De Mert in Swalmen

In een sfeervolle eetcafé genieten van heerlijke gerechten

Bij onze lokatie bevinden zich een groot aantal GRATIS parkeerplaatsen.

We zijn goed bereikbaar vanuit het Station (5 minuten lopen) en ook de bushaltes zijn dichtbij.

Bij Eetcafé en Zalenlokatie de Mert kunt u genieten van een heerlijk diner.
U kunt ook terecht in de zalenlokatie voor bruiloften, communies, recepties, bedrijfsfeesten, koffietafels en vergaderingen.
Ook zijn er diverse arrangementen beschikbaar: wandel- en fietsarrangement, nordic walking.
Zo voert de Pieterpad route u door Swalmen.

5. Betalen pin Visa

Het eindcijfer is 9. (Minimum: 1, Maximum: 10)

1197898253 98
1204395941 98
1243382074 98
1327852028 87
1412321982 93
1418819671 92
1496791936 87

1. Myra Dingelstad

Heerlijk gegeten, echt een aanrader!
    Hele gezellige sfeer en super vriendelijke bediening!
    Zeker voor herhaling vatbaar.

2. Juuljanssen

Heel lekker gegeten, heel vriendelijk personeel. Ik heb alleen maar lovende woorden.

3. Fam. Beckers

Heerlijk gegeten.
    Eerlijke gerechten, goed van smaak en mooi voor het oog.
    De bediening is vriendelijk, attent en correct.
    Sfeervol restaurant.
    Beslist voor herhaling vatbaar.

4. Tiny valckx

Een echte aanrader. Voortreffelijke wildsoep!

5. Na een prachtige wandeling in de bossen van Swalmen hebben wij wederom heerlijk geluncht bij de Mert te Swalmen.
    De lunch was heerlijk en smaakvol opgediend; je eet in een gezellige huiselijke sfeer! Een echte aanrader!
    De eigenaars zijn zeer vriendelijk.

6. Heerlijk gegeten in een gemoedelijke, huiselijke en vriendelijke ambiance. Attente bediening en geen enkel probleem om aanpassingen in het menu aan te brengen.

7. Wederom heerlijk gegeten, vriendelijke bediening.

8. Daisy van Melsen

Het eten was super
    Bediening ook top
    Eigenaar is een lieve man

9. Heerlijk gegeten, zeer vriendelijke, hartelijke bediening!

10. Annelies Hermans

Afgelopen woensdag lunch, gerookte zalm met roerei: nooit zo lekker geproefd!
    Afgelopen vrijdag diner: onder andere heerlijk vegetarisch groentetaartje, en wat we niet op konden, werd netjes in plastic box verpakt voor thuis. Super vriendelijke mensen, alles prima verzorgd.
    Hier komen we zeker nog eens terug!

11. Renè en Sibilla Kersten

Met 11 personen hebben we genoten, naar ieders tevredenheid, van een voortreffelijke avond,
    In een ongedwongen sfeer!
    Gerda, Jos en personeel hartelijk dank voor deze culinaire avond!

Met vriendelijke groet,

Renè en Sibille Kersten.

12. Met z'n 8en heerlijk gegeten. (Zoals we gewend zijn bij De Mert) Alle gerechten waren helemaal naar wens, dus lekker gesmuld. De sfeer is gastvrij en ontspannen, de bediening is heel erg prettig. Kortom; een aanrader!

13. Rein en Ria

Gisterenavond genoten van een heerlijk avond eten bij restaurant De Mert.
    Eten was duidelijk met liefde en zorg bereid en de bediening was geweldig.
    Een echte aanrader.

14. Arie de Jager

Heerlijk gegeten in een gemoedelijke en gastvrije sfeer. Gastvrij en gemoedelijk. Prima vismenu.

15. Genoten van een goede lunch met vrienden. Degelijke Limburgse keuken maar lekker gegeten. Vriendelijke en gemoedelijke uitbater. Leuk terras op de Markt.

16. Christianne

Na een wandeling door Swalmen hebben we heerlijk gegeten in een sfeervol restaurant.
    Vriendelijke gastheer. Een aanrader!

17. Dick & Nolly

Afgelopen weekeinde met een gezelschap van 13 personen heerlijk genoten van een pre kerstdiner.
    Spannend voor de keukenbrigade, en voor ons!
    Gestart met een welkomsdrankje, en daarna kwamen de feestelijke gerechten....deze hadden we vooraf aangegeven.
    Alle gerechten waren heerlijk.
    Een gezellige omgeving, een perfecte gastheer Jos
    Kortom we kijken terug op een geweldige avond!

18. Geweldig en lekker gegeten en meer dan genoeg.
    Fijne bediening en zeker niet opdringerig.
    Een echte aanrader.
    Wij komen zeker nog eens terug.

19. Met een groep van 8 personen geluncht. Lekker gegeten, prima bediening en een sfeervol lokaal. Wij komen zeker terug.

20. Fam. Reijnen

We waren met z`n 6en en hebben allemaal heerlijk gegeten. Er was 1 vegetariër bij en ook die heeft heerlijk gegeten. We komen zeker nog een keertje terug.

21. Vera Wilting-van Avesaath

Prima gegeten, prijs, kwaliteitverhouding is goed. Bediening gewoon vriendelijk zonder overdreven te zijn.

22. Loes Simons

We hebben een lunch genoten met 9 collega's, prijs-kwaliteit verhouding is uitstekend bij de Mert! Heerlijke soep met een rijkelijk belegde broodjes. Bediening altijd erg vriendelijk en vraagt regelmatig of alles naar wens is. Aanrader!

23. Birgit Blankers

Lang leve de automatisering. Onze reservering heb ik weken geleden afgezegd. Maar een eerder etentje bij jullie is uitstekend bevallen en we zullen elkaar vast nog wel eens aan tafel zien.

24. We hebben in oktober bij de Mert de bruiloft gevierd van onze zoon en schoondochter. De eigenaar was uitermate behulpzaam bij het plannen en regelen van het feest. Hij gaf goede hints en tips en bijna niets was hem te veel.
    De feestzaal was leuk aangekleed. Het bargedeelte kon middels een schuifwand worden afgeschermd van de feestzaal. Het warme buffet was goed verzorgd en erg uitgebreid. De bediening was uiterst vriendelijk en vlot. Bijkomend voordeel van deze lokatie is de ruime gratis parkeergelegenheid bij het restaurant en de mogelijkheid om in de oude raadskamer te trouwen.
    Wij hebben van de gasten geen negatieve opmerkingen gehoord. Wij kunnen deze lokatie van harte aanbevelen voor feesten en partijen. En tot slot niet onbelangrijk: de prijs kwaliteit verhouding was goed.

25. Herma Aerts

Geweldig super lekker eten. Hele goede bediening in een ontspannen sfeer. Het eten zag er niet alleen geweldig uit, maar smaakte ook geweldig. Echt super.

26. V.Voncken

We zijn hier met 4 volwassenen en 2 kleine kinderen gaan eten. Beetje donker binnen, maar hier houd ik wel van, vind ik gezellig. De bediening was heel vriendelijk, eten was goed, heerlijk malse saté en alles is vers. Zeker aan te raden om een keer te gaan eten.

27. Heerlijk gegeten. Vriendelijk personeel

28. Pieter Verhees

Heerlijk gegeten. Goede porties, niet te veel, niet te weinig. Uitstekende prijs-kwaliteit verhouding. Vriendelijke bediening. Alle 4 gerechten tegelijk klaar.

29. Ton en Nelly Lexis

Afgelopen dinsdag net als vorig jaar met ons zessen weer heerlijk gegeten. Lekker bereid en zeer vriendelijk geserveerd door de baas zelf. Chapeau, wij komen zeker weer terug!

Ton en Nelly uit Stein

30. Linssen

Heerlijk gegeten met een persoonlijke bediening. Top!

31. Ruud en Yvonne

Héérlijk gegeten, de vissoep was weer zalig en de salade met warme vissoorten is ook een aanrader. Hoofdgerecht tournedos en de vis waren perfect bereid. Tot gauw weer!!

32. Weer ouderwets gezellig geluncht in de Mert. Goede kwaliteit, en bijzonder vriendelijke bediening, met extra zorg voor de moeders op leeftijd! Dank daarvoor.

33. Het kerstdiner heb ik wegens ziekenhuis opname moeten missen. Maar zondag hebben we dit met vrienden lichtjes over gedaan. Het was geweldig. Lekker gegeten en gedronken voor een redelijke prijs. Het personeel was super vriendelijk. We komen zeker nog eens terug.

34. Zeer lekker gegeten. Goede keuken. Goede kwaliteit/prijsverhouding. Sfeervolle ambiance. Goede bediening en duidelijke uitleg. Kortom: een aanrader.

35. Geert en Inn Goedvriend Michiels

We werden zeer hartelijk ontvangen in een stijlvolle omgeving (oud herenhuis). Er kon tijd af voor een praatje over de geschiedenis van het etablissement en small talk. Geen moeite was teveel, er kon zowel gekozen worden uit de verschillende gerechten à la carte of binnen een menu. Uitstekende chef de cuisine, snelle bediening en supervriendelijk. De prijzen inclusief glaasje huiswijn waren bijzonder competitief. Het was niet enkel lekker, het gerecht werd ook mooi gepresenteerd. Verwacht stijl "French Cuisine". Zeker een aanrader in de omgeving van Roermond na vb een dagje "Designer Outlet ".

36. Heerlijk gegeten in een locatie met een sfeervolle ambiance !

37. Samen met partner een heerlijke avond gehad bij De Mert in Swalmen. Wij hadden het uitgebreide Wild menu gekozen met een uitstekende Merlot. Een aanrader! Gastvrij, heerlijk gegeten (en gedronken). Niets overhaast, het Wild menu heeft meerdere gangen en voldoende tijd om de hele avond te genieten. De parfait van appel -, en perenstroop (foto) was een heerlijke afsluiting voor mij, voor mijn partner werd een verrassings- nagerecht (zonder melk) met verse aardbeien gemaakt.

38. Nel Meulendijk

Het eten was erg lekker en werd mooi opgediend. De bediening was uitstekend en met humor. We voelden ons welkom met een groep van 10 personen. Brood en water werden gratis bij geserveerd!

39. Lekker eten, goede en niet al te volle menu kaart, vriendelijke bediening, mocht er rustig eentje bij. (maar die zijn ze dan ook aan het zoeken) De sfeer / gezelligheid is dik in orde. Drankjes worden op tijd bijgevuld. Prijs / kwaliteit is in orde. Wij komen er zeker terug. Kleine tip, pas je achtergrond muziek aan de gasten, maar dat valt de meeste niet op.

40. Fam. Laros

Heerlijk gegeten in sfeervolle omgeving. Maaltijd met zorg bereid en creatief geserveerd.

41. CarolienWales

We komen nu al jaren bij De Mert en het eten is constant heerlijk. Ze zijn een ster in soepen, de vis en vlees ziet er altijd goed uit en als een vegetariër staat er altijd een heerlijk menu op de kaart. Jos is erg attent en vriendelijk en maakt het geheel af. Wat ook makkelijk is, is dat de hond mee kan: die krijgt zelfs nog een deken en brokjes! Zalig, hoop er nog lang te komen.

42. wim en judi

Heerlijk gegeten. Vlotte en vriendelijke bediening. Leuke inrichting in het oude raadhuis.

43. Wim Eggels en oud collega's gemeente Swalmen.

Zoals gebruikelijk lekker en voldoende gegeten in een ongedwongen sfeer bij onze vroegere buurman en -vrouw.

44. Chris Harders

Uitstekende keuken, prima keuze mogelijkheden, geweldige service binnen een authentieke entourage (oud stadhuis). Absoluut voor herhaling vatbaar!

45. Gisteren heerlijk gegeten bij De Mert. Gaan hier zeker vaker komen. Verrukkelijke spareribs en sate varkenshaas ook aanrader. Enigste minuscule minpuntje was dat ik de portie spareribs graag iets groter had gezien, maar ben grote eter en ze waren te lekker. Zeer vriendelijke bediening ook!

46. Kees-Jan en Marielle

Als je in de aspergetijd na een wandeling langs de Schwalmbruch of het Pieterpad echt lekker asperges wilt eten, dan moet je bij De Mert in Swalmen zijn. 12 jaar geleden deden we het en dit jaar weer. Vriendelijke bediening en echt heerlijke asperges in allerlei variaties. We komen zeker weer terug als we weer in de buurt zijn.

47. Zeer goed gegeten. Uitstekende bediening. Goede muziek onder het eten!

48. Ineke Brouwers

We liepen 3 dagen Pieterpad en sliepen in Swalmen. We wilden bij De Mert gaan eten, maar de kok was al weg. Toch heeft de eigenaar nog een heerlijk maal voor ons bereid! Daarom zijn we de volgende dag daar weer gaan eten en ondanks de grote drukte die avond hebben we weer heerlijk gegeten en was de service vriendelijk en gezellig. Prima adres !!

50. Dick en Annie van den Berg

Tijdens onze vakantie in oktober vorig jaar kwamen we per ongeluk terecht bij Eetcafé De Mert in Swalmen.
    Dat beviel zo goed, dat we van de 8 dagen 6 keer bij De Mert hebben gegeten. Sindsdien komen we er eens per maand eten en rijden er 250 km. voor, al dan niet met gasten.
    Je kunt er op je gemak zitten, er is vriendelijke bediening en ze doen nergens moeilijk over.

51. Hallo Jos,
    Gisteren (17 april 2014) waren wij met onze Nestorgroep, die uit oud-docenten van het VMBO Pastoor Jacobs in Sittard bestaat bij jou te gast. Wij allen hebben gemerkt en ook ondervonden dat gastheerschap en kookkunst bij jullie hoog in het vaandel staan. Alles was voortreffelijk verzorgd, tevens hebben we gezien dat alle medewerkers van jou de liefde voor de horeca uitstralen.

Ik zelf ben trots dat jij mijn eerste student van de horeca Pastoor Jacobs in 1968 was. De horeca basis heb je op school geleerd maar jouw grote ontwikkeling in de horeca heb je door je inzet zelf verdiend.

Jij bent een geweldige gastheer.

Veel succes en een goede gezondheid.

Groeten,
    Gabriel Janssen, oud directielid (1968-2000) van de Horecaschool.

52. Anke Drijkoningen en Marian Hekker

Lieve Jos en Gerda Gieberts, namens 111 deelnemers van het project "Samen uit Eten" uit Roermond willen wij je zeggen, heel hartelijk dank voor de geweldige ontvangst, het heerlijke eten en de prettige sfeer waarin dit alles zich afspeelde. Wij komen heel graag terug hoor!!

Hartelijke groet, Anke Drijkoningen en Marian Hekker

53. Sjef Cox, beeldhouwer Heeze

We hebben ons op 22 december 2013 laten verrassen op een heerlijk diner voor de hele familie. De groep - bestaande uit 15 personen, in leeftijd variërend van 1,5 tot 65 jaar-, is uitstekend tot haar recht gekomen, zonder stijfjes te moeten doen. De bediening vond het zichtbaar leuk om het ons naar de zin te maken.
    Een prima prijs/kwaliteit, heerlijk eten.

Bedankt mensen van Mert.

54. Voortreffelijk eten, heerlijke smaakcombinaties in samenhang met uitstekend gastheerschap.
    Hier inmiddels verschillende malen geweest en altijd een goede ervaring.
    Sfeervol voormalig raadhuis aan de markt in Swalmen gelegen.

55. Vanavond bij toeval bij eetcafé 'de Mert' in Swalmen gegeten. Tot onze verrassing bijzonder goed. Sfeervolle zaak met ongedwongen sfeer. De gastheer zag medicijnen liggen naast ons bord en kwam zonder iets te vragen een glas water brengen om deze in te nemen, erg attent!
    Ook over het eten niets dan lof, erg mooi opgediend en van hoge kwaliteit, kortom een aanrader eerste klas!!

56. Heerlijk gegeten op unieke locatie (raadszaal) en geweldige service!!

57. Wij hebben gisteren met 19 personen gegeten in de oude raadszaal. Het was voortreffelijk geregeld, unieke locatie, gezellige sfeer en heerlijk !! Jos dacht met ons mee en er was bijna alles te regelen. Iedereen was erg enthousiast over eten, locatie en personeel.
    Nogmaals bedankt !!!

58. Wij hebben gebruik gemaakt van de catering, dat bestond uit een voortreffelijk verzorgd tapas-buffet.
    Prima verzorgd, ruim voldoende en heel gevarieerd samengesteld.
    Kortom, super lekker en zeker een aanrader.

59. Super lekker eten! Heel vriendelijk. Een aanrader.

60. Marian bakker

Na een dag "Pieterpad lopen " met twee vriendinnen hebben wij in het gezellige CafeRestaurant de Mert in Swalmen heel geanimeerd geborreld en aansluitend genoten van een zeer goed verzorgd wildmenu. De prijs/kwaliteit verhouding was prima en de ons ten deel gevallen gastvrijheid buitengewoon. Een aanrader!

61. Op 20-10-2012 heb ik met een gezelschap hier heerlijk gegourmet. Het aanbod was zeer gevarieerd, lekker en ruim voldoende. Kortom mooi verzorgd.
    De bediening was heel attend en vriendelijk.
    Nog een bedankje voor de aardige mijnheer die de beker voor mij heeft afgewassen (ik had een kinderijsje besteld!) die ik mee naar huis mocht nemen.
    Kortom een reuze gezellige avond en ik kan deze gelegenheid dan ook bij iedereen aanbevelen.

Marlies Janssens

62. We hebben hier heerlijk gegeten voor een vriendelijke prijs. We werden gastvrij ontvangen en de ober had prima aanbevelingen. Een aanrader.

63. ans compaan

Heel goed. Zeer klantvriendelijk, goede prijs/kwaliteit verhouding en er wordt niet moeilijk gedaan als je eens een wat andere samenstelling van een gerecht wilt hebben.

Wil zaterdag a.s. 11 dec. komen eten, dus kan ik mijn ervaring weer toetsen!

Groet,

64. Jammer, dat hier geen juiste beschrijving staat.

Is een uitstekend restaurant, waar ik regelmatig en met plezier kom eten.

De bediening is vriendelijk, ook is er een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding!

Daar mijn vriendin Krohn heeft is het ook geen probleem om iets te bereiden buiten de kaart.

65. P. Beursgens

Geweldige kwaliteit, en dat op een dorp...
    Uitstekend gegeten en genoten.