Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Tegelen verdeeld zijn.

1. Chinees-Indisch Tegelen

Goran de Bruin

2. Chinees-Indisch Tegelen

G. Jessen

Eten was heerlijk en vers.
    Medewerkers super vriendelijk.

3. stan

4. Alles prachtig behalve het bier(flessen) wat ik kocht..ik drink het en dacht al mm klopt iets niet... dus ff kijken op de uiterste datum en ja hoor 1 maand over de tijd heen.. ik zou zeggen doe er wat aan want nex time heb je de warenwet op je dak.. hou je aan de horeca regels en controleer je zaakje op de uiterste datums van verkoop.. verdien je geld met eerlijkheid in dit geval om het flessenbier en eerlijk.. je friet tent is helemaal oké voor de rest... ja eg wel!

5. Lasagne zeer droog. Er zit gewoon geen saus op en is smakeloos.
    Salade is op de huis tuin en keuken manier bereid. Voor €6.50 mag er fatsoenlijke mozarelle en tomaat met smaak geserveerd worden.

Het personeel boeit het kennelijk niet als je er wat van zegt. Ze halen de schouders op.
    Wat een slechte tent. Ons zie je er niet meer!

6. toos rooskens

voor de 1e keer op het buitenterras gezeten bij Staccato. Personeel was niet bezig met klanten buiten. Lang moeten wachten voor hun aandacht te krijgen dat er buiten ook nog mensen zitten. We zijn ook weer snel weggegaan toen bleek dat je er niet kunt pinnen. Dat het nog bestaat in deze tijd is wel erg "bijzonder". Maar gelukkig ander terras gevonden die wel met de tijd meegaan.

7. Chinees-Indisch Tegelen

Kane Berkers

Wij halen hier altijd chinees eten voor mee naar huis en het bevalt altijd zeer goed! Nooit problemen gehad met het eten perfect!

8. Afgelopen weekend friet gehaald. Zoals gewoonlijk portie friet wat normaal minder kost. Dat zou ik normaliter geen probleem vinden als de friet ook lekker was. Maar het zat geplet in de zak! Ik vroeg nog of de bamischijf zeker een normale was en geen oriental ivm voedselallergie en daarop werd geantwoord we hebben alleen normale. En bij thuiskomst bleek het helaas toch echt een oriental te zijn.

9. Nooit meer! 2 Calzones met nauwelijks tomatensaus, het was droge hap met groente die nog hard waren. Gebeld en werd uitgescholden aan de telefoon. Dan had ik maar niet moeten bestellen. Naar de zaak gegaan om te laten zien. Roert de man met zijn vingers in de pizza's. Was weer onbeschoft! Niet te geloven gewoon.

10. Patti Mieck

11. Snackbar Tegelen

SUPER SLECHT, Eten is niet vers komt koud aan na een uur en 10 minuten. NOOIT BESTELLEN

12. Ontzettend lekker gegeten, wat dat betreft een aanrader. Alleen vergeet het personeel wel vaak dat je er zit. Tussen hoofdgerecht en nagerecht zeker 25 minuten gewacht en toen zelf maar een nagerecht gaan regelen. Tijdens eten werd er niet gevraagd of er nog wat gedronken wilde worden. En het restaurant was nog niet eens voor de helft vol.... Erg jammer, want t eten was voortreffelijk.

13. Pasta tortellini roomsaus besteld zonder ham. Helaas zat de ham er wel bij. Tortellini was wel heel lekker. Tevens was de roomsaus zo dun als water. Spaghetti pollo was lekker, alleen ook hier de saus heel dun

14. Chinees-Indisch Tegelen

janson

15. Steakhouse Tegelen

Erik Bonten

16. Chinees-Indisch Tegelen

Math Timmermans

Zaterdag 30-12-2017 Indische rijsttafel voor 2 personen [1persoon kost €15.50-2Personen kost €32.00 Waarom? ] Gegeten, nassi was te weinig, babipangang te vet, sate saus te waterig, zag er uit als uitgekots, tauge in satesaus was zo taai als leer, verder diverse gerechten die door bijna niemand gegeten worden zoals pinda`s, schijven komkommer, geraspte kaas, en een soort kleine chipjes, alles samengevat slecht, en voor ons voorlopig geen chinees meer van rose garden tegelen.

4,7
  17. Ruim 2,5 uur moeten wachten op 4 pizza's. Pizza's waren nog net warm genoeg om te eten. Kunt beter naar de supermarkt dan weet je zeker dat je snel een pizza hebt.

6,3
  18. Henriette

Erg lang moeten wachten op het eten. Vaak zelf moeten vragen om nog iets te drinken te krijgen. Bij gebrek aan voldoende personeel erg slechte bediening. Het eten was wel goed gelukkig.

19. Vandaag hier gegeten met 7 personen. Eerst 3 kwartier gewacht op ons eten en toen werd het gefaseerd opgediend. Echter voor mijn zus en mij niet. Na 10 minuten ging ik toch maar eens vragen of ons gerecht ook nog kwam. Maar nee....dat was misschien toch verkeerd gegaan stamelde de serveerster. Nou....onze tafelgenoten waren al klaar en onze gerechten konden nog wel even duren. Nou...weet je....laat dan maar. Zonder excuses of tegoetmoetkiming gingen we teleurgesteld weer naar huis.....denk niet dat we hier nog terugkomen. Zag er trouwens ook best smoezelig uit....

20. Snackbar Tegelen

Klantvriendelijk zijn ze niet aan de telefoon. Sfeer is 0 in de zaak. Eten is altijd lekker en smaakt altijd hetzelfde.

21. Van oijen

Het eten was heerlijk. Goede porties. Leuke aanbiedingen van 3 gangen menus met genoeg variatie.

22. JPGeusen

Het All you can eat menu eens geprobeerd. Van de buitenkant ziet het er hier donker en onuitnodigend uit. Bij binnenkomst is het hier klein en de bediening blijft zitten waar ze zitten. Niet veel later komt er beweging en worden we naar de gereserveerde tafel gestuurt. Helaas worden we verwelkomd door een kapotte vlieg die onder het bestek terecht is gekomen. Geen al te best begin. De zeer jeudigde bediening doet haar best maar echt vriendelijk en handig komt ze niet over. Frisdrank is hier absoluut een afrader. De Ice T was lauw en zonder prik en zonder citroenschijfje. Wel een roerlepeltje gelukkig maar waarvoor dan? De cola en cassis was al niet veel beter. De eerste glazen wijn waren perfect, devolgende glazen waren ineens een heel andere zelfs zure wijn. Nee de drank gaat duidelijj niet zoals het hoort. Terug naar het All you can eat concept. Het is niet helemaal duidelijk hoe het hier werkt, de uitleg zelf is ook een beetje vaag. Maar als we vrij snel het eerste gerecht krijgen worden we blij verrast met een heerlijk gerecht. Het is goed warm en smaakt heerlijk.
    Vervolgens volgen de kleine porties in normaal goed tempo elkaar op en elk gerecht is van zeer goede kwaliteit.
    We sluiten af met een bolletje ijs met spuitbusslagroom, das weer een tegenvaller. Na een avondvullend programma volgevreten naar huis maar eerst even afrekenen. Pinnen gaat hiernog niet, maar gelukkig staat de flappentapper 50m verder op.
    Altijd een tegenvaller, al snap ik de reden hiervan goed.

Eten zéér goed!
    Drinken zéér slecht.
    Sfeer… ach ja…
    Conslussie: Leuke avond gehad en heeeerlijk gegeten. Daar gaat het toch om!

23. Heerlijk gegeten, gastvriendelijk, snelle bediening. Aandachtspunt: akoestiek; gesprek klinkt hard en hol. Bij een vol restaurant kan dit storend zijn.

24. Zoals een Italiaans restaurant zijn moet.
    Echt huiselijke sfeer en lekker eten.

25. Driessen

We waren nog nooit bij Domino's geweest. Donderdag 20 juli eens geprobeerd, nooit meer pizza Hawaï was zo pittig lijkt wel of ze de kruiden op moesten hebben, nooit meer zo vies.

26. We hebben er een hele fijne herinnering aan en komen er graag. Goed eten en heerlijk en aangenaam vertoeven.

Gezellig. Goede service. In een woord, fantastische plek.

27. heino sprong

lekker hoor , en ook binnen een half uur kwamen ze het brengen :-)
    grote friet speciaal , en schnitzel , mmmmmmm lekker

28. Slechte bezorging, hebben 2 uur zitten te wachten op 3 pizza's.

2,8
  29. Chinees-Indisch Tegelen

Een medewerker vond mijn HTC in de trein en wij haalden hem daar dus op. Bleven meteen maar eten en namen de Chef's special: zeer lekker. Goede prijs. Wel erg schemerig toen we binnenkwamen: mag het licht aan? Dat is veel uitnodigender.