Mediterraan laten bezorgen?

1. Om 17:00 besteld voor 5 personen, wachttijd zou ongeveer 45 min bedragen. Na bellen werd het eten om 18.45 (!!) bezorgd en de bestelling was niet compleet. Zelfs als vaste klant bedrijf niet bereid tot enige vorm van compensatie en rekenen gewoon volle pond. Achteraf bleek dat alles koud was en pizza's keihard waren door veel te lange bezorgtijd. Bezorgster had in ieder geval voor 4 adressen bij zich. Zo ga je niet met je klanten om en voor mij was dit de laatste keer.

2. Huigen

Wij hebben hier om 18.30 4 broodjes kapsalon besteld, om thuis te laten bezorgen op 4 km afstand. Het eten is uiteindelijk om 19.15 bezorgd. Toen we het eten uit de verpakking haalden bleek dit niet te zijn wat wij hadden verwacht. Een kapsalon hoort uit 50% patat/salade/kaas te bestaan en uit 50% vlees. In dit geval was het 90% patat, 5% salade/kaas en 5% vlees. En het was ook nog eens walgelijk, koud en slap. Dus hebben we gebeld dat dit niet kon. De Mediterraan beloofde ons 4 nieuwe kapsalons te brengen, dit was om 19.20. Uiteindelijk was het 20.15 en hadden we nog geen nieuw eten. Dus hebben we opnieuw gebeld, en vertelde de Mediterraan ons dat ze onze bestelling vergeten waren, en dat we onze bestelling binnen 15 minuten kregen. Ook vertelden ze dat er 4 gratis biertjes bij zouden zitten en dat we ons geld terug kregen. Toen kregen we onze bestelling om 20.40 uiteindelijk, zonder de 4 biertjes en we kregen ons geld niet terug. Dus na 2 uur en 10 minuten hebben we ons eten uiteindelijk gekregen, dit was al een stuk beter maar nog steeds smaakloos en slap. Dit vind ik gewoon niet kunnen.