1. Belgisch Temse

Mijn ervaring bij de Rietgors viel enorm tegen! Wij kwamen er voor een diner dat we via social deals vonden. Als voorgerecht namen we carpaccio en calamares. De carpaccio werd geserveerd op een veel te groot bord en bij de calamares kreeg ik een slaatje waarbij de groentjes bedorven waren, saus kregen we in potjes die je zou kunnen krijgen bij een frituur.. als hoofgerecht namen we de ribbetjes en de mosselen à volonté. De ribbetjes waren gemarineerd met chilisaus die je zou kunnen verkrijgen bij aldi en kreeg men ook weer de bedorven groenten. Het vlees was wel zacht maar niet enorm lekker. De mosselen waren helemaal niet goed gekuist en smaakten helemaal niet zoals het hoort. Het is voor mij een basis om propere mosselen te geven... ookal was het à volonté, we hebben ons bord niet kunnen leeg eten, laat staan een nieuwe portie nemen. De ruimte was niet zo sfeervol. Ik had het gevoel dat ik naar een goedkoop "look a like" centerparks reastaurant ging. Ook de bediening was helemaal niet professioneel. Men zag dat men werkte met mensen die niets wisten van het vak en steeds dingen lieten vallen. Ook kreeg men een duvel glas dat bevroren (?) Was en een glas rosé die al enkele keren werd omgestoten. Al was het restaurant zo goed als leeg en was er voldoende personeel aanwezig hebben we toch 40 minuten mogen wachten op onze rekening. Ook het bestek was niet zuiver. Als het van mij afhangt, kom ik hier nooit meer en raad ik het iedereen af om hier langs te komen!

1,7
  2. Belgisch Temse

Martin van der Heuvel

WIj zijn met een groep van 23 personen gaan eten. Het was allemaal dik in orde. Lekker gerechten, sfeer was perfect. Met veel dank aan kok Apy

3. Belgisch Temse

Bart van laeken

Verouderd en vergane glorie, geen onderhoud waarbij stopcontacten half uit de muur hangen (veilig!!) Kip was bedorven... Echt geen aanrader!!!

4. Eetcafé Temse

De brasserie is niet supergroot maar wel gezellig. De bediening is zeker in orde. Waar men vooral voor gaat is het eten en dat is zeker voor de prijs heel goed. Al bij al, we hebben lekker gegeten. De verse frieten en kroketten zijn al reden genoeg voor ons om terug te gaan. Succes d'ermee.

5. Belgisch Temse

6. Belgisch Temse