Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Strijensas verdeeld zijn.

Afgelopen donderdag een diner gehad met de sector. Het was in een woord geweldig. Een heerlijke amuse van tonijntataki, een heel mooi opgemaakt voorgerecht met 3 bereidingen van het livar varken, een heerlijk varkenshaasje en als klap op de vuurpijl een geweldig chocoladedessert met een bolletje eigengemaakt gluhweinijs. Een dikke 10!!

Heerlijk gegeten. Genoten van het uitzicht. Super vriendelijk personeel. Je kan hier voor 20 euro p.p heerlijk eten.

robberecht

Wij zijn bij de Batterij Mosselen en Surf en Turf wezen eten. Prima eten voor een goede prijs en vlotte bediening. Mooi uitzicht over het water, prima gaat zo door.

Heerlijk gegeten. Surf en turf en de spareribs zijn de favorieten van ons. Gezellige bediening en een keuken waar alles vers gemaakt wordt door een kok die weet wat hij doet. Gewoon top.

irene timmers

Heerlijk gegeten met een vrolijke, vriendelijke service.

Waardeloze kok. Koud eten. Serveerster voelt aan het gerecht wat daarna uit de magnetron weer voor je neus gezet wordt! Dezelfde gepelde garnaal waar dus meerdere mensen met hun vingers aangezeten hebben! Nog steeds koud! En erg onhygiënisch! Ik laat het bord weghalen en vraag om de rekening, want mijn man had inmiddels zijn bord al leeg. Wil deze man ook nog dat ik de weggehaalde maaltijd betaal! Nou, echt niet! Ik heb nog nooit zo'n onbeschofte ervaring meegemaakt! Erg teleurgesteld en wij komen hier nooit meer!

Prima eten, maar veel te lange wachttijden. En t was niet eens druk. 45 min wachten op een broodplankje kan echt niet. Hoofdgerecht een half uur later.

Zonde, want ik weet dat er veel mensen daarvoor niet meer bij De Batterij gaan eten. Voor ons ook de 3e keer op rij dezelfde ervaring, dus ook even niet meer. Als 1 van de weinige eetgelegenheden in deze omgeving, moet het hier gemakkelijk elke dag vol kunnen zitten. Met wachttijden van max 20 min. Moet dat makkelijk kunnen. Werk aan de winkel dus.

Er is hier veel meer rendement uit te halen!

Super, alles wat er voor 2015 is geschreven heeft geen zin. Zitten nieuwe mensen in en je kan er geweldig eten nu, niks is te veel, vlotte bediening. Vergeet niet dat het op jachthaven is, dus de inrichting daar ook op ingericht. Aanraden, lang getwijfeld maar blij dat we geweest zijn.

Slechte bediening. Lang wachten, bediening is niet vriendelijk en kort van stof.

r.vrolyk

Heerlijke risotto, goed gegaard en smakelijk. Kabeljauw zalig. Prima kok en bediening. Komen zeker terug.

Erik en Joop

Sinds 1 april 2015 is het opgefriste restaurant De Batterij op Jachthaven Strijensas weer open. Wij nodigen u allen van harte uit om kennis te maken met het opgefriste restaurant de nieuwe formule met veel verse producten uit de eigen streek. Graag tot ziens! Erik en Joop

Dirk

Kwaliteit/prijs van het eten is redelijk. Jammer dat het personeel er geen zin in heeft en we te vaak en te lang met lege glazen zitten.. Voor ons genoeg reden om niet meer teug te komen.

Goed, gezellig, goede bediening. Hard werkend jong ondernemers paar wat er alles aan doet om er weer een goedlopende zaak van te maken!

Martin Vd Heiden

Weinig keus op de kaart, erg prijzig. Er wordt weinig gevraagd of je drinken wilt en de eigenaar neemt klachten niet serieus, staat je aan te kijken van "wat nou"! Eigenaar is ook niet representatief. Sfeer is er niet.

Niet voor herhaling vatbaar, krijg er een snackbar idee voor veel geld, jammer

Bij de vorige eigenaren kreeg ik meer een snackbar idee door de gerechten die op de kaart stonden en bereid werden, de bediening was slecht, waren te vaak lege glazen, er werd ook vaak "Nee" verkocht als de producten op waren, het lijkt mij dat als je je restaurant goed wil laten lopen je genoeg inkoopt... Wij hoorden van verschillende personen dat sinds de nieuwe eigenaren erin zitten het stukken verbeterd is, dus wij zijn gaan kijken en het is gelijk te zien als je binnen komt. Het ziet er veel netter uit, je word vriendelijk ontvangen, het eten is heerlijk, de bediening is erg vriendelijk en behulpzaam. Het is erg fijn dat er steeds wat nieuws op de kaart komt en er wat af gaat, zo is het leuker om terug te komen om wat nieuws uit te proberen. Wij hebben ook gemerkt dat de producten vers zijn, en niet uit de diepvries komen, dit is een heel groot pluspunt! wij komen zeker vaker terug, de locatie is ook schitterend!

Restaurant de batterij is een heel leuk restaurant.
    Aardige mensen werken daar, het eten is ook goed.
    Het is er alleen redelijk duur.

Herwina

Ik heb hier gisteravond gegeten als personeelsuitje.

Het eten was geweldig! Echte kwaliteit!

Erg leuk, gezellig en lekker eten in de Batterij.

Mijn vader werd 70 en kreeg als verrassing een High Tea in de Batterij, dit was een groot succes!

Ook zijn we naar de Tapasavond geweest met wijnarangement, dit is voor herhaling vatbaar!

Yvonne, Leo en personeel, we wensen jullie heel vel succes met de Batterij.

Gisterenavond gegeten, thuisgekomen met een onbevredigend gevoel. Goed bedoelde maar amateuristische bediening, heel lang aandacht moeten trekken voordat er op gereageerd werd. Voorgerechten (Mosterdsoep en gegratineerde mosselen) waren oké, maar de hoofdgerechten (Varkenshaas, vispannetje en gebakken camembert) waren onder niveau. Varkenshaas te lang gebakken, camembert was duidelijk rechtstreeks uit de fabriek en het vispannetje had veel te lang in de oven gestaan waardoor de vis heel droog en zelfs aan de bovenkant verbrand was. Nadat wij hier iets van hadden gezegd, kon er alleen maar een "sorry dit had niet mogen gebeuren" vanaf. Een kopje koffie van de zaak had veel goedgemaakt. Wij gaan hier niet terug, hooguit voor een kopje koffie bij mooi weer op het terras, want de locatie is wel schitterend.

Erg lekker gegeten. Een eenvoudige, maar eerlijke kaart. Geen prestigieuze gerechten, maar gewoon een goede eerlijke maaltijd.

Een enorme verbetering t.o.v. De vorige uitbaters. De sfeer is erg gezellig te noemen, en in het weekend na 2200 uur is het gezellig vertoeven aan de bar.

Kortom, geslaagde formule met enthousiaste mensen op een super locatie!

Sfeer en uitstraling stukken beter dan voorheen. Leuke maar beperkte kaart, wel lekker gegeten! Bediening kan beter, net wat te lang met lege glazen gezeten. Geen bestek gekregen maar wel al het hoofdgerecht.

rob

Bij de opening aanwezig geweest. Het was megadruk en erg gezellig, lekkere snacks, heerlijke drankjes, voortreffelijk bier...ga zo door...
    Succes.

Ad

Oké, inderdaad....... de laatste 2 jaar was niet superbest. De bediening buiten op het terras liet vaak te wensen over. Zelfs als je wilde afrekenen! Er komt nu zoals ik heb begrepen een ommekeer. Het restaurant wordt momenteel gerenoveerd en er komen nieuwe eigenaars (lees pachters) in. Vanaf half april 2010 zou het heropend worden. Ik zou zeggen: geef deze mensen een nieuwe kans en probeer het nog een keer. Nieuwe heren, nieuwe wetten. Het is in ieder geval een schitterende locatie, daar heeft het overigens nimmer aan gelegen.

Jan

Heerlijk eten en een prachtige ligging.

Leuke bediening.

Wat een verschrikkelijk restaurant! Slechte bediening klunsen alles maar aan, en de mensen die er werken, verschrikkelijk. Dat sommige mensen hun geld nog waard vinden om hier te gaan eten!

bediening is erg chaotisch,slechte communicatie.het eten duurt veel te lang gem.1,5 uur!!!!wat je dan krijgt opgediend ziet er niet uit en is niet lekker! oftewel dit is de laatste keer dat ik er gegeten heb!

julian arhe

goed restaurant met een perfecte ligging.

We eten er elke keer als we bij de boot zijn. En steeds weer worden we voortreffelijk geholpen.