaal Ter Aar

Mede door alle positieve mails gingen wij ook weer eens naar de oude school.

De formule kenden we al wel tot tevredenheid en we werden helemaal weer blij van het eten, alleen bij het afrekenen schrokken we nogal van de prijs van € 16,50 (als diverse op de rekening) voor een klein karafje huiswijn waar net 3 glazen uitgingen.

Best pittig!

Bij navraag werden we niet zo leuk behandeld (eigenlijk min of meer genegeerd).

Jammer, want zo krijg je de indruk dat die lage prijs van € 20,11 een beetje terugverdiend moet worden.

Cor en Rineke.

17. Internationaal Ter Aar

Afgelopen week geweest en was erg gezellig.

De service en het eten was uitstekend!

We komen zeker snel weer terug, bedankt.

18. Internationaal Ter Aar

Wij hebben met zijn 4'tjes heerlijk zitten eten bij de Oude School.

Wij werden heel vriendelijk geholpen door een blonde dame die erg makkelijk een babbeltje maakte...

Het eten was perfect, en zoveel groente die je erbij krijgt en dat ook allemaal zo lekker!

Het was gewoon fantastisch en is zeker een aanrader voor iedereen!

Johannes Op 't Land.

19. Snackbar Ter Aar

Het is een goede zaak, levert snel en het is héél goed te eten. Van de week nog maar een keer bestellen!

20. Internationaal Ter Aar

Gisteren met een stel vrienden heerlijk gedineerd bij de Oude School en we waren allevier erg enthousiast over wat we voorgeschoteld kregen. We kozen voor het maand mei menu en verbazen ons er nog steeds over hoe je zó lekker kunt eten voor zó weinig geld! Het menu kostte € 20,11 (!) en alles wat op tafel gezet werd zag er prima uit, was ruim voldoende en smaakte uitstekend!

We werden de hele avond bediend door een uiterst correcte- en vriendelijke dame, waarvoor alsnog onze hartelijke dank!

Voor herhaling(en) vatbaar!

21. Snackbar Ter Aar

hans

Lekker eten, snel geholpen. Beetje hectisch als hét druk is. Gezellig en goede snelle bezorging.

22. Uitstraling van het gehele pand is bedroevend terwijl de kwaliteit van het eten niet slecht maar ook niet geweldig is. En de taal is ook niet echt gemakkelijk.

4,1
  23. Chinees-Indisch Ter Aar

Eten is geweldig, zeker om het mee te nemen. Alleen zo jammer dat het ontiegelijk druk altijd is. Maar daar heb je goede kwaliteit voor.

24. Patat is prima, snacks zijn goed, alleen de taal, maar dat maakt niet uit.

25. Internationaal Ter Aar

Een prima ambiance, met een uitstekende bediening. Als je glas leeg is wordt er alert gereageerd. De kaart is vrij uitgebreid en goed gevarieerd, zowel de vlees als visliefhebber kunnen een uitgebreide keuze maken.

Bediening zeer vriendelijk en correct.

Er worden veel bijlagen geserveerd, vele soorten groenten, salade en diverse aardappel gerechten.

Een aanrader voor iedereen die voor niet al te veel geld een een hapje wil gaan eten. (gemiddelde prijs p.p. € 50,-)

26. Chinees-Indisch Ter Aar

Goede prijs kwaliteit verhouding.

27. Internationaal Ter Aar

Wij zijn afgelopen week wel heel erg verrast, het was gewoon fantastisch wat een keus op de kaart en ook aan groente wat op tafel kwam. Ook de bediening spontaan en heel correct. We waren met z´n drieen en hebben er een heerlijk avondje vertoefd.

En dat in Ter Aar, dat verwacht je niet.

Medewerkers van de Oude School, hartelijk bedankt voor de fijne avond.

28. Internationaal Ter Aar

We zaten met vier personen een beetje opgekropt (wel midden in het restaurant) maar dat hadden wij nog als knus kunnen omschrijven als dit met het eten goedgemaakt had geworden.

Jammer genoeg konden wij pas 2 uur na aankomst het hoofdgerecht verwelkomen aan tafel om te ontdekken dat het merendeel van de dingen die op tafel gezet werden er veel beter uitzagen dan ze smaakten.

Een van onze gezinsleden vond in het vis/groente potje van het zomermenu een afgeknipt papieren oortje van een pakje, en dit werd nonchalant afgeserveerd omdat de serveerster niet wist "waar het vandaan kwam".

Één van de twee verkrijgbare vegetarische gerechten, een "wrap" voor 21 euro bleek niet echt eer te doen aan de smaakvolle groentenwrap die je zou verwachten, de inhoud van de wrap was slechts een slap hoopje inspiratieloze soepgroenten.

De groenten die bij meerdere gerechten bijgeleverd werden waren ook niet van het hoogste niveau. Wat de kok wilde bereiken met de wortelbolletjes in een schaaltje was ons onduidelijk; het was smakeloos en hadden niet de bite die je van verse wortels verwacht. Wij waren onder de indruk dat veel van de groenten niet vers waren.

Het vlees van de hoofdgerechten was in tegenstelling tot bijna alle groenten wel redelijk goed bereid, waarbij de Franse Les wèl echt aan Frankrijk deed denken met de romige kaassmaken, ham en het dunne deeg was het een ode aan de Elsasser Tarte Flambée. De Chinese Les, ossenhaas in zoete ketjap saus bevatte ook smaken van een aanvaardbare kwaliteit.

Qua prijs-kwaliteit verhouding laat dit restaurant zeer te wensen over. De prijzen zijn exorbitant hoog en getuigen van een allure om iets te zijn wat het restaurant zeker (nog) niet is.

3,5
  29. Internationaal Ter Aar

Mijn ervaring was uitstekend!

De bediening is in voor een geintje! En heel erg spontaan!

Wij waren er met een drukke avond! Ook al heeft het personeel het druk! Het is er niet van af te lezen dat ze nergens tijd voor hebben!

Het eten en de kwaliteit dat je proeft was ook helemaal geweldig! Een echte aanrader is '' derde klas''

De hele avond was uitstekend verzorgd en komen hier graag nog eens terug!

30. Internationaal Ter Aar

c Bosland

We gingen de Griekse salade proberen.
    Ik verbaasde me over het kleine schaaltje wat voor me stond. Viel dat even tegen. Ik verwachte een Griekse salade. Gewoon met sla en feta en olijven, niks van dat. Verder was het wel lekker en genoeg, maar de varkenshaas en ossenhaas was weer erg weinig voor dat geld.

Verder duurde het vreselijk lang voordat we wat kregen, er zat 1 uur tussen. De drankjes veel te duur.

Bosland Wilnis.