Koffiehuis het IJzerenbos in Susteren

Parkeren kan op het P&R terrein nabij station Susteren. Deze parkeerplaats ligt op ongeveer 3 minuten loopafstand.

Station Susteren ligt op ongeveer 5 minuten loopafstand.

wo lunch vanaf 10:30

do lunch vanaf 10:30
vr lunch vanaf 10:30
za lunch vanaf 10:30
zo lunch vanaf 10:30

1. De bediening is vriendelijk. Het gebak, de koffie en cappuccino smaken lekker.

De soep smaakt goed, alleen het gehakt van de chili con carne smaakt niet, het gerecht wordt leuk opgediend de saus smaakt goed. Wij eten heel graag chili con carne, hebben het daardoor ook enkele keren opnieuw geprobeerd maar het smaakt door het gehakt niet. Heel jammer.

2. Hier recentelijk gegeten tijdens een fietstocht met mijn vader. Bij aankomst zag het er gezellig, maar rustig uit. Er is een groot terras, waar je met gepaste afstand tot de andere tafeltjes kunt zitten.

De bediening wordt verzorgd door de eigenaresse (vermoed ik). Een aardige dame, ze kwam gastvrij over. Niet te gehaast, maar ook niet te traag.

Het eten (een ham-kaas tosti met spiegelei) was erg smakelijk, misschien niet het simpelste gerecht maar des te belangrijker dat het goed gemaakt wordt. Het viel me op dat de toevoeging spiegelei niet echt meer kostte dan een gewone ham-kaas tosti.

De prijs kwaliteit was dan ook heel prima. Voor de tosti, twee glazen witte wijn, een sprite en een stokbroodje met tonijn waren we nog geen twintig euro kwijt. Voor die prijs hoef je het in ieder geval niet te laten.

Blij dat we hier bij uitgekomen zijn. Ik kende de zaak nog niet, maar ik ben zeer tevreden. Ga vooral zo door!