Corona informatie

Vanaf woensdag 3 juni 2020 heropenen wij ons restaurant en terras.

Er zijn wel enkele voorwaarden aan verbonden voor ieders gezondheid:

Telefonisch reserveren is verplicht
Bij reservering vragen we of je gezondheidsklachten hebt die kunnen wijzen op COVID-19
Van vrijdag t/m zondag werken we met tijdslots om de risico's zo laag mogelijk te houden
Onze openingstijden/tijdslots zijn:

Woensdag & donderdag: 17:00 - 20:00 uur
Vrijdag t/m zondag: 17:00 - 19:00 uur & 19:15 - 21:15 uur

Ook het afhalen en laten bezorgen van je maaltijd blijft natuurlijk mogelijk tijdens de bovengenoemde openingstijden.

Bezorgrestaurants in de buurt van Da Franco

1. Ambiance
    • Kindvriendelijk

1197280145 94
1206544586 97
1419626732 80
1447420055 83

1. Helemaal anders dan voorgesteld. Erg tegenvallend want het zou juist een echt feest moeten worden. Veel te luid ook.

2. Heerlijk gegeten afgelopen weekend, wij hadden het vlees met romana saus en onze zoon heeft een lekkere pizza gehad die ook nog eens heeft mogen mee helpen met het maken ervan.
    Wat was dat een leuke ervaring, franco is zo leuk met de kinderen.
    Kleinschalig restaurantje met leuke mensen die als t niet te druk is ook echt interactie met de klanten hebben.
    Tot de volgende keer!

3. In het weekend erg lekker gegeten. Vriendelijk personeel. Restaurant klein maar fijn. We komen zeker nog eens terug.

4. Pizzeria da Franco heeft mij zeer weten te verrassen; bij binnenkomst werden onze handen gedesinfecteerd met een plantenspuit. Waarbij de vloeistof toch wel erg rook naar azijn..

Na besteld te hebben; een spaghetti en twee ossenhaas (een met pepersaus en een met champignon saus), duurde het enige tijd voordat we onze gerechten hadden. Toen werd mij een rode pepersaus voorgeschoteld. Waarna ik vroeg of hier tomaten in zaten; dit werd bevestigd door de serveerster. Waarop ik aangaf allergisch te zijn voor tomaten. Volgens haar had ik dit moeten aangeven bij het bestellen; maar op de kaart staat toch echt pepersaus en geen tomaten pepersaus!! Hierop kwam de kok uit de keuken die vrijwel direct tegen mij begon te schreeuwen dat ik mijn allergie had door moeten geven en dat hij deze saus al 32 jaar zo maakt. Ik gaf nogmaals aan dat de tomaten niet op de kaart stonden, maar daar had hij geen boodschap aan want hij bleef maar doorschreeuwen. Dit vond ik te bizar voor woorden, na toch een pepersaus zonder tomaat te hebben gehad wilde wij zo snel mogelijk vertrekken.

Daar volgende de volgende verbazing; er is geen pin aanwezig! Dit staat nergens beschreven op de kaart of in het restaurant. We werden verwezen naar de pinautomaat verderop in de straat.

Kortom was deze avond bij pizzeria da Franco een grote aanfluiting. Het eten was niet smakelijk en het personeel (voornamelijk de kok) mag wel een lesje klantvriendelijkheid krijgen. Wij komen nooit meer bij deze ballentent!

5. Echt niet tevreden. Veel minder ruimte dan gewenst en onhygienisch en slechte bediening.

6. Sharon sanders

Om 17:45 eten besteld zou 1 uurtje ongeveer duren 19:00 gebelt of het nog lang duurde zou zo uit de deur gaan 19:38 gebelt bezorger was nog niet druk dus als die er was zou de bestelling eraan komen, was opeens druk in het restaurant, ik heb de bestelling geannuleerd 2 uur op t eten wachten, vind ik niet normaal, jammer had graag willen eten van jullie veel goede dingen gehoord.

7. Ron 259 punten

Realistisch blijven, het is een klein restaurant wat door enthousiaste mensen wordt gerund. Kaart is beperkt maar voor ieder ruime keuze tussen voor, hoofd en nagerechten. Ruim voldoende uitgeserveerd en lekker authentieke Italiaanse smaak. Wij komen er graag meerdere keren per jaar. Inmiddels is de koelkast gerepareerd want de dranken waren goed gekoeld :-)

8. stan

9. Pasta tortellini roomsaus besteld zonder ham. Helaas zat de ham er wel bij. Tortellini was wel heel lekker. Tevens was de roomsaus zo dun als water. Spaghetti pollo was lekker, alleen ook hier de saus heel dun

10. JPGeusen

Het All you can eat menu eens geprobeerd. Van de buitenkant ziet het er hier donker en onuitnodigend uit. Bij binnenkomst is het hier klein en de bediening blijft zitten waar ze zitten. Niet veel later komt er beweging en worden we naar de gereserveerde tafel gestuurt. Helaas worden we verwelkomd door een kapotte vlieg die onder het bestek terecht is gekomen. Geen al te best begin. De zeer jeudigde bediening doet haar best maar echt vriendelijk en handig komt ze niet over. Frisdrank is hier absoluut een afrader. De Ice T was lauw en zonder prik en zonder citroenschijfje. Wel een roerlepeltje gelukkig maar waarvoor dan? De cola en cassis was al niet veel beter. De eerste glazen wijn waren perfect, devolgende glazen waren ineens een heel andere zelfs zure wijn. Nee de drank gaat duidelijj niet zoals het hoort. Terug naar het All you can eat concept. Het is niet helemaal duidelijk hoe het hier werkt, de uitleg zelf is ook een beetje vaag. Maar als we vrij snel het eerste gerecht krijgen worden we blij verrast met een heerlijk gerecht. Het is goed warm en smaakt heerlijk.
    Vervolgens volgen de kleine porties in normaal goed tempo elkaar op en elk gerecht is van zeer goede kwaliteit.
    We sluiten af met een bolletje ijs met spuitbusslagroom, das weer een tegenvaller. Na een avondvullend programma volgevreten naar huis maar eerst even afrekenen. Pinnen gaat hiernog niet, maar gelukkig staat de flappentapper 50m verder op.
    Altijd een tegenvaller, al snap ik de reden hiervan goed.

Eten zéér goed!
    Drinken zéér slecht.
    Sfeer… ach ja…
    Conslussie: Leuke avond gehad en heeeerlijk gegeten. Daar gaat het toch om!

11. Zoals een Italiaans restaurant zijn moet.
    Echt huiselijke sfeer en lekker eten.

12. Pizza's besteld kei lang moeten wachten. Meer dan een uur.
    Pizzas waren gewoon ranzig. En verbrand. Het rand van de pizza was zwart.... waardeloos...

13. Italiaanse sfeer, klein sfeervol restaurant, heerlijke bruschetta en nog veel meer!

14. Keijsers

Bediening was goed, net als de sfeer, echter was het eten daarin tegen niet al te goed.
    Zelf had ik een lasagne met spinazie besteld. Deze was licht aangebrand aan de bovenkant en vanbinnen niet helemaal gegaard. Mijn vriend had een pizza met verschillend vlees. Het vlees wat er op lag was alles behalve vers.
    Conclusie, het zag er goed en gezellig uit.
    Ookal was het eten niet allemaal even ver en lekker.

15. Jos Kramp

Pizza was goed gevuld, echter was deze koud. Vanaf mijn belletje heeft het 1 uur en 17 minuten geduurd totdat mijn pizza arriveerde. En dat terwijl ik in de buurt van de Karwei woon, zo'n 1,5 km van de pizzeria vandaan.

De pizza was goed gevuld, helaas ben ik geen fan van koude pizza en lang wachten. Ik vind het schandalig.

16. Heel gezellig restaurantje. Heerlijk eten voor een hele goede prijs, en een vriendelijke bediening. Een aanrader.

Eén vorige recensie
  17. Als je echte Italiaanse keuken wil kan ik alleen maar Da Franco aanbevelen, heerlijk! Echte Italiaanse sfeer en bediening is super. En dit alles voor niet te veel geld.

18. Jammer dat er op de website niet wordt vermeld dat ze gesloten zijn (korte vakantie?), daar kom je pas achter als je probeert te bellen om te reserveren en je met een bandje wordt geconfronteerd.

19. in 1 woord super, alles tot in de puntjes verzorgt, heerlijke pizza gegeten.

Eén vorige recensie
  20. rinke hinten

Gezellig! Leuke bediening en écht italiaans eten. We hebben genoten en raden het restaurant dan ook graag aan!

21. Zalig restaurantje waar ik geregeld heen ga. Aardige bediening en heerlijke Italiaanse gerechten. Niet duur overigens.

22. Alsof je een andere wereld binnenstapt. Het eten, prijs/kwaliteit, was echt goed. Grote porties en vriendelijke bediening. Een aanrader om zeker nog eens te gaan eten.

23. Een super Italiaanse pizzeria de gerechten zijn vooral afkomstig uit Zuid-Italiaanse keuken. Zeker een aanrader!

24. Een echte Italiaanse pizzeria met een super gezellige sfeer!

25. Vreselijk restaurant! Slechte service en vies eten. De menukaart geeft je een verkeerd beeld van de maaltijd die je krijgt. Absoluut geen aanrader!!

26. Na een lange dag besloten we hier te gaan eten. Achteraf met spijt... Het duurde ruim 40 minuten totdat we onze pizza's kregen. 2 van ons hadden een pizza besteld met daarop Peperoni volgens de kaart! Helaas zat er helemaal geen peperoni op de pizza's. Toen we navraag deden, bleek dat ze pepers bedoelen en geen peperoni zoals ieder ander restaurant bedoelt, namelijk kleine salami schijven. Alsof dat niet genoeg was kregen we als reactie: "ja, hier in Nederland bedoelen we peper met peperoni"! Ga hier niet eten mensen, 1 = niet lekker, 2 = geen echte restaurant en onbeschofte bediening

2,1
  27. Zeer vriendelijk personeel en super lekker eten!

Een lekker drankje limoncello kan er altijd wel in bij Da Franco! :)

28. Ben hier de afgelopen jaren een stuk of vijf keer geweest.
    Laatste keer in mei 2012, geloof ik. En binnenkort weer!
    Heerlijke broodjes als voorgerecht.
    Verder goede hoofdgerechten, met name de pasticio.
    Alleen het ijs en de koffie zijn onder de maat voor een Italiaan.

29. Lekker eten voor weinig geld

30. michel en Sandra

Heerlijke gerechten voor een prima prijs!

31. Het is echt een leuk restaurant met zeer vriendelijke bediening..!

Ook het eten smaakt overheerlijk voor een erg aangename prijs.

32. Is een hartstikke leuk en gezellig restaurant.

En heel lekker eten.

Ze zijn ook aardig voor kinderen.

Je kunt ook kijken hoe ze het eten maken, dat is altijd wel leuk.

Zeker een aanrader.

33. Ronduit uitstekend!

Lekkere carpaccio, overheerlijke ossehaas, maar ook uitstekende pizza's en pasta's!

We komen hier al sinds 1990 en dat zal ook nog even zo blijven ook.

Ga vooral zo door!

34. Val Caris uit Tegelen

Geweldig restaurant, goede bediening, goede sfeer, heerlijk eten en absoluut niet duur.

Ik zou het zeker aanraden, ik eet alleen nog maar pizza's van da Franco, geweldig.

35. Ellen 168 punten

Heb nog nooit zo'n gore dunne natte pizza gehad, lijkt wel of de ingredïenten erop gesmeten waren.

Nee, voor mij geen pizza meer hier.

Als je een bestelling doorgeeft moet je het 2 x herhalen, zeer irritant.

36. Harrie van Mourik

Jus heb ik eten besteld beej deze kiët en et waas geweldig.

Gr van harrie van mourik.

37. Diego Taranto

Een heerlijk restaurant met een hele goede sfeer. Voor een HEEL erg goede prijs kun je HEEL uitgebreid eten!

38. Margôt Dormans

Franco en Marina maken van een etentje in hun restaurant een familie gezelligheid en hun eten is als ik nog nooit heb gegeten.
    Als ik in Tegelen ben dan ga ik zo vaak mogelijk naar Franco en marina.

39. Heerlijk eten en veel voor weinig geld

40. Timmermans

Een zeer goede pizza voor een laag tarief