Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Swolgen verdeeld zijn.

Sfeervol eetgelenheid.
    Bediening vriendelijk en belangstellend.
    Eten was met zorg bereid en heerlijk.
    Zeker een aanrader.

good place to be, delicious food for a reasonable price

Daphne

Geweldige beleving gehad hier. In eerste instantie tijdens een etentje. Daarnaast een super verzorging van het 50 jarig huwelijksfeest van mijn ouders. Beide keren heerlijk gegeten en ontzettend vriendelijk personeel!

Super goed gegeten, niks op aan te merken. Gezellige sfeer en zeer vriendelijke bediening.

Joost

Jolanda Nabben

Weer een fantastische avond gehad! Heerlijk gegeten, altijd verrassende gerechten en als kunstwerkjes gepresenteerd. Vriendelijke en enthousiaste bediening. Aandacht voor detail, ook met glutenvrije en vegetarische wensen. Sfeervolle inrichting. We genieten vooral op de maandagen van het kliekjes menu. Echt ons lievelingsrestaurant!!!

Richard Bartels

Wim Muller

Boven verwachting, zeer zeker aanrader. Alles prachtig gepresenteerd.

whpoot

Super gegeten! Eten is van hoge kwaliteit. Zeker een aanrader. Bediening erg vriendelijk.

Met een bon van AH een tweede diner gratis! En wat voor een, geweldig eten en goede bediening. Eethuis Bram maakt er een waar feestje van. Een super aanbieding voor een super prijsje.

Al vele malen bij Eethuis Bram gegeten en altijd uren later, met een voldaan gevoel weer naar huis. Of je nu met zijn tweetjes bent of met een groep van 12, iedereen vindt iets naar zijn/haar smaak. Dit is echt een prachtig pareltje! Wij komen zeker nog eens terug.

Nicoline Maes

Heerlijk gegeten en gedronken. Met 4 personen waren we goed bediend, zat ruime tijd tussen voor, hoofd en nagerecht waardoor het heerlijk tafelen was. Aanrader!

antoon hanssen

Het eten was prima verzorgd en ruim voldoende. Ook de kwaliteit was prima.
    De rode en witte wijn waren goed van smaak.

Sander Hendrix

In een woord fantastisch!! 't Westerhofje is echt een topzaak waar u heerlijk komt eten in een gezellige ambiance en een erg goede/vriendelijke bediening.

Vanavond weer heerlijk gegeten, alles naar wens.

Frans Laarakker

Gegeten 18/1/2014
    Oordeel: ambiance en bediening prima. Voor- en nagerecht ook. Hoofdgerecht voor wat het vlees betreft onder de maat. Jammer

Onze jaarlijkse familie-reünie ditmaal gevierd middels een heerlijk etentje in 'T Westerhofje.. De hele avond was uitstekend verzorgd. De gezellige ronde tafel voor 12 personen was sfeervol gedekt, het 4 gangenmenu was bijzonder smakelijk en de bediening was ontspannen/vriendelijk. Kortom een meer dan geslaagde avond

Gisteren wederom met familie heerlijk getafeld in dit restaurant. Een gezellige ambiance en alles ziet er netjes en schoon uit. De bediening is correct en vriendelijk met persoonlijke aandacht. De kaart biedt voldoende keuze en de gastheer doet niet moeilijk om deze aan persoonlijke voorkeuren aan te passen. Het eten wordt mooi opgediend. Prijs-kwaliteit is prima in orde. Bij het voorgerecht bleek de witte wijn niet goed te zijn. Na reclamatie werd deze meteen vervangen.
    Kortom; lekker gegeten en voor herhaling vatbaar.

`t Westerhofje

frank en elitta

Echt heerlijk gegeten. Bediening ook goed, niets is perfect.

Gisteren weer een fantastische avond gehad in het Westerhofje. Jan en Femke zijn echt geweldig gastvriendelijk . Ook hun dochter(s) in de keuken doen het meer dan uitstekend en met passie voor hun vak. Er zijn heel veel restaurants die niet kunnen tippen aan het Westerhofje. Chapeau voor jullie hele team. Wij komen zeker binnenkort weer terug en nemen graag vrienden mee naar jullie fantastisch restaurant.

Er stond met kerstmis een indonesische man die zichzelf voorstelde als chef kok. Deze man heeft toen voor ons een onvergetelijke avond verzorgt. Nu zijn wij laatst geweest en toen stonden er 3 koks zeer onverzorgd en het eten was ver beneden verwachting!! Chef zorg dat je er bent op top dagen, je team laat te wensen over !!!

gr fam steenbakker

1,7

Goos Groen

Met mijn gezin heerlijk gedineerd bij deze gastvrije mensen, Chapeau!!

Gisteravond uitstekend gegeten. Bediening allerhartelijkst en adequaat. De keuken speelde prima in op de vegetarische wensen van mijn echtgenote.

Bij de ingang worden we meteen gastvrij ontvangen. Dat hoge niveau van service en warmte wordt de gehele avond aangehouden, gecombineerd met erg lekkere gerechten en een mooi wijn arrangement.

We hebben voor de tweede keer binnen korte tijd bij Jan gegeten, het eten was voortreffelijk, de wijn was heerlijk, de sfeer fantastisch, gastvrijheid op en top. Een warme plek om te zijn. We voelden ons heel de avond de koning te rijk dit is zeker een plek waar we vaker gaan komen. Alle Lof voor de familie Westerbeek.

Nel en Paul Theo en Tony

We hebben hier voor de derde keer heerlijk gegeten onder het genot van een lekker glaasje wijn.
    Perfecte service, apart maar lekker eten, mooi opgediend.
    Gezellige sfeer met groot raam zodat je in de keuken kunt kijken en de koks bezich ziet met koken.
    Jan en Femke heel gewoon maar wel gezellig , je voelt je er op je gemak, doen er alles aan om het de klanten naar de zin te maken.
    We gaan zeker een keer terug.
    Nel, Paul, Theo en Tony.

Het eten was prima maar toen ze vroegen of alles naar wens was wilde we graag nog wat frietjes bij. Deze moesten we extra betalen zagen we later op de rekening