Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Susteren verdeeld zijn.

Al vele malen heerlijk gegeten en gedronken. De ambiance draagt belangrijk bij aan de gezellige sfeer aan tafel. De bediening is vriendelijk, rap en attent! Het eten is constant van hoge kwaliteit en de kaart wisselt regelmatig, waarbij de kok steeds verrast. We komen er graag en als het zo blijft als het nu is, blijven we zeer zeker (!) komen.
    Echte aanrader!

Ger Spork

Sfeer van dit restaurant past niet bij de rest vh gebouw, opmaak leuk maar de smaak en zeker kwaliteit van het vlees erg slecht. Helaas dit terwijl bediening wel vrolijk was maar ook weer erg jong en niet ervaren (konden weinig vragen over kaart beantwoorden)

Afgelopen weekend heerlijk gegeten! Enthousiast personeel en het restaurant ziet er heel netjes en gezellig uit! Zeker een aanwinst voor het park en voor herhaling vatbaar!
    Gr vanuit Rijnsburg

Geweest op dinsdag 19 sept. 2017. Daarom de sfeer een 8 maar het was dan ook erg rustig.
    Eten en drinken was/is gewoon heel goed. Een fantastische Dorade (filé) en een overheerlijke complete saté.
    In combinatie met een voorgerecht (gerookte zalm) en een nagerecht (tiramisu met limocello) is een prijs van € 25,00 niet al teveel geld. Resterende € 27,00 was voor drank (5 x bier 2 x rosé een grand marnier en 2 koffie) valt ook wel mee. Bediening door twee uiterst vriendelijke jonge mensen was heel erg goed. Al met al een goede keuze voor een redelijk bedrag. Voor twee personen kan je goedkoper terecht maar dan heb je toch niet wat je bij Friends and Bites krijgt voor je geld. Voor twee personen ben ik altijd minimaal € 50. -- kwijt en heb ik lang niet de entourage, bediening en kwaliteit. Dus kort gezegd: HEEL GOED.
    Nico van Ekris.

Lekker gegeten. Vriendelijk personeel.

Henk Steijvers

Op 9 september hielden we een familie reünie, dik 30 gasten, in het kleine zaaltje rechts van de ingang. Enkele familieleden waren vanuit Canada gekomen en logeerden in enkele van de huisjes op het resort. We startten 's middags met koffie en uiteraard vla. De eerste bonus was al binnen! I.p.v. de gebruikelijke kartonnen fabrieksvla die men in veel restaurants krijgt voorgeschoteld, serveerde men hier overheerlijke, ambachtelijke vla. Bingo! Men had ons gratis de beschikking gegeven over geluidsinstallatie met microfoon en beamer met projectiescherm, zodat we een verzameling oude foto's konden projecteren. "Meneer heeft u problemen met uw laptop? " Geen probleem, een medewerker holt naar het office en komt terug met een laptop. Na een gezellige middag keuvelen met familie gingen we omstreeks 18.00 Uur aan tafel voor het drie gangen menu. Ondanks dat de grote zaal inmiddels ook al vol zat met veel gasten, vond een van de serveersters nog tijd om als fotograaf te fungeren voor onze groepsfoto en de keukenbrigade slaagde er prima in om ons te voorzien van spijs en drank. Ik had een perfecte carpaccio en als hoofdgerecht saté. Hier was niks op aan te merken. Toen na afloop nog bleek dat alle consumpties perfect waren genoteerd en er dus niet gesoebat hoefde worden over de eindafrekening, ben ik als medeorganisator van de reünie, met een zeer tevreden gevoel, naar huis gegaan. Blij dat we voor deze locatie gekozen hadden.

Voor ons was dit de eerste keer maar zeer goed bevallen. Porties eten waren ruim genoeg, zeer mals en sappig vlees. Bediening leuk en vriendelijke.

Goede service, lekker gegeten, misschien volgend jaar er weer.

Groetjes Justin en Anita.

Op verzoek van gastvrouw die ons herkende die week meerdere keren geweest wilt u een recensie schrijven?
    Bediening vriendelijk en vlotte service (zelfs meerdere keren langs geweest voor drank opname terwijl glas nog vol zaten) 3 x die week gegeten een lunch, 2 x diner waarvan 1 x menu en 1× a la carte.
    Zeer smakelijk eenvoudige gernering maar alles op smaak.
    Leuke bijkomstigheid: men komt aan tafel voor de garnituren van de wagyu carpaccio en de steak tartaar die we als hoofdgerecht bestelde. Twee zeer vriendelijke heren die dit als vakantiewerk zeer enthousiast deden.
    Kortom mooi weer, fijn terras, goed eten en een fijne bediening, kortom goeie keuze weekend Europark Limburg.

Ridderkerkse

Wij werden hier naar toe verwezen door een mevrouw op het terras van een café in Susteren waar ze alleen vlaai verkochten, als we iets wilden eten moesten we hier zijn volgens haar. Nou, dat bleek een uitstekende verwijzing, we werden heel vriendelijk geholpen en het eten was heel erg lekker, ik had de schnitzel in pepersaus en mijn man die met champignons, er zaten lekkere frietjes bij en omdat ik de koolsla zo smakelijk en vers vond kreeg ik op verzoek een heerlijk bakje met deze zelfgemaakte lekkernij mee. Dit is een aanrader, en zijn we nog eens in de buurt dan komen we zeker weer langs.

Na jaren een vaste klant te zijn geweest van de voorganger, ben ik toch moeten gaan zoeken naar een vervanger.

Het eens zo gezellige restaurant dat hier zat heeft na de nieuwbouw enorm afgedaan.

Graag schrijf ik mijn recensie met behulp van hun eigen aanduidingen.

Rustig:

Ja, dit moet ik ze meegeven. Er zit niemand meer in het restaurant.

Romantisch:

Is ook zo, je hebt in principe een privé restaurant.

Luxe:

De prijzen zeggen van wel. Voor een vakantiepark zijn dit absurde prijzen. Voor dit geld zijn er zo enorm veel andere mogelijkheden.

Kindvriendelijk:

Bijna alle faciliteiten voor kinderen zijn gesneuveld. Het liefste heeft het personeel dat je ze aan doet lijnen.

Huiselijk:

Als je in een studentenkamer woont wel ja.

Hip:

Hier scoren ze wel een solide 8.

Gezellig:

Kent geen tijd? Bij de keuken wel hoor. Zorg dat je niet te laat komt, anders word je weggestuurd.

Budget:

Buiten het hoogseizoen staan de Social Deals nog enigszins in verhouding, maar vooral in de zomerse maanden is dit echt om te huilen.

Ik vraag mij enorm af of ze alle recencies zelf hebben geschreven, want al deze tienen zijn echt van de zotte. Mocht je hier toch een hapje gaan eten, zeg niet dat je niet gewaarschuwd bent.

Friends & Bites, you lost a friend.

Helaas door dat die zo groot geworden is, merk je dat de kwaliteit in service achteruit is gegaan. Kreeg een scampi menu geleverd 7 scampi's in saus salade en rijst waren ze vergeten, ze wilden de rijst nog naleveren maar als de scampi's op zijn heb ik niks meer aan een bordje rijst alleen. Sorry daar was het mee afgedaan niet echt service voor een zaak zoals deze. Jammer voor zoveel geld.

Net dus eens besteld bij bovenstaande zaak, zag de goede beoordelingen dus leek me geen slechte keuze. De bestelling, online via thuisbezorgd, was 1 pizza Margherita, 1 grote friet en 1 frikandel.

Kreeg na afronden van bestelling het sms'je van thuisbezorgd met de tijd, +/- 55 minuten, die me al niet echt meeviel. De zaak is een kleine 5 minuten rijden van adres verwijderd en was zeker geen druk tijdstip maar dit was zeker niet onoverkomelijk. Na ongeveer 45 minuten werd ik gebeld door een werknemer van de zaak die vroeg of ik het eten kon komen ophalen bij de receptie (op deze straat ligt een camping) omdat ze niet tot aan het huis konden komen. Ik probeerde dus uit te leggen dat het adres niet de camping was maar verder door in de straat, hier trad een taalbarrière op waarna het gesprek in het Engels verder ging wat voor sommige misschien een groter probleem kan zijn dan het in deze situatie voor mij was. Uiteindelijk verontschuldigde de beste man zich en beloofde dat het goed zou komen, ongeveer 2 minuten laten stond de koerier op straat en claxoneerde eenmaal. Ik stond al te wachten dus kon snel reageren erop door de voordeur open te doen om aan te tonen dat hij het juiste adres had gevonden. De beste man besloot te blijven zitten en mij met een wuifgebaar naar zich toe te roepen.

Dan over het eten; Ik keek het bonnetje na om adres te controleren - want iedereen maakt fouten, kon ook van mijn kant zijn - maar deze klopte. Prijs was schappelijk dus daar weinig over te klagen. Maar toen viel me iets op, ik had een een grote friet doorgegeven en de zaak had voor mij besloten dat er Mayonaise overheen moest terwijl dit ook op bonnetje niet terug te vinden was. Dit was op zijn zachtst gezegd vervelend. Moet wel bekennen dat de pizza goed smaakte en de frikandel beviel ook goed. De persoon die de friet opat had daar ook niets over te klagen, enkel dat het niet de juiste bestelling was.

Motivering van cijfers:
    Het eten: Beviel goed, ideaal voor als je eens een dagje ongezond wil eten maar zelf niet wil koken, was het perfect? Nee. Maar wel van zeer goede kwaliteit, zodoende een 9.

Service: Door het verkeerd rijden en onjuiste adres bezoeken icm taalbarrière lijkt me een 7 een juiste weergave, zeker aangezien ze zich hiervoor hebben verontschuldigd.

Sfeer: n.v.t.

Prijs/Kwaliteit: Zoals al eerder aangegeven zeer schappelijke, cijfer zou hoger zijn uitgevallen als de bestelling correct verwerkt was.

Hopelijk was het foutief verwerken van de bestelling iets eenmaligs, dit was namelijk wel een smet op de bestelling. Als dit normaliter niet gebeurd is het zeker aan te raden.

Favoriete restaurant geworden! Samen met mijn vrouw mosselen gegeten. Topwijn van wijngoed Thorn. Tot snel!

Heerlijke surf & turf gegeten, red velvet als desert. goede sfeer en lekkere en goede wijnen

Ik had het eten besteld, maar toch nog zeker een half uur moeten wachten tot het klaar was. Eten voor het afhalen let wel. Bij thuiskomst was het eten niet gaar? Tenminste net alsof het in en uit het vet gehaald was. Dat. Ik heb nog nooit Grieks eten laten staan,maar nu wel dreef in het vet. Bovendien niet compleet wat ik besteld had. Terug gaan? Dan was alles koud geweest. Geen 2e keer voor mij, geld weggooien!

Zeer snelle en adequate bediening in een relaxte sfeer. Prijs / kwaliteit verhouding zijn absoluut in balans.

Danny Groenendijk

Heerlijk gegeten, zeer zeker een aanrader!

Lekker gegeten met mn familie vriendelijk personeel en goede kwaliteit dik tevreden!!

Als hoofdgerechten ravioli en rivar varken gegeten. Eten was heerlijk, bij rivar was de jus (met truffel) uitmuntend. Heerlijk gegeten, gedronken en ontspannen genoten op het terras. Aanrader!

Leuk restaurant met leuke bediening. Voor de 2 e keer geweest. Aspergemenu is fantastisch. Mooi weer en prachtig terras! Wij komen snel weet terug

heiligerd

Kaart summier, maar eten heerlijk, vriendelijke bediening, lekker.

Lekker gegeten. Bediening wist waar ze het over hadden! Zelfs over de wijn waar onze mededinerganger alles over wou weten.

Super gegeten, super service.

Hans en Nicolet

Gezellige sfeer met lekker eten, vriendelijke bediening. Goed stuk vlees uit de streek. Leuke verhalen over de streek gerechten en de Limburgse wijn.

Nicolet en Hans

Was weer heel gezellig, heerlijk gegeten. Wat nu speciaal opviel was de Limburgse wijn en natuurlijk het Limburgse Goud, asperges. De Livar ham was ook onwijs lekker, volgende keer absoluut weer

Altijd een genot om hier te komen. Altijd goede bediening. Heerlijke wijn en mijn favoriet de Katerini schotel blijft altijd een toppertje. Het is me nog nooit tegengevallen. Parthenon ga zo door!! Mensen die dit restaurant nog nooit bezocht hebben. Ga hier zeker eens eten. In het weekend moet je wel reserveren, want het zit altijd vol. De zaal zijn ze goed aan het uitbreiden, dus binnenkort nog wat meer zitplaatsen! Aanstaande zaterdag ben ik weer van de partij!

Leuke kaart met keuze tussen de plaatselijk gerooide asperges met zalm, tot biefstuk en tournedos. Ook enkele geweldige burgers ontbreken niet op de kaart.
    Goede service! Tournedos was te rood. We kregen een nieuwe. Onze oner gaf uitleg over de wijnen en het eigen merk sauzen dat in decmaak is.
    Wij komen zeker terug!

Arie de Jong