Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Swalmen verdeeld zijn.

1. Gezellig weer eens heerlijk gegeten bij 't Kesjotje. Geen rare dingen op de menukaart, gewoon prima eten! (Ik vind de "drieloek van de sjef" geweldig als toetje, want ik kan zelf nooit kiezen wat ik wil en zo heb je vanalles wat!)
    De sfeer van het eetcafé is gezellig en lekker relaxed. Bediening is zeer vriendelijk en zorgt ervoor dat je niks te kort komt!

2. Suzan konings

We hebben met het volleybalteam gegeten en waren allemaal zeer tevreden.
    Was super lekker en heel gezellig en leuke bediening.

3. Desiree

Lekker gegeten. Service was prima. Mooi uitzicht over het water.

4. Nederlands Swalmen

Met z'n 8en heerlijk gegeten. (Zoals we gewend zijn bij De Mert) Alle gerechten waren helemaal naar wens, dus lekker gesmuld. De sfeer is gastvrij en ontspannen, de bediening is heel erg prettig. Kortom; een aanrader!

5. Nederlands Swalmen

Rein en Ria

Gisterenavond genoten van een heerlijk avond eten bij restaurant De Mert.
    Eten was duidelijk met liefde en zorg bereid en de bediening was geweldig.
    Een echte aanrader.

6. Zoals de waardering aangeeft. Uitstekende verhouding prijs/kwaliteit. Prima sfeer en sympathieke bediening. Uitstekende wijn.

7. Arnoud Geerts

Vanavond lekker buiten gegeten bij Aetcafe 't Kesjotje, een uitstekend eetcafe gerund door hele fijne mensen! Snelle, vriendelijke bediening, fijne anbiance en gelegen op een prima locatie midden in het centrum en toch gemakkelijk te bereiken zonder parkeerstress!
    Prima menukaart met voor ieder wat wils en toch niet over de top. Het is geen haute cuisine maar uitstekend bereid en precies zoals je in een eetcafe mag verwachten : goed,lekker en degelijk!
    Ik heb dan ook toch een 10 voor het eten en drinken gegeven, niet in de laatste plaats omdat er een prima en goed gevuld glas wijn bij geserveerd werd. De porties zijn zoals ze naar mijn mening moeten zijn , de buik prima vol en geen eten onnodig weggooien..heerlijk!
    Dit alles maakt dat ik ook de prijs-kwaliteit verhouding met een 10 beoordeel !! Je krijgt echt waar voor je geld....

Of je nu bent gaan fietsen of wandelen in de mooie swalmer bossen, op een camping in de buurt zit, gewoon op doortocht bent of om welke reden dan ook een prima eetcafe zoekt in deze regio zoekt dan is Aetcafe 't Kesjotje absoluut een aanrader!!

Veel plezier en smakelijk eten alvast!

8. Heerlijk gegeten, goed verzorgd en hele vriendelijke bediening. Een echte aanrader!!!!!!

9. fam vrenken

meer dan tevreden op alle gebied,

erg storend minpunt: : teveel vliegen Helaas.

10. Met een groot gezelschap heerlijk gegeten. Niet alleen het eten was heerlijk maar ook de wijn. Compliment voor de keuken maar ook voor de bediening.

11. F.P.O. van Esch

Wij komen al heel lang bij Maaszicht. Prachtige locatie en de keuken is erg goed. Een constante kwaliteit. In midden-Limburg is dit veruit het beste. Voor iedereen een aanrader!

12. Wat jammer dat je na lang wachten nog steeds geen menukaart krijgt aangeboden. Die kregen we pas na er zelf 2x naar gevraagd te hebben.
    De carpaccio viel tegen het was allemaal te vochtig, er horen ook geen stukjes komkommer en ander fijn gesneden groente op een carpaccio, maar wel parmezaanse kaas en die ontbrak nu juist. De rest van het diner was redelijk goed.gelukkig is de plek aan de maas geweldig en dat maakt een hoop goed.

13. Erg lekker eten, goede vriendelijke bediening. Een aanrader !

14. Ben van den Baar

Beste team van Eet nu,

zonder overdrijving; het was voortreffelijk. En ik spreek namens mij 6 tafelgenoten, die allen zeer lovend waren. Zowel de keuken als de bediening hebben helemaal onze verwachtingen voldaan .
    Dit is, ook zonder feestelijke reden, voor herhaling vatbaar.
    Wij wensen u verder veel succes met dit mooi restaurant.
    Ben van den Baar, Roermond

15. Bart Thissen

Lekker gegeten, gezellig en mooi uitzicht.

16. Zeer positief. Wel wat lang moeten wachten alvorens diner aanving. Gerechten waren goed.

17. H.Heetkamp

Lekker gegeten in een goede ambiance. Bediening was goed. Wachttijden soms wat lang, maar dat is met 12 personen niet zo verwonderlijk. Voor herhaling vatbaar

18. Hillekens

Het eten was heerlijk.
    Jammer dat er zoveel tijd zat tussen het voorgerecht en het hoofdgerecht.
    Ook de temperatuur in de eetzaal was met het warme weer buiten verre van aangenaam. Iets van verkoeling zou een uitkomst zijn.
    Alles bij elkaar hebben we een leuke avond gehad en komen zeker terug

19. Fam. Heldens

Voortreffelijk gegeten - zoals altijd trouwens - op het terras met een mooi uitzicht.

20. Gisteren een high-tea gehad bij jullie, het was erg gezellig.
    Toch zijn er enkele minpuntjes die ik even door wil geven.
    We begonnen met een soepje dat heel erg lekker was.
    De hapjes waren op zich wel lekker, alleen de broodjes vond ik niet echt passen bij een high-tea, kleine sandwiches zien er smakelijker uit.
    Het was alleen een tegenvaller (omdat het gisteren tropisch was) dat er Bossche bolletjes en bananensoesjes en slagroomsoesjes geserveerd werden.
    De chocolade dreef van de soezen af en een schaal stond ook nog in de zon.
    Met dit weer mogen jullie een high-tea wel aanpassen, aangezien men van zure slagroom behoorlijk ziek kan worden (er zaten ook nog twee zwangere vrouwen bij)
    En als klap op de vuurpijl vraagt de serveerster of er nog iemand nog wat van rest van de drijvende soesjes mee naar huis wou nemen.
    Dus ik hoop dat jullie hier iets mee doen.

Mvg, Martha

21. Heerlijk gegeten met goede service.

22. L Peters

Heerlijk gegeten. We waren met een grote groep, dus best een kunst voor de kok om alles tegelijk klaar te hebben, maar dat is uitstekend gelukt! Daar bovenop ook nog uitstekende bediening. Dankjewel!

23. Rietje Bouts

Zoals altijd heerlijk gegeten!!!
    Asperge tijd, heerlijke asperge!!!
    Alles was fantastisch!!
    CHAPEAU 👏🏼👏🏼👏🏼

24. Koos en Riena de Jong

Wij kunnen niets anders dan tienen geven voor dit gezellige restaurant, Jos, Sylvia en Fanny weten het de bezoekers wel heel erg naar de zin te maken. Wat een gezellige sfeer hangt hier en wat is het eten hier super lekker en betaalbaar, voor ons (Brabanders) weer iedere keer een heerlijke happening om hier te eten, een echte aanrader.

Riena en Koos de Jong uit Sprang-Capelle (bij de Efteling)

25. Alles prima in orde. Lekker gemoedelijke sfeer waarin alles kan en niets moet. Eten is ook heerlijk.

26. Gertie Breuer

We hebben genoten van het heerlijke eten. Zowel voor-hoofd- en nagerecht, mooi opgediende borden (verrassend). Zeker de moeite waard.

27. Léonneke Lafeber-Hammes

Het is altijd een genot om naar de Boei te gaan. De bediening is uitermate klantvriendelijk en de gerechten zijn super lekker en uitstekend verzorgd.
    De sfeer is prima en het is er gezellig vertoeven.
    Ook de prijs-kwaliteitsverhouding is erg goed.
    Kortom: de Boei is een echte aanrader. Bovendien is de ligging aan het water ook nog eens een geweldig leuke locatie.

28. Rob Vossen

We komen al jaren in dit restaurant, super bediening, voortreffelijk eten, unieke locatie en een ongelooflijke prijs/kwaliteit verhouding ! Helemaal top dus.

29. bezoeker

We hebben een gezellige avond gehad met lekkere gerechten.