Hier zie je hoe de meningen over de Maaszicht verdeeld zijn.

1. Lekker gegeten met een leuke en vriendelijke bediening

2. Chinees-Indisch Swalmen

Theo Smeets

Alles zeer goed geregeld en het eten was zeer lekker voor herhaling vatbaar

3. Chinees-Indisch Swalmen

Kerstdiner bij Royal Palace, super verzorgd, zeer uitgebreid, leuke sfeer en zeer vriendelijk personeel.
    Al met al, een zeer gezellig samenzijn met een voortreffelijke verzorging, tot volgend jaar.

4. Leny Hofkens

De sfeer was gezellig, het personeel was erg aardig en bijzonder vriendelijk. Het eten was heerlijk en smaakvol. Wij hebben genoten!

5. Ongeveer een maand geleden weer eens naar de Boei geweest. Eerder hadden we al koffie en thee gehad op het terras... daar kon weinig fout aan gaan! Nu, met deze lunch wel. Sla die met mijn bestelling meekwam was niet schoon en blijkbaar bedorven!
    Deze ervaring is zo negatief dat ik nooit meer kom en iedereen aanraad iets anders te zoeken.

2,2
  6. Chinees-Indisch Swalmen

Elmer Schouten

Bar slechte nasi rames en slecht vegetarisch gerecht afgehaald. M.n. de nasi rames spant de kroon. Het bestaat hoofdzakelijk uit slecht stoofvlees dat ook nog stinkt en niet smaakt zoals het hoort (o.a. rendang) en... tjap tjoy. Ik dacht echt aan een vergissing en belde voor informatie én natuurlijk klacht over het vlees. Er was geen begrip, integendeel. Dit is onze nasi rames kreeg ik te horen. De klacht over de kwaliteit en smaak van het 'stoofvlees' werd schamper afgedaan.
    Nooit meer dus. Gewoon zeer slecht en ook nog te duur!

7. We waren op de thema avond. Eten was authentiek Italiaans en de live muziek was fantastisch. Goede selectie aan wijnen bij het eten. Kundige service. Kortom geweldige avond gehad.

8. Afgelopen vrijdag was er een speciale avond georganiseerd, 4 gangenmenu met wijnarrangement gegeten. Om half zeven hadden we gereserveerd en om kwart voor 11 konden we afrekenen. Vooral het laatste gerecht secundo duurde erg lang. Er was muziek, nogal luid. Kleine glazen wijn. Kortom niet zo geslaagd, vooral door het lange wachten.

5,7
  9. Romy

We hebben smakelijk gegeten. De bediening was vriendelijk en alert. Er werd goed naar onze wensen geluisterd. Zeker voor herhaling vatbaar.

10. Nederlands Swalmen

Chris

11. Nederlands Swalmen

Gisteren hebben we hier heerlijk gegeten, maar geen gaatje vrij voor een desert. Dus dat hebben wij vandaag gedaan zodat ons beeld helemaal compleet is v.w.b. Restaurant de Mert in Swalmen.
    Een heerlijke zelfgemaakte Tiramisu… Verrukkelijk is het juiste woord!
    Ook vandaag weer een hoogst vriendelijke ontvangst en een gastvrije benadering. Mocht er ergens in Nederland een restaurant eigenaar zijn die niet weet hie hij/zij een restaurant klantvriendelijk en klantgericht zou kunnen runnen… ga hier stage lopen of ga er eens lekker eten en dan zie je het van dichtbij. Ontzettende leuke mensen, mooie omgeving en verrukkelijk lekker eten. Zodra ik weer in de buurt van Roermond / Swalmen ben kan je mij hier vinden. Laten we hopen dat dit snel is want de smaak van lekker eten wat met liefde is bereid smaakt naar meer!
    Tot binnenkort hoop ik!
    Kijk eens naar de foto van mijn Tiramisu, ziet er lekker uit he! En dan met echte slagroom (niet uit een spuitbus), kekker sausje… jammie jammie!

12. Nederlands Swalmen

Heerlijk gegeten in een prachtige omgeving en je gelooft het niet, maar echte lekkere verse frieten bij het hoofdgerecht, alleen daarvoor ga ik er nog eens naar terug. Heerlijke geitenkaas salade met asperges als vooraf, sate voor mij en Vega loempia's voor mijn vrouw. Kijk naar de fotos en dan loopt het water je in de mond. Ook hier hoogst aardige mensen in de bediening, goed georganiseerd en een mooie fijne omgeving.
    Complimenten voor het team, wij komen zeker nog eens terug want het is het omrijden zeker waard. Heerlijk gegeten, een dikke 9 plus.

13. Mooie en fijne plek waar je binnen, in de serre en op het terras kunt zitten. Mooi ingericht en de tafels staan niet te dicht op elkaar. Hele leuke klantvriendelijke mensen in de bediening. Mijn bijgevoegde fotos zeggen genoeg, het ziet er allemaal lekker uit. Het eten is ook lekker maar geen culinair hoogstandje. Zoals bij veel restaurants komt het meeste ook van de groothandel en is weinig zelf gemaakt. De frietjes zijn bijvoorbeeld uit de diepvries, in feite smaakloos wanneer je ze naast een zelf gesneden aardappel frietje legt. Het geheel scoort een zeven en een half!

14. Gisteren heel gezellig geluncht met mijn fam.
    Eenvoudige kaart maar verassend lekker en een super vriendelijke bediening.

15. Nederlands Swalmen

Het eten is altijd heerlijk en je wordt er heel persoonlijk ontvangen. Ik ga er altijd graag naar toe. Een dikke aanrader!

16. Thérèse Beurskens

Onderstaande klacht is ook geuit bij De Boei zelf. Indien de afhandeling ter plekke door De Boei gepast was geweest, had deze op Google niet meer plaatsgevonden. Onderstaand hetgeen is voorgevallen:

Wij hebben op 4-12-2022 met 7 mensen een lunch genuttigd. Ikzelf en naast mij 2 anderen bestelden de witvis. Toen de vis op tafel kwam, kregen wij alledrie waterige en snotterige vis geserveerd. Een minuscule salade ernaast, veel friet separaat. Met 3 hebben we de vis nog niet voor de helft geconsumeerd. De structuur was gewoonweg afwezig, de vis was toegedekt met een flinke kwak saus. Het was een week onsmakelijk geheel. De vis leek zo uit de vriezer en vervolgens compleet kapot gekookt. Tijdens het eten hebben we dit teruggekoppeld. Dat het heel onprettig eten was. De reactie van de dame in kwestie: "zo serveren wij het altijd en vaak". M.a.w.: hetgeen jullie aangeven herken ik niet en andere mensen hebben geen klachten. Punt. De blik in de dames ogen was er een van irritatie. Ook de jongeman die later aan onze tafel kwam gaf aan: de vis is in orde. Wederom dus: jullie klachten snijden geen hout.

Wij zijn absoluut geen zeikerds en klagen niet snel. Maar de kwaliteit van wat De Boei hier durfde te serveren voor deze prijs was vér onder de maat, evenals de ongepaste reacties. Wij voelen ons als klant niet serieus genomen en afgeserveerd. Wees dankbaar voor mensen die een klacht keurig terug leggen en de ballen hebben het direct terug te koppelen. Kam ze niet af. Houd svp je afkeuring voor je als het niet serieus neemt. De meeste mensen klagen achter je rug om. Voor ons alle-7 nooit meer De Boei en nul aanbevelingen.

2,4
  17. Altijd lekker, nooit teleur gesteld, prijs dik in orde, en oh ja als je laat bezorgen in Swalmen komt het tot nu toe altijd heet en op tijd aan.

18. Met de (ex)buren en overburen gaan eten, alles was erg lekker, bediening ook dik in orde, alleen de grote ruimte was erg luidruchtig dat is een beetje jammer.

19. Erick

20. Nederlands Swalmen

Gisteren hier gegeten met 13 personen. In deze recensie wil ik vooral iets zeggen over de gastvrijheid die ik heb ervaren. Met 13 personen wordt er veel geconsumeerd (3 gangen diner) maar toen ik vroeg om een karaf gewoon water (naast alcoholische/fris drankjes) werd dit geweigerd. Ik begreep dat men hier ging voor het winstoogmerk terwijl ík ook graag een duurzame keuze maak.
    Weinig klantvriendelijk vind ik deze benadering en wat het verdienmodel betreft; ik betwijfel of van deze groep nog veel mensen dit restaurant zullen bezoeken.
    Naast de positieve recensies die ik lees, hier dan nog een punt ter verbetering. Vr. gr.

21. Wij komen graag bij De Boei. Altijd vriendelijke bediening en goede service. Wij hebben er gisterenavond wederom gereserveerd en gegeten en wel onze favoriet "de proeverij " voor twee personen welke eerder werd geserveerd op een grote plank. Nu werd dit gerecht geserveerd op een etagere (oudbollig) wij vinden dit grappig voor een high tea, maar pleegt afbreuk aan deze gerechten. Verder was alles naar wens. 👍🏾

6,3
  22. Vaker geweest eten hier.
    Lekker eten, goed glas bier, mooie zaak, prettige bediening, al met al een bezoekje zeker waard.
    Wij komen zeker terug.

23. Nederlands Swalmen

Annie Grispen- Küppers

Gisteren, 24-11-2021, voor ‘t eerst gegeten bij de Mert. Was helemaal in orde. Leuke locatie en vriendelijke bediening. Een aanrader waar we zeker terugkomen!!

24. Karin bongaarts

Vandaag een high tea opgehaald voor 4 personen ivm mijn 50e verjaardag. Het was net zoals altijd bij jullie tot in de puntjes verzorgd! Mede dankzij jullie een topdag gehad.😘👍

25. Al vaker bij jullie op het terras geweest, zeer vriendelijke bediening, en heerlijk gegeten. Vandaag de (thuis) moederdagbrunch gehad. Zeer tevreden, heerlijke gerechtjes, en supernetjes verpakt!!
    Onze complimenten 👌👍😊👌
    Tot gauw weer!!

26. Henriette & Jos Rutten

Heerlijk en top verzorgd. Voor herhaling aan te bevelen

27. Italiaans Swalmen

Geirriteerde klant

Wij hebben al meerdere keren besteld en al die keren duurde het veel langer dan aangegeven er staat dat het ong 45 min duurt maar het duurt inmiddels al 2,5 uur belachelijk bestel hier nooit meer.

28. Chinees-Indisch Swalmen

Lekker gegeten. In deze periode konden we alleen maar afhalen. Porties zijn altijd meer dan voldoende en het smaakt lekker vers. Zeer aardige bediening. Ik kom er met plezier. Zeker een aanrader.

29. Chinees-Indisch Swalmen

Vanuit Lommerbergen Reuver afhaal menu met bami gehaald bij dit restaurant, de bami kon zo uit de magnetron komen, klef en plakkerig, overige gerechten redelijk.
    Er zijn zoveel betere Chinese restaurants, geen aanrader.

30. Chinees-Indisch Swalmen

Wiel Habets