Nieuwste foto's in Susteren

Laatste updates in Susteren

1. Anja's profielfoto
    Anja heeft een recensie geschreven voor Parthenon

Jammer dat je de kaart niet kunt zien op de website. Ik krijg alleen een wit vlak

2. Rene's profielfoto
    Rene heeft een recensie geschreven voor Parthenon

Om 17.00 Uur afgesproken voor 4 personen en gezellig en zeer lekker gegeten.
    Alles perfect hoewel het tafeltje iets groter had mogen zijn, maar dat kwam wellicht doordat we wat veel hadden besteld.
    Prima zaak voor herhaling vatbaar.

3. Nico Gerrits's profielfoto
    Nico Gerrits heeft een recensie geschreven voor Friture Ria

Dag zeer slechte cafetaria Ria.
    Ik schrijf deze review omdat ik zeer ontevreden ben.
    Wij komen al jaren bij jullie en over het eten kan ik zo niet klagen.
    Maan wat ons vandaag is gebeurt mag niet.
    Daar om als net in de zaak gezegd komen wij nooit nooit nooit meer.
    We bestellen de Giant hamburgers waar ik in plaats hamburger saus saté op wil.
    Als altijd nooit kost dit meer nu moet een vol portie betalen.
    Bij het menu zit friet waar ik nu voor wat saus ook alles dubbel betaal.
    Een bakje friet waar een goede aardappel in ligt moet ik 5.50 euro voor betalen en dat 3 maal.
    Dit echt nog nooit gehad!!!!!!!
    Als je terug gaat krijgt je het antwoord dit staat in de kassa.
    Door een kind ik schat hem 17 hooguit 18 jaar erin gezet.
    en als je zegt denk dat het fout is.
    Krijgt je het antwoord alles is duurder geworden.
    Ik snap als je zo omgaat met jou klanten dat je duurder moet worden je houd niks over zo.
    Na deze aanvaring adviseer ik iedereen hier niet te eten!!!!
    Als ze een fout maken in mijn geval als ik in hun voordeel tel kost het mij nu 10.75 euro meer.
    En als je ze erop aanspreekt krijg je een dom antwoordt.

Dit had ik nooit van jullie gedacht naar alle jaren een twouwe klant kwijt die geen goed woord meer over heeft.

4. Bertie Jaspers's profielfoto
    Bertie Jaspers heeft een recensie geschreven voor Parthenon

Bertie Jaspers

Het eten was super lekker, het personeel zoals ik het waardeer, aardig en “gewoon”, mooie ambiance! Ik heb één tip… die superlekkere garnalen uit de oven verdienen een fijnere salade dan ijsbergsla. 👊👍

5. Gerrit en Marjo van Zijtveld's profielfoto
    Gerrit en Marjo van Zijtveld heeft een recensie geschreven voor Friends 'n Bites

Gerrit en Marjo van Zijtveld

Zaterdag 8 december sharing dinner inclusief wijn van wijngoed Thorn, het eten was veel en heerlijk, de bediening aardig, en de wijnen heerlijk!
    Het was TOP!

6. G claessen.'s profielfoto
    G claessen. heeft een recensie geschreven voor Parthenon

G claessen.

Superlekker gegeten, geheim van de kok, toppie.
    Komen zeker vaker, vriendelijke bediening en heeeeerlijk eten

7. Chantalle's profielfoto
    Chantalle heeft een recensie geschreven voor Friends 'n Bites

Het eten was lekker. Jammer dat er geadverteerd wordt met één 3 gangen menu voor € 25 ,maar dat er extra kosten bijkomen. Zoals geraspte kaas op menu, mayonaise, toetje. Zodat net menu niet € 25 maar uiteindelijk €29 kost.

8. Joep Verberkt's profielfoto
    Joep Verberkt heeft een recensie geschreven voor Parthenon

Joep Verberkt

Super lekker eten tegen een goeie prijs!

9. Monique's profielfoto
    Monique heeft een recensie geschreven voor Friends 'n Bites

Wij hebben gisterenavond gegeten bij Friends 'n Bites en waren zeer blij verrast.
    De bediening was zeer vriendelijk, aangenaam en goed.
    Wij hadden voor het 3-gangen menu gekozen van € 25, -- p.p. en dat is zeer zeker de moeite waard.
    Nadat wij in eerste instantie niet tevreden waren over de biefstuk, werd deze gelijk meegenomen en vervangen voor een andere, waar wij wel zeer tevreden over waren.
    Ook werd onze opmerking hierover nog eens gecompenseerd door een drankje van het huis; complimenten!
    Het enige kleine minpuntje was, dat wij onbekend waren in deze omgeving en voor ons het restaurant in het donker een beetje moeilijk te vinden was; meer borden en/of pijlen zou een oplossing kunnen zijn.

10. Vroomen's profielfoto
    Vroomen heeft een recensie geschreven voor Friture Ria

12 Augustus gegeten bij cafetaria ria. Een maandmenu; friet goed, ei verbrand, salade: blaadje sla, geraspte wortel, schijfje komkommer en tomaat, geen dressing, zeer smaakloos. Na het eten gewacht op de koffie of het ijs wat bij het menu zat. Niemand meer voor in de frituur, het personeel liep steeds langs om op te ruimen, na een half uur maar gaan betalen en thuis koffie gedronken. 1 Keer, nooit meer.

11. Nellie Vos's profielfoto
    Nellie Vos heeft een recensie geschreven voor Koffiehuis het IJzerenbos

Heerlijk gegeten op een zonnig en groen terras.
    Rijk gevulde tosti, met liefde bereid, bijbehorende salade een rijk bouquet aan smaken.
    Heerlijk broodje gezond met zeer smakelijke salade.
    Vriendelijke bediening, je voelt je welkom.
    =Complimentjes!

12. Biljart clubje's profielfoto
    Biljart clubje heeft een recensie geschreven voor Parthenon

Biljart clubje

Wij waren met negen personen, was er erg gezellig, het eten was zeer goed, de bediening erg vriendelijk en correct, en het eten stond snel op tafel, en nee wij hadden absoluut geen negatieve opmerkingen, alles positief. We hebben een super avondje beleefd.
    Gaan we beslist nog eens overdoen.

13. Familie Lieben's profielfoto
    Familie Lieben heeft een recensie geschreven voor Friends 'n Bites

Familie Lieben

Op Moederdag genoten met vrouw en kids van een overheerlijk aspergemenu. We kozen voor 5 gangen en de jongste koos een soepje, burger en dessert van de kaart.
    Heerlijke amuse bij het aperitief : een mousse van avocado met gedroogde ham. Zeer smaakvol. Als aperitief dronken we de limburgse bubbels. Zeer gesmaakt, maar jammer dat die niet koud geserveerd werd.
    Dan volgde de graved lax (zalm). Lekker fris en mooi gepresenteerd. Een schilderijtje!
    Vervolgens een aspergesoepje met gepocheerd ei, garnalen en aspergestukjes. De lekkerste aspergesoep die we ooit voorgeschoteld kregen!
    Als hoofdgerecht aten we livar lende. Lekker mals en sappig vlees aan tafel overgoten (door de chef himself) met een dijonaise. Vergezeld van witte en groene asperges. Overheerlijk en portie ruim voldoende.
    Dan volgde een kaasplankje met 5 smaakvolle kaasjes. Notenbroodje, compôte en gedroogd fruit origineel gedresseerd op een afzonderlijk bordje. Hier ook jammer dat de bediening niet op de hoogte was welke kaas geserveerd werd.
    Afsluiten deden we met een fris dessert vergezeld van een lekker kopje kofie. Enkele aarbeitjes met ijs van witte chocolade en sabayon. Verder heerlijke chocolade, die op het bord aangebracht was in de vorm van een hartje. Zo kan je natuurlijk scoren op moederdag!
    Onze jongste zoon koos de crème brûlée. Deze werd geserveerd, terwijl die nog in 'vuur' stond. Best wel indrukwekkend. En overheerlijk, zoals al onze andere gerechten.

Alle gerechten werden op een eigentijdse manier gedresseerd op zeer mooie, eigentijds servies. Keukenteam straalt klasse uit. Keuken op topniveau.

Bediening vrij jong en je merkt dat daar nog een beetje ervaring ontbreekt.

Een culinaire middag beleefd. Doe zo voort. We komen zeker terug!

14. Wouter van Heugten's profielfoto
    Wouter van Heugten heeft een recensie geschreven voor Parthenon

Wouter van Heugten

Het eten was erg lekker. Bediening ZEER snel en correct, daarnaast ook nog heel vriendelijk en aanspreekbaar. Het ziet er ook netjes uit, mooie inrichting met onder onder andere enkele aquaria en mooie platen van Griekenland. Zelfs het toilet zag er mooi en ook schoon uit. Helemaal goed dus.
    Als je liever wat rustiger eet dan kun je dat best aangeven, want het kan erg snel gaan met klaarmaken en bedienen.

15. ida's profielfoto
    ida heeft een recensie geschreven voor De Inkeman
    Nederlands Susteren

ida

Gezellig en lekker gegeten!

16. Christel's profielfoto
    Christel heeft een recensie geschreven voor Parthenon

Christel

Vandaag super lekker gegeten. En wat een mooie zaak. We zaten in het gerenoveerde gedeelte, prachtig, zeer smaakvol.
    De bediening was super. De obers waren zeer aardig, vriendelijk en erg behulpzaam. Ze deden erg hun best om het iedereen zoveel mogelijk naar de zin te maken!
    Hier gaan wij nog vaak terugkomen. Bedankt voor een heerlijk avondje uit eten!

17. Ank's profielfoto
    Ank heeft een recensie geschreven voor Parthenon

Heerlijk eten, goede sfeer en in het algemeen hele prettige, correcte bediening.
    Al vaker geweest; kwaliteit van het eten constant! Eigenaresse erg vriendelijk!

18. Veronie's profielfoto
    Veronie heeft een recensie geschreven voor Parthenon

Wat een waardeloze tent!
    Eten was erg zout en droog. Onze serveerder zei niet meer dan ik geef het door aan de keuken. Nou lekker dan!
    Daarnaast hadden we saus bij het gerecht besteld, stond bij dat je uit drie sauzen kon kiezen, nog overlegd met de serveerder of dit er inderdaad bij hoorde en hij gaf aan van wel. Uiteindelijk moesten we er 3,50 voor betalen. Na het aangegeven te hebben bij dezelfde serveerder gaf hij aan dat die er niet bij hoorde en dat je er los voor moest betalen en toen liep die weg.

Dus al met al echt steken laten vallen op het gebied van service en eten.

19. Fam Hermans's profielfoto
    Fam Hermans heeft een recensie geschreven voor Friends 'n Bites

Fam Hermans

Via social deal heerlijk gegeten voor een klein prijsje. Na afloop helaas de vouchers niet bij ons, maar we mochten zonder te betalen naar huis met de vraag of we de codes via mail wilden versturen. Wat een vertrouwen in deze tijd!

20. Carla Wackers's profielfoto
    Carla Wackers heeft een recensie geschreven voor Koffiehuis het IJzerenbos

In een woord schandalig. We hadden gereserveerd voor 13 personen op zondagochtend 4 maart 2018. Van de kok mogen we echter maar een keuze maken uit 4 gerechten. Op zich is dat nog wel gelukt, maar hij wil geen glutenvrije salade maken voor 1 persoon. Die moet zich maar wat anders uitzoeken. Er staat niets anders op de kaart wat glutenvrij is. De kok heeft derhalve zaterdagavond de reservering geannuleerd. Hij wenst ons veel succes bij het vinden van een andere eetgelegenheid. Nou dat was totaal geen probleem en we kunnen bij die andere allemaal van de kaart bestellen wat we graag willen eten.

21. Maurice's profielfoto
    Maurice heeft een recensie geschreven voor Parthenon

Je kunt hier heerlijk eten. Niks smaakt hetzelfde, smaakt fantastisch. Je kunt hier eten met een groot gezelschap of alleen. Bediening is perfect, correct en je kunt ze alles vragen. 5 sterren.
    Kwaliteit eten en drinken zijn uitmuntend.

22. Familie Rensen's profielfoto
    Familie Rensen heeft een recensie geschreven voor Friends 'n Bites

Familie Rensen

Het was een geweldige avond, met heerlijk eten, en fantastische bediening. Een fijne speelkamer voor de kinderen en een hele ontspannen sfeer. Bedankt voor deze leuke avond!

23. Marie's profielfoto
    Marie heeft een recensie geschreven voor Friends 'n Bites

Gezellig restaurant, vriendelijke en persoonlijke bediening. Ruime menukaart. We hebben erg lekker gegeten. Zeker een aanrader voor volgende keer!

24. Ger Spork's profielfoto
    Ger Spork heeft een recensie geschreven voor Friends 'n Bites

Al vele malen heerlijk gegeten en gedronken. De ambiance draagt belangrijk bij aan de gezellige sfeer aan tafel. De bediening is vriendelijk, rap en attent! Het eten is constant van hoge kwaliteit en de kaart wisselt regelmatig, waarbij de kok steeds verrast. We komen er graag en als het zo blijft als het nu is, blijven we zeer zeker (!) komen.
    Echte aanrader!

25. Els's profielfoto
    Els heeft een recensie geschreven voor Friends 'n Bites

Sfeer van dit restaurant past niet bij de rest vh gebouw, opmaak leuk maar de smaak en zeker kwaliteit van het vlees erg slecht. Helaas dit terwijl bediening wel vrolijk was maar ook weer erg jong en niet ervaren (konden weinig vragen over kaart beantwoorden)

26. Kromhout's profielfoto
    Kromhout heeft een recensie geschreven voor Friends 'n Bites

Afgelopen weekend heerlijk gegeten! Enthousiast personeel en het restaurant ziet er heel netjes en gezellig uit! Zeker een aanwinst voor het park en voor herhaling vatbaar!
    Gr vanuit Rijnsburg

27. Nico van Ekris's profielfoto
    Nico van Ekris heeft een recensie geschreven voor Friends 'n Bites

Geweest op dinsdag 19 sept. 2017. Daarom de sfeer een 8 maar het was dan ook erg rustig.
    Eten en drinken was/is gewoon heel goed. Een fantastische Dorade (filé) en een overheerlijke complete saté.
    In combinatie met een voorgerecht (gerookte zalm) en een nagerecht (tiramisu met limocello) is een prijs van € 25,00 niet al teveel geld. Resterende € 27,00 was voor drank (5 x bier 2 x rosé een grand marnier en 2 koffie) valt ook wel mee. Bediening door twee uiterst vriendelijke jonge mensen was heel erg goed. Al met al een goede keuze voor een redelijk bedrag. Voor twee personen kan je goedkoper terecht maar dan heb je toch niet wat je bij Friends and Bites krijgt voor je geld. Voor twee personen ben ik altijd minimaal € 50. -- kwijt en heb ik lang niet de entourage, bediening en kwaliteit. Dus kort gezegd: HEEL GOED.
    Nico van Ekris.

28. Jaap Trap's profielfoto
    Jaap Trap heeft een recensie geschreven voor Friends 'n Bites

Lekker gegeten. Vriendelijk personeel.

29. Henk Steijvers's profielfoto
    Henk Steijvers heeft een recensie geschreven voor Friends 'n Bites

Henk Steijvers

Op 9 september hielden we een familie reünie, dik 30 gasten, in het kleine zaaltje rechts van de ingang. Enkele familieleden waren vanuit Canada gekomen en logeerden in enkele van de huisjes op het resort. We startten 's middags met koffie en uiteraard vla. De eerste bonus was al binnen! I.p.v. de gebruikelijke kartonnen fabrieksvla die men in veel restaurants krijgt voorgeschoteld, serveerde men hier overheerlijke, ambachtelijke vla. Bingo! Men had ons gratis de beschikking gegeven over geluidsinstallatie met microfoon en beamer met projectiescherm, zodat we een verzameling oude foto's konden projecteren. "Meneer heeft u problemen met uw laptop? " Geen probleem, een medewerker holt naar het office en komt terug met een laptop. Na een gezellige middag keuvelen met familie gingen we omstreeks 18.00 Uur aan tafel voor het drie gangen menu. Ondanks dat de grote zaal inmiddels ook al vol zat met veel gasten, vond een van de serveersters nog tijd om als fotograaf te fungeren voor onze groepsfoto en de keukenbrigade slaagde er prima in om ons te voorzien van spijs en drank. Ik had een perfecte carpaccio en als hoofdgerecht saté. Hier was niks op aan te merken. Toen na afloop nog bleek dat alle consumpties perfect waren genoteerd en er dus niet gesoebat hoefde worden over de eindafrekening, ben ik als medeorganisator van de reünie, met een zeer tevreden gevoel, naar huis gegaan. Blij dat we voor deze locatie gekozen hadden.

30. Edwin's profielfoto
    Edwin heeft een recensie geschreven voor Parthenon

Voor ons was dit de eerste keer maar zeer goed bevallen. Porties eten waren ruim genoeg, zeer mals en sappig vlees. Bediening leuk en vriendelijke.