Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Tegelen verdeeld zijn.

1. Italiaans Tegelen

Ruim 2,5 uur moeten wachten op 4 pizza's. Pizza's waren nog net warm genoeg om te eten. Kunt beter naar de supermarkt dan weet je zeker dat je snel een pizza hebt.

2. Italiaans Tegelen

Henriette

Erg lang moeten wachten op het eten. Vaak zelf moeten vragen om nog iets te drinken te krijgen. Bij gebrek aan voldoende personeel erg slechte bediening. Het eten was wel goed gelukkig.

3. Eetcafé Tegelen

Vandaag hier gegeten met 7 personen. Eerst 3 kwartier gewacht op ons eten en toen werd het gefaseerd opgediend. Echter voor mijn zus en mij niet. Na 10 minuten ging ik toch maar eens vragen of ons gerecht ook nog kwam. Maar nee....dat was misschien toch verkeerd gegaan stamelde de serveerster. Nou....onze tafelgenoten waren al klaar en onze gerechten konden nog wel even duren. Nou...weet je....laat dan maar. Zonder excuses of tegoetmoetkiming gingen we teleurgesteld weer naar huis.....denk niet dat we hier nog terugkomen. Zag er trouwens ook best smoezelig uit....

4. Snackbar Tegelen

Klantvriendelijk zijn ze niet aan de telefoon. Sfeer is 0 in de zaak. Eten is altijd lekker en smaakt altijd hetzelfde.

Van oijen

Het eten was heerlijk. Goede porties. Leuke aanbiedingen van 3 gangen menus met genoeg variatie.

6. Pizzeria Tegelen

JPGeusen

Het All you can eat menu eens geprobeerd. Van de buitenkant ziet het er hier donker en onuitnodigend uit. Bij binnenkomst is het hier klein en de bediening blijft zitten waar ze zitten. Niet veel later komt er beweging en worden we naar de gereserveerde tafel gestuurt. Helaas worden we verwelkomd door een kapotte vlieg die onder het bestek terecht is gekomen. Geen al te best begin. De zeer jeudigde bediening doet haar best maar echt vriendelijk en handig komt ze niet over. Frisdrank is hier absoluut een afrader. De Ice T was lauw en zonder prik en zonder citroenschijfje. Wel een roerlepeltje gelukkig maar waarvoor dan? De cola en cassis was al niet veel beter. De eerste glazen wijn waren perfect, devolgende glazen waren ineens een heel andere zelfs zure wijn. Nee de drank gaat duidelijj niet zoals het hoort. Terug naar het All you can eat concept. Het is niet helemaal duidelijk hoe het hier werkt, de uitleg zelf is ook een beetje vaag. Maar als we vrij snel het eerste gerecht krijgen worden we blij verrast met een heerlijk gerecht. Het is goed warm en smaakt heerlijk.
    Vervolgens volgen de kleine porties in normaal goed tempo elkaar op en elk gerecht is van zeer goede kwaliteit.
    We sluiten af met een bolletje ijs met spuitbusslagroom, das weer een tegenvaller. Na een avondvullend programma volgevreten naar huis maar eerst even afrekenen. Pinnen gaat hiernog niet, maar gelukkig staat de flappentapper 50m verder op.
    Altijd een tegenvaller, al snap ik de reden hiervan goed.

Eten zéér goed!
    Drinken zéér slecht.
    Sfeer… ach ja…
    Conslussie: Leuke avond gehad en heeeerlijk gegeten. Daar gaat het toch om!

Heerlijk gegeten, gastvriendelijk, snelle bediening. Aandachtspunt: akoestiek; gesprek klinkt hard en hol. Bij een vol restaurant kan dit storend zijn.

8. Pizzeria Tegelen

Zoals een Italiaans restaurant zijn moet.
    Echt huiselijke sfeer en lekker eten.

Driessen

We waren nog nooit bij Domino's geweest. Donderdag 20 juli eens geprobeerd, nooit meer pizza Hawaï was zo pittig lijkt wel of ze de kruiden op moesten hebben, nooit meer zo vies.

We hebben er een hele fijne herinnering aan en komen er graag. Goed eten en heerlijk en aangenaam vertoeven.

Gezellig. Goede service. In een woord, fantastische plek.

heino sprong

lekker hoor , en ook binnen een half uur kwamen ze het brengen :-)
    grote friet speciaal , en schnitzel , mmmmmmm lekker

12. Italiaans Tegelen

Slechte bezorging, hebben 2 uur zitten te wachten op 3 pizza's.

13. Chinees-Indisch Tegelen

Een medewerker vond mijn HTC in de trein en wij haalden hem daar dus op. Bleven meteen maar eten en namen de Chef's special: zeer lekker. Goede prijs. Wel erg schemerig toen we binnenkwamen: mag het licht aan? Dat is veel uitnodigender.

14. Pizzeria Tegelen

Pizza's besteld kei lang moeten wachten. Meer dan een uur.
    Pizzas waren gewoon ranzig. En verbrand. Het rand van de pizza was zwart.... waardeloos...

15. Steakhouse Tegelen

Vriendelijke bediening en lekker gegeten.
    Kom zeker terug.

16. Steakhouse Tegelen

Nils van Ninhuijs

Heerlijk gegeten vanavond !! Geen rook te bekennen. Iedereen stond netjes buiten . Zeker een aanrader

17. Snackbar Tegelen

Klaus und Margret

Komme seit 42 Jahren zum Stevel. Immer wieder wurde die Lokalität der Zeit angepasst. Die Speisen waren immer köstlich. Die jetzigen Angestellten sind auch sehr freundlich. Wer nach Tegelen und Umgebung kommt, muss hier einfach einkehren. Alles sehr, sehr lecker 🤗😉☺. Wer hier nicht ißt, ist selbst dran Schuld.

Vrije vertaling door Eet.nu:

We komen al 42 jaar bij Stevel. Altijd weer gaat de locatie met de tijd mee. Het eten is altijd heerlijk. Ook het huidige personeel is zeer vriendelijk. Wie naar Tegelen en omgeving gaat, moet hier gewoon langsgaan. Alles heel, heel lekker 🤗😉☺. Wie niet hier gaat eten, is het zelf schuld.

Zo dat is pas echt lekker hier. Heerlijke frites en een super lekkere zuurvlees. Top of the bill.

19. Snackbar Tegelen

De telefoon wordt opgenomen met ja?!
    3 kapsalon kipdoner besteld gadverdamme het smaakt nergens na!
    Er zit meer salade in de kapsalon dan vlees friet en kaas eerste en laatste keer

20. Steakhouse Tegelen

Verschrikkelijk dat er gerookt wordt, ik dacht eerst nog dat ik het verkeerd zag, maar nee hoor iedereen die boven zat was gewoon aan het roken. Dacht dat het toch echt niet meer mocht tegenwoordig. Het was dat ik al besteld had, anders was ik weggelopen. Ook het eten was zeer onder de maat, saus uit een pakje en opgediend zoals vroeger bij Van der Valk, ik miste alleen de appelmoes met kersje nog.

21. Snackbar Tegelen

Goede frietkraam, lekker eten.

22. Snackbar Tegelen

Goulashmenu, de vleesstukjes onderin het potje waren niet gaar. De salade liet ook te wensen over.
    De friet was niet doorbakken.

23. Italiaans Tegelen

Bezorgen was goed maar de pizza was niet bepaald lekker, de knoflook saus smaakte niet echt naar knoflook. Beetje jammer.

Lekker gegeten, mooie porties, vriendelijk personeel.

25. Italiaans Tegelen

Eten is wel ok, maar 1,5 uur wachten op bestelling niet.

Dit is de beste friettent van Nederland. Goudbruine knapperige zoete friet in een puntzak met een kwak mayo erop. Heerlijk.

27. Chinees-Indisch Tegelen

Veronique

Vriendelijke bediening en heerlijk gegeten! En dat voor die prijs. Zeker een aanrader! En een leuk cadeautje voor mijn jarige vader. Erg attent!

28. Chinees-Indisch Tegelen

Hier kun je super eten, alles heeft een lekkere smaak. De gastvrijheid is ook super. Ik zou zeggen ga zo door.

ML Coolegem

30. Chinees-Indisch Tegelen

Was te slecht, heb alles in de prullenbak gegooid. Ben naar de frietkraam gegaan, zo slecht was het.