Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Strijensas verdeeld zijn.

1. Internationaal Strijensas

rrrobb

Ook nu was het gisteren weer goed vertoeven in de batterij. Leuke sfeer en hele vriendelijke bediening. De kaart was weer gewoner als de vorige keer. De kleine hapjes waren weer verdwenen en nu was het weer een meer "gewone" kaart. Maar nog steeds genoeg lekkers om van te kiezen. We kozen deze keer voor de shortrib. Erg lekker, maar volgende keer kies ik toch weer wat anders. Wel jammer dat de mosselen op waren. Maar de oesters waren ook erg lekker.

2. Internationaal Strijensas

Ik ken de batterij al heel lang. Vroeger nog eens lekker gefonduet. Maar dat is echt lang geleden. Inmiddels volgens mij al diverse keren van eigenaar veranderd. Maar het heeft wel altijd dezelfde naam gehouden. Begin van de zomer hebben we er nog eens afgehaald (vanwege corona) en gegeten op de boot van vrienden in de haven van Strijensas. Dat was toen al erg goed eten. Maar gisteren zijn we daar met dezelfde vrienden weer eens echt gaan eten. En het was er ook erg druk op deze zaterdagavond. Reserveren is dan ook gewenst. Desondanks werden we vriendelijk binnengehaald door de eigenaar en kok, die daar dus kennelijk toch de tijd voor had. De ruimte is volgens mij nauwelijks veranderd in al de jaren en heeft een beetje een oubollige chalet-achtige uitstraling met het vele hout. Maar ik hou daar wel van. Ook is er een heel groot balkon waar het met mooi weer ook goed vertoeven is en waar je een leuk uitzicht op de jachthaven hebt. En verder loopt er heel vriendelijk en erg behulpzaam personeel rond die het geheel ook een leuke en aangename sfeer geven. Onze vrienden komen er ook met enige regelmaat en waren vanavond aangenaam verrast dat de kaart vernieuwd was. De avond kaart bestaat nu uit allemaal kleine gerechten van gemiddeld zo'n 7 á 8 euro en die je zelf kan combineren om een favoriet maal samen te stellen. Drie van die gerechten is in principe voldoende om genoeg te eten en dat maakt de prijs heel redelijk. Want er is heel erg veel keuze en voor elk wat wils. Met zijn vieren hebben we dan ook heel wat van de gerechten van de kaart besteld en ook van elkaar geproefd. En het was allemaal van erg goede kwaliteit en smaakte erg lekker. Ik vond vooral de sushi met vis erg smakelijk en die zag er nog heel erg mooi uit ook. Maar eigenlijk was het allemaal goed. Ja, de batterij heeft weer een erg goede indruk bij me achtergelaten en ik kan me goed voorstellen dat we hier weer wat vaker gaan eten ook al zit het best op een afgelegen plek in een, weliswaar mooi en leuk, plaatsje waar verder niets te beleven valt.

3. Internationaal Strijensas

Helaas geen goede ervaring...
    We waren net met de boot aangekomen en kregen het advies om hier te gaan eten.
    Wat een teleurstelling, de reservering klopte al niet, we mochten plaatsnemen aan een klein tafeltje bij de ingang en moesten wachten tot er een tafel vrij kwam terwijl we hadden gereserveerd! Uiteindelijk kregen we onze tafel en hebben we 1.5 uur moeten wachten op ons voorgerecht. Carpaccio kwam zo uit de vriezer...echt schandalig. Toen weer een 1 uur moeten wachten op het hoofdgerecht. Dit restaurant is geen aanrader. Het is een prachtige locatie maar deze hobby kok/ chef/ eigenaar moet nog veel leren over de horeca.
    Heel jammer!!!

4. Internationaal Strijensas

Lindsay

In 1 woord super!! Lekker eten, fijne en aardige bediening. Eten was heel goed en kwam snel bij ons aan tafel. Zijn hier 2e pinksterdag wezen eten. De eerste dag dat de horeca open mocht naar aanleiding van Corona. Alle aanpassingen zijn natuurlijk wennen maar personeel gaat hier heel kundig mee om.

Zeker een aanrader om hier te eten!

5. Internationaal Strijensas

2 Pinksterdag wezen eten. 1.15 Uur gewacht op het eten. Toen kwam men ons vertellen vergeten uit te serveren het is nu koud. 3Min later kwam toch het eten waarschijnlijk opgewarmd in magnetron. Niet te eten. Niet betaald alleen de drankjes. Slecht personeel slechte kok. Eigenaar aardige man klets veel maar geeft geen leiding aan het personeel heb ik hem ook gezegd kom daar nooit meer.

6. Internationaal Strijensas

Kaar Schenk

7. Internationaal Strijensas

Benjamin

Slechte akoestiek, conversatie is daardoor nauwelijks mogelijk. Warrige bediening, veel te lange wachttijden. Karige porties, matige kwaliteit.

8. Internationaal Strijensas

Etentje op het terras…

Wat n gemiste kans om gasten op deze manier te behandelen.
    3 Volwassenen en n kind voor n dineetje waarbij de porties eten veel te karig zijn, de bestelde saus bij de tournedos nooit arriveert en de eigenaar geen enkele tegemoetkoming voorstelt…
    Jammer hoor restaurant de Batterij zo pak je dit niet aan om je gasten zo ontervreden te laten vertrekken!

9. Internationaal Strijensas

Afgelopen donderdag een diner gehad met de sector. Het was in een woord geweldig. Een heerlijke amuse van tonijntataki, een heel mooi opgemaakt voorgerecht met 3 bereidingen van het livar varken, een heerlijk varkenshaasje en als klap op de vuurpijl een geweldig chocoladedessert met een bolletje eigengemaakt gluhweinijs. Een dikke 10!!

10. Internationaal Strijensas

Heerlijk gegeten. Genoten van het uitzicht. Super vriendelijk personeel. Je kan hier voor 20 euro p.p heerlijk eten.

11. Internationaal Strijensas

robberecht

Wij zijn bij de Batterij Mosselen en Surf en Turf wezen eten. Prima eten voor een goede prijs en vlotte bediening. Mooi uitzicht over het water, prima gaat zo door.

12. Internationaal Strijensas

Heerlijk gegeten. Surf en turf en de spareribs zijn de favorieten van ons. Gezellige bediening en een keuken waar alles vers gemaakt wordt door een kok die weet wat hij doet. Gewoon top.

13. Internationaal Strijensas

irene timmers

Heerlijk gegeten met een vrolijke, vriendelijke service.

14. Internationaal Strijensas

Waardeloze kok. Koud eten. Serveerster voelt aan het gerecht wat daarna uit de magnetron weer voor je neus gezet wordt! Dezelfde gepelde garnaal waar dus meerdere mensen met hun vingers aangezeten hebben! Nog steeds koud! En erg onhygiënisch! Ik laat het bord weghalen en vraag om de rekening, want mijn man had inmiddels zijn bord al leeg. Wil deze man ook nog dat ik de weggehaalde maaltijd betaal! Nou, echt niet! Ik heb nog nooit zo'n onbeschofte ervaring meegemaakt! Erg teleurgesteld en wij komen hier nooit meer!

15. Internationaal Strijensas

Prima eten, maar veel te lange wachttijden. En t was niet eens druk. 45 min wachten op een broodplankje kan echt niet. Hoofdgerecht een half uur later.

Zonde, want ik weet dat er veel mensen daarvoor niet meer bij De Batterij gaan eten. Voor ons ook de 3e keer op rij dezelfde ervaring, dus ook even niet meer. Als 1 van de weinige eetgelegenheden in deze omgeving, moet het hier gemakkelijk elke dag vol kunnen zitten. Met wachttijden van max 20 min. Moet dat makkelijk kunnen. Werk aan de winkel dus.

Er is hier veel meer rendement uit te halen!

16. Internationaal Strijensas

Super, alles wat er voor 2015 is geschreven heeft geen zin. Zitten nieuwe mensen in en je kan er geweldig eten nu, niks is te veel, vlotte bediening. Vergeet niet dat het op jachthaven is, dus de inrichting daar ook op ingericht. Aanraden, lang getwijfeld maar blij dat we geweest zijn.

17. Internationaal Strijensas

Slechte bediening. Lang wachten, bediening is niet vriendelijk en kort van stof.

5,3
  18. Internationaal Strijensas

r.vrolyk

Heerlijke risotto, goed gegaard en smakelijk. Kabeljauw zalig. Prima kok en bediening. Komen zeker terug.

19. Internationaal Strijensas

Erik en Joop

Sinds 1 april 2015 is het opgefriste restaurant De Batterij op Jachthaven Strijensas weer open. Wij nodigen u allen van harte uit om kennis te maken met het opgefriste restaurant de nieuwe formule met veel verse producten uit de eigen streek. Graag tot ziens! Erik en Joop

20. Internationaal Strijensas

Dirk

21. Internationaal Strijensas

Kwaliteit/prijs van het eten is redelijk. Jammer dat het personeel er geen zin in heeft en we te vaak en te lang met lege glazen zitten.. Voor ons genoeg reden om niet meer teug te komen.

22. Internationaal Strijensas

Goed, gezellig, goede bediening. Hard werkend jong ondernemers paar wat er alles aan doet om er weer een goedlopende zaak van te maken!

23. Internationaal Strijensas

Martin Vd Heiden

24. Internationaal Strijensas

Weinig keus op de kaart, erg prijzig. Er wordt weinig gevraagd of je drinken wilt en de eigenaar neemt klachten niet serieus, staat je aan te kijken van "wat nou"! Eigenaar is ook niet representatief. Sfeer is er niet.

Niet voor herhaling vatbaar, krijg er een snackbar idee voor veel geld, jammer

2,8
  25. Internationaal Strijensas

Bij de vorige eigenaren kreeg ik meer een snackbar idee door de gerechten die op de kaart stonden en bereid werden, de bediening was slecht, waren te vaak lege glazen, er werd ook vaak "Nee" verkocht als de producten op waren, het lijkt mij dat als je je restaurant goed wil laten lopen je genoeg inkoopt... Wij hoorden van verschillende personen dat sinds de nieuwe eigenaren erin zitten het stukken verbeterd is, dus wij zijn gaan kijken en het is gelijk te zien als je binnen komt. Het ziet er veel netter uit, je word vriendelijk ontvangen, het eten is heerlijk, de bediening is erg vriendelijk en behulpzaam. Het is erg fijn dat er steeds wat nieuws op de kaart komt en er wat af gaat, zo is het leuker om terug te komen om wat nieuws uit te proberen. Wij hebben ook gemerkt dat de producten vers zijn, en niet uit de diepvries komen, dit is een heel groot pluspunt! wij komen zeker vaker terug, de locatie is ook schitterend!

26. Internationaal Strijensas

Restaurant de batterij is een heel leuk restaurant.
    Aardige mensen werken daar, het eten is ook goed.
    Het is er alleen redelijk duur.

27. Internationaal Strijensas

Herwina

Ik heb hier gisteravond gegeten als personeelsuitje.

Het eten was geweldig! Echte kwaliteit!

28. Internationaal Strijensas

Erg leuk, gezellig en lekker eten in de Batterij.

Mijn vader werd 70 en kreeg als verrassing een High Tea in de Batterij, dit was een groot succes!

Ook zijn we naar de Tapasavond geweest met wijnarangement, dit is voor herhaling vatbaar!

Yvonne, Leo en personeel, we wensen jullie heel vel succes met de Batterij.

29. Internationaal Strijensas

Gisterenavond gegeten, thuisgekomen met een onbevredigend gevoel. Goed bedoelde maar amateuristische bediening, heel lang aandacht moeten trekken voordat er op gereageerd werd. Voorgerechten (Mosterdsoep en gegratineerde mosselen) waren oké, maar de hoofdgerechten (Varkenshaas, vispannetje en gebakken camembert) waren onder niveau. Varkenshaas te lang gebakken, camembert was duidelijk rechtstreeks uit de fabriek en het vispannetje had veel te lang in de oven gestaan waardoor de vis heel droog en zelfs aan de bovenkant verbrand was. Nadat wij hier iets van hadden gezegd, kon er alleen maar een "sorry dit had niet mogen gebeuren" vanaf. Een kopje koffie van de zaak had veel goedgemaakt. Wij gaan hier niet terug, hooguit voor een kopje koffie bij mooi weer op het terras, want de locatie is wel schitterend.

5,1
  30. Internationaal Strijensas

Erg lekker gegeten. Een eenvoudige, maar eerlijke kaart. Geen prestigieuze gerechten, maar gewoon een goede eerlijke maaltijd.

Een enorme verbetering t.o.v. De vorige uitbaters. De sfeer is erg gezellig te noemen, en in het weekend na 2200 uur is het gezellig vertoeven aan de bar.

Kortom, geslaagde formule met enthousiaste mensen op een super locatie!