Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Stroe verdeeld zijn.

Karel de Boer

komen hier al 5 jaar en het eten en het personeel zijn prima.
    De prijs ook trouwens.

2. Nederlands Stroe

Jammer dat je bij het vastgesteld menu niet een mostersoep kon bij bestellen dat ging niet zei de serveerster met de kassa.
    Wel zeer smakelijk gegeten.

Sinds kort een stacaravan in Stroe. De Rotterdammer aangedaan omdat dit lekker in de buurt is. Van te voren een reservering gedaan maar bleek achteraf niet nodig te zijn. Het was rustig en konden een mooi plekje scoren in de serre. De bediening was top! Vriendelijk en kwamen regelmatig aan de tafel vragen of alles naar wens was. Het eten was heerlijk. Een perfecte prijs/kwaliteit verhouding en geen uitgebreide menukaart waarbij je keuze op de proef gesteld wordt. Komen zeker terug!

4. Nederlands Stroe

Met 11 collega's wezen eten. Wow wat was het goed. Ruim voldoende van alles. Super. Vriendelijke bediening. Netjes in het zwart. Inrichting had huiskamer gevoel. Klonk hol. Maar wij waren dan ook wel erg aanwezig😑. Mooi moderne toiletten. Ga zo door!
    Bedankt voor deze fijne avond.

5. Eetcafé Stroe

Evert van der Pik

Echt 0,0. Gevraagd om een biefstuk medium. "Hebben we niet, entreco is precies hetzelfde." Op een bord geflikkerd met wat patat, verder helemaal niks, zelfs niet om het wat nog te doen lijken, garnituur. Ik zal zelfs mijn hond niet bij jullie laten eten. Vroeger had je een progamma op de VPRO. Boy Bensdorp had een snacktent. Ik zou daar nu naar toe gaan. .. Ga voortaan wel naar een benzineshop. Schaam julie.

6. Nederlands Stroe

Al een aantal x bij jullie geweest zowel voor een feestje als uit eten en wauw wat is het eten onwijs heerlijk bij jullie echt een aanrader voor iedereen!
    Personeel is vriendelijk sfeer is goed en het eten is fantastisch zo goed en genoeg (me man heeft bij andere restaurants meestal te weinig🙈) ga zo door van ons krijgen jullie een dikke 10 👍 wij hopen gauw weer te komen 🍽️ 🙋

En mensen de landing is echt een aanrader 😍🍽️👍

7. Nederlands Stroe

Gerben & Marleen

Meerdere malen heerlijk gegeten bij dit sfeervolle restaurant!! Gezellige bediening, kwaliteit van eten is top!! Knap werk om zoiets op te zetten!! Respect.. Mvg!

8. Nederlands Stroe

Fam Romijn

Goed restaurant. Wij komen hier regelmatig gezellige sfeer leuke bediening en goede kok. Lekker eten. Adriaan en Wendy werken er hard voor.

9. Nederlands Stroe

Vanmiddag met z'n vieren geluncht bij De Landing. Viel erg tegen! Twee uitsmijters met ham en kaas, de eieren te lang gebakken waardoor de dooier droog, Een pannenkoek met gesmolten geitenkaas, bacon en honing, de pannenkoek was ook te lang gebakken, veel te donker aan de onderkant, de geitenkaas was niet gesmolten maar gewoon in plakjes erop gelegd met daarop wat spekblokjes en honing. Snel koud en erg droog. De knapperige bol met carpaccio was goed maar niet bijzonder en met negen euro fors aan de prijs. Geen aanrader!

10. Nederlands Stroe

G.H van Lagen

Hallo Adriaan en colega s,

Excuus dat wij zijn weggegaan zonder dessert, wij kwamen om even nog een stukje te eten na onze reis ter afsluiting.
    Wij waren de eerste op het terras, en twee stellen die later kwamen waren veel eerder klaar, en wij maar wachten.
    Zoals ik ooit eerder heb aangekaart duurt dit veel te lang, en onze ergenis kwam dan ook dat degene die later kwamen veel eerder werden bedient.
    Daarnaast hadden wij twee kinderen bij ons die graag naar huis wilde en ook nog wel graag het dessert hadden gehad.
    Als wij er een hele avond van willen maken dan reserveren wij.
    Zoals ik ook tegen je colega s heb gezegd, dragen wij de landing een warm hart toe, en vinden het een prestatie dat jullie dit hebben weten op te zetten. Daar het voorheen vergane glorie was.
    Op deze manier kunnen wij jullie niet adviseren, alhoewel het eten erg goed is.
    Jammer dit is een gemiste kans.

Met vriendelijke groet,

Gert Hein en Tineke en de kinderen

11. Nederlands Stroe

We hadden met een grote groep gereserveerd. Blijkbaar waren ze hier niet op ingesteld. Het duurde een uur voordat er broodjes op tafel kwamen, en anderhalf uur nadat we onze pannenkoeken kregen.
    we hebben verschillende malen gevraagd of het nog lang duurde maar men bleef maar zeggen dat ze het onder controle hadden. Onze familie zien jullie hier waarschijnlijk niet snel meer terug.

12. Nederlands Stroe

J.Zweedijk

Gezellig restaurant waar we heerlijk hebben gegeten. We kregen ruim voldoende, vooral het toetje( de bokkepoot) was super lekker. De bediening was heel gastvrij en vriendelijk.

13. Nederlands Stroe

Ondanks het vroege tijdstip van 17.30 uur duurde het op deze zaterdag allemaal best lang. Maar we hebben heerlijk gegeten. Met name het dessert "de proeverij" is het wachten meer dan waard. Wel erg veel. 1 portie is genoeg voor 2 personen. Een volgende keer proberen we weer doordeweeks daar een hapje te gaan eten.

14. Nederlands Stroe

Henk Kroonenburg

Helemaal TOP, ik belde 's middags om 13.00 uur om te reserveren en zei dat ik 31 jaar getrouwd was en om 18.00 uur wilde komen eten. Bij aankomst was onze tafel versierd met hartjes... wat een binnen komen... En vervolgens heerlijk gegeten, vooraf de gamba's en de carpaccio, beide de kogel biefstuk van 200 gram om te zoenen en als toetje de bokkepoot met ijs en nog een overheerlijk kopje koffie als afsluiter... Echt alles was super. Bedankt voor de fijne avond.

15. Nederlands Stroe

corry ten Ham

we hebben lekker gegeten genoeg keuze op de kaart verwarmde borden tijd tussen de gerechten was goed personeel is vriendelijk een aanrader

16. Nederlands Stroe

Vrijdag 24-03 daar gestopt voor een lunch, 1 Kaiserbroodje, was belegd met velletje harde sla, 2 plakjes stugge tomaat 2 dunne plakjes ei, 1 broodje met 1 stronk van een slakrop en 3 plakjes brie, 1 chocomel en 1 kop koffie.
    Geen service, alles zelf pakken en dan afrekenen bij een onvriendelijke kassameneer. kosten ruim 15 Euro.
    En dan als klap op de vuurpijl, moest mijn vrouw ook nog een kaartje kopen bij een automaat om gebruik te kunnen maken van het toilet. nooit, maar dan ook echt nooit meer zien zij mij daar.

17. Nederlands Stroe

Leo

Min of meer bij toeval belandden we bij De Landing. Je rijdt op de A1 en 't is etenstijd - even googelen wat er in de buurt zit.... Het werd een aangename verrassing. Voor weinig geld hebben we echt smakelijk gegeten, en -precies zoals we graag wilden- het kostte ons weinig tijd!
    We zagen op tafel de driegangenmenu's aangekondigd staan, en het driegangen pannenkoekenmenu voor € 15,- leek ons wel wat: breekbrood met kruidenboter, een pannenkoek met champignons, ui en spek, en als toetje een sorbet. Nou, dat was dik voor mekaar! Echt lekkere kruidenboter bij het breekbrood. Een smakelijke pannenkoek op een verwarmd bord, met heerlijke champignons, ui en spekjes. De zwakke schakel was de sorbet: het ijs was wel erg diep gevroren en maakte dus geenszins de indruk dat je een vers product at. Nou smelt ijs redelijk snel, dus de diepste vries was er wel snel af :-)
    De bediening was vlot en attent. In de aangrenzende zaal was een feest aan de gang, iets van de plaatselijke bevolking, met unplugged muziek op accordeon en akoestische gitaar. We hadden er geen last van, en tien keer liever dit soort muziek dan de versterkte herrie die je op bruiloften en partijen (te) vaak hoort.
    Al met al: een aangename verrassing in Stroe. We hebben lekker gegeten en we waren snel weer op weg.

18. Nederlands Stroe

Jose Lichte

Wij dronken koffie met appeltaart. Smakeloos afwaswater. Appeltaart rechtstreeks uit de diepvries.

Op de vraag van de bediening of het naar wens was antwoorden wij dat de koffie slap en smakeloos was. Antwoord van de medewerker was "nooit klachten gehad." Nee, meneer.... Het ligt niet aan ons.

Wij komen hier nooit meer. Eén advies: Lees de reacties op deze site en doe er uw voordeel mee.

1,3
  19. Nederlands Stroe

Mijn 80e verjaardag gevierd door het geweldige goede buffet en de zeer vriendelijke en goede bediening is het een zeer geslaagde verjaardag geweest.

Hartelijk dank voor alles!

20. Nederlands Stroe

We kunnen ons niet herinneren ergens zo een slechte kwaliteit voeding gegeten te hebben.
    Het restaurant oogt smakeloos en gedateerd.
    Vriendelijke bediening die we daar verantwoordelijk voor wilden stellen.

21. Nederlands Stroe

Peter de Paauw

Wilde een mailtje sturen over de ervaring met het eten, maar er is geen mailadres van AC in Stroe. Dat de prijzen niet in verhouding staan met het eten is bekend in een wegrestaurant, maar champignonsaus die meer dan waterig was en dus ook zonder smaak kan echt niet. Pindasaus die zo pittig was voor iedereen en dan ook voor de mensen die pittig eten gewend zijn. Saté kon dus niet gegeten worden.
    Het toppunt waardoor besloten werd om zonder verder boos te worden op te stappen, is dat er bij de tafel rondom ons tafeltje even lekker geveegd werd en vervolgens op een hoopje geveegd achtergelaten bij een tafel waar op dat moment toch niemand was.
    Rekening van €52.40 was hier echt weggegooid geld.

22. Nederlands Stroe

Met 8 personen heerlijk gegeten op zaterdagavond. Warm welkom! Vriendelijk, attent en enthousiast personeel. Borden waren goed voorverwarmd. Het eten was super goed, prachtig opgemaakte borden. Allemaal tevreden, met zoveel verschillende gerechten. SUPER, bedankt voor de fijne avond!

23. Nederlands Stroe

Was een gezellige viering van ons 50 jarig huwelijk. Dank daarvoor!

24. Nederlands Stroe

Na ons weekendje weg bij AC Stroe geluncht.

Assortiment best uitgebreid worden. Koude assortiment broodjes, mag van mij qua beleg wat uitgebreider. Warm assortiment genoeg keuze.

Bestelling: 2x uitsmijter XXL (4 eieren, 3 sneetjes brood, kaas en ham), 1x Uitsmijter (3 eieren, 2 sneetjes brood en kaas en ham), ice tea green, jus d'orange (0,5l) en een pakje karnemelk (Arla).

Bij het bestellen van de uitsmijter, kregen wij een wekkertje mee voor als de bestelling klaar zou zijn. Dit werd heel vriendelijk uitgelegd door de medewerker. Na 5 á 7 minuten te hebben gewacht ging het wekkertje. Prima service maar bij het afrekenen schrokken we toch wel een beetje van de prijs, voor bovengenoemde moesten we € 40,00 afrekenen.

Eieren waren goed gebakken, brood was oud. Salade op het bord was een mengeling van maïs, komkommer, paprika (niet mijn voorstelling van een salade op het bord, laten we dat voorop zetten).

Maar om nou € 10,00(!) voor een uitsmijter XXL te vragen vind ik nogal overdreven. Tevens € 5,50 voor de jus d'orange vind ik toch wel een hoop geld. Ik begrijp heel goed dat een bedrijf geld moet verdienen, maar dit is toch overdreven.

Voordat we weer in de auto stapten nog even een toilet bezoek en zie daar, we moesten 50ct betalen p.p.
    Krijg je een mooi bonnetje terug die je dan weer kan besteden daar... ik had al gegeten en gedronken. Dat x3 is weer € 1,50 in een paar minuten

Dat ze dit systeem gebruiken snap ik; er zijn ook mensen die daar niet eten of iets kopen en alleen even stoppen om te plassen. Maar kom je gasten tegemoet (je wil toch dat ze terug komen?). Geef een bonnetje of iets dergelijks die je langs een apparaat haalt zodat je gasten gratis van het toilet gebruik kunnen maken.

25. Nederlands Stroe

Tijdens een warme fietstocht kwamen we hier langs en besloten dit restaurant van dichtbij te bekijken.

Heerlijk op het terras gegeten. Alleen was er geen 0% bier of Radler. Jammer en dat langs een fietsroute. Op de plate met saté had ik geen opmerking. Deze was heerlijk. Alleen het ijs was weliswaar goed maar bij de Dame Blanche met warme chocoladesaus was dit weer een opgewarmde saus uit een potje. Jammer.

26. Nederlands Stroe

Na onze vakantie op de terugweg even iets gegeten bij AC Stroe. Even snel en iets warms. Broodje kipburger met frietjes en Mayo. Wat een teleurstelling

We kregen wekkertje mee als ons eten klaar zou zijn. Bij de kassa geen personeel en zelf maar iemand aangesproken met de vraag of zij ons zou willen helpen met afrekenen.

We zaten nog niet op onze plaats of het wekkertje ging af, lekker snel, prima. Eenmaal een aantal happen genomen en vervolgens maar gestopt. Harde oude patat en broodje kipburger die totaal verbrokkelde en hiertussen nog oude vergeelde sla die hard was.

Alleen de kipburger was goed.

Binnen 5 minuten € 21,= verknald en maar snel naar een andere, goede eetgelegenheid gegaan.

27. Nederlands Stroe

Afgelopen week op terugweg van vakantie met 6 personen bij de Landing gegeten.
    Vriendelijk personeel en al snel een drankje, daarna eerst soep besteld wat redelijk snel werd geserveerd en van superieure kwaliteit was!
    Daarna het menu van de maand, dat duurde eigenlijk te lang voor mij, maar was van een kwaliteit die ik niet snel vergeet... Borden waren super voorverwarmd en het eten ongelooflijk goed, heerlijk aangemaakte groenten en lekker knapperige salade. Ook het vlees kon niet beter!
    Nergens was aan te merken dat dit een aanbieding was.
    Wij gaan daar zeer zeker terug!!

28. Nederlands Stroe

Het personeel is erg onoplettend. Voordat we geholpen werden duurde erg lang.
    Buiten werd in mijn ogen vergeten.
    Biefstuk was taai. De rest prima.

29. Nederlands Stroe

Na enige tijd maar weggegaan, de serveerster keek niet 1 keer onze kant op en gasten die na ons kwamen werden gelijk geholpen. Dus voor ons hoeft het niet meer.

30. Nederlands Stroe

Ik schrok een beetje toen ik het cijfer las van deze AC. Mijn biefstuk met patat en groenten was prima in orde. Het was op tijd, de bereider en de kassajongen waren zeer vriendelijk en er zat geen berg ongevraagde salade op mijn bord. Het was er schoon en netjes. Datum was 17 juli 2016