Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Tegelen verdeeld zijn.

We hebben er een hele fijne herinnering aan en komen er graag. Goed eten en heerlijk en aangenaam vertoeven.

Gezellig. Goede service. In een woord, fantastische plek.

heino sprong

lekker hoor , en ook binnen een half uur kwamen ze het brengen :-)
    grote friet speciaal , en schnitzel , mmmmmmm lekker

3. Italiaans Tegelen

Slechte bezorging, hebben 2 uur zitten te wachten op 3 pizza's.

4. Chinees-Indisch Tegelen

Een medewerker vond mijn HTC in de trein en wij haalden hem daar dus op. Bleven meteen maar eten en namen de Chef's special: zeer lekker. Goede prijs. Wel erg schemerig toen we binnenkwamen: mag het licht aan? Dat is veel uitnodigender.

5. Pizzeria Tegelen

Pizza's besteld kei lang moeten wachten. Meer dan een uur.
    Pizzas waren gewoon ranzig. En verbrand. Het rand van de pizza was zwart.... waardeloos...

6. Steakhouse Tegelen

Vriendelijke bediening en lekker gegeten.
    Kom zeker terug.

7. Steakhouse Tegelen

Nils van Ninhuijs

Heerlijk gegeten vanavond !! Geen rook te bekennen. Iedereen stond netjes buiten . Zeker een aanrader

8. Snackbar Tegelen

Klaus und Margret

Komme seit 42 Jahren zum Stevel. Immer wieder wurde die Lokalität der Zeit angepasst. Die Speisen waren immer köstlich. Die jetzigen Angestellten sind auch sehr freundlich. Wer nach Tegelen und Umgebung kommt, muss hier einfach einkehren. Alles sehr, sehr lecker 🤗😉☺. Wer hier nicht ißt, ist selbst dran Schuld.

Vrije vertaling door Eet.nu:

We komen al 42 jaar bij Stevel. Altijd weer gaat de locatie met de tijd mee. Het eten is altijd heerlijk. Ook het huidige personeel is zeer vriendelijk. Wie naar Tegelen en omgeving gaat, moet hier gewoon langsgaan. Alles heel, heel lekker 🤗😉☺. Wie niet hier gaat eten, is het zelf schuld.

Zo dat is pas echt lekker hier. Heerlijke frites en een super lekkere zuurvlees. Top of the bill.

10. Snackbar Tegelen

Ontevreden

De telefoon wordt opgenomen met ja?!
    3 kapsalon kipdoner besteld gadverdamme het smaakt nergens na!
    Er zit meer salade in de kapsalon dan vlees friet en kaas eerste en laatste keer

11. Steakhouse Tegelen

Verschrikkelijk dat er gerookt wordt, ik dacht eerst nog dat ik het verkeerd zag, maar nee hoor iedereen die boven zat was gewoon aan het roken. Dacht dat het toch echt niet meer mocht tegenwoordig. Het was dat ik al besteld had, anders was ik weggelopen. Ook het eten was zeer onder de maat, saus uit een pakje en opgediend zoals vroeger bij Van der Valk, ik miste alleen de appelmoes met kersje nog.

12. Snackbar Tegelen

Goede frietkraam, lekker eten.

13. Snackbar Tegelen

Goulashmenu, de vleesstukjes onderin het potje waren niet gaar. De salade liet ook te wensen over.
    De friet was niet doorbakken.

14. Italiaans Tegelen

Bezorgen was goed maar de pizza was niet bepaald lekker, de knoflook saus smaakte niet echt naar knoflook. Beetje jammer.

Lekker gegeten, mooie porties, vriendelijk personeel.

16. Italiaans Tegelen

Eten is wel ok, maar 1,5 uur wachten op bestelling niet.

Dit is de beste friettent van Nederland. Goudbruine knapperige zoete friet in een puntzak met een kwak mayo erop. Heerlijk.

18. Chinees-Indisch Tegelen

Veronique

Vriendelijke bediening en heerlijk gegeten! En dat voor die prijs. Zeker een aanrader! En een leuk cadeautje voor mijn jarige vader. Erg attent!

19. Chinees-Indisch Tegelen

Hier kun je super eten, alles heeft een lekkere smaak. De gastvrijheid is ook super. Ik zou zeggen ga zo door.

ML Coolegem

21. Chinees-Indisch Tegelen

Was te slecht, heb alles in de prullenbak gegooid. Ben naar de frietkraam gegaan, zo slecht was het.

22. Chinees-Indisch Tegelen

Vandaag (23-11-16) een maandmenu gehaald. Erg lekker maar het is wel veel minder dan we gewend zijn van RG

23. Steakhouse Tegelen

Heerlijk, rustig, gezellig en goed. Ook de prijs is goed en afhalen kan je ook. Zeer tevreden.

24. Snackbar Tegelen

Vicky konings

Al jaren komen wij bij Kervan en ook vaak besteld. Heb nog nergens lekkerdere döner gehad dan bij hun. Ik neem meestal ook een pizza texas omdat ik van pikant houd en vind deze alleen bij Kervan lekker... De zaak is schoon en verzorgd wat ik erg belangrijk vind. Het is idd niet erg gezellig als je in de zaak eet, maar 't is geen restaurant waar je een 3-gangenmenu gaat eten. Ik ben zeer tevreden!

25. Chinees-Indisch Tegelen

Jammer, laatste keer voor ons nou, de eerste keer nadat de wissel van eigenaar een feit was nog lekker gegeten. De jongen die bediende uiterst vriendelijk maar niet echt inzicht om te bedienen. Dat is een half jaar later nog niet veranderd. Super vriendelijk maar niet echt gesneden uit het juiste hout voor dit vak. Geen inzicht. Nog altijd niet. Halverwege de soep al vragen of het hoofdgerecht mag opgediend worden. Een van de gerechten verkeerd! De smaak is niet meer lekker en weet niet wat voor vlees voor Kip daar door gaat, wil het ook niet weten. Ik gun deze mensen het allerbeste maar als je ziet hoe rustig het daar is, wij alleen in het restaurant en tijdens onze aanwezigheid twee klanten voor een thuisgerechtje??? Kan niet lang zo goed gaan vrees ik.
    Voor mij jammer genoeg een enorme tegenvaller, ik wenste dat de oude eigenaars nog een tijd langer door waren gegaan. Ook een vaag verhaal waarom ze er geen alcohol mogen verkopen, vele mensen lusten toch wel een biertje bij de Chinees toch?

26. Italiaans Tegelen

Het was een erg slechte service, er werd aangegeven dat we 30-45 min op ons eten moesten wachten, hier alles op aangepast. Het heeft 1u en 45min geduurd voordat het eten kwam. We hebben 2x gebeld. Geen sorry, extra drankje of tegoedbon. En het eten was ook nog niet eens lekker. Erg flauw en smakeloos (we hadden 4 verschillende dingen).

27. Pizzeria Tegelen

Italiaanse sfeer, klein sfeervol restaurant, heerlijke bruschetta en nog veel meer!

28. Snackbar Tegelen

De beste Snackbar van Venlo en omgeving.
    Astrid, Emiel en Niels van harte gefeliciteerd met dit resultaat!!

29. Snackbar Tegelen

Ellen

Ellen

Domino's pizza's zijn mijn favoriet, snelle bezorging aardige bezorgers ook. 1 Minpunt is het meisje dat de telefoon aanneemt, ze vraagt bij iedere zin wat je nu gezegd hebt en snapt er niet veel van. Misschien dat wanneer zij er langer werkt het voor haar routine wordt.