Hier zie je hoe de meningen over de Parthenon verdeeld zijn.

1. 4 maal een verschillend hoofdgerecht, één overeenkomst.

Het leek wel of je een bord zout kreeg dat gekruid was met vlees.

Misschien was de strooidop van het zoutvaatje afgevallen, maar het was zonde van het geld. Iedereen heeft het bord maar half leeg gegeten.

Opmerking van de bediening: "misschien moeten jullie het de volgende keer van te voren aangeven.

Zo lust ik er nog wel een paar.

2,1
  2. Zonder twijfel de beste Griek van Susteren en omgeving. Super eten tegen een schappelijke prijs. De bediening is heel vriendelijk en behulpzaam.

Een aanrader om met familie of vrienden naar toe te gaan.

3. Al verschillende keren tot grote tevredenheid bij de Griek gegeten. Eind november waren we er met 3 volwassenen en een kind. Vanwege de kleine waren we er vroeg en er waren nog niet veel klanten binnen. Helaas was het eten deze keer zo zout, dat het niet te eten was. Dit gemeld bij de bediening en het meisje bood haar excuses aan. Zij kan er uiteraard ook niets aan doen. Maar mevrouw bleek onvindbaar en de kok hebben we ook niet gezien. Dit terwijl het meisje zei, dat ze het aan de kok had doorgegeven. Dit bezoek was dus de laatste keer.

4. Komen regelmatig hier en ook vanavond weer prima gegeten, zoals altijd. Zo'n beetje de beste Griek hier in de buurt. Uitstekende service en natuurlijk een prima bediening, chapeau Meike! Ook namens Theo.

5. Riet Mertz

We gaan regelmatig met ons hele gezin naar dit Grieks restaurant.

De inrichting is smaakvol, de eigenaresse is oprecht vriendelijk, de bediening is attent, snel en heel aardig en last but not least het eten is er goed.

Dit restaurant is in korte tijd onze "stam-Griek" geworden.

6. Kalimera! We hebben hier heerlijk gegeten, het was echt fantastisch. Het ging snel en het eten was goed warm. Zo hoort het ook. En de bediening was super! Vooral het meisje met het donkere haar. Dit is de 3e keer dat we hier waren en we zullen zeker nog regelmatig gaan terugkomen. Complimenten voor de uitbaters!

7. Dit restaurant is toppie, heel lekker gegeten en fijne ambiance, de bediening is heel vriendelijk en spontaan, we zullen zeker nog vaak teruggaan.

8. Deze Griek is uitstekend! Met zéér lekker eten en een heel uitgebreide kaart! De eigenaars zijn zeer aardig en de bediening is ook goed! Jammer dat ze nu een paar weken dicht zijn maar ik kijk er alweer naar uit om snel te komen eten!

Eén vorige recensie
  9. Hein en Sandy

Gisteravond voor de 2e keer (in één week) geweest.

Zaak zat helemaal vol en toch binnen het uur onze bestelling op tafel.

Bediening vriendelijk en erg attent. Gewoon een fijne avond met heerlijk eten. Ik denk dat wij tot de vele stamgasten gaan behoren...

Eén vorige recensie
  10. 25-04-10 Geen zin om te koken, dan maar eens "Parthenon" uitproberen. Tamelijk druk in de zaak, maar kregen nog plaats.

Voor 2 personen de grillschotel van de zaak uitgekozen, een combinatie van vlees en vis. Zalm was aan de droge kant en de inktvisringetjes waren een beetje taai. Voor de rest een mooie schotel die voldoende was. Heel goede rijst erbij gegeten,

De vrolijke jonge bediening deed het uitstekend. Restaurant niet al te uitbundig "Grieks" uitgedost, paste precies. Prijs vond ik iets aan de hoge kant. Dranken zijn te duur voor een dorp.

Rest prima in orde.

11. Ten eerste moet ik zeggen, bij dit restaurant lek ik mijn vingertjes af na het eten.

Ik ben heel erg tevreden! Lekker eten, niet te duur, en uitstekende en spontane bediening!

Na bijkomen van de carnaval zullen ze ons weer vaak op de vrijdagavond zien!

De nieuwste recensie
  12. Vandaag weer heerlijk gegeten en gedronken.
    De complimenten aan Marina, ze was zoals altijd zeer attent.

13. Leuk en gezellig restaurant dat Susteren veel goeds brengt (vooral qua eten natuurlijk). Prima prijs/kwaliteit verhouding, goede sfeer en prima en gezellige 'jonge' bediening! Het eten smaakt uitstekend en ondanks de drukte in het weekend vind ik dat het wachten op het hoofdgerecht dan ook niet te lang duurt. De beste Griek waar ik ooit gegeten heb.

14. Ook wij " kwamen " regelmatig en tot nu toe ook naar tevredenheid.

Vriendelijk ontvangst, vervolgens 2 uur wachten op eten, na dit meerdere keren gemeld te hebben ( ook omringende klanten hadden hun eten al op), werd het eten zeer snel geserveerd, droog, half koud, enz.

Na dit gereclameerd te hebben, wat zeer vervelend was voor het "jonge"personeel, kregen we wel ons gelijk maar daar bleef het bij.

De bazin die tot dan steeds rondliep verdween als sneeuw voor de zon en kwam zelfs na vragen niet meer terug.

We hebben maar betaald en zijn gegaan.

En ja, als startend ondernemer is het niet altijd makkelijk maar juist nu moet je er alert op zijn dat alles voor de klant naar tevredenheid is. Ook voor de toekomst, want dat is wat je wil.
    Op z'n minst sta je de klant te woord en verdwijn je niet zomaar als er gereclameerd word.

Als ondernemer zijn wij hier ons zeer van doordrongen, nu zij nog.

Helaas voor ons de laatste keer!

15. We zijn 24-01-2010 met 4 personen gaan eten.

We zijn al verschillende keren daar geweest en iedere keer naar tevredenheid. Om 19.15 u waren we daar en pas om 21.00 u kregen wij ons eten.

Dit terwijl mensen die na ons gekomen waren allang gegeten hadden.

Nadat wij dit gemeld hadden stond binnen 5 min. ons eten op tafel, echter het eten was ver onder de maat (droog en laatste restjes gyros)

Het bedienend meisje gaf ons gelijk en zei het ook heel vervelend te vinden.

Tot onze grote verbazing was de bazin nergens meer te vinden, puur vluchtgedrag.

Alles bij elkaar een teleurstellende ervaring.

Geen sorry of iets, maar wel 125 euro vangen.

Hoogmoed komt voor de val!

Succes ermee.

(PS : bediening : meisjes die hier niets aan kunnen doen, waren goed en vriendelijk)

Voor vragen kun je me altijd mailen.

16. We zijn gisteren, zat 28 nov, gaan eten met een groep van 13 personen. We hadden helemaal geen lange wachttijd ondanks dat het restaurant vol zat.

We waren er al eerder, en toen was het eten van grote klasse, en nu ook weer.

Wij komen er zeer zeker nog eens.

17. Eten is heerlijk, bediening is ook goed! Ik ben er nu 5 keer geweest, iedere keer goed! In ieder restaurant kan het wel eens wat langer duren;-) Verreweg de beste Griek in de regio.

18. Veel te lange wachttijden. Hun uitleg was dat onze bestelling groot was. Het eerste gerecht kwam pas na 1,5 uur. Door de stress die toen ontstond is waarschijnlijk een en ander tweemaal gekruid en was alles veel te zout. Geen excuses van hun kant.

19. Een aanrader voor lekker eten.

Het eten is goed verzorgd en smaakt uitstekend.

De porties zijn voldoende en de prijs is ook okay.

We gaan aanstaande zaterdag weer lekker genieten.

Van een avondje Grieken.

Vorige pagina