Nieuwste foto's in Strijensas

Laatste updates in Strijensas

1. Snoek's profielfoto
    Snoek heeft een recensie geschreven voor Restaurant De Batterij

Etentje op het terras…

Wat n gemiste kans om gasten op deze manier te behandelen.
    3 Volwassenen en n kind voor n dineetje waarbij de porties eten veel te karig zijn, de bestelde saus bij de tournedos nooit arriveert en de eigenaar geen enkele tegemoetkoming voorstelt…
    Jammer hoor restaurant de Batterij zo pak je dit niet aan om je gasten zo ontervreden te laten vertrekken!

2. Restaurant De Batterij heeft een nieuwe foto
  3. Liesbeth's profielfoto
    Liesbeth heeft een recensie geschreven voor Restaurant De Batterij

Afgelopen donderdag een diner gehad met de sector. Het was in een woord geweldig. Een heerlijke amuse van tonijntataki, een heel mooi opgemaakt voorgerecht met 3 bereidingen van het livar varken, een heerlijk varkenshaasje en als klap op de vuurpijl een geweldig chocoladedessert met een bolletje eigengemaakt gluhweinijs. Een dikke 10!!

4. Herman's profielfoto
    Herman heeft een recensie geschreven voor Restaurant De Batterij

Heerlijk gegeten. Genoten van het uitzicht. Super vriendelijk personeel. Je kan hier voor 20 euro p.p heerlijk eten.

5. robberecht's profielfoto
    robberecht heeft een recensie geschreven voor Restaurant De Batterij

robberecht

Wij zijn bij de Batterij Mosselen en Surf en Turf wezen eten. Prima eten voor een goede prijs en vlotte bediening. Mooi uitzicht over het water, prima gaat zo door.

6. Martin's profielfoto
    Martin heeft een recensie geschreven voor Restaurant De Batterij

Heerlijk gegeten. Surf en turf en de spareribs zijn de favorieten van ons. Gezellige bediening en een keuken waar alles vers gemaakt wordt door een kok die weet wat hij doet. Gewoon top.

7. irene timmers's profielfoto
    irene timmers heeft een recensie geschreven voor Restaurant De Batterij

irene timmers

Heerlijk gegeten met een vrolijke, vriendelijke service.

8. De Batterij's profielfoto
    De Batterij heeft gereageerd op een recensie van Restaurant De Batterij

Helaas dat u deze ervaring meegemaakt heeft op de batterij,maar echter is het niet zo gegaan zoals u in uw recentie verteld.
    het kan echt wel eens gebeuren dat iets niet echt warm is, dan doen wij er alles aan om het in orde te krijgen, de tweede keer meld u dat het eten nog steeds koud was en u hoefde niet meer.
    Toen is het eten geproefd en is er geconstateerd door de keuken dat het wel warm was, en de mening dus onterecht was.
    Het komt zeker niet uit de magnetron, alles word door ons vers bereid en er is zeker niet met de vingers aan het eten gezeten en terug gestuurd naar de tafel.
    Daarna is de niet gebruikte maaltijd van de rekening gehaald, dit omdat u dat ten onrechte weigerde te betalen.
    met vriendelijke groeten,
    Team De batterij

9. M. Weeda's profielfoto
    M. Weeda heeft een recensie geschreven voor Restaurant De Batterij

Waardeloze kok. Koud eten. Serveerster voelt aan het gerecht wat daarna uit de magnetron weer voor je neus gezet wordt! Dezelfde gepelde garnaal waar dus meerdere mensen met hun vingers aangezeten hebben! Nog steeds koud! En erg onhygiënisch! Ik laat het bord weghalen en vraag om de rekening, want mijn man had inmiddels zijn bord al leeg. Wil deze man ook nog dat ik de weggehaalde maaltijd betaal! Nou, echt niet! Ik heb nog nooit zo'n onbeschofte ervaring meegemaakt! Erg teleurgesteld en wij komen hier nooit meer!

10. Bas's profielfoto
    Bas heeft een recensie geschreven voor Restaurant De Batterij

Prima eten, maar veel te lange wachttijden. En t was niet eens druk. 45 min wachten op een broodplankje kan echt niet. Hoofdgerecht een half uur later.

Zonde, want ik weet dat er veel mensen daarvoor niet meer bij De Batterij gaan eten. Voor ons ook de 3e keer op rij dezelfde ervaring, dus ook even niet meer. Als 1 van de weinige eetgelegenheden in deze omgeving, moet het hier gemakkelijk elke dag vol kunnen zitten. Met wachttijden van max 20 min. Moet dat makkelijk kunnen. Werk aan de winkel dus.

Er is hier veel meer rendement uit te halen!

11. Bert's profielfoto
    Bert heeft een recensie geschreven voor Restaurant De Batterij

Super, alles wat er voor 2015 is geschreven heeft geen zin. Zitten nieuwe mensen in en je kan er geweldig eten nu, niks is te veel, vlotte bediening. Vergeet niet dat het op jachthaven is, dus de inrichting daar ook op ingericht. Aanraden, lang getwijfeld maar blij dat we geweest zijn.

12. max's profielfoto
    max heeft een recensie geschreven voor Restaurant De Batterij

Slechte bediening. Lang wachten, bediening is niet vriendelijk en kort van stof.

13. r.vrolyk's profielfoto
    r.vrolyk heeft een recensie geschreven voor Restaurant De Batterij

r.vrolyk

Heerlijke risotto, goed gegaard en smakelijk. Kabeljauw zalig. Prima kok en bediening. Komen zeker terug.

14. Erik en Joop's profielfoto
    Erik en Joop heeft een recensie geschreven voor Restaurant De Batterij

Erik en Joop

Sinds 1 april 2015 is het opgefriste restaurant De Batterij op Jachthaven Strijensas weer open. Wij nodigen u allen van harte uit om kennis te maken met het opgefriste restaurant de nieuwe formule met veel verse producten uit de eigen streek. Graag tot ziens! Erik en Joop

15. Dirk's profielfoto

• Eetcafé
    Sassedijk 6a Strijensas
  16. De Batterij's profielfoto

Beste Ellen,

Helaas is uw bezoek niet naar wens geweest. Zou u aan kunnen geven wanneer uw bezoek is geweest, zodat wij onze service kunnen verbeteren. Alvast dank voor uw reactie.

met vriendelijke groet,
    Benjamin Schelling

17. ellen's profielfoto
    ellen heeft een recensie geschreven voor Restaurant De Batterij

Kwaliteit/prijs van het eten is redelijk. Jammer dat het personeel er geen zin in heeft en we te vaak en te lang met lege glazen zitten.. Voor ons genoeg reden om niet meer teug te komen.

18. Martin Vd Heiden's profielfoto
    Martin Vd Heiden heeft een recensie geschreven voor Restaurant De Batterij

Goed, gezellig, goede bediening. Hard werkend jong ondernemers paar wat er alles aan doet om er weer een goedlopende zaak van te maken!

19. De Batterij's profielfoto
    De Batterij heeft gereageerd op een recensie van Restaurant De Batterij

Beste Kevin, We hebben geprobeerd contact met u te zoeken om tot een oplossing te komen, helaas heeft u hierop niet gereageerd.

20. kevin's profielfoto
    kevin heeft een recensie geschreven voor Restaurant De Batterij

Weinig keus op de kaart, erg prijzig. Er wordt weinig gevraagd of je drinken wilt en de eigenaar neemt klachten niet serieus, staat je aan te kijken van "wat nou"! Eigenaar is ook niet representatief. Sfeer is er niet.

Niet voor herhaling vatbaar, krijg er een snackbar idee voor veel geld, jammer

21. De Batterij's profielfoto

Beste Kevin,
    Helaas is u laatste bezoek niet naar wens geweest. Wij zouden graag met u in contact komen. Zou u contact met ons op willen nemen. Info@restaurantdebatterij.nl

22. kevin's profielfoto
    kevin vindt de recensie door Liesbeth voor Restaurant De Batterij leuk

Gisterenavond gegeten, thuisgekomen met een onbevredigend gevoel. Goed bedoelde maar amateuristische bediening, heel lang aandacht moeten trekken voordat er op gereageerd werd. Voorgerechten (Mosterdsoep en gegratineerde mosselen) waren oké, maar de hoofdgerechten (Varkenshaas, vispannetje en gebakken camembert) waren onder niveau. Varkenshaas te lang gebakken, camembert was duidelijk rechtstreeks uit de fabriek en het vispannetje had veel te lang in de oven gestaan waardoor de vis heel droog en zelfs aan de bovenkant verbrand was. Nadat wij hier iets van hadden gezegd, kon er alleen maar een "sorry dit had niet mogen gebeuren" vanaf. Een kopje koffie van de zaak had veel goedgemaakt. Wij gaan hier niet terug, hooguit voor een kopje koffie bij mooi weer op het terras, want de locatie is wel schitterend.

23. Henk's profielfoto
    Henk heeft een recensie geschreven voor Restaurant De Batterij

Bij de vorige eigenaren kreeg ik meer een snackbar idee door de gerechten die op de kaart stonden en bereid werden, de bediening was slecht, waren te vaak lege glazen, er werd ook vaak "Nee" verkocht als de producten op waren, het lijkt mij dat als je je restaurant goed wil laten lopen je genoeg inkoopt... Wij hoorden van verschillende personen dat sinds de nieuwe eigenaren erin zitten het stukken verbeterd is, dus wij zijn gaan kijken en het is gelijk te zien als je binnen komt. Het ziet er veel netter uit, je word vriendelijk ontvangen, het eten is heerlijk, de bediening is erg vriendelijk en behulpzaam. Het is erg fijn dat er steeds wat nieuws op de kaart komt en er wat af gaat, zo is het leuker om terug te komen om wat nieuws uit te proberen. Wij hebben ook gemerkt dat de producten vers zijn, en niet uit de diepvries komen, dit is een heel groot pluspunt! wij komen zeker vaker terug, de locatie is ook schitterend!