Friends 'n Bites in Susteren

'Friends 'n Bites' & Lounge, genieten als God in Frankrijk!

ma lunch 12:00 - 17:00 diner 17:00 - 21:00
di lunch 12:00 - 17:00 diner 17:00 - 21:00

In het restaurant kunt u terecht voor een heerlijke versnapering of een uitgebreid diner 'à la carte'. Bij mooi weer kunt u ook terecht op het gezellige terras met prachtig uitzicht over het strandbad en de recreatieplas.

De chique lounge grenst aan het restaurant. Het is de ideale plek om rustig te genieten van een drankje bij de open haard. Of kies ervoor om intiem een avondje te dineren met uitzicht op de waterplas. De lounge kan ook worden gereserveerd voor feesten, partijen en vergaderingen met een groep tot 70 personen. Hier kan ook worden gedineerd à la carte en vanaf 40 personen is een buffet mogelijk.

2. Ambiance

di lunch 12:00 - 17:00 diner 17:00 - 21:00

1480419651 90
1520249039 91
1530206386 89

1. Het was een onverwachte ervaring voor ons. De manier van bejegenen, de lookout van de gerechten en de smaak. Niet ieder vakantiepark kan hieraan tippen. Chapeau voor de kok en de bediening.

2. Chantalle

Heerlijk gegeten en gedronken! Met name de Pasta Arabiata is zoals je hem in Italië geserveerd krijgt. Verse ingrediënten, sublieme smaak, precies zoals hij hoort te zijn. Een échte aanrader. Niet te vergeten vriendelijke bediening en goede service. Complimenten.

Eén vorige recensie
  3. R. Mahabali

Leuke sfeer, lekker aan het water en vriendelijke bediening. Het eten is goed. Ik heb gister de kreeft op en vandaag de pittige spagetti. Van beide gerechten erg genoten!
    Lekkere wijn en lekkere toetjes. Aanrader wat mij betreft!
    Ook niet onbelangrijk: er wordt goed rekening gehouden met de coronamaatregelen: o.a. met looproutes en handen desinfecteren bij de ingang

4. Vandaag voor de tweede keer hier gegeten. Lekker op het terras met laagstaande zon met mijn vrouw en zoontje. Gekozen voor de vegetarische Spaghetti Arrabiata: verse Spaanse peper, grove knoflook, chalotten, ruccola en niet schuitig met de kaas (pecorino). Ik heb ervan genoten. Bediening is erg aardig en attent. Amuze vooraf ook geslaagd. Fijne plek, vooral op het terras in deze tropische temperaturen. Mooie witte Stefaner erbij en mijn avond is geslaagd. Aanrader!

5. Stephanie willemsen

Nog geen ster waardig. Pasta arrabiata besteld, wat je de varkens nog niet voert die geslacht worden. Pasta was, koud, melig en smaakloos. Teruggestuurd naar de prullenbak, daar waar het hoort. Service achteraf ook niet om over naar huis te schrijven. Moesten 1 pasta betalen ipv 2, maar daar ging ik niet mee akkoord aangezien we er allebei niks van gegeten hadden. Gevraagd naar de manager, maar vervolgens kwam niemand meer. Uiteindelijk 21 euro betaald voor een glas rosé, cola light en wat gebakken lucht.

0 positieve stemmen1 negatieve stem
  6. Wij verblijven op Europarcs Resort Limburg. Normaliter hebben wij van de horeca op vakantieparken geen torenhoge verwachtingen, omdat het segment simpelweg is gericht op gezinnen met (jonge) kinderen. Friends ‘n Bites overtreft alle verwachtingen in zowel prijs, kwaliteit als service. Vandaag hebben wij hier voor de derde keer in vijf dagen gegeten, simpelweg om deze reden. De porties zijn groot, de kwaliteit van het eten is goed en de service is alle dagen even vriendelijk (lees: zeer goed!). In overleg met Rolinda mocht ik haar naam bij deze recensie plaatsen, simpelweg omdat ik haar de complimenten wil geven voor haar gastvrijheid ondanks de drukte. Wij komen uit de randstad en bezoeken zeer regelmatig restaurants en cafés, maar Friend ‘n Bites onderscheidt zich op alle vlakken. Bovendien wil ik vermelden dat alle coronamaatregelen in acht worden genomen, van afstand tussen tafels tot de hygiëne. Onze complimenten, ga zo door!

7. Bosman Anke

Geen goede ervaring:
    Hoofdgerecht kwam veel te snel, we zaten nog aan de aperitief. De kelner heeft de borden terug meegenomen om uiteindelijk een kwartier later Terug dezelfde borden te krijgen die gewoon onder de ‘grill’ hadden gestaan. Koude kippesate, varkenssate was overgoten met satesaus… heel spijtig.

8. Gezellig restaurant en goede bediening. Eten is erg lekker, voldoende keuze ook voor kinderen.

9. Fam. Tuijn

Heerlijk gegeten, lekker gezeten, heerlijke biertjes, goede wijn, heel sfeervol, super vriendelijk personeel en erg goed barpersoneel, wij hebben genoten!
    En de bank zit zo lekker dat we hem thuis ook willen ;)
    Voor een vakantiepark is dit restaurant echt super goed!... en wij zijn op héél wat parken geweest! Tot snel!

10. Fam Otte

Het was geweldig. Eten was heerlijk. Sfeer was fijn. En personeel zo ontzettend vriendelijk. Al met al een zeer fijne ervaring.

11. Konden wegens corona maatregelen niet aan 1 tafel zitten maar was elegant opgelost.
    Het eten was geen culinaire hoogvlieger maar redelijk. Mocht wel warmer zijn en doe nooit slasaus op carpaccio!
    Bediening was wel zeer vriendelijk!

12. Fam korporaal

Goedenmiddag wij zijn al 3 x hier geweest en er zullen nog vele malen volgen. De sfeer is fantastisch, personeel is geweldig, zo gastvrij, zo behulpzaam. Goed eten, goede bediening, ze maken tijd voor de gasten. Wij hebben ons plekje gevonden en wij raden het iedereen aan voor hier te eten en te drinken. Een dikke en dikke pluim verdienen jullie wel. Mvg familie Korporaal en zeker tot snel weer 😘

13. Aankleding beetje matig, prijzen veel te hoog voor kwaliteit en hoeveelheid wat ze leveren. Jammer.
    Gr Dennis.

14. Jan Blokland

Na 10 weken was het weer als thuiskomen. Na welkom geheten te zijn door het personeel, mogen genieten van een, voor mij dan, godenmaaltijd. Een ding weet ik zeker, dat ik hier weer snel terug zal komen. Het was klasse, ook de prijs kwaliteitsverhouding. Tot snel 🤗

15. Het was de eerste dag dat zij weer open mochten. Het was prima geregeld qua afstand, desinfectie etc. De hoofdgerechten lieten wat op zich wachten, foutje in de communicatie. Maar zeer vriendelijk personeel en ze hebben het meer dan goed gemaakt. Het eten was echt lekker: calamaris heerlijk, carpaccio perfect en niet waterig zoals bij andere restaurants en de biefstuk was ook lekker. Mochten we een keer terug gaan naar het park, gaan we zeker weer hier eten!

16. Sezen Been

Een 3 gangenmenu gegeten. Het was heerlijk. Je proeft dat het heerlijk vers bereid is en proeft de pure smaken. Als voorgerecht de tomatensoep en als hoofdgerecht de krokante kip dit is een echte aanrader. En dan als toetje het oreo ijstaartje. Ik zou zeggen kom zelf eens proeven naar deze lekkere verse lekkernijen.

17. Heel lekker en goed gegeten.
    Mooie gerechten en perfecte porties.
    Alles vers en met passie bereid en dat proef je!
    Zeer vriendelijk en bekwaam personeel. Hele goede service.
    Zeker een aanrader als je op het park verblijft of er in de buurt bent.
    Ons zie je zeker een keer terug!
    Bedankt voor de gezellige avonden.

18. fam.van zijtveld

We hebben genoten van een heerlijk Valentijn menu!
    En komen zeker nog een keer terug!

Eén vorige recensie
  19. Roel van Dijk

Prima restaurant met goed eten en fantastisch bediening.

20. Mevr. M. van Wegberg

Ondanks de verschillende keuzes in hoofdgerecht alles gelijktijdig en bijzonder vriendelijk en correct geserveerd. Aan alle wensen voldaan.
    Komen zeker eens terug.

21. Als het mooi weer is kun je hier ook heerlijk buiten dineren.
    Lekker eten met een goede prijs/kwaliteit verhouding.
    Vriendelijke bediening.

22. Vd oetelaar

Met familie van 17 pers. 3 Gangen menuutje gehad. Het was voor de prijs een prima menuutje op een iets te doorgebakken biefstuk en te zoute gazpacho was het bijna perfect!

23. Raymond Mannens

Wij willen het team Bert hartelijk danken voor ons grandioos bruiloftsfeest bij friends and bites.
    Bert en het gehele team Chapeau.
    Sylvia & Raymond Mannens

24. Groep wandelaars Claassen

8 mei hebben wij met 23 personen (wandelgroep) na de wandeling heerlijk gegeten. Ik persoonlijk vond de zacht gegaarde hoender wat flauw, maar heb van de anderen niets dan lof gehoord. De bediening onder leiding van Riëlla uitstekend en vriendelijk. Voor herhaling zeker vatbaar.

25. Het begon goed. Dacht lekker te eten, maar het werd alleen maar slechter. Dat al die andere reacties met al die tienen er zijn kan achteraf alleen maar betekenen dat ze zelf reacties hier plaatsen. Het is wel te eten, maar het was erg flauw. Had vooraf ook de kaart gevraagd en verschrok van de prijzen.

26. Joseph

27. Wij hebben gisterenavond gegeten bij Friends 'n Bites en waren zeer blij verrast.
    De bediening was zeer vriendelijk, aangenaam en goed.
    Wij hadden voor het 3-gangen menu gekozen van € 25, -- p.p. en dat is zeer zeker de moeite waard.
    Nadat wij in eerste instantie niet tevreden waren over de biefstuk, werd deze gelijk meegenomen en vervangen voor een andere, waar wij wel zeer tevreden over waren.
    Ook werd onze opmerking hierover nog eens gecompenseerd door een drankje van het huis; complimenten!
    Het enige kleine minpuntje was, dat wij onbekend waren in deze omgeving en voor ons het restaurant in het donker een beetje moeilijk te vinden was; meer borden en/of pijlen zou een oplossing kunnen zijn.

28. Familie Lieben

Op Moederdag genoten met vrouw en kids van een overheerlijk aspergemenu. We kozen voor 5 gangen en de jongste koos een soepje, burger en dessert van de kaart.
    Heerlijke amuse bij het aperitief : een mousse van avocado met gedroogde ham. Zeer smaakvol. Als aperitief dronken we de limburgse bubbels. Zeer gesmaakt, maar jammer dat die niet koud geserveerd werd.
    Dan volgde de graved lax (zalm). Lekker fris en mooi gepresenteerd. Een schilderijtje!
    Vervolgens een aspergesoepje met gepocheerd ei, garnalen en aspergestukjes. De lekkerste aspergesoep die we ooit voorgeschoteld kregen!
    Als hoofdgerecht aten we livar lende. Lekker mals en sappig vlees aan tafel overgoten (door de chef himself) met een dijonaise. Vergezeld van witte en groene asperges. Overheerlijk en portie ruim voldoende.
    Dan volgde een kaasplankje met 5 smaakvolle kaasjes. Notenbroodje, compôte en gedroogd fruit origineel gedresseerd op een afzonderlijk bordje. Hier ook jammer dat de bediening niet op de hoogte was welke kaas geserveerd werd.
    Afsluiten deden we met een fris dessert vergezeld van een lekker kopje kofie. Enkele aarbeitjes met ijs van witte chocolade en sabayon. Verder heerlijke chocolade, die op het bord aangebracht was in de vorm van een hartje. Zo kan je natuurlijk scoren op moederdag!
    Onze jongste zoon koos de crème brûlée. Deze werd geserveerd, terwijl die nog in 'vuur' stond. Best wel indrukwekkend. En overheerlijk, zoals al onze andere gerechten.

Alle gerechten werden op een eigentijdse manier gedresseerd op zeer mooie, eigentijds servies. Keukenteam straalt klasse uit. Keuken op topniveau.

Bediening vrij jong en je merkt dat daar nog een beetje ervaring ontbreekt.

Een culinaire middag beleefd. Doe zo voort. We komen zeker terug!

29. Fam Hermans

Via social deal heerlijk gegeten voor een klein prijsje. Na afloop helaas de vouchers niet bij ons, maar we mochten zonder te betalen naar huis met de vraag of we de codes via mail wilden versturen. Wat een vertrouwen in deze tijd!

30. Familie Rensen

Het was een geweldige avond, met heerlijk eten, en fantastische bediening. Een fijne speelkamer voor de kinderen en een hele ontspannen sfeer. Bedankt voor deze leuke avond!

31. Gezellig restaurant, vriendelijke en persoonlijke bediening. Ruime menukaart. We hebben erg lekker gegeten. Zeker een aanrader voor volgende keer!

32. Al vele malen heerlijk gegeten en gedronken. De ambiance draagt belangrijk bij aan de gezellige sfeer aan tafel. De bediening is vriendelijk, rap en attent! Het eten is constant van hoge kwaliteit en de kaart wisselt regelmatig, waarbij de kok steeds verrast. We komen er graag en als het zo blijft als het nu is, blijven we zeer zeker (!) komen.
    Echte aanrader!

33. Sfeer van dit restaurant past niet bij de rest vh gebouw, opmaak leuk maar de smaak en zeker kwaliteit van het vlees erg slecht. Helaas dit terwijl bediening wel vrolijk was maar ook weer erg jong en niet ervaren (konden weinig vragen over kaart beantwoorden)

34. Afgelopen weekend heerlijk gegeten! Enthousiast personeel en het restaurant ziet er heel netjes en gezellig uit! Zeker een aanwinst voor het park en voor herhaling vatbaar!
    Gr vanuit Rijnsburg

35. Geweest op dinsdag 19 sept. 2017. Daarom de sfeer een 8 maar het was dan ook erg rustig.
    Eten en drinken was/is gewoon heel goed. Een fantastische Dorade (filé) en een overheerlijke complete saté.
    In combinatie met een voorgerecht (gerookte zalm) en een nagerecht (tiramisu met limocello) is een prijs van € 25,00 niet al teveel geld. Resterende € 27,00 was voor drank (5 x bier 2 x rosé een grand marnier en 2 koffie) valt ook wel mee. Bediening door twee uiterst vriendelijke jonge mensen was heel erg goed. Al met al een goede keuze voor een redelijk bedrag. Voor twee personen kan je goedkoper terecht maar dan heb je toch niet wat je bij Friends and Bites krijgt voor je geld. Voor twee personen ben ik altijd minimaal € 50. -- kwijt en heb ik lang niet de entourage, bediening en kwaliteit. Dus kort gezegd: HEEL GOED.
    Nico van Ekris.

36. Lekker gegeten. Vriendelijk personeel.

37. Henk Steijvers

Op 9 september hielden we een familie reünie, dik 30 gasten, in het kleine zaaltje rechts van de ingang. Enkele familieleden waren vanuit Canada gekomen en logeerden in enkele van de huisjes op het resort. We startten 's middags met koffie en uiteraard vla. De eerste bonus was al binnen! I.p.v. de gebruikelijke kartonnen fabrieksvla die men in veel restaurants krijgt voorgeschoteld, serveerde men hier overheerlijke, ambachtelijke vla. Bingo! Men had ons gratis de beschikking gegeven over geluidsinstallatie met microfoon en beamer met projectiescherm, zodat we een verzameling oude foto's konden projecteren. "Meneer heeft u problemen met uw laptop? " Geen probleem, een medewerker holt naar het office en komt terug met een laptop. Na een gezellige middag keuvelen met familie gingen we omstreeks 18.00 Uur aan tafel voor het drie gangen menu. Ondanks dat de grote zaal inmiddels ook al vol zat met veel gasten, vond een van de serveersters nog tijd om als fotograaf te fungeren voor onze groepsfoto en de keukenbrigade slaagde er prima in om ons te voorzien van spijs en drank. Ik had een perfecte carpaccio en als hoofdgerecht saté. Hier was niks op aan te merken. Toen na afloop nog bleek dat alle consumpties perfect waren genoteerd en er dus niet gesoebat hoefde worden over de eindafrekening, ben ik als medeorganisator van de reünie, met een zeer tevreden gevoel, naar huis gegaan. Blij dat we voor deze locatie gekozen hadden.

38. Op verzoek van gastvrouw die ons herkende die week meerdere keren geweest wilt u een recensie schrijven?
    Bediening vriendelijk en vlotte service (zelfs meerdere keren langs geweest voor drank opname terwijl glas nog vol zaten) 3 x die week gegeten een lunch, 2 x diner waarvan 1 x menu en 1× a la carte.
    Zeer smakelijk eenvoudige gernering maar alles op smaak.
    Leuke bijkomstigheid: men komt aan tafel voor de garnituren van de wagyu carpaccio en de steak tartaar die we als hoofdgerecht bestelde. Twee zeer vriendelijke heren die dit als vakantiewerk zeer enthousiast deden.
    Kortom mooi weer, fijn terras, goed eten en een fijne bediening, kortom goeie keuze weekend Europark Limburg.

39. Na jaren een vaste klant te zijn geweest van de voorganger, ben ik toch moeten gaan zoeken naar een vervanger.

Het eens zo gezellige restaurant dat hier zat heeft na de nieuwbouw enorm afgedaan.

Graag schrijf ik mijn recensie met behulp van hun eigen aanduidingen.

Rustig:

Ja, dit moet ik ze meegeven. Er zit niemand meer in het restaurant.

Romantisch:

Is ook zo, je hebt in principe een privé restaurant.

Luxe:

De prijzen zeggen van wel. Voor een vakantiepark zijn dit absurde prijzen. Voor dit geld zijn er zo enorm veel andere mogelijkheden.

Kindvriendelijk:

Bijna alle faciliteiten voor kinderen zijn gesneuveld. Het liefste heeft het personeel dat je ze aan doet lijnen.

Huiselijk:

Als je in een studentenkamer woont wel ja.

Hip:

Hier scoren ze wel een solide 8.

Gezellig:

Kent geen tijd? Bij de keuken wel hoor. Zorg dat je niet te laat komt, anders word je weggestuurd.

Budget:

Buiten het hoogseizoen staan de Social Deals nog enigszins in verhouding, maar vooral in de zomerse maanden is dit echt om te huilen.

Ik vraag mij enorm af of ze alle recencies zelf hebben geschreven, want al deze tienen zijn echt van de zotte. Mocht je hier toch een hapje gaan eten, zeg niet dat je niet gewaarschuwd bent.

Friends & Bites, you lost a friend.

0 positieve stemmen1 negatieve stem
  40. Favoriete restaurant geworden! Samen met mijn vrouw mosselen gegeten. Topwijn van wijngoed Thorn. Tot snel!

2 vorige recensies
  41. Heerlijke surf & turf gegeten, red velvet als desert. goede sfeer en lekkere en goede wijnen

42. Danny Groenendijk

Heerlijk gegeten, zeer zeker een aanrader!

43. Als hoofdgerechten ravioli en rivar varken gegeten. Eten was heerlijk, bij rivar was de jus (met truffel) uitmuntend. Heerlijk gegeten, gedronken en ontspannen genoten op het terras. Aanrader!

44. heiligerd

Kaart summier, maar eten heerlijk, vriendelijke bediening, lekker.

45. Lekker gegeten. Bediening wist waar ze het over hadden! Zelfs over de wijn waar onze mededinerganger alles over wou weten.

46. Super gegeten, super service.

47. Hans en Nicolet

Gezellige sfeer met lekker eten, vriendelijke bediening. Goed stuk vlees uit de streek. Leuke verhalen over de streek gerechten en de Limburgse wijn.

48. Nicolet en Hans

Was weer heel gezellig, heerlijk gegeten. Wat nu speciaal opviel was de Limburgse wijn en natuurlijk het Limburgse Goud, asperges. De Livar ham was ook onwijs lekker, volgende keer absoluut weer

49. Leuke kaart met keuze tussen de plaatselijk gerooide asperges met zalm, tot biefstuk en tournedos. Ook enkele geweldige burgers ontbreken niet op de kaart.
    Goede service! Tournedos was te rood. We kregen een nieuwe. Onze oner gaf uitleg over de wijnen en het eigen merk sauzen dat in decmaak is.
    Wij komen zeker terug!

50. Arie de Jong

Gezellige sfeer. Heerlijk gegeten. Gastvrij . Prima bediening

51. Eric Verhoeven

Super gegeten!
    Service van het bedienend personeel is echt super.
    Kan helaas geen 11 geven.

52. denisekuhlmann

Heel goed restaurant. Goede bediening.

53. Ariane Eigenraam

Heerlijk eten en geweldige service! Personeel bij Friends & Bites Susteren geef ik echt een pluim!

54. petra zijlstra

gezellig restaurant, erg lekker gegeten & vriendelijk personeel.

55. Familie Fokkert

Top! Lekker gegeten. De gerechten waren erg mooi opgemaakt. Hele gastvrije en flexibele bediening. Deze hebben echt een pluim verdiend.

56. Afgelopen avond heb ik heerlijk gegeten in dit gezellige restaurant. De sfeer en de bediening was erg goed.

Zeker een aanrader om nog eens heen te gaan om te eten.

57. Erg lekker eten! Heel vers, gevarieerd en veel keuze.

58. Ontzettend gevarieerd menu en de bediening is erg snel. Ik ben tevreden!

59. Gevarieerd eten en de hamburger was er lekker en de tonijn salade ook.

60. De menukaart is erg gevarieerd. Ik heb elke avond genoten van het eten.

61. Vandaag genoten van een heerlijke paasbrunch! Alle gangen waren perfect verzorgd. Personeel erg vriendelijk en gastvrij. Zeker de moeite waard om eens terug te gaan.

62. Frans Zijlstra

Heerlijk gegeten bij de Paasbrunch .

63. Grashoff

Heerlijk gegeten tijdens de paasbrunch. De bediening is super en vriendelijk.

64. Heerlijk eten met vriendelijk personeel! De kinderen werden ook goed bezig gehouden door het animatie team met theater. Ook was het niet te duur en hadden ze een leuke aankleding!

65. Heerlijk gegeten! Vriendelijk personeel en gezellige sfeer. Zeker een aanrader

66. Gisteren heerlijk gegeten samen met mijn vriendin. Eten was zalig en leuke en enthousiaste bediening. Was gewoon top!

67. We hadden een Sociale Deal met 4 personen. Reserveren was al helemaal geen probleem. Het eten was voortreffelijk, zeker gezien de prijs die we ervoor betaald hebben. De bediening was uiterst vriendelijk en charmant, voor het dessert kwamen zelfs de koks uit de keuken om tekst en uitleg te geven. Er hing een gezellige ongedwongen sfeer mede dankzij het personeel. Chapeau wij komen zeker terug met of zonder Sociale Deal.

68. T de wit

Leuke sfeer, fijne bediening en voor iedereen wat. Komen hier graag terug.

69. Mario en Indra

Genoten van een heerlijke avond met zeer goed eten en vriendelijk personeel. We komen zeker terug.

70. Het was een prachtige avond. Het eten was heerlijk en de bediening was super aardig. Zeker een aanrader. Wij gaan zeker nog eens terug komen.

71. Erg vriendelijk personeel. Je hoeft niet lang te wachten. Het eten smaakt super! Er hangt een rustige, gezellige sfeer! En de prijzen zijn echt niet te duur voor het gene wat je krijgt!

72. Helga en Martin

Goede en enthousiaste bediening! Eten is van goede kwaliteit! Dessert super lekker!!

73. Smaakvolle gerechten en vriendelijk bediening in een ongedwongen sfeer.

74. Samen met mijn vriend zijn we gisteravond gaan eten met de Social Deal. We kregen een plekje tegen de muur, met naast ons een groep van 6 personen. Ik heb zelden zo een vriendelijke bediening meegemaakt als hier. Meneer begon met een persoonlijk praatje terwijl hij ons de menukaart bracht. We hebben vanavond echt genoten. Het eten was heerlijk, en boven onze verwachtingen. Normaal kost een 3-gangenmenu 24,50, maar ook voor deze prijs gaan wij zeker nog een keer terug, het is echt een aanrader voor alle gezelschappen. Ga zo door!

75. Bas Lankreijer

Heerlijk gegeten met 10 personen. De kinderen hebben hun eigen burger samengesteld en de volwassenen a la carte. Alles kwam tegelijk, vriendelijke bediening, prima prijs/kwaliteit. Wij zijn zeer tevreden.
    Dankjewel voor een gezellige avond.

76. We hadden gebruik gemaakt van een Social Deal en gingen hier gisteravond eten.
    Bij aankomst kregen we een tafel in de kinderhoek toegewezen. Best opvallend, want we waren met 4 volwassenen, waarvan twee bejaard, en zonder kinderen.
    We zaten naast een grote groep, met erg luidruchtige kinderen.
    Helaas. Want het eten was in alle opzichten prima, en de bediening vriendelijk.

Bij het afrekenen vroeg mijn man waarom we in de kinderhoek waren gezet. Nou, omdat die hoek gereserveerd was voor de Social Deals.

Ik begrijp dat wel, maar vind het toch vreemd dat er niet naar de samenstelling van het gezelschap wordt gekeken. Jammer.

77. Joost de Bakker

Heerlijk eten en zeer vriendelijk personeel. Een aanrader!

78. Prima gegeten met 4 volwassenen, leuke sfeer, uitstekende bediening, eten was heerlijk.

79. Cher Meisen

Heerlijk gegeten, uitstekende kwaliteit en zeer gezellig. Beslist een aanrader.

80. John Siekerman

Heerlijk gegeten in een gezellige sfeer.

81. Sfeer is best leuk en modern, zodoende besloten te gaan eten op het park resort Limburg waar wij verbleven. Echter het eten was een deceptie, kaart is veelbovend maar echt niets kwam daadwerkelijk goed naar tafel. 2 personen moesten wachten met het hoofdgerecht en de gin tonics duurde best lang. Tevens smaakten deze niet goed. Wanneer je dit aanbiedt zorg dan ook dat het personeel weet wat ze doen. Al met al lijkt hier weinig zicht op het personeel te zijn en mist het management. Kwaliteit slecht dus geen aanrader

82. Gereserveerd via uw site en van plan om om 18.30 lekker te gaan eten. Ik wist niet zeker of het klopte met de reservering, dus voor de zekerheid even gebeld met friends & bites of er nog plek was voor 2 personen met de social deal. Toen zaten ze vol en zijn we dus niet kunnen gaan (of had ik niet moeten bellen). Social deal is dus echt alleen maar om de slappe doordeweekse dagen op te vullen. Friends & bites valt bij mij dus door de mand qua klantvriendelijkheid en ik hoop dan ook van harte dat de vrije plekken op deze avond niet meer zijn opgevuld. Maar ook dat zal ze niet interesseren, want de social deal is toch al betaald en het geld is binnen.

gr,..Wil

83. Mooie plek aan het water, gezellige sfeer. Personeel doet er alles aan om het naar je zin te maken. Lekker gegeten.

84. Bediening vriendelijk en behulpzaam. Eten was heel goed verzorgd. Goede smaak. Keuzemenu goed gevarieerd.
    Vlees van goede kwaliteit. We hebben met 6 personen genoten. Iedereen was tevreden.
    Zeker voor herhaling vatbaar.