Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Swalmen verdeeld zijn.

1. Nederlands Swalmen

Met een groep van 8 personen geluncht. Lekker gegeten, prima bediening en een sfeervol lokaal. Wij komen zeker terug.

2. Nederlands Swalmen

Fam. Reijnen

We waren met z`n 6en en hebben allemaal heerlijk gegeten. Er was 1 vegetariër bij en ook die heeft heerlijk gegeten. We komen zeker nog een keertje terug.

3. We hebben super lekker gegeten, speciaal grootmoeders recepten waren overheerlijk en speciaal. De bediening was uitstekend en de ruimte mooi.

4. Pierre Drenthen

Tegemoet gekomen aan onze wensen vooraf. Vriendelijk personeel. Ruime keuze menukaart. Lekkere smaakvolle gerechten. Allemaal tevreden, ook de kleinkinderen.

5. Wij hadden dit keer het 4 gangen verrassingsmenu, het was weer over heerlijk.

6. Nederlands Swalmen

Vera Wilting-van Avesaath

Prima gegeten, prijs, kwaliteitverhouding is goed. Bediening gewoon vriendelijk zonder overdreven te zijn.

7. Chinees-Indisch Swalmen

Nelly van Oost

We hebben weer heerlijk gegeten en zeker de sushi was super lekker. Heel gezellig gehad. De bediening was heel goed.

8. Zoals altijd een heerlijke maaltijd in een rustige, ongedwongen ambiance. Maaltijd zeer goed verzorgd en prima prijs kwaliteit verhouding. Wij blijven komen.

9. Geweldige high tea gehad. Heerlijk genoten. Geen tijdsdruk dat we alles binnen een bepaald tijdsbestek moesten nuttigen. Dat verdient een extra pluim. Eten en drinken waren perfect! Zeer vriendelijke bediening!

10. B. van Dijck

In een woord voortreffelijk, nu niet allemaal daar heen want dan hebben wij geen plaats meer.
    Een heel leuk cafe waar je echt de gast bent. Een lekkere rode wijn, een heerlijke soep goed heet, warm stokbrood en smeerbare kruidenboter en dan het hoofdgerecht konijn. Super mals, leuk opgediend met verse groenten.
    Wij gaan terug om nog meer gerechten te eten.

11. Het was prima!

12. Heerlijk gegeten en een compliment voor het super aardige personeel. Parkeren was een beetje lastig (ergens in de berm), omdat de beschikbare plaatsen "voor de deur" allemaal bezet waren.

13. Nederlands Swalmen

Loes Simons

We hebben een lunch genoten met 9 collega's, prijs-kwaliteit verhouding is uitstekend bij de Mert! Heerlijke soep met een rijkelijk belegde broodjes. Bediening altijd erg vriendelijk en vraagt regelmatig of alles naar wens is. Aanrader!

14. Chinees-Indisch Swalmen

Fam. Schattorie

Wij komen hier vanaf het eerste begin dat het restaurant ook een wokgedeelte heeft. Wij zijn helemaal tevreden. De eigenaresse kent haar klanten, is gastvrij, laat je merken dat je welkom bent. De sfeer is rustig, vriendelijk. De bediening is goed. Als er iets is kun je gewoon terecht bij de cheffin en haar man, die ook kok is.

15. Nederlands Swalmen

Birgit Blankers

Lang leve de automatisering. Onze reservering heb ik weken geleden afgezegd. Maar een eerder etentje bij jullie is uitstekend bevallen en we zullen elkaar vast nog wel eens aan tafel zien.

16. Heel lekker wildmenu met prima begeleidende wijnen! Toppie

17. Een super gezellige wildavond gehad met heerlijke spijzen en wijnen. Heel vriendelijk personeel. Echt een aanrader om bij Maaszicht te gaan eten.

18. Nederlands Swalmen

We hebben in oktober bij de Mert de bruiloft gevierd van onze zoon en schoondochter. De eigenaar was uitermate behulpzaam bij het plannen en regelen van het feest. Hij gaf goede hints en tips en bijna niets was hem te veel.
    De feestzaal was leuk aangekleed. Het bargedeelte kon middels een schuifwand worden afgeschermd van de feestzaal. Het warme buffet was goed verzorgd en erg uitgebreid. De bediening was uiterst vriendelijk en vlot. Bijkomend voordeel van deze lokatie is de ruime gratis parkeergelegenheid bij het restaurant en de mogelijkheid om in de oude raadskamer te trouwen.
    Wij hebben van de gasten geen negatieve opmerkingen gehoord. Wij kunnen deze lokatie van harte aanbevelen voor feesten en partijen. En tot slot niet onbelangrijk: de prijs kwaliteit verhouding was goed.

19. Jan Vaessen Ringweg 3, 6097 EB - Heel

Gezien de vele positieve mailberichten die wij de volgende dag mochten ontvangen geven duidelijk aan dat wij met Restaurant Maaszicht de juiste keuze hebben gemaakt.
    Het goed verzorgde keuze menu, de sfeer en service waarin wij ons feestje mochten beleven mag bekroond worden met het cijfer 10.
    Graag willen wij Restaurant Maaszicht aanbevelen voor het houden van een goed verzorgd feestje, brunch of diner.

20. Heerlijk gegeten, speciaal dit restaurant bezocht om het wildmenu in de herfst. Het 3-gangenmenu gekozen, was een beste keus met hertenfilet en zeebaars, beide goed bereid. Complimenten aan de kok.
    Bediening en sfeer waren prima en voelde huiselijk aan.
    Het bezoeken van Maaszicht is voor herhaling vatbaar.

21. Echt lekker eten voor een heel schappelijke prijs. En in een heel relaxte sfeer

22. Zoals altijd lekker gegeten!! Alleen in deze periode, herfst dus, staat er erg veel wild op de kaart. Als je geen liefhebber van wild bent is de keuze erg beperkt. Dat is jammer!

23. Nederlands Swalmen

Herma Aerts

Geweldig super lekker eten. Hele goede bediening in een ontspannen sfeer. Het eten zag er niet alleen geweldig uit, maar smaakte ook geweldig. Echt super.

24. Diner was uitstekend, niets op aan te merken. Service soms wat traag en beetje slordig. Een borrel vragen ZONDER ijsblokjes is echt wat anders dan een borrel krijgen met half gesmolten ijsblokjes!

25. Gemma Dings

Het was lekker en mooi opgemaakt. Het was een feest voor het oog en erg lekker.

26. Eenvoudigweg top!
    Het was een goede complete ervaring, afspraken zijn goed opgevolgd, gastvrijheid en bediening alsmede beleving goed. En natuurlijk lekker gegeten!

27. Wij hadden voor 18.00 een tafel gereserveerd, tot mijn verbazing werden wij achter een schot bij de bar weggestopt, het was blijkbaar de enige tafel die nog beschikbaar was. Een sfeer van nul komma nul. Wij kregen de kaart aangereikt en de bestelling voor een drankje werd opgenomen, het drankje werd vrij snel geserveerd echter na ruim 20 min moest ik een serveerster aanspreken om de bestelling door te geven.
    Wij hadden gekozen voor het herfstmenu, de champignonsoep was erg zoet en de mostardsoep was behoorlijk zout, de groente en de aardappelpuree werden veel te koud opgediend, het stoofpotje was ook vrij smakeloos. Voor het nagerecht hebben wij maar veiligheidshalve voor een cappuccino gekozen, deze was wel oké. Al met al vonden wij het ver onder de maat.

2,8
  28. Met 14 personen overheerlijk gegeten met een goede bediening.
    Iedereen was er erg over te spreken.
    De carpaccio, venkelsoep, herfstsalade, varkenshaas, zeebaarsfilet en parelhoen was voor elkeen een waar feest om van te genieten.
    Zou zeggen: ga zo door.

29. V.Voncken

Hele goeie frituur! We waren in de buurt op vakantie en zijn hier frieten gaan halen vanwege de goeie recensies en die zijn meer dan waar. Hele nette frituur, vriendelijk personeel, werden snel geholpen. Eten was ook lekker en de frieten waren uitmuntend. Mijn man eet niet graag frieten, maar deze heeft hij toch heel graag gegeten :)

30. Nederlands Swalmen

V.Voncken

We zijn hier met 4 volwassenen en 2 kleine kinderen gaan eten. Beetje donker binnen, maar hier houd ik wel van, vind ik gezellig. De bediening was heel vriendelijk, eten was goed, heerlijk malse saté en alles is vers. Zeker aan te raden om een keer te gaan eten.