Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Ter Aar verdeeld zijn.

1. Internationaal Ter Aar

Wij hebben hier met z´n vieren heerlijk gegeten. De soep vooraf was goed en ook de (4 verschillende) hoofdgerechten waren heerlijk. 1 gerecht kwam zonder groente, maar er werd vooraf ook netjes aangegeven dat niet bij alle gerechten groente zat en dit los bijbesteld kon worden. De extra bijbestelde groenten en nagerecht waren ook heerlijk.
    In het bijzonder viel voor ons de vriendelijke bediening op, dat is op andere plekken echt weleens anders. Bij binnenkomst werden onze jassen aangenomen en 1 natgeregende jas over de verwarming gehangen. Er werd regelmatig gevraagd of alles naar wens was, maar zeker niet opdringerig.
    Ook vonden wij het prettig dat het niet zo luidruchtig was en gewoon goed een gesprek voeren zonder dat het te stil was en je alles van de buren ook kon volgen.
    Het restaurant is prachtig ingericht (onlangs vernieuwd?). Het ligt voor ons net wat ver, maar ik kan het zeker aanbevelen eens te gaan eten.

2. Snackbar Ter Aar

Sushi besteld. Het smaakte niet vers alsof het al klaargemaakt uit de koelkast kwam. De omelet sushi smaakte oud en de rijst was slecht op smaak. De prijs kwaliteitverhouding vond ik zeer slecht, ik heb voor ruim 70 euro besteld. Met de klantvriendelijkheid is niks mis, ook was de bezorging snel

3,4
  3. Internationaal Ter Aar

Biefstuk echt smaakloos, geen smaak, een hap water.

• Eindcijfer 3,2
    3,2
  4. Internationaal Ter Aar

Jeroen Hoogervorst

De oude formule van het vorige concept is vergane glorie. Alle charme is er van af, weinig groentetjes meer en driemaal lauwe niet gare zalm. Had het gelijk moeten zeggen maar wilde de pret niet drukken. En maar trekken op de borrel tijd.

Slechte ervaring.

5. Chinees-Indisch Ter Aar

H Aartman

Besteld op woensdag, lopend befed het zou zaterdagavond gebracht worden, om 19.00 Uur exact op tijd wij waren er klaar voor, met 18 personen heerlijk gegeten.
    Voor herhaling vatbaar, gaat zeker gebeuren,

6. 90 Minuten wachten op je eten ondanks telefonische toezegging. Vervolgens koud eten, slappe koude friet en opgewarmde rest gyros niet te vreten! Gaan wij dus nooit meer bestellen.

7. Heel slecht, bestellingen zijn niet compleet, teveel geld betaald voor een bestelling, zouden ze terug komen brengen, maar niet komen opdagen, wij waren vaste klant, maar ik raad het iedereen af.

8. Fam. Kooman

Vanmiddag met Koningsdag onze bestelling opgehaald. Ondanks de Coronamaatregelen en -beperkingen was alles perfect georganiseerd. Het eten was weer ouderwets heerlijk. Hopelijk kunnen jullie snel weer jullie vertrouwde omzet draaien. Bedankt en veel sterkte in deze moeilijke tijd.

9. 2 uur moeten wachten op 2 pizza’s...

5,3
  10. Internationaal Ter Aar

Onwijs top gegeten! Goed eten met al de soorten groenten en aardappelen, ambiance, leuke muziek op de achtergrond helemaal goed. Ontvangen door een leuke gastheer en bediening! We voelde ons zeer welkom. Het was super wij komen zeker terug met z'n twaalven! Alsnog bedankt voor een super leuke avond!

11. Internationaal Ter Aar

Veel minder dan we gewend zijn. Zeer weinig groente. En een soort aardappelen. Terwijl in de reclame 3 soorten wordt genoemd. Voor 4 personen erg weinig. Dit zijn wij niet gewend. De dame blanche zonder chocolade. Zwijgzame bediening. Teleurstellend.

12. Chinees-Indisch Ter Aar

fam van den Burg

Het eten was goed van smaak, maar helaas was het buffet niet erg warm. Warmte lampen en deksels op sommige gerechten zouden het eten warmer houden.
    Het personeel was heel vriendelijk en niet te opdringerig.

13. Snackbar Ter Aar

Patat werd meerdere malen weer in frituur opgewarmd. Patat erg droog. En loempia was niet vers. Aan de ui tussen de gehakt zat een smaakje.

2,7
  14. Niels

Prima snackbar midden in Ter Aar. Wij halen hier (soms iets te vaak) graag ons patatje met een lekkere snack. Altijd prima verzorgd en met een goede service.

15. Internationaal Ter Aar

Niels

16. Internationaal Ter Aar

L. van Wageningen

Een geweldige ervaring, maar de verlichting mag meer gedimd voor een knusse sfeer.

17. Internationaal Ter Aar

Als 40+ hier gegeten, voelden ons veruit de jongste! Het interieur oogt ook oubollig, gemiste kans qua interieur, zo'n leuk & oud pand erg saai en suf ingericht, aankleding kan leuker, frisser en meer in het schoolthema... vinden wij!
    Bediening erg goed, vrolijk en gezellig! Eten veel en lekker. Alleen alle bijgerechten niet echt passend bij alle hoofdgerechten, bij iedere hoofdgerecht hetzelfde, rode kool bij een pasta gerecht, geen match! En veel te veel, zonde, 3 soorten groenten, 3 soorten aardappelen, pffff.
    De rekening best hoog en er stonden 2 drankjes teveel op, beetje jammer.
    Prima restaurant, maar niet ons ding.

18. Chinees-Indisch Ter Aar

Prima chinees, zowel afhaal als in het restaurant, alleen sommige gerechten worden heel vies een dag later als je ze in de magnetron opwarmt, meerdere malen meegemaakt, opwarmen in de pan is geen punt. Beste chinees in de buurt verder wat ons betreft

19. Leuke zaak in Amerikaanse stijl ingericht. Eten erg lekker voor een redelijke prijs en personeel ook erg vriendelijk.

20. Internationaal Ter Aar

We hadden weinig tijd en daar is heel gied rekening mee gehouden, ondanks dat het eten snel geserveerd werd was het heerlijk en met aandacht bereid. De bediening was allervriendelijkst en zeer ontspannen. We hebben hier heel lekker gegeten en komen zeker terug om wat langer te tijd te nemen.

21. Internationaal Ter Aar

Leuk restaurant met vriendelijk personeel, zeker voor een erg goede prijs. De kaart is leuk opgemaakt maar de gerechten zelf kunnen wel een oppepper gebruiken. Niet slecht bereid maar vooral de presentatie zou beter mogen.
    Wij laten ons er echter niet door afschrikken en komen zeker nog eens terug

22. Niels

Een paar keer wat gehaald. Eten is goed, maar niet bijzonder. De patat is wel goed voor een 'shoarmatent'.
    Laten bezorgen is een ramp. Dit is al een paar keer mis gegaan waarbij ze, na bellen doodleuk vertellen dat ze de thuisbezorgd-computer niet zo vaak bekijken.

We zoeken een alternatief.

23. Internationaal Ter Aar

Tja, lastig om hierover een recensie te schrijven. De prijzen zijn uiterst gunstig en de porties zeer royaal. De bediening is vriendelijk en volop gratis parkeergelegenheid voor de deur. Maar het is wel erg oubollig allemaal, niveau sudderlapjes met snijbonen en een plakje Viennetta toe. Soep vooraf met balletjes uit blik (tenminste, zo smaakte het). Je mag er voor deze prijzen en nostalgie niets over zeggen, maar ik kom niet gauw terug.

24. Snackbar Ter Aar

De beste cafetaria ooit. Ze helpen je snel, en de mensen zijn daar aardig, het eten is altijd vers, ze bezorgen snel. Het is daar geweldig!!!

25. Snackbar Ter Aar

Cafetaria Prick

26. Chinees-Indisch Ter Aar

Opzich prima tent, helaas meerdere malen vegetarisch besteld waarbij uiteindelijk toch stukken vlees gevonden zijn. Eenmaal in ieder geval uit de satesaus. Als je terug gaat krijg je een nieuwe portie maar ook dan niet altijd vrij van vlees. Eet je wel vlees en/of dan is dit wel een prima chinees denk ik, alleen voor mij niet meer. Jammer!

5,5
  27. Internationaal Ter Aar

Zeer goed eten voor een klein prijsje en super, schoon valt totaal niets op aan te merken. Zeer vriendelijk personeel. Heel goed restaurant. Ik begrijp niet wat iemand heeft te klagen voor dit kleine prijsje, onbegrijpelijk. In een woord geweldig !!

28. Chinees-Indisch Ter Aar

Prima tent, haal er meestal af! Top.

29. Internationaal Ter Aar

Prima gegeten met een grote sortering van groente en andere lekkere dingen. Het menu voor de alphense restaurant week was prima en zeker genoeg voor ons. Bediening van erg aardig en wij hebben genoten. Dank je voor de fijne avond.
    1 tip: witte wijn en rosé zou iets kouder kunnen.

30. Internationaal Ter Aar

Slechte ervaring: vlekken in tafellinnen, stukken af van het servies, spa rood zonder prik, soep lauw, tournedos niet warm, ijskristallen van het vanille ijs (oud ijs dus, of verkeerd ingevroren). Vooraf gevraagd of de chocoladesaus van de dame blanche echte gesmolten chocola was, dit werd bevestigd. Echter bij uitserveren bleek ook dit een teleurstelling, geen echt gesmolten chocola, maar uit een potje of flesje, niet te eten. Er was nog meer mis, maar laat ik maar ophouden...
    Kortom zwaar teleurgesteld naar huis, geen aanrader.

3,7