Maaszicht in Swalmen

ma lunch 12:00 - 14:30 diner 17:30 - 21:00

Café Restaurant Maaszicht is de locatie bij uitstek voor een culinaire versnapering of een borrel, onder het genot van het prachtige uitzicht over de Maasplassen van Asselt.

Of u nu wilt genieten van een hapje op het schitterende terras, of een uitgebreid diner in het restaurant, u zult altijd kunnen genieten van de natuurrijke omgeving en de mooie ligging aan het water in Asselt.

Ook biedt Restaurant Maaszicht mogelijkheden voor feesten en partijen tot 200 personen.

ma lunch 12:00 - 14:30 diner 17:30 - 21:00

1304842065 90
1370520289 89
1412742005 91
1436198513 92
1478420229 89

1. Dhr. W. Daemen

Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening en goede service.

2. Op zaterdag 4 nov genoten van een heerlijke wildavond. Het was een avondvullend programma van gerechten met konijn in het zuur, hert, haas en wild zwijn. Alles zeer smaakvol, mooi opgediend en natuurlijk voorzien van de bijpassende wijn. Zeker een aanrader!

3. Hetty Beltjens

Op zondag 29 oktober 2017 bij restaurant Maaszicht in Swalmen het 70-jarig.
    Huwelijksfeest van mijn ouders gevierd.
    Met 19 personen heerlijk gedineerd. Het eten en de wijn waren voortreffelijk.
    De ambiance en de gastvrijheid waren zeer goed.

4. M.b.v. internet snel en correct gereserveerd. Wij hebben prima gegeten voor een uitstekende prijs/kwaliteit.

5. De sfeer en gastvrijheid is optimaal. De kwaliteit en smaak van de gerechten is uitstekend. De keuze van zowel wit als rode wijn is meer dan genoeg en uitstekend.

6. Prima eten voor een goede prijs. Prima bediening, die zowel professioneel als zeer vriendelijk en ontspannen is. Je voelt je echt welkom! Een echte aanrader!

7. Gegeten met groep. Eten was prima. Bediening drank was traag. Moesten meermalen vragen voor nieuwe drank. Kwamen mayonaise brengen toen eten al op was. Werd gewoon op tafel gezet.
    Kortom eten goed maar we voelden ons niet echt welkom.

8. groep van 13 personen

Zeer leuk ontvangen met een drankje op het terras.
    Later heerlijk aan een grote tafel genoten van een lekker dinner.
    Zeer goed bevallen.

9. Prima eten voor leuk geld!

10. We hebben genoten van een heerlijk tafelmenu. Was top en een fijne locatie.

11. Gezellige High Tea. Veel variatie, lekker en genoeg te eten. Jammer dat niet alles op het terras kon worden geserveerd. Maar ivm de vliegen werd het binnen opgediend! Vriendelijke bediening en goede sfeer! Echt een aanrader.

12. Lekker gegeten super mals vlees!

13. Astrid Slangen

Het diner ter gelegenheid van ons zilveren huwelijk was voortreffelijk! Mooie ambiance, sfeervol, de kok heeft oog voor detail en het menu was samengesteld met de nodige afwisseling. Ondanks dat we met een groep van 18 personen waren was het mogelijk om ter plaatse onze keuze te maken en ook nog af te wijken van het voorgestelde menu. De bediening was attent en behulpzaam! Kortom, alles was super georganiseerd. We hebben een onvergetelijke avond gehad en heerlijk gegeten! Wij komen zeker nog eens terug! Dank jullie wel....

14. Koffie met vlaai, drankje met tapas.
    Het was heerlijk en prima verzorgd.
    Voor herhaling vatbaar.

15. Lekker gegeten. Tafelmenu is prima uitgebalanceerd. Prijs kwaliteit verhouding ook in orde. Jammer dat wij bij het mooie weer niet buiten kunnen eten.

16. Desiree

Lekker gegeten. Service was prima. Mooi uitzicht over het water.

17. Zoals de waardering aangeeft. Uitstekende verhouding prijs/kwaliteit. Prima sfeer en sympathieke bediening. Uitstekende wijn.

18. fam vrenken

meer dan tevreden op alle gebied,

erg storend minpunt: : teveel vliegen Helaas.

19. Met een groot gezelschap heerlijk gegeten. Niet alleen het eten was heerlijk maar ook de wijn. Compliment voor de keuken maar ook voor de bediening.

20. F.P.O. van Esch

Wij komen al heel lang bij Maaszicht. Prachtige locatie en de keuken is erg goed. Een constante kwaliteit. In midden-Limburg is dit veruit het beste. Voor iedereen een aanrader!

21. Wat jammer dat je na lang wachten nog steeds geen menukaart krijgt aangeboden. Die kregen we pas na er zelf 2x naar gevraagd te hebben.
    De carpaccio viel tegen het was allemaal te vochtig, er horen ook geen stukjes komkommer en ander fijn gesneden groente op een carpaccio, maar wel parmezaanse kaas en die ontbrak nu juist. De rest van het diner was redelijk goed.gelukkig is de plek aan de maas geweldig en dat maakt een hoop goed.

22. Ben van den Baar

Beste team van Eet nu,

zonder overdrijving; het was voortreffelijk. En ik spreek namens mij 6 tafelgenoten, die allen zeer lovend waren. Zowel de keuken als de bediening hebben helemaal onze verwachtingen voldaan .
    Dit is, ook zonder feestelijke reden, voor herhaling vatbaar.
    Wij wensen u verder veel succes met dit mooi restaurant.
    Ben van den Baar, Roermond

23. Bart Thissen

Lekker gegeten, gezellig en mooi uitzicht.

24. Zeer positief. Wel wat lang moeten wachten alvorens diner aanving. Gerechten waren goed.

25. Lekker gegeten in een goede ambiance. Bediening was goed. Wachttijden soms wat lang, maar dat is met 12 personen niet zo verwonderlijk. Voor herhaling vatbaar

26. Het eten was heerlijk.
    Jammer dat er zoveel tijd zat tussen het voorgerecht en het hoofdgerecht.
    Ook de temperatuur in de eetzaal was met het warme weer buiten verre van aangenaam. Iets van verkoeling zou een uitkomst zijn.
    Alles bij elkaar hebben we een leuke avond gehad en komen zeker terug

27. Fam. Heldens

Voortreffelijk gegeten - zoals altijd trouwens - op het terras met een mooi uitzicht.

28. L Peters

Heerlijk gegeten. We waren met een grote groep, dus best een kunst voor de kok om alles tegelijk klaar te hebben, maar dat is uitstekend gelukt! Daar bovenop ook nog uitstekende bediening. Dankjewel!

29. Zoals altijd heerlijk gegeten!!!
    Asperge tijd, heerlijke asperge!!!
    Alles was fantastisch!!
    CHAPEAU 👏🏼👏🏼👏🏼

30. Gertie Breuer

We hebben genoten van het heerlijke eten. Zowel voor-hoofd- en nagerecht, mooi opgediende borden (verrassend). Zeker de moeite waard.

31. Rob Vossen

We komen al jaren in dit restaurant, super bediening, voortreffelijk eten, unieke locatie en een ongelooflijke prijs/kwaliteit verhouding ! Helemaal top dus.

32. bezoeker

We hebben een gezellige avond gehad met lekkere gerechten.

33. Genoten van een heerlijke high-wine.

34. Heerlijk gegeten bij Restaurant Maaszicht. Bij binnenkomst werden we goed en vriendelijk ontvangen. Het drank arrangement en 3 of 4 gangen menu werd uitgelegd. Het werd in een zeer snel tempo uitgelegd, waardoor je de gerechten niet goed kon onthouden. De aangeboden gerechten waren ook niet te vinden op de menukaart, waardoor het een beetje een verrassings menu werd. Gelukkig houden we van verrassingen en konden we hier goed van genieten. De gerechten waren goed klaargemaakt, en waren uitstekend gegarneerd. Kunstwerkjes op het bord. Het dessert liet wat langer op zich wachten, maar dat was het wel zeker waard. Ik kom hier zeker nog eens terug!

35. Zoals steeds uitstekend gegeten, altijd heerlijke zeetong.
    Toch een tip, verzin svp eens wat anders dan frites.
    Zeetong met frites is nou niet meteen een mooie combinatie.

36. Mevr. van Wegberg

Op Koningsdag lekker gegeten. Vriendelijke bediening.

37. daphne van Melick

Wij hebben lekker gegeten, locatie is super en de bediening vriendelijk!

38. André van Empel

De speciale aspergeavond was ook dit jaar prima in alle opzichten. Dit wordt een vaste gewoonte...

39. Super thema avond met heerlijke gerechten en wijnen. Bedankt voor jullie gastvrijheid.

40. De thema-avond waarbij de asperges op verschillende manieren onder de aandacht werd gebracht, was geweldig. Een viertal geweldige Spaanse wijnen, zowel wit als rood, werden geserveerd.
    De houding van het personeel is sympathiek.
    Deze avond was geweldig.
    Een aanrader.

41. Lekker eten. Leuke ambiance. Mooi uitzicht. Goed personeel. Beleefd, maar niet te stijf. Een aanrader.

42. Agnes Nijskens, Reuver

Mijn man, ik, onze kinderen, kleinkinderen, broer en zussen hebben allemaal heerlijk gegeten. De tafels zagen er mooi gedekt uit. Het personeel was vriendelijk. Alles klopte. BEDANKT!

43. Rosan Dederen

Het eten was heerlijk, goede en vriendelijke bediening en prachtige locatie!

44. Els Rongen

Heerlijk gegeten, mooi opgediend

45. C. Poels

Altijd goed eten van betere kwaliteit. Goede correcte bediening en prettige, rustige sfeer met een prachtig uitzicht op het water!

46. Olga Jacobs

Heerlijk gegeten gisteravond met 6 personen.
    Goede service en heel vriendelijk personeel

47. Elly Wolters

Het eten was heerlijk. Personeel was vriendelijk.

48. Lisette van Wijlick

Heerlijk gebruncht 1e Paasdag in een gezellige omgeving. Prima service en gastvrijheid.

49. Familie Rappard

Het eten bij Maaszicht is voortreffelijk en zou eigenlijk al een Michelinster moeten hebben. De bediening is ook perfect, vriendelijk en attent. Dus zeer aan te bevelen! Bovendien zeer goed uitgekozen wijnsoorten, Champagne of Sekt en natuurlijk bieren. Zeetong is een grote aanbeveling en ook tournedos met Asperges..

50. José Dieteren

Met tennisvriendinnen high wine gehad. Super lekkere gerechtjes vergezeld van heerlijke wijnen. Vriendelijke bediening. Gezellige avond gehad.

51. Beleggersclub Nepomuk

Alles was, zoals altijd, prima verzorgd, en zeker voor herhaling vatbaar.

52. We hebben het 4-gangen tafelmenu genomen met bijbehorende wijn. Het geheel was erg smaakvol! Vooral het tussengerecht, de zeebaars gebakken op de huid met bearnaisesaus gecombineeerd met een frisse risotto, viel erg in de smaak. Ook de bediening en de ambiance waren zoals altijd prima! Een tafeltje aan het raam met uitzicht over het water en de prachtige zonsondergang. Kortom, wij komen graag terug.

53. J. Clemens

We waren met twee personen en kozen voor het vier-gangenmenu. Daarbij lieten we de keuze voor de begeleidende wijnen over aan het huis. Zonder meer voortreffelijk gegeten! De gerechten waren behalve smaakvol ook mooi om te zien. (Helaas hadden we onze telefoons in ons hotel achtergelaten, want ongestoord eten is ook een ding). De begeleidende wijnen waren stuk voor stuk goed gekozen. De bediening was prettig. Persoonlijk. Er was ook tijd voor een kort praatje.
    Wij waren bovendien verrast door de prijs (mogelijk zijn we in het westen gewend teveel te betalen). Een absolute aanrader!

54. We hadden met twee personen het geadviseerde menu genomen en daarop wil ik mijn mening geven.
    De carpaccio was echt veel te klein. Het was voornamelijk saus en een flintertje er onder waar helemaal geen fijne aanmoediging voor het diner van uitging. Echt onvoldoende.
    Het nagerecht kreeg een voldoende. Om voor dit menu vier uur op te offeren en zo lang op het nagerecht te moeten wachten is echt veel te lang en maakt je gasten ook ongeduldig. De wijn was goed en het water ook, echter het erg lange wachten noopte ons om 10 uur huiswaarts te gaan en daar nog maar een afzakkertje te nemen. Jammer.

55. Lekker gegeten. Gastheer was heel vriendelijk en behulpzaam. Mooie zaak met open keuken.

56. Wir hatten ein megatolles 4-Gänge- Menü, einfach gigantisch lecker. Tolles Restaurant!!

(Vertaling door Redactie Eet.nu)

We hadden een mega goed 4-gangenmenu, simpelweg enorm lekker. Goed restaurant!!

57. Kleijnen

We hebben heerlijk gegeten. Het voorgestelde menu was perfect en goed verzorgd.
    Flesje water is wel prijzig!

58. High tea zeer goed verzorgd, eten was erg lekker, daarnaast 9 soorten thee, jus en bubbels vooraf! Wij komen zeker nog eens terug!

59. Ik kom al jarenlang bij dit restaurant. Het eten is prima, het bedienend personeel heel aardig en snel.

60. Heel leuke avond gehad. Lekker gegeten en gedronken.
    De eigenaar mag wat vriendelijker zijn. Personeel is prima en attent.

61. Heerlijke, overvloedige high wine gehad. Goed verzorgd.

62. Misja Geraedts

Heerlijk gegeten! Alleen jammer dat we de enigen waren, die aan deze kant van het restaurant aten (kleine kaart).

63. We hebben zaterdag 7 januari uitstekend gegeten bij restaurant Maaszicht in Asselt.
    Alles was werd mooi en gelijktijdig op tafel gebracht. Het personeel is vriendelijk en maakt een deskundige indruk.
    Een hele geslaagde avond die zeker navolging krijgt.
    Enig min puntje was de gehorigheid van de eetzaal. Ik had soms moeite om iemand die wat verder weg zat te verstaan. Misschien is het een idee om hier iets aan te doen.
    Groetjes en zeker tot ziens,
    Liny Hillekens

64. Familie Burer

Wij hebben een bijzonder lekker Kerstdiner gehad! Presentatie van de gerechten alsmede de smaken waren mooi en goed op elkaar afgestemd!

65. Jan Verkoulen

We dineerden vorige jaren op 1e Kerstdag. Was altijd feestelijk en sfeervol.
    Dit jaar vanwege verhindering dan maar op 2e Kerstdag geboekt. Het eten was prima, echter wij vonden het niet echt sfeervol en bemerkten weinig aandacht van de bediening v.w.b. wat meer aandacht.
    Wellicht dat de medewerkers al flink wat achter de kiezen hadden van de 1e Kerstdag.

Volgend jaar weer 1e Kerstdag !

66. We zijn al jaren vaste klant en komen iedere keer weer terug. Heerlijk eten, lekkere wijnen en
    vriendelijke bediening. Zomers is het heerlijk vertoeven op het prachtige terras.

67. c.j. Savelkoul

Perfecte sfeer. Prima wijnadviezen. Eten meer dan perfect. 9.Komen terug.

68. We hebben enorm genoten!

69. Van Stokkom

Was zoals altijd prima , helemaal in orde alles !!
    Zijn al jaren lang vaste gasten in Maaszicht .

70. J Gisberts

Vissoep was rijk gevuld en smaakvol.
    De tong niet speciaal voor een gerecht van bijna 40 euro, tevens is er bij het uitserveren van de tong gespetterd op de jurk van mijn echtgenote, ze heeft dit niet gelijk gemerkt en durfde dit later niet meer te melden. Dit was wel een minpunt op ons verblijf.
    J .Gisberts

71. Roger Dekkers

Heerlijk gegeten. Alles was perfect. Zeer gezellige sfeer. Bediening was zeer vriendelijk. Zeker een aanrader.

72. Edith Peter

Op 2e Kerstdag bij Maaszicht gegeten. Restaurant mooi aangekleed.
    Gerechten waren heerlijk en werden mooi gepresenteerd; de sommelier koos mooie wijnen - ook voor de gast die geen rode wijn verdraagt. De sfeer was gemoedelijk, ongedwongen. De medewerkers waren onopvallend aanwezig en speelden goed in op de wensen van de gasten. Prijs/kwaliteit was meer dan goed.
    Een uitstekende locatie, vooral in de zomermaanden met een haventje voor de deur en perfecte service. Graag tot ziens!

73. De geserveerde gerechten waren heerlijk, waarbij fraaie wijnen werden geschonken. De sfeer is ongedwongen en perfect. De service is ons meer dan bekend en onder andere een reden om steeds terug te keren. De prijs/kwaliteit is met elkaar in overeenstemming. Gewoon goed.

74. Heerlijk eten, wild deze keer en je wordt er fijn en rustig bediend.
    Je hebt echt een heerlijk uitje.

75. stakenborg

Het eten was goed. Bij het afrekenen beweerde de ober dat de door ons overhandigde dinnerbon niet bij hun geldig was. Maar juist door dat kado was onze keuze op Maaszicht gevallen. De bon was dus wel geldig!
    Daarna was de ober ineens minder vriendelijk. Een minpunt.

76. Pierre Drenthen

Tegemoet gekomen aan onze wensen vooraf. Vriendelijk personeel. Ruime keuze menukaart. Lekkere smaakvolle gerechten. Allemaal tevreden, ook de kleinkinderen.

77. Wij hadden dit keer het 4 gangen verrassingsmenu, het was weer over heerlijk.

78. Zoals altijd een heerlijke maaltijd in een rustige, ongedwongen ambiance. Maaltijd zeer goed verzorgd en prima prijs kwaliteit verhouding. Wij blijven komen.

79. Geweldige high tea gehad. Heerlijk genoten. Geen tijdsdruk dat we alles binnen een bepaald tijdsbestek moesten nuttigen. Dat verdient een extra pluim. Eten en drinken waren perfect! Zeer vriendelijke bediening!

80. Het was prima!

81. Heerlijk gegeten en een compliment voor het super aardige personeel. Parkeren was een beetje lastig (ergens in de berm), omdat de beschikbare plaatsen "voor de deur" allemaal bezet waren.

82. Heel lekker wildmenu met prima begeleidende wijnen! Toppie

83. Een super gezellige wildavond gehad met heerlijke spijzen en wijnen. Heel vriendelijk personeel. Echt een aanrader om bij Maaszicht te gaan eten.

84. Jan Vaessen Ringweg 3, 6097 EB - Heel

Gezien de vele positieve mailberichten die wij de volgende dag mochten ontvangen geven duidelijk aan dat wij met Restaurant Maaszicht de juiste keuze hebben gemaakt.
    Het goed verzorgde keuze menu, de sfeer en service waarin wij ons feestje mochten beleven mag bekroond worden met het cijfer 10.
    Graag willen wij Restaurant Maaszicht aanbevelen voor het houden van een goed verzorgd feestje, brunch of diner.

85. Heerlijk gegeten, speciaal dit restaurant bezocht om het wildmenu in de herfst. Het 3-gangenmenu gekozen, was een beste keus met hertenfilet en zeebaars, beide goed bereid. Complimenten aan de kok.
    Bediening en sfeer waren prima en voelde huiselijk aan.
    Het bezoeken van Maaszicht is voor herhaling vatbaar.

86. Zoals altijd lekker gegeten!! Alleen in deze periode, herfst dus, staat er erg veel wild op de kaart. Als je geen liefhebber van wild bent is de keuze erg beperkt. Dat is jammer!

87. Diner was uitstekend, niets op aan te merken. Service soms wat traag en beetje slordig. Een borrel vragen ZONDER ijsblokjes is echt wat anders dan een borrel krijgen met half gesmolten ijsblokjes!

88. Gemma Dings

Het was lekker en mooi opgemaakt. Het was een feest voor het oog en erg lekker.

89. Eenvoudigweg top!
    Het was een goede complete ervaring, afspraken zijn goed opgevolgd, gastvrijheid en bediening alsmede beleving goed. En natuurlijk lekker gegeten!

90. Met 14 personen overheerlijk gegeten met een goede bediening.
    Iedereen was er erg over te spreken.
    De carpaccio, venkelsoep, herfstsalade, varkenshaas, zeebaarsfilet en parelhoen was voor elkeen een waar feest om van te genieten.
    Zou zeggen: ga zo door.

91. Weer genoten van een heerlijke avond. We hebben het tafelmenu genomen dat bestond uit 4 gangen, allemaal even smaakvol. Het hertenvlees van het hoofdgerecht was supermals. Goed verzorgde bediening en ontspannen sfeer. We eten hier regelmatig en zijn nog nooit teleurgesteld.

92. Wij hebben heerlijk genoten. Eten en drinken super lekker en in overvloed. Tot een volgende keer.

93. C Beurskens

Een heel gezellige avond geweest. De high whine was geweldig verzorgd en erg lekker. Zal het zeker aanbevelen bij vrienden of kennissen.

94. Heerlijk gegeten op onze eerste huwelijksdag. Bedankt Stefan en personeel.

95. Bernadette Groszwardt

Met mijn vrijwilligers heerlijk genoten van diverse keuzemenu's. Het was super.

96. B. christiaens

Heerlijk gegeten zoals altijd!!!

97. Prachtig terras waar het nu goed toeven is en ... erg gezellig. Voldoende keuzemogelijkheden en super bediening.

98. Wim van Deijnen

Wij werden zeer gastvrij ontvangen. De locatie was ons goed bekend en is mooi gelegen in het pittoreske Asselt. De maaltijd was evenals de bediening goed verzorgd en smaakte uitstekend. Wij vinden dat dit restaurant zeer aanbevelingswaardig is

99. Brouns Herman

Op een mooie plek aan het raam, heerlijk gegeten en genoten op Zondag 14 Augustus j.l. Het was prima verzorgd. Compliment

100. Genoten van het heerlijke 4-gangen tafelmenu. Vriendelijke en correcte bediening.

101. Wim Janssen

Woensdag 3 augustus 2016. Mooie plek aan 't raam. Gekozen voor High-Wine. Vriendelijke bediening. Niet overdreven aanwezig. Soepje vooraf. Daarna allerlei koude gerechtjes. Vervolgens de warme mondverwenners.
    Mooi opgediend en voldoende variatie. Ruim de tijd tussen de verschillende gerechten. Laatste was kaasplankje. Lekkere begeleidende wijnen. Afgesloten met koffie.

Alles bij elkaar een smakelijke en ongedwongen 5 uren doorgebracht. Een aanrader i.p.v. een diner. Tegen 21.00 uur weer huiswaarts.

102. Het eten en de avond van ons 50 jarig huwelijksfeest was een super groot succes. De keuken heeft voor ons een ster verdiend, alle lof aan de koks. De bediening had niet beter kunnen zijn, ieders wens werd vervult door hen indien mogelijk (hou deze jonge lui maar in eer).

Wij zullen jullie aan al onze kennissen dan ook met een warm hart aanbevelen. Onze avond is mede door jullie een onvergetelijke avond geworden, nog eens dank hiervoor.

103. Porsche Club Maasland

We hadden deze locatie gereserveerd om een avondrit te eindigen. De eerste auto's kwamen rond 22 uur aan de en laatste pas om 22.45. allemaal geen probleem voor Maaszicht. lekkere hapjes en snacks en dan niet de doorsnee bitterbal maar lekkere toastjes en wraps. Snelle bediening en de prijs zoals besproken.
    Top! Bedankt.

104. Heerlijk gegeten in gezellige omgeving!

105. Fam. Cox-Bardoul

Hier past maar een woord: "perfect". Restaurant Maaszicht en haar personeel heeft ons 50 jarig huwelijksfeest tot een onvergetelijke ervaring gemaakt. Niet alleen voor ons maar ook voor onze gasten. Bedankt!!

106. Jan 7 punten

We waren met 8 personen. Alle acht, zowel de dames als ook de heren, waren van mening dat het in Maaszicht goed vertoeven was. Goede bediening, maar vooral een overheerlijk 3 gangen menu. Het was voor ons allen een uitstekende afsluiting van onze "kweekvriendendag".

107. Hallo ik ben jacqueline.
    Ik werk bij het voortgezet onderwijs bc
    Broekhin swalmen.
    En een keer in het jaar gaan we met zijn allen bij het maaszicht uit eten en wij doen dit al tientallen jaren.
    Het eten is gewoon weg overheerlijk!
    En we worden altijd goed verzorgd bovendien is het een super locatie.
    Met een geweldig uitzicht. 😊

108. Jacqueline

109. We komen hier vaker voor een hapje of een drankje. Onze ervaring is dat het heerlijk eten is op een mooie locatie met vriendelijke bediening.

110. de Boorder Janssen

Wij komen hier al 10 jaar maar vinden het niet meer wat het geweest is. Ontvangst matig. Soms zie je helemaal niemand lopen of achter de bar. Bediening kil en zakelijk. Voorheen leuker en meer interesse. Erg lang moeten wachten op het hoofdmenu. Geen stokbrood met wat kruidenboter of iets dergelijks als je lang moet wachten op je eten. Wordt ook helemaal niet aangegeven dat het even kan duren. Er kwamen mensen na ons in de zaak en die kregen veel sneller hun eten. Eten lekker maar alleen een salade met dressing en geen warme groenten wat je toch wel mag verwachten. Salade en mayo werd al op tafel gezet en een lange tijd later kwam pas het eten. Summier en te duur voor wat je krijgt.

111. Al vele jaren een adres waar je goed en lekker kunt eten: prima maaltijdsalades, goede schnitzel en lekkere wijnen. Voeg daarbij de sympathieke bediening en u begrijpt onze keuze.

112. Super lekker gegeten, echt heerlijk, aanrader om hier te eten!! Alleen hadden we een 3 gangen menu en ze kwamen slechts 2 keer vragen voor drinken op de hele avond, terwijl je daar toch winst op kan maken. Dat vonden we minder...

113. Francine Frings

Heerlijk gegeten met AH actie. Keuze wel wat beperkt. Zeer vriendelijke bediening!!! Gaan zeker nog eens terug!!!

114. Vanavond gegeten met de AH actie. Maaszicht had een heerlijk keuzemenu en het eten was overheerlijk. Prijs/kwaliteit was goed. Voor de bediening een dikke pluim, ondanks de drukte zijn we keurig bediend door heel vriendelijke mensen. Voor herhaling vatbaar.

115. Gisteravond genoten van super vriendelijk personeel en heerlijk eten. Het is en blijft een feestje om bij jullie te komen eten. We komen graag terug. Een dikke pluim voor jullie team!!

116. Na een vriendelijke correcte ontvangst kregen wij een tafeltje zoals gevraagd bij onze reservering. Aansluitend werden onze wensen geïnventariseerd en omdat één persoon niet van het iens-menu hield (wild) werd gevraagd om een alternatief: saté van varkenshaas.

Zowel voorgerechten, hoofdgerechten als nagerechten waren goed en creatief opgediend en zeer smakelijk en vers.

Enigszins tegenvallend was de prijsstelling voor de saté, groentesoepen en afsluitende kop koffie (€ 31,75), gelijk aan de prijs voor het 3-gangen iens-ah-menu.

Maar goed, de bediening, sfeer en entourage waren uitermate goed. Maar van een echte actie was in ons geval geen sprake. Indien wij normaal komen eten is de prijs vriendelijker en meer in overeenstemming met het gebodene.

Desalniettemin een adres om van harte aan te bevelen!

117. madeliefje

Super lekker eten! Zeer mooie locatie!

118. Enkele dagen geleden voortreffelijk gegeten met kennissen: verse salades en asperges op Limburgse wijze: met ham en geclarificeerde boter en nieuwe aardappeltjes. Afsluitende heerlijke koffie. Bediening was dik in orde.

119. Met moederdag hebben wij weer eens gegeten bij restaurant Maaszicht, het was wederom erg goed. Wij zijn gegaan voor het tafelmenu dat aan tafel gepresenteerd werd door de bediening. Meteen een passend wijn arrangement erbij genomen. De gerechten waren mooi gepresenteerd en goed van smaak. Vooral het voorgerecht vonden wij erg mooi, rilette van makreel, soepje van asperge en tartaar van tonijn. De bediening was erg vriendelijk en kundig, zo als altijd eigelijk.
    Wij komen graag nog eens terug.

120. ClaudeHooperB

Prachtige locatie en uitzicht, zonnig terras, brasserie sfeervol, restaurant wat oubollig (voor niet-senioren), uitstekende reputatie die niet vanzelfsprekend moet worden, laatste 2x was het een fikse rekening t.o.v. kwaliteit, 22,50 voor een biefstuk met wat frites en sla? Ik verwacht hier verse groenten, aardappelgarnituur etc. De bediening is vriendelijk, meedenkend met b.v. een passende dessertwijn maar men moet oppassen dat de drukte en populariteit van dit restaurant terecht blijft, eetcafés zijn er al genoeg!

121. N. Conradi

Een aanrader, zeer vriendelijke service, lekker eten voor een prima prijs in een leuke sfeer. Ook leuk om met een groter gezelschap te bezoeken; wij zijn eerder met ons team daar geweest en onlangs met 2 personen. De tafelopstelling bij de grote groep was goed doordacht en wij waren echt tevreden over hoe alles werd geregeld. Onze mensen waren zeer positief.

122. Opnieuw voortreffelijk gelunched!

Alles was wederom dik in orde.

123. Genietend van het geweldig uitzicht over de Maasplassen hebben wij op een zeer gezellig terras en met perfecte bediening genoten van uitstekende voor- en hoofdgerechten. Alle was bijzonder smakelijk en =creatief opgediend.
    De begeleidende wijnen waren geheel in harmonie met alle
    spijzen!
    Geweldig en graag tot ziens!

124. Zeer sfeervol restaurant, uitstekende, vriendelijke bediening, gastvrij, eten is echt culinair hoogstandje, wij komen hier graag en regelmatig.

125. Afgelopen zaterdag weer eens bij Maaszicht geweest. Blijft een aanrader! Gerechten zijn goed afgestemd en ook geven ze je hier graag advies over een passend glas wijn. Tot de volgende keer!

126. Hebben hier al vaker gegeten, zowel diner als lunch. Personeel is altijd vriendelijk, en denkt altijd mee in bv wijnkeuze. Kwaliteit- prijsverhouding is helemaal in order. Is me nog nooit tegengevallen. Mijn complimenten aan de mensen in het restaurant én de keuken! Heerlijke producten!

127. patricia

Wij hebben er afgelopen maadag gegeten.

Het was overheerlijk, goede prijs en kwaliteit. Mooi uitzicht over de Maas vooral met mooi zomer weer. Personeel vriendelijk.

128. Maaszicht blinkt niet uit in op en top gastheerschap (niet meedenkend, vriendelijkheid is schaars aanwezig), maar daarmee stopt het wat betreft minpunten.

Op een zonovergoten terras hebben wij vandaag genoten van kwalitatief goed eten voor een zeer acceptabele prijs. Zowel de rijke en romige aspergesoep, de krokante schnitzel pepersaus met uitstekende textuur ( niet te droog, niet te vet) werden zonder lang te hoeven wachten, opgediend op deze mooie, natuurrijke locatie.

Tip voor de eigenaren: het servicelevel verdient nog aandacht. Lach eens, vraag ook eens tijdens het eten of alles naar wens is, laat zien dat je je gasten optimaal wil laten genieten.

129. Op vrijdag 22 oktober mochten wij aan tafel schuiven bij Café Restaurant Maaszicht.

Wat een genot, die ongedwongen gastvrijheid met de vriendelijkheid van het personeel. Ruime keuze uit de grote kaart. Jammer dat de nieuwe kaart niet het overheerlijke vegetarische menu vermeld dat op verzoek verkrijgbaar was.

Geen onvertogen woord over de prijs en kwaliteit. Zeker voor herhaling vatbaar.

27/10/2010

130. Cynthia

131. Ik ga vaak uit eten en ben best wat gewend. Van een restaurant als Maaszicht kan ik echt blij worden. Alles klopt er gewoon. De bediening is vlot en attent, de sfeer is (zeker na de verbouwing) erg mooi en gezellig. Vooral het eten en de prijs/kwaliteit verhouding is erg goed. Deze koks weten echt waar ze mee bezig zijn! Ruime keus in gerechten. Mooie ligging. Echt een aanrader!

132. Prima eten, ook voor de kinderen een origineel menu.

Prachtig uitzicht over de maas. Grote eetzaal inderdaad ietwat degelijk. Bediening is ook prima.

133. marjolijn

Wat een verademing, de grote eetzaal is nog ietwat stoffig. Maar de bar en brasserie zijn super! Het eten is fantatstisch en de bediening besteed echt aandacht aan je. We zijn er al vaak geweest en we zijn echt super tevreden!

134. Gastvrije locatie waar het goed eten is tegen betaalbare prijzen.

Voldoende keuze en keurige eerlijke presentatie van de gerechten.

Prijzen en kwaliteit harmoniëren met elkaar.

Prachtig panoramisch uitzicht over de Maas.