Parthenon in Susteren

Het eindcijfer is 8. (Minimum: 1, Maximum: 10)

1284620547 72
1353220707 78
1421820867 78
1448205544 77

1. Voor ons was dit de eerste keer maar zeer goed bevallen. Porties eten waren ruim genoeg, zeer mals en sappig vlees. Bediening leuk en vriendelijke.

2. Helaas door dat die zo groot geworden is, merk je dat de kwaliteit in service achteruit is gegaan. Kreeg een scampi menu geleverd 7 scampi's in saus salade en rijst waren ze vergeten, ze wilden de rijst nog naleveren maar als de scampi's op zijn heb ik niks meer aan een bordje rijst alleen. Sorry daar was het mee afgedaan niet echt service voor een zaak zoals deze. Jammer voor zoveel geld.

3. Ik had het eten besteld, maar toch nog zeker een half uur moeten wachten tot het klaar was. Eten voor het afhalen let wel. Bij thuiskomst was het eten niet gaar? Tenminste net alsof het in en uit het vet gehaald was. Dat. Ik heb nog nooit Grieks eten laten staan,maar nu wel dreef in het vet. Bovendien niet compleet wat ik besteld had. Terug gaan? Dan was alles koud geweest. Geen 2e keer voor mij, geld weggooien!

4. Zeer snelle en adequate bediening in een relaxte sfeer. Prijs / kwaliteit verhouding zijn absoluut in balans.

5. Altijd een genot om hier te komen. Altijd goede bediening. Heerlijke wijn en mijn favoriet de Katerini schotel blijft altijd een toppertje. Het is me nog nooit tegengevallen. Parthenon ga zo door!! Mensen die dit restaurant nog nooit bezocht hebben. Ga hier zeker eens eten. In het weekend moet je wel reserveren, want het zit altijd vol. De zaal zijn ze goed aan het uitbreiden, dus binnenkort nog wat meer zitplaatsen! Aanstaande zaterdag ben ik weer van de partij!

6. Heerlijk gegeten en een pluim voor de vriendelijke bediening want ze houden zelfs rekening als je een allergie hebt. Een echte aanrader.

7. Ik kom hier al jaren eten, tot afgelopen zaterdag. Bij binnenkomst was het koud. Ik had vis besteld, die was droog. De borden waren steenkoud. Ik heb hier wat van gezegd. De serveerster zei "normaal zijn ze verwarmd". En ze liep weg! De rode wijn was ook koud. De bediening is afstandelijk en niet gastvrij. Ik heb ook nog een mail gestuurd naar de zaak, maar die wordt ook genegeerd.

Voor mij was dit de laatste keer.

8. Jacqueline

Heerlijk gegeten, super veel en super bediening. 👍🏻👍🏻

9. rene kessen

Bij vorig bezoek zeer lekker gegeten met een vlotte en vriendelijke bediening. Redenen genoeg om vandaag weer (met andere vrienden) te gaan genieten.

Proficiat aan het voltallige team.

10. Toplocatie waar je voor een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding fijn kan tafelen.
    AANRADER!

11. We kregen geen tafel, want we waren 10 minuten te laat. We hebben om 19.00 uur gereserveerd en we waren er pas om 19.10 uur. We zouden even wachten, werd ons medegedeeld. We hebben gewacht tot 19.30 uur, toen zijn we weggegaan. Niemand van het restaurant zei iets tegen ons, we werden echt genegeerd en zelfs toen we zagen dat er een tafel afgeruimd werd, zei er niemand dat die tafel voor ons was. We gaan er dus nooit meer naar toe, ondanks alle positieve reacties op deze site.

12. Familie Meuwissen

Wat een geweldige etentje hebben wij gehad. Het eten was van goede kwaliteit en erg lekker, ruim voldoende. Mooie mooie locatie en inrichting. Maar bovenal zeer vriendelijk en correct personeel. Houd dat in ere, dat maakt jullie restaurant zo bijzonder.

Heel veel groeten van de familie Meuwissen. Wij komen zeker nog eens terug

13. Gisteren hier gaan eten. Wat al gelijk opvalt is de gezellige sfeer binnen en het mooi aangeklede restaurant. De bediening was erg goed en allemaal even vriendelijk. Ik had de retsina schotel. Ten 1e de opmaak van de borden was heel goed en het smaakte gewoon allemaal zeer goed. Ik heb totaal geen minpuntjes kunnen ontdekken. Wij komen hier zeer zeker vaker terug. Advies blijft wel telefonisch reserveren van te voren, want in de weekenden is het gewoon erg druk daar. Parthenon ga zo door!

14. Monique Janssen

Jaren geleden geweest. Wat een vooruitgang! Heerlijk gegeten! Mooie opmaak borden, zeer ruime porties, voorkomende bediening, oog voor detail en veel mensen die helaas zonder reservering niet een plek kregen en dat op een vroeg tijdstip: (17.30 u) Alles onder controle hier! Super, dankjewel! Johan en Monique Janssen-Linssen.

15. Heel lekker gegeten, personeel vriendelijk.
    Alleen miste ik een ouzo vooraf/achteraf.
    Echt een aanrader.

16. We komen hier niet uit de buurt helaas want dan kwamen we zeker veel vaker bij Parthenon eten. In de Betuwe hebben we ook prima griekse restaurants maar hier was het wel heel erg lekker!
    We komen zeker terug!

17. Ans Bachaus

Heerlijk gegeten bij Parthenon in Susteren. Voor ons was het vandaag de eerste kennismaking met dit restaurant. Met voorsprong heeft deze ¨Griek¨ de eerste plaats ingenomen op de twee andere restaurants waar we met regelmaat gaan eten. Alles was top! Eten, drinken, bediening en sfeer. Prijs - kwaliteit is meer dan perfect. Voor ons zeker een aanrader waar we graag terug zullen gaan. Complimenten!

18. Linda Vleeshouwers

Gisteren weer heerlijk gegeten!! Het was weer heerlijk. Super service, fijne bediening en alles erg netjes in orde!! In één woord geweldig!!

19. Heerlijk gegeten en super aardig personeel!

20. jean

1 punt
  21. Dave 5 punten

Iedere keer weer genieten. Ons favoriete restaurant. Eten is heerlijk en het personeel is heel behulpzaam.

22. Gerardo Romero Butron

Vandaag gekozen om van de afhaal gebruik te maken van restaurant Parthenon in Susteren. In het restaurant hangt een gezellige sfeer.

Gekozen voor Parthenon Speciaal. Wat een teleurstelling. Zeer slecht bereid eten. Woon binnen een straal van 1 km van het restaurant, dus aan de reis afstand heeft het niet gelegen. Slappe papperige friet. Rubberachtige inktvisringen. 2 lapjes vlees die volledig uitgedroogd waren. De zalm stukken volledig droog. De gyros had weinig smaak. Het enige wat lekker was waren de 2 stokjes met vlees, waarschijnlijk souvlakis. De prijs kwaliteit vond ik dan ook ver beneden peil.

Voor mij geen Parthenon in Susteren meer.

23. Maar weer eens wat besteld. Hopenlijk is er nu meer van alles. Vorige keer bij afhalen erg weinig geweest.

24. Edwin en Paul

25. Erg lekker, snelle service om mee te nemen, helaas vonden wij het erg weinig qua prijs. Weinig uien en vlees, voor de rest een topper.

26. Diana Costa

Het eten en de sfeer was prima. Alleen was het zitten bij de deur erg koud. Hier zou iets aan gedaan moeten worden.

27. Karin Nieskens

Prachtig restaurant in modern Griekse stijl. Relaxe sfeer.
    Personeel is vriendelijk en komen vaak genoeg vragen of alles naar wens is, of iemand nog iets zou willen drinken.

Eigenaren zijn ontzettend vriendelijk en gastvrij. Je merkt dat ze werken hard om in zo'n mooie zaak goede kwaliteit te blijven leveren.

Eten is altijd goed op smaak, goed warm, vers en je krijgt altijd meer dan genoeg. Genoeg keuze uit verschillende gerechten, zowel vlees als vis.

Nog nooit slecht gegeten in dit restaurant. Je krijgt waar voor je geld. Kortom, voor ons de beste Griek in omstreken!

28. Erg goede, vriendelijke bediening! Erg lekker eten

29. Jozette Hendriks

Een aanwinst voor Susteren! Heerlijk eten, uitgebreide kaart, geweldige bediening waar je echt als gast wordt ontvangen en bediend!

30. Frans Dircks

Goed eten en goede service. Mooi restaurant.

31. Chris Wessels

Gisteren voor vier personen eten afgehaald. Mooi restaurant, vriendelijke bediening. Ik had een visschotel besteld. Rode poon met inkvisringen en scampi's. Scampi's? Eéntje dus. De vis de scampi en de inktvisringen smaakten allemaal hetzelfde. Een beetje ranzig. En de vis was te droog. Echt niet lekker en zonde van het geld. Jammer.

32. Parthenon is een goed Grieks restaurant: ruim voldoende porties en lekker eten.

33. We komen hier nu al een aardige tijd en we zijn nog nooit teleurgesteld. Eten is altijd goed van kwaliteit en het personeel is erg vriendelijk. Leuk restaurant en een absolute aanrader.

34. Heerlijk gegeten met 8 personen, inclusief kids. Eten heerlijk en bediening erg vriendelijk. Ook wijn helemaal prima.

35. monique hulzebos

Vanavond met collega's heerlijk gegeten en gezellig bijgepraat;l euk restaurant, gemoedelijk en fijne zitplaatsen. Borden goed verzorgd en mooi opgediend. Service prima. Aanrader om een relaxte avond te hebben.

36. Roland en Paul

Heerlijk gegeten, verse producten, kom nog een keer terug.

37. Zijn er verschillende keren gaan eten, het is gezellig, heel lekker en het bedienend personeel zeer vriendenlijk. Voor iedereen een aanrader.

38. Ronald&Bianca

Aanrader, goed eten en leuk personeel

39. Voor twee personen gereserveerd en jawel het bewuste tafeltje bij de garderobe. Het is een aan en aflopen van personeel, mensen die naar het toilet willen, of de jas ophalen. Het is tochtig en absoluut onprettig zitten. En dat terwijl en plaats genoeg was in het restaurant. Jammer maar dat bederft wel het avondje uit. Ik zou zeggen: weg met dat tafeltje en creëer ergens in de zaak een gezellig plekje voor twee personen, want ook die mensen hebben net zoveel recht op een paar genoeglijke uurtjes!! Echt een minpunt!!

40. Waar ik wel wat moeite mee heb is de reservering voor twee personen... bij binnenkomst krijg je gelijk een tafeltje toegewezen bij de garderobe. Het is een onprettige plaats omdat er wachtende mensen staan en hun jassen uitdoen. De geuren die in de jassen hangen is irritant tijdens het eten. Ook voel je je omsloten door de wachtende mensen.

41. van Gestel

Het beste en gezeliigste restaurant ever. Fijne mensen in de bediening en ook de restauranteigenaars zijn super. Een verrijking voor Susteren en heel Limburg.

42. Super goed & gezellig restaurant! Zeer vriendelijk, en ze hebben super lekker eten. The Best place to be !

43. Restaurant is sfeervol en het eten is heerlijk. Hier durf ik met vertrouwen naar toe te gaan voor een avond genieten.

44. Absoluut aan te raden, deze Griek. Ik kom er regelmatig en ben eigenlijk altijd tevreden. Het is een erg mooi, sfeervol restaurant, dat in tegenstelling tot het gemiddelde Griekse restaurant eens kiest voor een frisse, moderne look. De bediening is er altijd erg vriendelijk, het eten is er prima. Prima, maar niet subliem. In mijn ogen is het eten bij Akropolis in Geleen nét wat beter, maar de sfeer bij Parthenon maakt dit weer goed. Helaas is het er wel bijna altijd enorm druk. Vaak veel kabaal, weinig plaats, wat het restaurant minder geschikt maakt voor een rustig avondje tafelen.
    Tenslotte wil ik nog opmerken dat de prijs-kwaliteitsverhouding echt uitstekend is. Het is zeker niet duur voor wat men er voor terug krijgt, en daarmee zeker een bezoekje waard!

45. Ben van den Heuvel

Een kort aantal uren van te voren gereserveerd voor 9 personen. Geen probleem. Voortreffelijk gegeten. Alle gerechten subliem. Top personeel. In ons gezelschap het oudste paar 50 jaar getrouwd. Extra attentie hiervoor. Kortom een restaurant wat echt aan te raden is.

46. Ontzettend lekker gegeten samen met onze buren! Heerlijke voorgerechten, hoofdgerecht (schotel 156) is een echte aanrader, zo ook de pepersaus!!

Hier gaan we zeker terug!

47. Banden Shop Limburg

Wederom super gegeten, sfeer is gezellig en de bediening top!
    Prettig om zo'n goede Griek in het dorp te hebben, hier nemen wij graag onze klanten/leveranciers mee naar toe.

Bedankt en zeker tot snel!

48. Maessen

Wederom heerlijk gegeten.
    Prijs en kwaliteit zeer goed .(9)
    Bediening zeer vriendelijk.(9)
    Interieur heeft een chique uitstraling. (9)

49. Een poging gedaan hier te eten met mijn vriendin. Voor ons nam een koppel de laatste tafel voor twee. Ondanks dat er wel nog tafels voor vier personen vrij waren (en niet gereserveerd) werd ons doodleuk verteld dat ze geen plek voor ons hadden. We waren immers maar met twee. We zijn naar een andere Griek in de buurt gegaan die geen moeite heeft met twee betalende klanten aan een tafel voor vier.

50. Gisteravond weer goed gegeten bij onze favoriete Griek. Altijd een gezellige sfeer en zeer spontane bediening.

51. Het eten was van top kwaliteit. De bediening was zeer goed, verzorgd door een meisje met donker haren en een jonge met blonde lokken. Achteraf nog een toetje gegeten en nog een praatje gemaakt met de baas en bazin die overigens zeer spontaan een drankje aan boden. Al met al een zeer geslaagde avond

52. Heel slecht gegeten of eigenlijk niets, de rijst was lauw, de frites te zout, het vlees van slechte kwaliteit. Ik kreeg het niet gesneden en het rundvlees was te rauw. De koffie was nog niet te drinken, ik heb er geen goed woord voor over. Mijn man bestelde als toetje choco mousse bruin en kreeg wit. Zeker iemand kleuren blind in de keuken.
    De ober liet een glas bier op het hoofd vallen van een van mijn gasten, alles was nat op de tafel: de telefoons, de sigaretten. Deze persoon is zich andere kleren gaan aantrekken en de persoon wat naast hem zat ook.
    We hebben niemand van de eigenaren gezien om zich te verontschuldigen voor het gebeuren.
    Dat is stijlloos, mij zul je er niet meer zien en onze 5 gasten ook niet. Als mij dat als voormalig zakenvrouw zoiets in de zaak gebeurt was, dan zou ik niet weten hoe ik dat goed moest maken met mijn gasten.
    Schijnbaar is dat in de Griekse cultuur niet van deze tijd. Jammer, want ik kan het alleen maar verder vertellen aan iedereen wat het horen wil, en dat is echt geen goede reclame.
    Anny.

53. Wisselende kwaliteit!! Ben er geregeld geweest maar de kwaliteit wisselt erg. Als je wel eens vroeg gaat krijg je vaker gyros die naar onze mening opgebakken is, hard en té gezouten. Vorige keer gewoon heel lauw nagenoeg koud eten geserveerd. 3 keer een bediende geroepen en 3 keer geen aktie ! Durfden ook nog te vertellen dat de borden voorverwarmd worden maar waren ijskoud.(Was ook in koud voorjaar) Stond na ruim een kwartier geen aktie op het punt om op te stappen en alles te laten staan toen de eigenaresse kwam. Heeft toen met een redelijk lang gezicht onze schotels naar keuken gebracht en hebben alles warm gemaakt en op een 2-pers schaal teruggebracht waarbij het opviel dat er minder terug kwam!? Geen echte excuses en even later vroeg een medewerkster heel gericht aan de kinderen of ze nog iets te drinken wilden op een manier van die krijgt u van ons voor het ongemak. Dikke neus, gewoon op de rekening. We zijn overigens ook keren met een goed gevoel weggegaan. Al met al wisselende kwaliteit, grote groepen kunnen ze absoluut niet aan en kritiek/opmerkingen kunnen ze helemaal niet hebben. Als restaurateur moet je het voordeel van de twijfel altijd aan de klant geven als het eens een keer wat minder is ook al denk je er zelf anders over. De verbouwing is mooi maar mis nog altijd Griekse sfeer.

54. Voor de 1e keer gaan eten en we waren blij verrast door het heerlijke eten en de vriendelijke bediening hoewel het erg druk was. Ik baal altijd van onvriendelijke bediening en wat je ook vroeg het kwam met een vriendelijk gezicht. Fijn hoor. Voor herhaling vatbaar.

55. Mooi restaurant. Modern griekse stijl zonder het grovve stukwerk dat je overal ziet. Redelijk standaard kaart. Met z'n tweeën hebben we hier een grilschotel gegeten, ieder een anderen. Er werd een lekkere salade vooraf geserveerd.
    Het hoofdgerecht zelf was qua hoeveelheid goed. De smaak was echter zeer zout! Hierover hebben we bij twee medewerkers geklaagd maar die reageerden niet. "Zullen het doorgeven" was het standaard antwoord.

Wij gaan hier niet meer terug.

56. Marie-Louise Paumen

Wij waren uitgenodigd en wisten niet wat ons te wachten stond, het was nu juist Griekse avond
    daar mijn man zelf Griek is viel dat al in de smaak, ik zelf vond de muziek een beetje hard konden
    niet onder ons 4 praten maar de bediening en eten waren perfect daar kunnen ze hier in Belgie
    nog iets van leren de sfeer was top !
    Alles was top!!!!!
    Tot ziens

57. Ben al vaker daar geweest, is nog altijd prima in orde. Goede service.
    Lekker eten, en goed warm. Ondanks dat sommige wat luidruchtig waren, was de sfeer zoals altijd erg gezellig/goed.
    Prijs is normaal voor datgene wat je krijgt.
    Al met al een dikke 10.
    Zal het iedereen aanraden om eens daar te gaan eten.

58. Ik ben hier een aantal keren geweest eten. Het eten is erg lekker en het is er altijd druk. De service is daarbij toch goed. Verder mag de sfeer voor mij iets meer Grieks zijn. Na de verbouwing is dit restaurant modern ingericht. Kortom zeker een aanrader!

59. René Peters

Al een paar keer dit Grieks restaurant bezocht. De bediening is zeer vriendelijk en een vraag wordt correct beantwoord. Het eten is smaakvol en voor iedereen staat wel iets op de kaart. Een aanrader voor iedereen die van een lekker eten houdt.

60. Jan uit Echt

Ik had woensdag 15-08 telefonisch gereserveerd voor 4 personen voor vrijdag 17-08 met de vraag voor een "rustige" tafel. We kregen de laatste tafel links bij het raam, omdat de overige tafels lins bezet waren. Het was die dag buiten +/- 30 gr. en de zon scheen over de hele tafel en het was erg warm. We zeiden nog als het maar een "rustige "tafel is, dan oké. Tegenover ons stond een tafel voor +/- 14 personen maar er stond geen reservering op. Na het voorgerecht druppelde (ik noem het maar de Belg. "visclub") binnen. Tijdens onze hoofdmaaltijd was de "visclub" in zijn geheel gearriveerd, Wat een kabaal die "gasten" maakten was onbeschrijfelijk. We verstonden onze eigen woorden niet meer en probeer dan maar eens rustig te eten. Na hierover menigmaal tegen het -overigens hard werkend- personeel geklaagd te hebben werd dit wel gehoord maar onzerzijds niet begrepen !! Bij het afrekenen maakte ik mijn ongenoegen weer kenbaar en werd mij doodleuk verteld dat wij ook een andere tafel hadden kunnen krijgen, ja zeg !! P.s. De varkenshaas was trouwens buitenom zo hard dat het mes moeite had om er doorheen te komen. Misschien hadden we de verkeerde dag gekozen. De kassiere zei nog Tot ziens waarop ik antwoorde; Voor mij niet meer!!

61. We komen regelmatig bij parthenon. Alles naar tevredenheid. De zaak ziet er na de verbouwing top uit. Echt een goede zaak voor Susteren.
    De bediening is weliswaar jong maar zeer adequaat en professioneel.
    Nog nooit klachten hoeven te uiten over het eten.
    Ga zo door!

62. Het eten is er erg lekker! Vooral de gyros! De frieten zijn nog beter dan de frieten in de frituren in Susteren! De service is uitstekend! De sfeer is ook prima.

Kortom helemaal super!!

63. Ik ga er regelmatig eten. Het eten is lekker, de sfeer is super, leuk personeel!!

Top!

64. Wij gaan regelmatig bij Parthenon eten, en hebben altijd lekker gegeten bediening is goed ook voor af te halen zeker een aanrader, tuurlijk als het druk is duurt het wat langer, maar dat is op meerdere plaatsen om hiervoor een slechte beoordeling te geven vindt ik persoonlijk een beetje te ver gaan.
    Wij hebben alleen positieve ervaringen, en vinden het zeker een aanrader.

65. Met de Kerst prima gegeten. Was weer uitstekend. Een van de beste griekse restauranten . Bediening is TOP.

66. daniella

In deze regio zeker de moeite waard. Lekker eten en goede bediening.

67. Rob Bakkes

Goeie service heerlijk eten en altijd vriendelijk personeel.

68. Heerlijk!

69. Booze 15 punten

Zeker lekker eten...., als je eindelijk iets krijgt, te lang wachten..!

Gedeeltelijk lauw warm.

Pilsjes waren goed.., bediening doet zijn uiterste best.

70. Niet echt een positieve ervaring! We hebben eten afgehaald nadat we telefonisch de bestelling hadden doorgegeven. Uiteindelijk hebben we nog ruim een half uur staan wachten in de zaak. Terwijl andere klanten die moesten wachten op een tafel een drankje aangeboden kregen, werd naar ons niet omgekeken! Toen we uiteindelijk na een half uur vroegen hoe lang het nog ging duren kregen we te horen dat het druk was, maar dat ze het even zouden navragen. Vervolgens hebben we de serveerster niet meer terug gezien! Niet erg klantvriendelijk en het eten was ook niet spectaculair.

71. Met de kinderen op een zondagavond gaan eten. Het was er heel druk maar de bediening verliep vlot en netjes. Minpuntje is dat men wel erg vaak komt vragen of er nog iemand iets te drinken wil.

De gyros was mooi fijn gesneden en goed op smaak. Ook de rest van het vlees/vis was goed verzorgd.

De bijgevoegde friet was veel te gezouten en de rijst was niet te eten, veel te sterk gekruid.

Je hebt wel niet het idee dat je bij de Griek zit te eten, de aankleding mag wel wat meer sfeer hebben.

72. Frank en Bea Rovers

Vanaf dag 1 heeft dit restaurant zich echt gemaakt zowel v.w.b. de kwaliteit van het eten als de bediening. Ruime variatie in de menu's, soepel v.w.b. gewenste veranderingen daarin en met zeer vriendelijke eigenaren Marina en Michalis. Ook het personeel straalt vriendelijkheid uit en vormt een hecht team met de eigenaren. We zijn razend benieuwd naar hun uitbreidingsplannen v.w.b. restaurant, terras en keuken, zodat ze nog meer gasten kunnen verwelkomen. Als absolute liefhebbers van Grieks eten is Parthenon zeker aan te bevelen. Yamas en Kali Orexi!

73. Super! Goed eten, vriendelijkheid en een goede service. Dat kan je hier zeker verwachten.

Wij zijn hier al een aantal keer geweest en afhalen is ook geen probleem, ziet er goed uit en smaakt fantasties!

Tot snel, Gaby en Peter.

74. 4 maal een verschillend hoofdgerecht, één overeenkomst.

Het leek wel of je een bord zout kreeg dat gekruid was met vlees.

Misschien was de strooidop van het zoutvaatje afgevallen, maar het was zonde van het geld. Iedereen heeft het bord maar half leeg gegeten.

Opmerking van de bediening: "misschien moeten jullie het de volgende keer van te voren aangeven.

Zo lust ik er nog wel een paar.

2,1
  75. Zonder twijfel de beste Griek van Susteren en omgeving. Super eten tegen een schappelijke prijs. De bediening is heel vriendelijk en behulpzaam.

Een aanrader om met familie of vrienden naar toe te gaan.

76. Al verschillende keren tot grote tevredenheid bij de Griek gegeten. Eind november waren we er met 3 volwassenen en een kind. Vanwege de kleine waren we er vroeg en er waren nog niet veel klanten binnen. Helaas was het eten deze keer zo zout, dat het niet te eten was. Dit gemeld bij de bediening en het meisje bood haar excuses aan. Zij kan er uiteraard ook niets aan doen. Maar mevrouw bleek onvindbaar en de kok hebben we ook niet gezien. Dit terwijl het meisje zei, dat ze het aan de kok had doorgegeven. Dit bezoek was dus de laatste keer.

77. Komen regelmatig hier en ook vanavond weer prima gegeten, zoals altijd. Zo'n beetje de beste Griek hier in de buurt. Uitstekende service en natuurlijk een prima bediening, chapeau Meike! Ook namens Theo.

78. Riet Mertz

We gaan regelmatig met ons hele gezin naar dit Grieks restaurant.

De inrichting is smaakvol, de eigenaresse is oprecht vriendelijk, de bediening is attent, snel en heel aardig en last but not least het eten is er goed.

Dit restaurant is in korte tijd onze "stam-Griek" geworden.

79. Kalimera! We hebben hier heerlijk gegeten, het was echt fantastisch. Het ging snel en het eten was goed warm. Zo hoort het ook. En de bediening was super! Vooral het meisje met het donkere haar. Dit is de 3e keer dat we hier waren en we zullen zeker nog regelmatig gaan terugkomen. Complimenten voor de uitbaters!

80. sandra mains

81. Dit restaurant is toppie, heel lekker gegeten en fijne ambiance, de bediening is heel vriendelijk en spontaan, we zullen zeker nog vaak teruggaan.

82. Deze Griek is uitstekend! Met zéér lekker eten en een heel uitgebreide kaart! De eigenaars zijn zeer aardig en de bediening is ook goed! Jammer dat ze nu een paar weken dicht zijn maar ik kijk er alweer naar uit om snel te komen eten!

83. Gisteravond voor de 2e keer (in één week) geweest.

Zaak zat helemaal vol en toch binnen het uur onze bestelling op tafel.

Bediening vriendelijk en erg attent. Gewoon een fijne avond met heerlijk eten. Ik denk dat wij tot de vele stamgasten gaan behoren...

84. Op aanraden van vrienden afgelopen avond hier wezen eten.

Nette verzorgde zaak en zeer vriendelijke bediening,

Het eten was zeer goed en de portie was ruim voldoende.

Zak zaker niet het laatste bezoek zijn geweest.

85. 25-04-10 Geen zin om te koken, dan maar eens "Parthenon" uitproberen. Tamelijk druk in de zaak, maar kregen nog plaats.

Voor 2 personen de grillschotel van de zaak uitgekozen, een combinatie van vlees en vis. Zalm was aan de droge kant en de inktvisringetjes waren een beetje taai. Voor de rest een mooie schotel die voldoende was. Heel goede rijst erbij gegeten,

De vrolijke jonge bediening deed het uitstekend. Restaurant niet al te uitbundig "Grieks" uitgedost, paste precies. Prijs vond ik iets aan de hoge kant. Dranken zijn te duur voor een dorp.

Rest prima in orde.

86. Frans

87. Eten is van zeer goede kwaliteit. Jonge bediening is uitstekend (zeer vriendelijk). We zijn al bij veel Griekse restaurants geweest, maar dit is de beste. Als je uit gaat eten moet je je rust nemen, ook als je dan een keer iets langer moet wachten. Gezelligheid kent geen tijd!

We zijn al heel vaak geweest en blijven zeker terug komen.

Tot de volgende keer.

88. Ten eerste moet ik zeggen, bij dit restaurant lek ik mijn vingertjes af na het eten.

Ik ben heel erg tevreden! Lekker eten, niet te duur, en uitstekende en spontane bediening!

Na bijkomen van de carnaval zullen ze ons weer vaak op de vrijdagavond zien!

89. Vandaag weer heerlijk gegeten en gedronken.
    De complimenten aan Marina, ze was zoals altijd zeer attent.

90. Leuk en gezellig restaurant dat Susteren veel goeds brengt (vooral qua eten natuurlijk). Prima prijs/kwaliteit verhouding, goede sfeer en prima en gezellige 'jonge' bediening! Het eten smaakt uitstekend en ondanks de drukte in het weekend vind ik dat het wachten op het hoofdgerecht dan ook niet te lang duurt. De beste Griek waar ik ooit gegeten heb.

91. Ook wij " kwamen " regelmatig en tot nu toe ook naar tevredenheid.

Vriendelijk ontvangst, vervolgens 2 uur wachten op eten, na dit meerdere keren gemeld te hebben ( ook omringende klanten hadden hun eten al op), werd het eten zeer snel geserveerd, droog, half koud, enz.

Na dit gereclameerd te hebben, wat zeer vervelend was voor het "jonge"personeel, kregen we wel ons gelijk maar daar bleef het bij.

De bazin die tot dan steeds rondliep verdween als sneeuw voor de zon en kwam zelfs na vragen niet meer terug.

We hebben maar betaald en zijn gegaan.

En ja, als startend ondernemer is het niet altijd makkelijk maar juist nu moet je er alert op zijn dat alles voor de klant naar tevredenheid is. Ook voor de toekomst, want dat is wat je wil.
    Op z'n minst sta je de klant te woord en verdwijn je niet zomaar als er gereclameerd word.

Als ondernemer zijn wij hier ons zeer van doordrongen, nu zij nog.

Helaas voor ons de laatste keer!

92. We zijn 24-01-2010 met 4 personen gaan eten.

We zijn al verschillende keren daar geweest en iedere keer naar tevredenheid. Om 19.15 u waren we daar en pas om 21.00 u kregen wij ons eten.

Dit terwijl mensen die na ons gekomen waren allang gegeten hadden.

Nadat wij dit gemeld hadden stond binnen 5 min. ons eten op tafel, echter het eten was ver onder de maat (droog en laatste restjes gyros)

Het bedienend meisje gaf ons gelijk en zei het ook heel vervelend te vinden.

Tot onze grote verbazing was de bazin nergens meer te vinden, puur vluchtgedrag.

Alles bij elkaar een teleurstellende ervaring.

Geen sorry of iets, maar wel 125 euro vangen.

Hoogmoed komt voor de val!

Succes ermee.

(PS : bediening : meisjes die hier niets aan kunnen doen, waren goed en vriendelijk)

Voor vragen kun je me altijd mailen.

93. We zijn gisteren, zat 28 nov, gaan eten met een groep van 13 personen. We hadden helemaal geen lange wachttijd ondanks dat het restaurant vol zat.

We waren er al eerder, en toen was het eten van grote klasse, en nu ook weer.

Wij komen er zeer zeker nog eens.

94. Eten is heerlijk, bediening is ook goed! Ik ben er nu 5 keer geweest, iedere keer goed! In ieder restaurant kan het wel eens wat langer duren;-) Verreweg de beste Griek in de regio.

95. Veel te lange wachttijden. Hun uitleg was dat onze bestelling groot was. Het eerste gerecht kwam pas na 1,5 uur. Door de stress die toen ontstond is waarschijnlijk een en ander tweemaal gekruid en was alles veel te zout. Geen excuses van hun kant.

96. Een aanrader voor lekker eten.

Het eten is goed verzorgd en smaakt uitstekend.

De porties zijn voldoende en de prijs is ook okay.

We gaan aanstaande zaterdag weer lekker genieten.

Van een avondje Grieken.