Nieuwste foto's in Tegelen

1. Ron's profielfoto
    Ron heeft een recensie geschreven voor Da Franco
    Pizzeria Tegelen

Ron

Realistisch blijven, het is een klein restaurant wat door enthousiaste mensen wordt gerund. Kaart is beperkt maar voor ieder ruime keuze tussen voor, hoofd en nagerechten. Ruim voldoende uitgeserveerd en lekker authentieke Italiaanse smaak. Wij komen er graag meerdere keren per jaar. Inmiddels is de koelkast gerepareerd want de dranken waren goed gekoeld :-)

2. Francisca's profielfoto
    Francisca heeft een recensie geschreven voor Warung Manizs

Een Indonesisch eethuisje met écht authentieke gerechten die mij doen denken aan Indonesië waar ik geboren ben. Ook de bediening is top, vriendelijk en er is veel mogelijk qua aanpassingen voor je menu. Wij gaan er echt vaak komen!

3. Sylvana Pohl's profielfoto
    Sylvana Pohl heeft een recensie geschreven voor Warung Manizs

Lekkerste bami! Knus en gezellig eettentje.

4. Sjra boll's profielfoto
    Sjra boll heeft een recensie geschreven voor El Torro
    Steakhouse Tegelen

Sjra boll

Vlees was lekker. Maar dan de opmerkingen friet was koud Mayonaise en salade kwam toen we al bijna klaar waren met eten. Plus nog eens anderhalf uur op het eten moeten wachten. Dus voor ons geen El Torro meer.

5. G. Jessen's profielfoto
    G. Jessen heeft een recensie geschreven voor Rose Garden
    Chinees-Indisch Tegelen

Heerlijk eten afgehaald vandaag in een mooi en sfeervol verbouwd restaurant.

6. Carla's profielfoto
    Carla heeft een recensie geschreven voor Pinchitos

Al vaak ontzettend lekker gegeten.
    Sinds 1-11 kun je er ook voor de Mexicaans keuken terecht en dit hebben wij gisteren gedaan.
    Heel lekker en goed gegeten, heerlijke smaken en een kei leuke presentatie van het Mexicaanse eten.
    Het restaurant is leuk opgepimpt met wat Mexicaanse invloeden, goede en super vriendelijke bediening, al met al perfect voor een avondje lekker happe‼️

7. Peter's profielfoto
    Peter heeft een recensie geschreven voor Pinchitos

Wij gaan veel uit eten maar dit was buitengewoon lekker en dat niet alleen wat een leuk restaurant gezellig druk maar wel wat buiten af wilden eigenlijk maar weer eens naar Duitsland maar dat hoeft voor ons niet meer wij hebben een nieuw restaurant ondekt echt een aanrader.

8. Patti Mieck's profielfoto
  9. Patti Mieck's profielfoto
  10. Patti Mieck's profielfoto
  11. Goran de Bruin's profielfoto
    Goran de Bruin heeft een recensie geschreven voor Rose Garden
    Chinees-Indisch Tegelen

We hadden gereserveerd voor het lopend buffet om 18:00 en het buffet start om 17:00 wij kwamen daar aan werden wel vriendelijk ontvangen maar het buffet was nog niet klaar we hebben dus een half uur gewacht tot we konden eten eenmaal het buffet werd opgediend en we konden eten viel het behoorlijk tegen. Het eten kon je zelf thuis klaar maken en zelfs daar smaakte het nog beter dan een kant en klaar chinees menuutje.

12. G. Jessen's profielfoto
    G. Jessen heeft een recensie geschreven voor Rose Garden
    Chinees-Indisch Tegelen

Eten was heerlijk en vers.
    Medewerkers super vriendelijk.

13. jel tai's profielfoto
    jel tai heeft een recensie geschreven voor De Stevel
    Snackbar Tegelen

Alles prachtig behalve het bier(flessen) wat ik kocht..ik drink het en dacht al mm klopt iets niet... dus ff kijken op de uiterste datum en ja hoor 1 maand over de tijd heen.. ik zou zeggen doe er wat aan want nex time heb je de warenwet op je dak.. hou je aan de horeca regels en controleer je zaakje op de uiterste datums van verkoop.. verdien je geld met eerlijkheid in dit geval om het flessenbier en eerlijk.. je friet tent is helemaal oké voor de rest... ja eg wel!

14. Nicole's profielfoto
    Nicole heeft een recensie geschreven voor Prima Vera
    Italiaans Tegelen

Lasagne zeer droog. Er zit gewoon geen saus op en is smakeloos.
    Salade is op de huis tuin en keuken manier bereid. Voor €6.50 mag er fatsoenlijke mozarelle en tomaat met smaak geserveerd worden.

Het personeel boeit het kennelijk niet als je er wat van zegt. Ze halen de schouders op.
    Wat een slechte tent. Ons zie je er niet meer!

15. toos rooskens's profielfoto
    toos rooskens heeft een recensie geschreven voor Staccato
    Eetcafé Tegelen

toos rooskens

voor de 1e keer op het buitenterras gezeten bij Staccato. Personeel was niet bezig met klanten buiten. Lang moeten wachten voor hun aandacht te krijgen dat er buiten ook nog mensen zitten. We zijn ook weer snel weggegaan toen bleek dat je er niet kunt pinnen. Dat het nog bestaat in deze tijd is wel erg "bijzonder". Maar gelukkig ander terras gevonden die wel met de tijd meegaan.

16. Kane Berkers's profielfoto
    Kane Berkers heeft een recensie geschreven voor Rose Garden

Kane Berkers

Wij halen hier altijd chinees eten voor mee naar huis en het bevalt altijd zeer goed! Nooit problemen gehad met het eten perfect!

17. S's profielfoto
    S heeft een recensie geschreven voor Friture Bronkhorst

Afgelopen weekend friet gehaald. Zoals gewoonlijk portie friet wat normaal minder kost. Dat zou ik normaliter geen probleem vinden als de friet ook lekker was. Maar het zat geplet in de zak! Ik vroeg nog of de bamischijf zeker een normale was en geen oriental ivm voedselallergie en daarop werd geantwoord we hebben alleen normale. En bij thuiskomst bleek het helaas toch echt een oriental te zijn.

18. Anita Thurlings van Straeten's profielfoto
    Anita Thurlings van Straeten heeft een recensie geschreven voor Sphinx
    Shoarma Tegelen

Nooit meer! 2 Calzones met nauwelijks tomatensaus, het was droge hap met groente die nog hard waren. Gebeld en werd uitgescholden aan de telefoon. Dan had ik maar niet moeten bestellen. Naar de zaak gegaan om te laten zien. Roert de man met zijn vingers in de pizza's. Was weer onbeschoft! Niet te geloven gewoon.

19. Jeffrey's profielfoto
    Jeffrey heeft een recensie geschreven voor Kervan
    Snackbar Tegelen

SUPER SLECHT, Eten is niet vers komt koud aan na een uur en 10 minuten. NOOIT BESTELLEN

20. Dave's profielfoto
    Dave heeft een recensie geschreven voor Pinchitos

Ontzettend lekker gegeten, wat dat betreft een aanrader. Alleen vergeet het personeel wel vaak dat je er zit. Tussen hoofdgerecht en nagerecht zeker 25 minuten gewacht en toen zelf maar een nagerecht gaan regelen. Tijdens eten werd er niet gevraagd of er nog wat gedronken wilde worden. En het restaurant was nog niet eens voor de helft vol.... Erg jammer, want t eten was voortreffelijk.

21. Linda's profielfoto
    Linda heeft een recensie geschreven voor Da Franco
    Pizzeria Tegelen

Pasta tortellini roomsaus besteld zonder ham. Helaas zat de ham er wel bij. Tortellini was wel heel lekker. Tevens was de roomsaus zo dun als water. Spaghetti pollo was lekker, alleen ook hier de saus heel dun

22. Math Timmermans's profielfoto
    Math Timmermans heeft een recensie geschreven voor Rose Garden

Math Timmermans

Zaterdag 30-12-2017 Indische rijsttafel voor 2 personen [1persoon kost €15.50-2Personen kost €32.00 Waarom? ] Gegeten, nassi was te weinig, babipangang te vet, sate saus te waterig, zag er uit als uitgekots, tauge in satesaus was zo taai als leer, verder diverse gerechten die door bijna niemand gegeten worden zoals pinda`s, schijven komkommer, geraspte kaas, en een soort kleine chipjes, alles samengevat slecht, en voor ons voorlopig geen chinees meer van rose garden tegelen.

23. Patti Mieck's profielfoto
  24. Patti Mieck's profielfoto
  25. Michel's profielfoto
    Michel heeft een recensie geschreven voor Prima Vera
    Italiaans Tegelen

Ruim 2,5 uur moeten wachten op 4 pizza's. Pizza's waren nog net warm genoeg om te eten. Kunt beter naar de supermarkt dan weet je zeker dat je snel een pizza hebt.

26. Henriette's profielfoto
    Henriette heeft een recensie geschreven voor Prima Vera

Henriette

Erg lang moeten wachten op het eten. Vaak zelf moeten vragen om nog iets te drinken te krijgen. Bij gebrek aan voldoende personeel erg slechte bediening. Het eten was wel goed gelukkig.

27. Sandra Bouwer's profielfoto
    Sandra Bouwer heeft een recensie geschreven voor Staccato
    Eetcafé Tegelen

Vandaag hier gegeten met 7 personen. Eerst 3 kwartier gewacht op ons eten en toen werd het gefaseerd opgediend. Echter voor mijn zus en mij niet. Na 10 minuten ging ik toch maar eens vragen of ons gerecht ook nog kwam. Maar nee....dat was misschien toch verkeerd gegaan stamelde de serveerster. Nou....onze tafelgenoten waren al klaar en onze gerechten konden nog wel even duren. Nou...weet je....laat dan maar. Zonder excuses of tegoetmoetkiming gingen we teleurgesteld weer naar huis.....denk niet dat we hier nog terugkomen. Zag er trouwens ook best smoezelig uit....

28. Reuver's profielfoto
    Reuver heeft een recensie geschreven voor Kervan
    Snackbar Tegelen

Klantvriendelijk zijn ze niet aan de telefoon. Sfeer is 0 in de zaak. Eten is altijd lekker en smaakt altijd hetzelfde.

29. Van oijen's profielfoto
    Van oijen heeft een recensie geschreven voor Pinchitos

Van oijen

Het eten was heerlijk. Goede porties. Leuke aanbiedingen van 3 gangen menus met genoeg variatie.