Hier zie je hoe de meningen over de Parthenon verdeeld zijn.

1. Ook wij " kwamen " regelmatig en tot nu toe ook naar tevredenheid.

Vriendelijk ontvangst, vervolgens 2 uur wachten op eten, na dit meerdere keren gemeld te hebben ( ook omringende klanten hadden hun eten al op), werd het eten zeer snel geserveerd, droog, half koud, enz.

Na dit gereclameerd te hebben, wat zeer vervelend was voor het "jonge"personeel, kregen we wel ons gelijk maar daar bleef het bij.

De bazin die tot dan steeds rondliep verdween als sneeuw voor de zon en kwam zelfs na vragen niet meer terug.

We hebben maar betaald en zijn gegaan.

En ja, als startend ondernemer is het niet altijd makkelijk maar juist nu moet je er alert op zijn dat alles voor de klant naar tevredenheid is. Ook voor de toekomst, want dat is wat je wil.
    Op z'n minst sta je de klant te woord en verdwijn je niet zomaar als er gereclameerd word.

Als ondernemer zijn wij hier ons zeer van doordrongen, nu zij nog.

Helaas voor ons de laatste keer!

2. We zijn 24-01-2010 met 4 personen gaan eten.

We zijn al verschillende keren daar geweest en iedere keer naar tevredenheid. Om 19.15 u waren we daar en pas om 21.00 u kregen wij ons eten.

Dit terwijl mensen die na ons gekomen waren allang gegeten hadden.

Nadat wij dit gemeld hadden stond binnen 5 min. ons eten op tafel, echter het eten was ver onder de maat (droog en laatste restjes gyros)

Het bedienend meisje gaf ons gelijk en zei het ook heel vervelend te vinden.

Tot onze grote verbazing was de bazin nergens meer te vinden, puur vluchtgedrag.

Alles bij elkaar een teleurstellende ervaring.

Geen sorry of iets, maar wel 125 euro vangen.

Hoogmoed komt voor de val!

Succes ermee.

(PS : bediening : meisjes die hier niets aan kunnen doen, waren goed en vriendelijk)

Voor vragen kun je me altijd mailen.

3. We zijn gisteren, zat 28 nov, gaan eten met een groep van 13 personen. We hadden helemaal geen lange wachttijd ondanks dat het restaurant vol zat.

We waren er al eerder, en toen was het eten van grote klasse, en nu ook weer.

Wij komen er zeer zeker nog eens.

4. Eten is heerlijk, bediening is ook goed! Ik ben er nu 5 keer geweest, iedere keer goed! In ieder restaurant kan het wel eens wat langer duren;-) Verreweg de beste Griek in de regio.

5. Veel te lange wachttijden. Hun uitleg was dat onze bestelling groot was. Het eerste gerecht kwam pas na 1,5 uur. Door de stress die toen ontstond is waarschijnlijk een en ander tweemaal gekruid en was alles veel te zout. Geen excuses van hun kant.

6. Een aanrader voor lekker eten.

Het eten is goed verzorgd en smaakt uitstekend.

De porties zijn voldoende en de prijs is ook okay.

We gaan aanstaande zaterdag weer lekker genieten.

Van een avondje Grieken.

Vorige pagina