Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Ter Aar verdeeld zijn.

1. Chinees-Indisch Ter Aar

fam van den Burg

Het eten was goed van smaak, maar helaas was het buffet niet erg warm. Warmte lampen en deksels op sommige gerechten zouden het eten warmer houden.
    Het personeel was heel vriendelijk en niet te opdringerig.

2. Snackbar Ter Aar

Patat werd meerdere malen weer in frituur opgewarmd. Patat erg droog. En loempia was niet vers. Aan de ui tussen de gehakt zat een smaakje.

Niels

Prima snackbar midden in Ter Aar. Wij halen hier (soms iets te vaak) graag ons patatje met een lekkere snack. Altijd prima verzorgd en met een goede service.

L. van Wageningen

Een geweldige ervaring, maar de verlichting mag meer gedimd voor een knusse sfeer.

Als 40+ hier gegeten, voelden ons veruit de jongste! Het interieur oogt ook oubollig, gemiste kans qua interieur, zo'n leuk & oud pand erg saai en suf ingericht, aankleding kan leuker, frisser en meer in het schoolthema... vinden wij!
    Bediening erg goed, vrolijk en gezellig! Eten veel en lekker. Alleen alle bijgerechten niet echt passend bij alle hoofdgerechten, bij iedere hoofdgerecht hetzelfde, rode kool bij een pasta gerecht, geen match! En veel te veel, zonde, 3 soorten groenten, 3 soorten aardappelen, pffff.
    De rekening best hoog en er stonden 2 drankjes teveel op, beetje jammer.
    Prima restaurant, maar niet ons ding.

7. Chinees-Indisch Ter Aar

Prima chinees, zowel afhaal als in het restaurant, alleen sommige gerechten worden heel vies een dag later als je ze in de magnetron opwarmt, meerdere malen meegemaakt, opwarmen in de pan is geen punt. Beste chinees in de buurt verder wat ons betreft

Leuke zaak in Amerikaanse stijl ingericht. Eten erg lekker voor een redelijke prijs en personeel ook erg vriendelijk.

We hadden weinig tijd en daar is heel gied rekening mee gehouden, ondanks dat het eten snel geserveerd werd was het heerlijk en met aandacht bereid. De bediening was allervriendelijkst en zeer ontspannen. We hebben hier heel lekker gegeten en komen zeker terug om wat langer te tijd te nemen.

Leuk restaurant met vriendelijk personeel, zeker voor een erg goede prijs. De kaart is leuk opgemaakt maar de gerechten zelf kunnen wel een oppepper gebruiken. Niet slecht bereid maar vooral de presentatie zou beter mogen.
    Wij laten ons er echter niet door afschrikken en komen zeker nog eens terug

Niels

Een paar keer wat gehaald. Eten is goed, maar niet bijzonder. De patat is wel goed voor een 'shoarmatent'.
    Laten bezorgen is een ramp. Dit is al een paar keer mis gegaan waarbij ze, na bellen doodleuk vertellen dat ze de thuisbezorgd-computer niet zo vaak bekijken.

We zoeken een alternatief.

Tja, lastig om hierover een recensie te schrijven. De prijzen zijn uiterst gunstig en de porties zeer royaal. De bediening is vriendelijk en volop gratis parkeergelegenheid voor de deur. Maar het is wel erg oubollig allemaal, niveau sudderlapjes met snijbonen en een plakje Viennetta toe. Soep vooraf met balletjes uit blik (tenminste, zo smaakte het). Je mag er voor deze prijzen en nostalgie niets over zeggen, maar ik kom niet gauw terug.

13. Snackbar Ter Aar

De beste cafetaria ooit. Ze helpen je snel, en de mensen zijn daar aardig, het eten is altijd vers, ze bezorgen snel. Het is daar geweldig!!!

14. Snackbar Ter Aar

Cafetaria Prick

15. Chinees-Indisch Ter Aar

Opzich prima tent, helaas meerdere malen vegetarisch besteld waarbij uiteindelijk toch stukken vlees gevonden zijn. Eenmaal in ieder geval uit de satesaus. Als je terug gaat krijg je een nieuwe portie maar ook dan niet altijd vrij van vlees. Eet je wel vlees en/of dan is dit wel een prima chinees denk ik, alleen voor mij niet meer. Jammer!

Zeer goed eten voor een klein prijsje en super, schoon valt totaal niets op aan te merken. Zeer vriendelijk personeel. Heel goed restaurant. Ik begrijp niet wat iemand heeft te klagen voor dit kleine prijsje, onbegrijpelijk. In een woord geweldig !!

17. Chinees-Indisch Ter Aar

Prima tent, haal er meestal af! Top.

Prima gegeten met een grote sortering van groente en andere lekkere dingen. Het menu voor de alphense restaurant week was prima en zeker genoeg voor ons. Bediening van erg aardig en wij hebben genoten. Dank je voor de fijne avond.
    1 tip: witte wijn en rosé zou iets kouder kunnen.

Slechte ervaring: vlekken in tafellinnen, stukken af van het servies, spa rood zonder prik, soep lauw, tournedos niet warm, ijskristallen van het vanille ijs (oud ijs dus, of verkeerd ingevroren). Vooraf gevraagd of de chocoladesaus van de dame blanche echte gesmolten chocola was, dit werd bevestigd. Echter bij uitserveren bleek ook dit een teleurstelling, geen echt gesmolten chocola, maar uit een potje of flesje, niet te eten. Er was nog meer mis, maar laat ik maar ophouden...
    Kortom zwaar teleurgesteld naar huis, geen aanrader.

Corina

N. reijmer

Wij hebben genoten van het eten, de sfeer en de bedienig.
    Wij komen vast en zeker nog eens terug.

Bedankt voor de gezellige avond en zeker tot ziens.

Nico en familie.

Schone goede snackbar met altijd vers eten. De service is snel en er hangt altijd een goede sfeer.

23. Snackbar Ter Aar

Je kan er goed bestellen en eten. Je wordt er meestal snel geholpen ook als het druk is. Vaak zijn het aardige mensen. Eten is altijd warm.
    Ik ga er binnenkort weer heen omdat het eten daar zo lekker is

Na onze vorige slechte ervaring mbt de bediening ( januari 2012) heeft Marijke ons persoonlijk opnieuw uitgenodigd voor een diner voor vier personen. Dit keer was naast het eten ook de bediening perfect. Vriendelijk, attent, service with à smile en prima gastvrouwschap. Top! Deze avond hebben we mogen ervaren dat eten in de Oude School een prima avond uit is!

Lars Otto

Afgelopen zondag (22/1/2012) weer eens voortreffelijk gegeten bij de oude school! Zoals gewoonlijk! Wij werden bediend door een zeer attente jongeman! Hij hield wel van een praatje en een grapje en dat maakte de sfeer compleet! Het eten was weer fantastisch! Heerlijk al die groenten die er weer werden bij geserveerd! Wij blijven hier komen!!

Vorige week met een groep hier gegeten. Het eten was werkelijk fantastisch, alle gerechten waren stuk voor stuk heerlijk. De bediening daarin tegen is ons erg tegen gevallen. Een van de jonge dames van de bediening wist in het begin van de avond een glas rode wijn in de nek van twee van onze gasten te kieperen, gelukkig kwam de andere dame aangesneld met warme doeken om de rode wijn te deppen. Nog geen half uur later kiept de jonge dame voor de 2e x een glas witte wijn in de nek van twee van onze andere gasten, dit keer liep ze vlug weg, geen excuses en geen droge doeken. Erg vervelend dat er nu vier mensen met een nat kledingstuk zaten. De toetjes werden ongelijk gebracht, twee gasten kregen hun sorbet pas toen de andere hun ijs al op hadden. Bij de koffie ronde werd een cappucino vergeten en de gast die thee nam kreeg alleen een kopje heet water. Na 5 minuten maar eens bij de bar gevraagd hoe het zit met de cappucino en of er bij het theewater ook een theezakje geleverd kon worden. Toen ik mijn beklag over de bediening van deze avond deed, werd mij op een toontje van je moet niet zeuren , gezegd dat m.b.t. de wijnplekken evt de bon van de stomerij kon indienen. Een compensatie bijv. in de vorm van een gratis consumptie was op de plaats geweest. Tot slot werd ook nog de verkeerde rekening uitgedraaid, waar wij de ober op moesten attenderen.

Vandaag 3 uur zitten wachten op onze bestelling. 2 keer gebeld en kreeg alleen een excuus. Bij laatste telefoontje werd gezegd dat het goed gemaakt zou worden. Bij het afrekenen hoefde ik geen bezorgkosten te betalen... Was dat het goed maken? 5 euro tegenover 3 uur wachten?
    Wij bestellen hier nooit meer!!!!

Jan en Jannie van Bodegraven

Deze keer hadden we een heel goede ervaring Marijke!!
    Het diner was perfect en bijzonder prettig bediend door Melissa. We komen absoluut terug.
    Met vriendelijke groet Jan en Jannie van Bodegraven

kees

De kwaliteit is weer terug sinds de prijs is verlaagd. Echt goed en voldoende, heel goed gegeten. Echt een aanrader, alleen interieur beetje uit de tijd maar wel schoon en de bediening is snel en goed. Ga er zeker meer naartoe.
    O ja, dat vergat ik haast, personeel zeer beleefd en goed opgeleid.
    Ga zo door!