Grandcafé de Boei in Swalmen

Diverse parkeervoorzieningen naast de deur.

Bus op loopafstand, ongeveer 15 minuten.

1331986934 85
1346142048 85
1412199248 91
1468819705 85

1. High Tea liefhebber

Vol verwachting met de hele familie aangeschoven voor een high tea. De start was prima met een lekker soepje. Maar daarna alleen maar decepties. Kale broodjes, in de winkel gekochte mini soesjes en mini bananengebakjes, kant en klare picolino's en mini worstenbroodjes. Verschrikkelijk. En dat voor € 19,50 per persoon… Thee stond beperkt op tafel omdat het te druk was om overal het thee assortiment aan te bieden; jus d'orange was waterig. Maar vers kon, vanzelfsprekend tegen normale betaling, ook geserveerd worden. Bedienend personeel was vriendelijk, locatie perfect maar daar stopt het helaas. Eens maar nooit meer.

2. Bourgondiër

Een van onze vaste adressen. Koffie en thee worden heerlijk aangekleed met zoetigheden en een likeurtje. De vissoep hebben we nog nergens lekkerder gekregen. Pracht locatie. Vriendelijk personeel. Aanrader.

3. Heerlijk gegeten, goed verzorgd en hele vriendelijke bediening. Een echte aanrader!!!!!!

4. Gisteren een high-tea gehad bij jullie, het was erg gezellig.
    Toch zijn er enkele minpuntjes die ik even door wil geven.
    We begonnen met een soepje dat heel erg lekker was.
    De hapjes waren op zich wel lekker, alleen de broodjes vond ik niet echt passen bij een high-tea, kleine sandwiches zien er smakelijker uit.
    Het was alleen een tegenvaller (omdat het gisteren tropisch was) dat er Bossche bolletjes en bananensoesjes en slagroomsoesjes geserveerd werden.
    De chocolade dreef van de soezen af en een schaal stond ook nog in de zon.
    Met dit weer mogen jullie een high-tea wel aanpassen, aangezien men van zure slagroom behoorlijk ziek kan worden (er zaten ook nog twee zwangere vrouwen bij)
    En als klap op de vuurpijl vraagt de serveerster of er nog iemand nog wat van rest van de drijvende soesjes mee naar huis wou nemen.
    Dus ik hoop dat jullie hier iets mee doen.

Mvg, Martha

5. Léonneke Lafeber-Hammes

Het is altijd een genot om naar de Boei te gaan. De bediening is uitermate klantvriendelijk en de gerechten zijn super lekker en uitstekend verzorgd.
    De sfeer is prima en het is er gezellig vertoeven.
    Ook de prijs-kwaliteitsverhouding is erg goed.
    Kortom: de Boei is een echte aanrader. Bovendien is de ligging aan het water ook nog eens een geweldig leuke locatie.

6. Vanmiddag weer prima gelunched in de serre: heerlijke verse salades met geitenkaas, ossenhaaspuntjes en vers gebakken brood. Zeer betaalbaar. Super fijne bedienende medewerkers en een adres om aan te bevelen.

7. Zeer vriendelijke bediening. Gezellige sfeer en het eten was echt heerlijk. Was er nog nooit geweest, maar de kwaliteit heeft me positief verrast, en ga dus zeker nog vaker terug.

8. Wij hadden voor 18.00 een tafel gereserveerd, tot mijn verbazing werden wij achter een schot bij de bar weggestopt, het was blijkbaar de enige tafel die nog beschikbaar was. Een sfeer van nul komma nul. Wij kregen de kaart aangereikt en de bestelling voor een drankje werd opgenomen, het drankje werd vrij snel geserveerd echter na ruim 20 min moest ik een serveerster aanspreken om de bestelling door te geven.
    Wij hadden gekozen voor het herfstmenu, de champignonsoep was erg zoet en de mostardsoep was behoorlijk zout, de groente en de aardappelpuree werden veel te koud opgediend, het stoofpotje was ook vrij smakeloos. Voor het nagerecht hebben wij maar veiligheidshalve voor een cappuccino gekozen, deze was wel oké. Al met al vonden wij het ver onder de maat.

9. V. Voncken

Wat een top restaurant op een top locatie. We zijn hier met onze familie gaan eten, ze waren ontzettend klantvriendelijk en behulpzaam. We hadden 2 kleine kinderen bij (3 en 5 jaar), die kregen meteen een kleurplaat met kleurpotloden en mini friet chipjes zodat ze al wat te knabbelen hadden. Het eten was heerlijk! De vissoep en tomatensoep zijn voortreffelijk echt een aanrader. Als hoofdgerecht een schnitzel, die was super. De spare-ribs die mijn broer had waren wat minder van smaak. Dit restaurant raad ik zeker iedereen aan.

10. Heerlijk gegeten, was ook heerlijk vertoeven in de serre. Helaas waren er veel vliegen. We hebben er rustig gezeten, tot een grote lawaaierige groep achter ons kwam zitten. Bediening was correct en ze hielden de gasten goed in de gaten. Zou er toch nog wel eens gaan eten.

11. de Boorder Janssen

Wij komen graag bij restaurant De Boei. Gezellige sfeer en vriendelijke bediening. Mooi terras en fijne serre waar je ook met je hond mag zitten. Binnen ietwat donker maar in de herfst en winter is dat wel behaaglijk met de sfeerhaard. Lekker eten en zeker niet te weinig. Veel keuze en je krijgt meer dan genoeg. Een aanrader: de overheerlijke appeltaart... met slagroom natuurlijk! Koffie met allerlei lekkere dingetjes erbij. Top.

Ga zo door... Tot ziens!

12. Al vaker gegeten in dit restaurant. Het eten is goed, daarover geen opmerkingen. Wel opmerking over de zeer povere bediening. Wij aten hier op een rustige avond. De twee bedienende dames hadden echter geen oog voor hun gasten. Geen "welkom, zal ik uw jast aannemen", geen gesprekje, geen "bedankt en tot ziens... wacht ik maak u de deur even open" . Het personeel bracht alleen het eten en kwam, vaak laat, de nieuwe drankjes opnemen. Men deed alleen het echt hoognodige en dit kwam bijzonder onpersoonlijk en zeer gastvrij over, wij vroegen ons af of dit personeel ooit wel ingewerkt was. Aan deze bediening dient echt wat te gebeuren want het is zonde voor de kok die wel zijn best doet.

13. J. 531 punten

Vandaag een High Tea voor 17,50 p.p. gedaan bij de Boei in Asselt. Inbegrepen zijn onbeperkt thee, koffie en cappuccino. Je begint met een klein soepje en vervolgens twee schalen met hartige en zoete hapjes. Persoonlijke favoriet; de caramelbrownie!
    Eten was heerlijk, bediening was attent en goed geregeld. Enige jammere was dat we in de serre moesten plaats nemen ipv op het terras en dat met het heerlijke weer van vandaag. Uit bedieningsoogpunt was de keuze echter logisch.

Voor iedereen een aanrader om eens een High Tea te gaan doen.

14. wolters

Wij komen hier al een dik jaar, en het is ons áltijd prima bevallen. Leuke meiden in de bediening, die er laatst helaas niet waren. Enfin, vorige week, kon ineens de sliptong niet meer gefileerd worden, daar was geen tijd voor? Dit duurt hooguit een paar minuten, wél konden ze de borden 15 min voor ons laten staan zonder af te ruimen. En of het nu zó druk was? Plus is het ons nu opgevallen dat de gastvrouw wel wat vriendelijker mag kijken, daar wij toch echt vaker komen. Ander puntje, het is eten is áltijd smaakvol en vers, maar ná een jaar nog steeds dezelfde peultjes en boontjes als garnituur op je bord... Gaat ook echt vervelen..

15. Heerlijk gegeten bij de Boei met de Wowdeal! Erg attent dat de jarige bij het dessert een kaarsje erop had staan! Werd erg gewaardeerd!!

16. danny daisy

Erg lekker gegeten bij de Boei, samen met mijn ouders, vrouw en dochter. Voorgerecht kwam al redelijk snel maar hoofdgerecht duurde erg lang, ongeveer 2 uur geduurd vanaf aankomst. Kwamen meerdere mensen na ons binnen die al ruim een half uur klaar waren met het hoofdgerecht terwijl wij het nog moesten krijgen.

17. roy

18. We komen hier vrijwel wekelijks al is het maar om de lekker complete cappuccino, mooie ligging, vriendelijk personeel en zalige vissoep!!

19. Roger Lemmens

Lekker gegeten met een groep collega's. Hartelijk ontvangst. Restaurant heeft een warme gezellige uitstraling en een hele mooi ligging aan het water.
    Heel vriendelijke bediening, prijs/kwaliteit van eten was top. Hier komen we zeker terug.

20. Vanessa

Vanmiddag hier per toeval uitgekomen met de fiets en wat een geluk!! De meest heerlijke vissoep gegeten in tijden! Bediening is erg vriendelijk en attent! Aanrader!

21. Tonny en Anny

Wij zijn wekelijkse gasten van dit gezellige restaurant. Altijd zeer goede kwaliteit eten, boordevol smaak en super vers. De bediening is erg vriendelijk en deskundig. De ambiance erg gezellig.

22. Grand Café-Brasserie de Boei is een hardwerkend bedrijf en dat is te proeven!

Met de ambachtelijkheid van haar producten vormt Grand Café de Boei het hartje van horeca van Limburg.
    Grand-Café de Boei is een uitstekend restaurant met een perfecte prijs/kwaliteit -verhouding en een zeer aangename sfeer. De sfeer wordt versterkt doordat De Boei aan het water gevestigd is .

Telkens wanneer ik weer een bezoek breng, wordt ik wederom begroet door het vriendelijke personeel.
    Daarom vind ik dat Grand Café de Boei een top service heeft en een dikke 9 verdient.

En natuurlijk is het aller belangrijkste het eten & drinken zelf!
    Het maakt niets uit als het gerecht nu groot of klein is, want lekker is het altijd!

Kortom: Grand Café-Brasserie de Boei is een toppertje van de horeca!

23. Net met een wowdeal gegeten. Top! Bediening erg prettig. Eten heerlijk. Dit nodigt uit om terug te gaan, ook zonder wowdeal!

24. Op mijn verjaardag hier met z'n 5en gegeten. Was erg rustig, hoewel we toch elke keer een tikkeltje te lang op de gerechten moesten wachten.
    Alles mooi aangekleed en het eten ontzettend lekker! Voorgerecht carpaccio was wel een beetje karig.
    Alles smaakte heeeeerlijk, bediening was vriendelijk en wcs waren schoon.
    Het chocoladetaartje als nagerecht (met vuurwerk omdat ik jarig was) maakte mijn dag! Verrukkelijk!

25. 1e Kerstdag hier gegeten met 4 personen,super!
    Eten was allemaal even heerlijk,bediening was top.
    We hadden met 2 personen het wijnarrangement erbij genomen,we zijn niets tekort gekomen. Ook onbeperkt water (blauw of rood) hoorde erbij. Zelfs de andere 2 mochten van het water gebruik maken. Ook werd er voldoende tijd tussen de gangen gelaten,er werd gevraagd wanneer de volgende gang opgediend kon worden. In 1 woord geweldig!

26. Ine Solleveld

Beste Vincent & Charlotte,

Gister avond heb ik bij julie gegeten.
    Het was het etentje ter ere van de verjaardag van mijn tante.

Ik ben geboren in Swalmen maar woon al 30 jaar boven Amsterdam.
    Ik moest wel zoeken om weer in Asselt te komen en was blij met mijn navigatie.

Een grote pluim voor jullie restaurant!!

Wat zag het er gezellig en huiselijk warm uit en een zeer vriendelijke bediening.
    Wij waren met een groep en bestelden veel verschillende gerechten.

De kok heeft ons erg verrast: heerlijke gerechten, zalige smaak variaties en een streling voor het oog.

Top!

Bedankt en vriendelijke groet,
    Het was heerlijk om weer "thuis" te zijn

Ine

27. Pasgeleden heerlijk gegeten bij de Boei!
    Een kop koffie vooraf of biertje/fris is heerlijk. Je krijgt hier een mini 'zakje' met chipsfrietjes en heerlijke zoetigheid bij de koffie.

Dineren was prima! Heerlijke visgerechten gehad, met name de vissoep van tevoren was rijkelijk gevuld! Prijs/kwaliteit is heerlijk en met name met mooi weer kun je heerlijk buiten zitten en genieten van het uitzicht

28. Ton en Brigit

Koffie en een Pilsje want keuken was net dicht helaas. Jammer want de koffie en het Pilsje beloofden veel. We kregen mini friet knabbeltjes bij het pilsje en een Slagroom/likeur kopje bij de koffie en een mini ijsje (koekje). Heel leuk. Hier gaan we vaker naar toe hebben we ons voorgenomen. Mooi terras (we zijn niet in de zaak geweest overigens).

29. Nogmaals heerlijk gegeten hier! Hebben voor het lentemenu gekozen en de vis die ik niet lustte kon makkelijk vervangen worden door een andere vis, geweldige service en vriendelijk personeel! De gamba's zijn bereid met perfectie, alles wordt bereid met geweldige producten, het voorgerecht bevatte bijv. top kwaliteit mozzarella en balsamico azijn. Alles straalt kwaliteit en zorg uit! Komen snel weer terug!

30. Zondagmiddag weer heerlijk koffie gedronken met iets lekkers erbij onder een stralende hemel en met een geweldig uitzicht en een super accurate en vriendelijke bediening.

31. Gisterenmiddag onder een zonnige hemel een tweetal lunch gerechten gegeten op een prachtig terras met een uiterst vriendelijke bediening: Gemengde salade met malse kipfilet,
    knapperig gebakken spekjes, champignons en uien; Lauwwarme, gemengde salade met 8 gebakken scampi’s, rode ui en zongedroogde tomaten,geserveerd met knoflooksaus. Voeg daarbij de vers afgebakken broodjes en de heerlijke koffie met heus likeurtje, koekje en slagroom, dan begrijpt u waarom wij hier zeker terugkeren.

32. ingrid van den Heuvel

Wij hebben vandaag (07-04-2013) het doopfeest van onze zoon gevierd bij de Boei en dat is ons uitstekend bevallen! Het bedienend personeel was zeer vriendelijk en zeer behulpzaam en alles was uitstekend verzorgd. We hebben heerlijk en meer dan voldoende gegeten! Service uitstekend en goed voorbereid. Vincent en Charlotte en team: hartelijk bedankt voor de goede zorgen. Wij komen graag gauw een keertje weer eten. Met groeten Ingrid & Pascal

33. Wij zijn op vrijdag 22-03-2013 bij Restaurant De Boei gaan eten (lentemenu).
    De kwaliteit was goed, en voldoende. Een minpuntje is dat ze niet meer komen vragen of er genoeg frieten waren. Voor ons voldoende, maar er zullen bezoekers zijn die graag nog wat meer willen, en ik vind dat je dit zelf niet moet vragen. Voor de rest was er niks aan te merken op het eten. Wij hebben lekker gegeten voor een goede prijs verhouding

34. we hebben hier op 1e kerstdag gegeten. De kwaliteit van het eten was prima en smaakte allemaal even lekker. De ontvangst was wat minder. Verwacht met Kerst dat je toch direct begroet wordt bij binnenkomst. We stonden bij de bar te wachten en niemand zei wat die achter de bar stonden. Uiteindelijk kwam de gastvrouw en die verwees ons naar onze tafel. Bij het weggaan kon je zelf je jas pakken en het restaurant verlaten zonder dat iemand ons nog bedankte of prettige feestdagen wenste. We hebben vaak zelf moeten vragen voor een consumptie. We hebben zeer lekker gegeten en zie bovengenoemde punten als tip. We komen zeker nog een keer terug.

35. Marion L.

Wij hebben gisteravond hier gegeten met de wow-deal. Het was inderdaad een wow-deal! Alles was perfect. Prachtig uitzicht, gezellige inrichting, vriendelijk personeel.
    Als voorgerecht hadden wij carpaccio. Heerlijk en mooi opgediend. Ditzelfde geldt ook voor het hoofdgerecht (varkenshaasje) en het nagerecht (dame blanche). Erbij een heerlijk wijntje en erna een espresso, die prima smaakte en prachtig opgediend werd. Al met al, nog nooit zo'n prachtige wow-deal gekocht. Hier komen we vast en zeker nog een keer terug! Een echte aanrader!!

36. Opnieuw voortreffelijk eten in een prettige en gezellige omgeving met heel gastvrije en attente bediening!

37. V. Smeets

Vandaag een (aantal) kopjes koffie en een stuk Limburgse vlaai genuttigd bij "de Boei". Wat een sfeer en ambiance. Erg vriendelijk personeel. De koffie wordt leuk aangekleed en ook de vlaai smaakte voortreffelijk. Wij komen graag terug!

38. Wat een verwennerij! Tijdens lunchtijd meer dan voortreffelijk gegeten. Aangeklede cappuccino en een bruisend spawater met heuse citroen en ijsblokjes.
    En dan de maaltijdsalade "De Boei". Nimmer zo'n smakelijke
    salade met spekjes, kipreepjes, champignons, uien, tomaten, komkommer en veschillende soorten sla en warme broodjes met echte kruidenboter.
    En dan de prijs, eerlijk en ongelooflijk! hier kom ik beslist terug.

39. Al weer een tijdje geleden hebben wij hier heerlijk asperges gegeten.
    Er was niets op af te dingen, omdat het gewoonweg in orde was!
    Het was lekker en betaalbaar en bovendien erg gezellig.

40. S.H. 101 punten

Tijdje terug hier gegeten voor de 2e keer.
    Eerste keer beviel ons erg goed!
    afgelopen keer viel de prijs/kwaliteitverhouding erg tegen.
    Zo had ik asperges met gerookte zalm.
    En zo kreeg ik het dan ook letterlijk.
    5 a 6 asperges met 2 plakjes gerookte zalm ernaast.
    Hier was niets mee gedaan, niet creatiefs bedacht.
    Ik kan zelf nog wel aantrekkelijkere manieren bedenken van asperges met gerookte zalm.
    Maar ondanks de simpelheid van het eten, is het goed bereid.
    Bediening was beetje afwezig, paar keer moeten vragen of ze het drinken nog kwamen brengen.
    Ligging is erg mooi! En leuk ingericht.

41. Gister het Valentijnsmenu hier gegeten, helemaal geweldig! Geweldige sfeer met veel lampjes, kaarsen en fakkels en de gastvrouw was heel vriendelijk! Het valentijnsmenu had alles wat het behoorde te hebben, zoveel eten dat je zeker niks tekort kwam (en ik kan erg veel eten;)), n lekkere prosecco als aperitief en n grand dessert voor twee, perfecte valentijn gehad! in de zomer is het hier ook goed vertoeven op het terras;)

42. Laatslijk met 5 pers.bij De Boei gegeten. Zowel binnen als buiten n prachtige kerstsfeer. De borden waren prachtig opgemaakt,vooral de 2 vegetarische! Niet iedereen van ons groepje was tevreden,maar de overige vier hebben genoten! Thanx en tot gauw!

43. Gisteren geweest en gebruik gemaakt van wow-deal bon. In tegenstelling tot eerdere ervaringen met andere restaurants gingen ze hier heel goed om de wow-deal bon. We hadden keuze uit diverse gerechten en het smaakte allemaal even goed. Het eten was meer dan genoeg en smaakte uitstekend. Bediening is vriendelijk, komt regelmatig kijken of alles naar wens is en weten hoe ze iets moet serveren. We geven voor de sfeer een acht en dat heeft te maken met dat de tafels binnen niet gedekt zijn. Als een tafel gedekt is (bestek, een servet en glazen) dan nodigt het meer uit. Voor de rest zag het er prima uit en de ligging is prachtig.
    Dit restaurant gaan we zeker nog eens bezoeken.

44. Cynthia

45. Top restaurantje aan het water!

Hier kun je heel erg leuk wat eten of drinken, je kunt op het terras zitten en als dat te koud is kun je in serre gaan zitten.

De kaart vind ik een beetje raar opgebouwd, je hebt namelijk meer keus uit voorgerechten dan uit hoofdgerechten. Ik zou dat liever andersom zien, maar de hoofdgerechten die er staan zijn wel lekker.

De salade de boei is erg aan te raden, het is een flinke salade met veel kip en spekjes en een lekker sausje.

De saté is ook lekker en het nagerecht maakt het compleet. Bijna alle nagerechten op de kaart zou ik graag eens willen proberen, deze keer was het het chocolade taartje en die is goed bevallen.

Ik wil ook nog even mijn complimenten maken naar de bediening, wij maakten het ze niet echt makkelijk, maar daar zijn ze naar mijn mening goed mee om gegaan. Ze zouden wel wat harder mogen praten, zeker als ze zien dat er ouderen aan tafel zitten.

De sfeer is wel iets minder omdat de serre nogal gehorig is, maar de ligging maakt veel goed.

Duur is het niet, maar ook niet goedkoper dan normaal.

46. Erg lekker eten en een zeer vriendelijke bediening.

Echt een zaak met smaak.

Afgelopen maandag hier voor de eerste keer gegeten maar dit was zeker niet de laatste keer.

Gewoon een super zaak.

47. Henny en Bart

Heerlijk gegeten, alles was top!

Vincent en Charlot en jullie team, jullie zijn goed bezig.

48. Laurent-Jan

Sinds er een nieuw management is gekomen is dit etablissement er echt met ''reuzenstappen" op vooruit gegaan.

Prachtig eetrestaurant waar het personeel er echt is om jou een leuke avond te geven. Overheerlijk eten met zorg klaargemaakt en opgediend!

Top!

Ga zo door!

49. Mooi terras, lekker rustgevend. Is zeker met mooi weer de moeite waard om daar heen te gaan. Aangeklede koffie is echt uniek tegenwoordig, maar hier is het er nog en dat voor 1€90.

50. Caroline

Meerdere malen heerlijk gegeten & gedronken. Prima service en een geweldige sfeer in een groene omgeving aan het water, echt genieten!

Een aanrader!

51. Sinds 1 april 2011 nieuwe eigenaren..

Dit is ook te merken, gastvrij en de sfeer is prima ontspannen.

Prijs kwaliteit is dik in orde,

De salades zijn uitstekend wij komen telkens terug en het blijft een feest.

En niet te vergeten ' het vispotje"!

52. chantal

Ik heb hier een vakens sate gegeten,

Nou het was overheerlijk.

Ik zit hier regelmatig lekker op het terras over de bediening kan ik echt niet klagen ze staan zo voor je klaar.

Ik kan maar een ding zeggen kom hier eten en geniet in de zevende hemel.

Groetjes chantal.

53. Een van mijn vrienden eet er regelmatig, en hij nam me 1x mee, en ik zelf was ook meteen verkocht, super bediening, ligt heel mooi gelegen bij het water, heel gezellig terras, heerlijk gegeten, vond het super, kom zeker weer eten, prijzen zijn ook goed,

Mvg, Poeria.

54. Marieke

Heb er gegeten op 1 mei. Friet was koud en de sate droog. Toen ik hier iets van zei werd er een beetje laconiek op gereageerd. Al met al geen goede ervaring. 1x maar ik denk niet nog een keer.

55. Leuke sfeervolle inrichting, mooi verbouwd...

Mooie omgeving...

Gezellig personeel dat in is voor een praatje met gasten..

Salade de boei heerlijk, sate ook heerlijk...

Komen zeker terug...

Ga zo door...

56. Veel veranderd hier! Uiterst vriendelijk personeel, lekker eten en een gezellig terras! We komen zeker snel terug! Huib en Helene.

57. Héérlijk gegeten....mooie locatie...en vriendelijke bediening.

Hier kom ik zeker terug!

58. Goede bediening en heerlijke tournedos gegeten gister. Gezellig terras en mooi uitzicht. Prijs-kwaliteit prima.

59. Leuke gezelllige omgeving, lekker rustig.

Leuk gezellig personeel.

Eten was heerlijk.

Zeker de tweede keer wel waard.

60. Jammer van de avond.

Dik een uur gewacht op sate, scholfilet, en varkenshaasje met z'n drieen.

Sate te lang doorbakken en saus niet neutraal maar veel te zout.

Scholfilet smaakloos.

Varkenshaasje te lang doorbakken en erg droog daardoor.

Frites waardeloos en ipv mayo fritessaus.

Jammer maar nooit weer.

61. Leuk, gezellig en netjes ingericht restaurant. Prettige, vriendelijke bediening. Zeker om terug te komen. Min puntje: muziek staat ietsjes te hard.