Op dit adres zit nu: De Landing

Zomertijd in Stroe

1. Ria 2269 punten

Afgelopen maandag hier met zus en vriend neergestreken voor het avondeten. Eerst gevraagd hoe er omgegaan wordt met allergieen, en daar werd positief op gereageerd.

Onze bestelling werd al rap opgenomen, en terwijl we van ons drankje genoten werd er nogmaals gevraagd wat er wel en niet in mag zitten in de bestelde gerechten. Liever een keer teveel dan 1x te weinig wat dan weer resulteert in een allergische reactie!

Het voorgerecht was goed, en ruime portie brood als je een mandje brood met kruidenboter besteld hebt.

Het hoofdgerecht, was meeeeer dan goed, zaaaaalig. De pittige gambaspies had ik als hoofdgerecht genomen omdat ik dacht niet zo'n trek te hebben, wauw wat lekker. Snel een mandje bruin brood met pesto e.d. er bij besteld en we hebben zitten smikkelen en smullen.

Een klein nadeel, echt erg klein, er worden honden toegelaten in het restaurant, en dat vonden we niet echt fijn, nl ook allergisch voor huisdieren. Dat er een hond of kat in het restaurant woont, konden we al merken bij binnenkomst, maar de allergische reactie daarop was minimaal, wordt dus goed schoongemaakt.