De Landing in Stroe

ruime gratis parkeer gelegenheid op eigen terrein

lijn 107 stopt op 200m (halte de 3 musketiers)

di vanaf 11:30

1419339270 89
1433199016 87
1520977407 80

1. Monica van Manen

We hebben hier vanavond heerlijk gegeten, voor ruim 70 personen een heerlijk diner met vooraf een heerlijke soep en aan het eind een heerlijk desert, het was echt geweldig een dikke pluim voor de kokken in de keuken die alles optijd, warm en zorgvuldig hebben klaargemaakt!
    En voor het personeel die ons uitermate vriendelijk en goed bediend hebben de hele familie was tevreden en vol lof… we raden dit zeker aan bij andere mensen. Heel erg bedankt! 👌👌👌

2. Erg lekker gegeten voor een hele fijne prijs (hadden het actiemenu). Vriendelijk bediening en het restaurant heeft een prettige huiskamersetting.

3. Jaarlijks familie etentje, deze keer bij De Landing in Stroe…
    bij binnenkomst al snel een drankje en het menu voor deze avond…
    keuze uit 4 voorgerechten, 4 hoofdgerechten en 4 desserts…
    een super lekker broodje met smeersel gezouten boter, kruidenkaas en tapanade tijdens de bedenktijd…
    - voorgerecht ik kies voor de tomatensoep, één van de lekkerste die ik ooit in een restaurant gegeten heb… met weer zo'n heerlijk broodje erbij, echt top…
    - het hoofdgerecht een mooie biefstuk met pepersaus en wat groenten, daarbij word een salade, gebakken aardappeltjes en friet geserveerd… allemaal prima…
    - het dessert, boeren softijs met kersen prima ijs en de kersen niet te zoet, erg lekker…
    alles samengevat, heerlijk gegeten, vriendelijke bediening, is echt wel voor herhaling vatbaar alleen voor ons eigenlijk net te ver weg…
    en bij de uitgang een bord… #trots op onze boeren. 100% Hollands vlees… dat verdient navolging 👍👍

4. Heerlijk gegeten, met 12 personen. Allemaal zeer tevreden.

3 vorige recensies
  5. Hans van Gurp

Het eten is geweldig.
    Prijs is goed.

6. Met familie hier gegeten, na een dagje uit. Waarvan we allen een ander voorkeur qua eten hebben. We hebben alle 6 heerlijk gegeten, voor ieder wat wils op het menu. Als we in de buurt zijn, zien jullie ons weer!

7. No nonsens restaurant, gezellig en met een zeer plezierige bediening. Eten was heerlijk.

8. Van den hoirn

Heerlijk gegeten, maar vreselijk lang moeten wachten op eten.. Heel jammer, anders zouden we zeker hier vaker gaan eten.

9. Van 't Hol

Nu 2x wezen eten, eten niet bijzonder gewoon goed. Erg lange wachttijden! En veel te veel peper op het eten, soep patat alles. Te duur voor het totaalplaatje.

10. Jammer dat je bij het vastgesteld menu niet een mostersoep kon bij bestellen dat ging niet zei de serveerster met de kassa.
    Wel zeer smakelijk gegeten.

11. Met 11 collega's wezen eten. Wow wat was het goed. Ruim voldoende van alles. Super. Vriendelijke bediening. Netjes in het zwart. Inrichting had huiskamer gevoel. Klonk hol. Maar wij waren dan ook wel erg aanwezig😑. Mooi moderne toiletten. Ga zo door!
    Bedankt voor deze fijne avond.

12. Al een aantal x bij jullie geweest zowel voor een feestje als uit eten en wauw wat is het eten onwijs heerlijk bij jullie echt een aanrader voor iedereen!
    Personeel is vriendelijk sfeer is goed en het eten is fantastisch zo goed en genoeg (me man heeft bij andere restaurants meestal te weinig🙈) ga zo door van ons krijgen jullie een dikke 10 👍 wij hopen gauw weer te komen 🍽️ 🙋

En mensen de landing is echt een aanrader 😍🍽️👍

13. Gerben & Marleen

Meerdere malen heerlijk gegeten bij dit sfeervolle restaurant!! Gezellige bediening, kwaliteit van eten is top!! Knap werk om zoiets op te zetten!! Respect.. Mvg!

14. Fam Romijn

Goed restaurant. Wij komen hier regelmatig gezellige sfeer leuke bediening en goede kok. Lekker eten. Adriaan en Wendy werken er hard voor.

15. Vanmiddag met z'n vieren geluncht bij De Landing. Viel erg tegen! Twee uitsmijters met ham en kaas, de eieren te lang gebakken waardoor de dooier droog, Een pannenkoek met gesmolten geitenkaas, bacon en honing, de pannenkoek was ook te lang gebakken, veel te donker aan de onderkant, de geitenkaas was niet gesmolten maar gewoon in plakjes erop gelegd met daarop wat spekblokjes en honing. Snel koud en erg droog. De knapperige bol met carpaccio was goed maar niet bijzonder en met negen euro fors aan de prijs. Geen aanrader!

16. G.H van Lagen

Hallo Adriaan en colega s,

Excuus dat wij zijn weggegaan zonder dessert, wij kwamen om even nog een stukje te eten na onze reis ter afsluiting.
    Wij waren de eerste op het terras, en twee stellen die later kwamen waren veel eerder klaar, en wij maar wachten.
    Zoals ik ooit eerder heb aangekaart duurt dit veel te lang, en onze ergenis kwam dan ook dat degene die later kwamen veel eerder werden bedient.
    Daarnaast hadden wij twee kinderen bij ons die graag naar huis wilde en ook nog wel graag het dessert hadden gehad.
    Als wij er een hele avond van willen maken dan reserveren wij.
    Zoals ik ook tegen je colega s heb gezegd, dragen wij de landing een warm hart toe, en vinden het een prestatie dat jullie dit hebben weten op te zetten. Daar het voorheen vergane glorie was.
    Op deze manier kunnen wij jullie niet adviseren, alhoewel het eten erg goed is.
    Jammer dit is een gemiste kans.

Met vriendelijke groet,

Gert Hein en Tineke en de kinderen

17. We hadden met een grote groep gereserveerd. Blijkbaar waren ze hier niet op ingesteld. Het duurde een uur voordat er broodjes op tafel kwamen, en anderhalf uur nadat we onze pannenkoeken kregen.
    we hebben verschillende malen gevraagd of het nog lang duurde maar men bleef maar zeggen dat ze het onder controle hadden. Onze familie zien jullie hier waarschijnlijk niet snel meer terug.

18. J.Zweedijk

Gezellig restaurant waar we heerlijk hebben gegeten. We kregen ruim voldoende, vooral het toetje( de bokkepoot) was super lekker. De bediening was heel gastvrij en vriendelijk.

19. Ondanks het vroege tijdstip van 17.30 uur duurde het op deze zaterdag allemaal best lang. Maar we hebben heerlijk gegeten. Met name het dessert "de proeverij" is het wachten meer dan waard. Wel erg veel. 1 portie is genoeg voor 2 personen. Een volgende keer proberen we weer doordeweeks daar een hapje te gaan eten.

20. Henk Kroonenburg

Helemaal TOP, ik belde 's middags om 13.00 uur om te reserveren en zei dat ik 31 jaar getrouwd was en om 18.00 uur wilde komen eten. Bij aankomst was onze tafel versierd met hartjes... wat een binnen komen... En vervolgens heerlijk gegeten, vooraf de gamba's en de carpaccio, beide de kogel biefstuk van 200 gram om te zoenen en als toetje de bokkepoot met ijs en nog een overheerlijk kopje koffie als afsluiter... Echt alles was super. Bedankt voor de fijne avond.

21. corry ten Ham

we hebben lekker gegeten genoeg keuze op de kaart verwarmde borden tijd tussen de gerechten was goed personeel is vriendelijk een aanrader

22. Leo 1744 punten

Min of meer bij toeval belandden we bij De Landing. Je rijdt op de A1 en 't is etenstijd - even googelen wat er in de buurt zit.... Het werd een aangename verrassing. Voor weinig geld hebben we echt smakelijk gegeten, en -precies zoals we graag wilden- het kostte ons weinig tijd!
    We zagen op tafel de driegangenmenu's aangekondigd staan, en het driegangen pannenkoekenmenu voor € 15,- leek ons wel wat: breekbrood met kruidenboter, een pannenkoek met champignons, ui en spek, en als toetje een sorbet. Nou, dat was dik voor mekaar! Echt lekkere kruidenboter bij het breekbrood. Een smakelijke pannenkoek op een verwarmd bord, met heerlijke champignons, ui en spekjes. De zwakke schakel was de sorbet: het ijs was wel erg diep gevroren en maakte dus geenszins de indruk dat je een vers product at. Nou smelt ijs redelijk snel, dus de diepste vries was er wel snel af :-)
    De bediening was vlot en attent. In de aangrenzende zaal was een feest aan de gang, iets van de plaatselijke bevolking, met unplugged muziek op accordeon en akoestische gitaar. We hadden er geen last van, en tien keer liever dit soort muziek dan de versterkte herrie die je op bruiloften en partijen (te) vaak hoort.
    Al met al: een aangename verrassing in Stroe. We hebben lekker gegeten en we waren snel weer op weg.

23. Mijn 80e verjaardag gevierd door het geweldige goede buffet en de zeer vriendelijke en goede bediening is het een zeer geslaagde verjaardag geweest.

Hartelijk dank voor alles!

24. Met 8 personen heerlijk gegeten op zaterdagavond. Warm welkom! Vriendelijk, attent en enthousiast personeel. Borden waren goed voorverwarmd. Het eten was super goed, prachtig opgemaakte borden. Allemaal tevreden, met zoveel verschillende gerechten. SUPER, bedankt voor de fijne avond!

25. Was een gezellige viering van ons 50 jarig huwelijk. Dank daarvoor!

26. Tijdens een warme fietstocht kwamen we hier langs en besloten dit restaurant van dichtbij te bekijken.

Heerlijk op het terras gegeten. Alleen was er geen 0% bier of Radler. Jammer en dat langs een fietsroute. Op de plate met saté had ik geen opmerking. Deze was heerlijk. Alleen het ijs was weliswaar goed maar bij de Dame Blanche met warme chocoladesaus was dit weer een opgewarmde saus uit een potje. Jammer.

27. Afgelopen week op terugweg van vakantie met 6 personen bij de Landing gegeten.
    Vriendelijk personeel en al snel een drankje, daarna eerst soep besteld wat redelijk snel werd geserveerd en van superieure kwaliteit was!
    Daarna het menu van de maand, dat duurde eigenlijk te lang voor mij, maar was van een kwaliteit die ik niet snel vergeet... Borden waren super voorverwarmd en het eten ongelooflijk goed, heerlijk aangemaakte groenten en lekker knapperige salade. Ook het vlees kon niet beter!
    Nergens was aan te merken dat dit een aanbieding was.
    Wij gaan daar zeer zeker terug!!

28. Het personeel is erg onoplettend. Voordat we geholpen werden duurde erg lang.
    Buiten werd in mijn ogen vergeten.
    Biefstuk was taai. De rest prima.

29. Na enige tijd maar weggegaan, de serveerster keek niet 1 keer onze kant op en gasten die na ons kwamen werden gelijk geholpen. Dus voor ons hoeft het niet meer.

30. Jolanda

Gezellig, heerlijk gegeten.

31. Vanavond hebben wij met 8 personen gegeten bij de Landing. Iedereen was zeer tevreden over de verschillende gerechten die op tafel kwamen. De proeverij van desserts is een aanrader!

32. Sjaak en Teuni Elenbaas

We zijn er nu drie keer wezen eten en we vonden het elke keer weer een feestje!! Het is er gezellig, de bediening is attent, vriendelijk en enthousiast en het eten is er heerlijk, het zijn gulle porties en het ziet er ook mooi en verzorgd uit! Wat ons betrefd zeker voor herhaling vatbaar.

33. Onze ervaring was niet goed, het was de hele avond erg koud en tochtig, de aankleding was erg simpel, niet sfeervol. We moesten erg lang op ons eten wachten, op zich vinden wij dat niet erg, als het dan ook echt lekker is, maar dat was niet zo! De biefstuk was oud en taai en de saus bitter. De bediening was wel heel aardig, alleen jammer dat er telkens iemand anders aan de tafel kwam.
    Wij komen niet meer terug.

34. Eten echt top, zeker een aanwinst voor de regio Barneveld. Borden en schalen voorverwarmd. Smaken top, ik had een xl rumpstake was inderdaad zacht. Wat kleine opmerkingen: kapstokken onhandig geplaatst.
    Ga dit restaurant zeker aanbevelen.

35. Wederom, nu met onze zoon een prima avond gehad . Meer dan honderd gasten in het restaurant. En dan de kwaliteit vast kunnen houden, echt super. Voor ons nog steeds een toppertje.

Eén vorige recensie
  36. Gisteren koffie met appelgebak gegeten. De auto mochten we laten staan en hebben een fietstocht door de mooie omgeving gemaakt. Nadien een lekkere pannenkoek gegeten.
    We vonden de bediening en het eten allemaal uitstekend. Van harte aanbevolen.

37. L.J. Kraamer

In één woord "Prima". Dit geldt voor de kwaliteit van het gebodene, alsmede voor de vriendelijke sfeer en opgewekte bediening.

38. addy de r

Wij hebben gisteren hier gegeten met onze ouders, in een woord: perfect. Wij zullen jullie dan ook aanbevelen. Geweldig, onze complimenten.
    Goede zaken verder
    Addy de r
    Krimpen a/d ijssel

39. Wim en Ria van de Munt

Vrijdagavond met familie en personeel een hele gezellige avond gehad bij de Landing. De voorgerechten, de heerlijke mixed grill, en de lekkere toetjes... het smaakte allemaal even lekker.

De nieuwste recensie
  40. ben en coby

Nu al drie keer hier gegeten, super bediening, heerlijk eten en voortreffelijk nagerecht... Hier hopen we zeker nog eens vaker naar toe te gaan. Mensen ga zo door!!

41. erik van den brink

Vanavond voor het eerst bij de landing gegeten. Ik had er al wel eens het een en ander over gehoord. Bij binnenkomst werden we gelijk vriendelijk ontvangen. Toen aan tafel, al gauw werd de menukaart gebracht en een drankje opgenomen. Vooraf een heerlijk broodje en toen ons voorgerecht. Ik had een soepje van de dag, mijn wederhelft een carpaccio. Dat was al heerlijk. Als hoofdgerecht hadden we een schnitzel en een mixed gril
    die echt allebei super lekker waren en heel mooi opgediend werden. Lekker veel groenten en frietjes erbij, kortom super. Als nagerecht een stevig bakje koffie met likeur en een chocolade proeverij. We hebben echt van alles genoten en de bediening was super. Je kunt ook wel merken dat de kok plezier in zijn werk heeft want het eten was heerlijk. De kok kwam later nog even bij ons aan tafel om te vragen of alles naar wens was.

42. Erg lekker gegeten. Met veel zorg voor ons klaargemaakt. Vriendelijke bediening. Uitstekende kok!!! Zeker een aanrader!!!

43. Voor het eerst bij De Landing gegeten. Een hartelijke ontvangst en een professionele bediening. Ik heb me laten verassen door het menu te kiezen wat een collega mij aanraadde te nemen. Het was heerlijk!

44. Ben Bläss

Het was wederom smullen geblazen van de zeer smaakvolle gerechten! Wij hebben van de culinaire hoogstandjes volop genoten, maar ook van de vriendelijke bediening. De Landing: Een aanrader!

Eén vorige recensie
  45. Wij hebben hier heerlijk gegeten, de bediening en sfeer waren beiden ook top. Aanrader! Wij komen zeker vaker.

46. henk en bertha

Voor de 3e keer een verrassingsmenu laten verzorgen. Het was ook nu weer super!! Een echte aanrader.

47. Wij hebben afgelopen zaterdag hier gegeten. Het is er erg gezellig en overheerlijk eten. De bediening is heel vriendelijk. Er wordt duidelijk aandacht besteed aan het bereiden van de verschillende gerechten. Dit is zeker een aanrader. Wij komen zeker nog een keer terug!

48. theo en Anna

Vandaag voor het eerst hier geweest met de buurtjes, wat hebben we genoten van de diverse gerechten. Was gewoon helemaal geweldig en dat voor een prijs die heel normaal is. De bediening prettig en enthousiast, kortom leuke avond met lekker eten. Komen zeker terug, bedankt.

49. Dinsdag 6 augustus met mijn opa en oma bij De Landing in Stroe wezen eten.
    Na goede berichten gehoord te hebben wilden wij dit ook eens uitproberen.

De goede berichten klopte:
    Vriendelijke gastvrouw, gezellig terras (stiekem ook even binnen gekeken, zag er erg gezellig uit!), ook het eten was heerlijk!! Goede smaken, mooie presentatie en ruim garnituur.
    Heel gezellige avond gehad!

Voor ons zeker voor herhaling vatbaar, veel succes met jullie zaak!

50. Jan Lovink

Met vrienden gisteravond bij "De Landing "wezen eten. Mooie lokatie weliswaar dicht bij het spoor. Sfeervol ingericht, mooi groot terras met springkussen voor de kinderen. Heerlijke schnitzel gegeten zo lekker als we in Duitsland nog nooit hebben gegeten. De duitsers mogen hier leren hoe een schnitzel hoort te smaken. Uiterst vriendelijke gastvrouw en bediening En een uitstekende chef.
    We gaan hier zeker vaker heen

51. Een zeer gemiddeld restaurant. Eten is prima, maar niet speciaal. Bediening heel vriendelijk , maar het ontbreekt ze duidelijk aan ervaring. Jammer. Had er meer van verwacht.

52. Na binnenkomst een tafeltjes gekregen. Duurde 5 minuten voordat we wat te drinken kregen. Daarna de menukaart en besteld. Duurde meer dan een half uur voordat we ons voorgerecht kregen. Anderhalf uur na binnenkomst hadden we het voorgerecht op. Overigens kwam het broodplankje gelijk met voorgerecht terwijl anderen dit eerder kregen. Daarna weer poos wachten op hoofdgerecht. Eindelijk hoofdgerecht geserveerd zitten er niet de bestelde gebakken uitjes bij de schnitzel (die overigens goed was). De zalm was wat aan de koude kant en de kip droog. Na 10 minuten en de helft van de schnitzel op, nog maar eens gevraagd naar de uitjes, afijn meer dan 5 minuten later toch de uitjes. Inmiddels 2/3 van de schnitzel op maar ik had er toch nog trek in. We durfden geen toetje meer te nemen aangezien we dan waarschijnlijk weer een half uur verder waren. Verder weinig aandacht voor drinken. De serveersters waren overigens zeer vriendelijk, kun je niets van zeggen, maar het ontbreekt blijkbaar aan leiding. Ook hebben wij in totaal 4 of 5 serveersters aan de tafel gehad. Lijkt me niet de wijze waarop het zou moeten.
    Helaas zien ze ONS niet meer terug.

53. Wat een leuk restaurant! Zeer geschikt om te eten en te borrelen! En super leuke gastheer en gastvrouw! Ik kom hier zeker terug!

54. Tijdens Hemelvaart met een groep van 16 personen neergestreken op het terras en prima appeltaart gegeten met koffie. Vriendelijke en vlotte bediening. Het ziet er allemaal keurig uit. Als ik weer in de buurt ben ga ik zeker langs.