Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Ten boer verdeeld zijn.

1. Nederlands Ten boer

Heerlijk gegeten, bediening was prima. Sfeervolle inrichting. Zeker voor herhaling vatbaar!

2. Nederlands Ten boer

We hebben genoten! Heerlijk eten en een leuke ambiance... dit gaan we vaker doen :)

3. Chinees-Indisch Ten boer

Slechte tent bediening zeer onvriendelijk.
    Eten van warm buffet allemaal koud.
    Totaal geen professionele koks die het eten klaar maken. Staan met de telefoon in de hand eten te bereiden.
    Geen aanrader...

4. Nederlands Ten boer

Heerlijk gegeten. Bediening prima. Leuke sfeer in restaurant.

5. Nederlands Ten boer

Robert sibon

Uitstekend gegeten. Klein restaurant,
    sfeervolle inrichting. Gewoon lekker eten

6. Nederlands Ten boer

CG Hospers

Erg sfeervol, gezellig en uitstekende kwaliteit!

7. Nederlands Ten boer

K.v.d.Laan

Leuke gezellige locatie. Vlotte en goede bediening en heerlijk eten.

8. Chinees-Indisch Ten boer

Goed restaurant. We zijn hier al meerdere malen geweest en elke keer met goede resultaten.
    Bij aanvang werden we naar een plek gestuurd die niet prettig was in onze ogen en we zijn ergens anders gaan zitten (was heel rustig die avond) en toen we dit aangaven bleek hier geen enkel probleem mee.

9. Chinees-Indisch Ten boer

Prima. Lekker gegeten. Wat je maar wilt en zoveel als je maar wilt. Lekkere gerechten en aantrekkelijk geprijst. Ook meer tradioneel westers Chinees eten. Beetje koele inrichting. Verder een aanrader.

10. Chinees-Indisch Ten boer

beatrijs douma

Goed gegeten, eten vers en genoeg, veel keus, netjes bediend, drinken en eten all in, voor 23,50 per persoon goedkoop uit naar kwaliteit/prijsverhouding kijkend. Twee volwassenen en een kind, allen dik tevreden.

Enkele jaren geleden slechte ervaring met de service van de cafetaria. Om de cafetaria toch een kans te geven, weer een poging. Geprobeerd een telefonisch bestelling te plaatsten, ik heb nog amper wat gezegd of er wordt opgehangen door een zeer onvriendelijk dame aan de andere kant. Een tweede poging haalt niets uit, er wordt niet opgenomen.

In mijn ogen zeer slechte service. Jammer.

12. Chinees-Indisch Ten boer

J.E. ten Kate

Vrijdagavond Babipanggang met pikante saus en miefang afgehaald. Conclusie: Zeer slecht kom er nooit weer.

fredonia ten boer

De service is goed en ook de pizza's worden met eigen gemaakt deeg klaar gemaakt met verse ingrediënten. Kwaliteit/prijs verhouding is goed. Echt een aanrader voor afhaal of bezorgen. Er eten kan ook maar is niet sfeervol.

erg slordig

Slechte kwaliteit en communicatie. Stinkt drie deuren verder al naar oud frituurvet.

15. Chinees-Indisch Ten boer

Bruining

Super slecht. De bakken van het buffet waren leeg/aangekoekt. Bakken met rauwe groente en vlees in wokgedeelte waren leeg. Bakplaat heel vies, wokgedeelte vies. Personeel onderling aan het klagen. En dit voor 29.50 pp. Super slecht.

16. Chinees-Indisch Ten boer

V d veen

Op Moederdag zijn wij er geweest het was toen slecht hoor na 2 uur konden ze ons er wel,uit kijken

17. Chinees-Indisch Ten boer

Fam. Loonstra - Veenstra

Bij binnenkomst veel geschreeuw naar onze tafeldame over dat wij er waren... Patat in oud vet gebakken, erg vettig en slap. Weinig in de bakken om op te scheppen. Tegenvaller deze keer... erg jammer.

18. Nederlands Ten boer

Heel gezellig en ontspannen, is een plek waar we zeker nog een keer naar toe gaan en het eten was goed en ruim voldoende.

Ik kom hier altijd om patat te halen voor m'n gezin en het is altijd goed.

20. Chinees-Indisch Ten boer

j.zwanenburg

Te weinig voorgerechten en totaal geen kerstsfeer. Een boom met een paar ballen zonder verlichting, verder niets. Ook geen bijzondere gerechten voor kerst, daar betaal je wel meer voor. Prijs niet waard. Niet voor herhaling vatbaar.

charissa

charissa bloem

Het is een hele gezellige cafetaria. Het eten is er goed en de meiden zijn er heel vriendelijk. Ik ben er erg tevreden over. Deze cafetaria is zeker aan te raden

Ik ben heel tevreden over de lunchroom/cafetaria. Ik heb nog nooit koud eten gehad of dat er dingen missen, terwijl ik daar regelmatig kom. Meiden zijn vriendelijk. Cafetaria binnen ziet er gezellig uit. Dus voor mij gewoon toppie!! Ga zo door.

Zeer slechte kwaliteit filet americain gebruikt. Broodje beenham niet aan te raden, nemen de goedkoopste schouderham van de supermarkt, mag amper de naam ham hebben. Zegt men: "zo heet dit broodje, wij doen er altijd gewone ham op", mijn opmerking: "beenham is wel iets anders", wordt met grote verwonderende ogen en oren aangehoord.

Positief; ik kon wel mijn geld volledig terug krijgen, niet volledig aanvaard omdat ik wel een broodje meekreeg.

Prijs / kwaliteit is dus in geen verhouding

25. Chinees-Indisch Ten boer

Mooie uitstraling van het restaurant, netjes voor elkaar. Het eten (met name de bijgerechten) wordt amper tot niet aangevuld als je later op de avond komt eten. Erg jammer, want je betaalt dezelfde prijs als mensen die om 17:00u komen en waarbij wel alles te verkrijgen is. Verder is het personeel niet heel hygiënisch. Laatst is mijn biefstuk ondergehoest terwijl het bereid werd... Tevens werd niet eens gevraagd of ik hem rood/medium/doorbakken wilde. Drankjes wordt amper tot niet naar gevraagd wanneer je niet all-in bent. Veel geweest maar zo langzamerhand is de grap er wel af.

26. Chinees-Indisch Ten boer

Wat een verschillende ervaringen! Ik voeg die van ons er graag aan toe. Wij komen 1 à 3 keer per jaar bij deze wok. Eén keer per jaar met een grote groep familie te weten een 35 à 40 personen en dit is altijd naar tevredenheid geweest. Goed eten, vriendelijke bediening, kortom alles aanwezig voor een geslaagde middag/avond. Wat mij betreft een aanrader.

27. Nederlands Ten boer

Prima keuken, met een vriendelijke en ongedwongen sfeer. Leuke zitjes gemaakt waardoor het lijkt dat je in een treinstel zit.

Al meerdere keren bestellingen opgehaald, altijd missen er dingen of krijg je gewone patat als je ras patat besteld. Frikandel speciaal blijkt vaak thuis een frikandel met frietsaus. En bestel nooit een snack die iets langer in de frituur moet want of je patat is dan afgekoeld, of de snack is nog koud van binnen.

29. Chinees-Indisch Ten boer

Op aanraden van goede ervaring van mijn ouders zijn we hier met elkaar heen geweest. Allereerst was onze tafel niet gedekt voor 4 voor maar voor 2, daarna konden we een kwartier wachten op ons drankje we gingen per drankje betalen en we hebben de rest van de avond geen drinken meer gehad ze kwam ons niet meer vragen, terwijl ze juist aan ons kunnen verdienen.

Het eten was echt een drama dit hadden we niet verwacht, de kleine garnituurtjes zoals kippenbouten en bitterballen waren ijskoud en mijn kippenpoot bleek hartstikke aangebrand. Daarna tongfilet gehad, deze droop in de olijfolie mega vet en viel hartstikke uit elkaar. Gelukkig was de smaak goed maar het vet druipte overal. Daarna maar een wokpoging met saus kerrie, de saus zag er verdund uit met olijfolie en wederom druipte dat ook van het vet en was de saus smaakloos.

Gelukkig waren de toetjes goed en heb ik toch nog iets kunnen eten maar was de prijs lang niet waard. Na zoveel goede ervaringen en recensies hebben wij het denk ik deze avond niet getroffen. Helaas was dit een duur avondje zonder genieten.

30. Chinees-Indisch Ten boer

Sinds de verbouwing is het restaurant aanzienlijk vooruit gegaan. Een ruime keuze aan eten, wat ook zeker van kwaliteit is. De gastheer is vriendelijk en de service is ook goed! En dan ga je Wokken en zie je een Nederlandse jongen die alles op alles zet om een goed wok gerecht klaar te maken. Met een vriendelijke lach en praatje laat hij zien dat hij het werk leuk vindt! Ik zou zeggen als je hier nog niet bent geweest, ga zeker een keer heen!