Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Strijen verdeeld zijn.

L van Brummen

Heerlijk gegeten. Jammer dat er geen salade erbij geserveerd wordt.
    We hebben het appart bijbesteld

2. Grieks Strijen

Teleurstellend!
    Voor iets wat een mooie avond moest worden, is uitgelopen op een teleurstelling.
    Een week voor het feest heb ik ter plaatse alles geregeld, besproken en zelfs betaald voor een bestelling voor 11 personen vanwege een verjaardag van een 93 jarige.

Op de dag zelf, op de afgesproken bezorgtijd kwam er niemand opdagen.
    Na 15 minuten over de tijd heb ik zelf contact opgenomen.
    Telefonisch werd ik onvriendelijk te woord gestaan door een jonge dame. Het werd al snel duidelijk; Cyprus alles vergeten!
    Triest.
    Dus een uitermate slechte ervaring.

P.Noteboom

Het was een fantastische avond met ongelooflijk lekker eten. Plezierige bediening en een geweldige sfeer

Met 4 personen wezen eten. Klein gezellig restaurantje. Super aardig personeel. Eten werd mooi opgemaakt en opgediend en was van begin tot einde prima van smaak.
    Een aanrader, gaan zeker nog eens terug.

Sonny vos

Was gezellig, prima sfeer, leuke bedieningšŸ‘

6. Nederlands Strijen

Edward spuij

Leuke en sfeervolle gelegenheid.
    Om een borrel te halen en ook perfect om een lekker hapje te eten.
    Prijs/kwaliteit is prima.

7. Nederlands Strijen

Fenthur-Mandos

Heerlijk eten en het mooiste terras van de Hoeksche Waard

8. Nederlands Strijen

Geweldig mooi plekje en heerlijk gegeten. We komen hier zeker vaker terug. Top plekje.

9. Nederlands Strijen

Weer onwijs lekker gegeten en de service perfect echt een aanrader om 't Tramhuys in Strijen eens te proberen!!!

10. Nederlands Strijen

Ga hier regelmatig eten en het eten is gewoon goed. Regelmatig ben ik er ook te vinden om gewoon een drankje te drinken.
    De uitstraling binnen is enorm sfeervol. Nu ook pas weer geweest en de eigenaar heeft het hele cafƩ omgetoverd in herfstsfeer. Het is er zo gezellig zitten aan de bar met het mooie glas in lood erboven of heerlijk aan een tafeltje.
    De bediening is gastvrij en erg correct. Staan open voor vragen of suggesties en er is veel mogelijk. Dus een op en top gezellig eetcafƩ met een goede kaart voor een vriendelijke prijs. Echt een aanrader.

Gelukkig hebben we al vaker gegeten bij Ć©Ć©n van onze favoriete restaurants van de Hoekse Waard. Gisteren had Pinokkio of het Schaap en de Ooievaar, zoals ze tegenwoordig heten, namelijk een erg slechte dag. Op de Ć©Ć©n of andere manier waren we namelijk de enige gasten die avond. Iets wat ik nog nooit eerder meegemaakt had. Misschien omdat de zomervakantie begonnen is en veel (vaste) gasten elders vertoeven. En bovendien hadden de buren gisteren een buitenpodium met vreselijke Nederlandstalige muziek. En die herrie was ook nadrukkelijk aanwezig in dit restaurant. Welke ernstig de sfeer nadelig beĆÆnvloedende, omstandigheden waar het restaurant dus niets aan kan doen. De ontvangst was als vanouds weer erg hartelijk, het personeel is altijd leuk en attent. Ook nu weer. En ook op het eten was weer niets aan te merken. Ook dat was weer heerlijk. We waren met vier personen deze keer en een vriendin heeft een streng dieet waardoor ze helaas heel veel ingrediĆ«nten en gerechten niet mag hebben. Ondanks het overleg en zogenaamde begrip van het restaurant vooraf heeft ze toch al menige slechte ervaring gehad waardoor het eten iedere keer weer terug naar de keuken kon omdat er ondanks de afspraak toch ingrediĆ«nten inzaten die ze niet mocht hebben. En dat is een grote teleurstelling voor alle partijen. Ook hier had ze vooraf contact gehad met de kok. Maar hier was het wel allemaal perfect geregeld. De kok had ook nog vooraf speciaal terug gebeld om zeker te zijn dat ze alles mocht hebben wat hij klaar wilde maken. En zo had hij een heerlijke maaltijd buiten de kaart om samengesteld, met alleen maar ingrediĆ«nten die ze ook mocht hebben en waar ze van gesmuld heeft. Een groot compliment voor de kok dus. Zoals gezegd, kennen we het restaurant al goed, ondanks dat het best een tijd geleden was dat we er voor het laatst gegeten hadden, en weet ik dat er normaal op de sfeer en inrichting ook niets aan te merken valt. Dus daarom toch maar een zeven gegeven. Volgende keer hopen we weer in een goed gevulde zaak te eten zonder last te hebben van de herrie van de buren.

12. Nederlands Strijen

Super! Het eten is van goede kwaliteit en de service (bediening) erg vriendelijk en gastvrij. We zijnal heel wat keertjes hier geweest en het blijft goed! Aanrader!

dvdriel

14. Nederlands Strijen

Super leuke tent. Heerlijk eten. Aardige mensen. Een echte aanrader!

15. Nederlands Strijen

rrrobb

16. Nederlands Strijen

Hier hebben we al heel wat keren gegeten. Vooral de spareribs zijn een aanrader en voor een heel redelijke prijs. In de zomer is het ook nog eens erg leuk zitten in de tuin en de bediening is altijd erg vriendelijk.

rrrobb

Hier zijn we al heel wat keer geweest. Dit is mijn favoriet in de Hoekse Waard. Erg leuke bediening en heerlijk eten voor een meestal erg redelijke prijs. Deze mensen hebben echt hart voor hun zaak, en dat proef je. Hier moeten we echt na de vakantie weer eens gaan eten. De term "pannenkoekenhuis" is erg misleidend. Zo zijn ze begonnen, maar dat niveau zijn ze inmiddels al lang ontstegen. "Bistro" is een betere term.

De bestelde pannenkoeken lieten erg lang op zich wachten, dit terwijl de zaak niet eens vol zat. Op de kaaspannenkoek zaten een paar vierkante, half gesmolten plakken kaas (incl. niet gesmolten harde randjes). De kaas was absoluut niet meegebakken. Op de spekpannenkoek lagen een paar plakjes spek, welke ook niet met de pannenkoek meegebakken waren. We hebben dit gemeld, maar er werd niets mee gedaan. Een gemiste kans.

20. Nederlands Strijen

Cor & Jeannette

Prima ambiance goede bediening,goede kwaliteit eten, voldoende portie,hou dit er maar in.
    Komen regelmatig terug

21. Nederlands Strijen

Heerlijk gegeten! De spare ribs waren meer dan genoeg. Ook de bediening was uitstekend. Kortom binnenkort de andere gerechten van de kaart proberen.

22. Chinees-Indisch Strijen

Als vegetarier zelden zo slecht gegeten. Beperkte kaart t.o.v. vlees/vis. Vegetarisch eten in oestersaus lijkt me ook wat vreemd bijvoorbeeld. Vega soep leek wel snot met een smaakje.

Bediening was slecht, bleef aan hoofd van de tafel staan en moest tweemaal terugkomen om bestelling te controleren.

Het was er koud, als er een reservering geplaatst is, zorg dan dat je gasten in een warme omgeving worden ontvangen.

Nog een laatste tip, gooi de cd's met Enigma weg en zet desnoods skyradio op.

23. Chinees-Indisch Strijen

Vorige week hebben wij erg van hun eten mogen genieten. Als we weer in de buurt zijn gaan we zeker weer langs!

24. Nederlands Strijen

Vanavond een fantastisch gezellige avond gehad. Heerlijk eten, vrolijke en (kind-)vriendelijke bediening. Prima sfeer, relaxte achtergrondmuziek. Prijs/kwaliteit ook uitstekend. Absolute aanrader. We komen beslist vaker.

25. Chinees-Indisch Strijen

Tiepan ossenhaas is verrukkelijk. Ik weet niet wat ze er in doen, maar ga zo door.

26. Chinees-Indisch Strijen

Zeer goed restaurant zaterdag voor het laatst gegeten zeer goed en lekker kan geen chinees in de hoeksche waard aan tippen ga zaterdag weer lekker eten.

27. Chinees-Indisch Strijen

Ik heb in China gewoond en kwalitatief gezien komen zij het dichts in de buurt! Topper!

28. Nederlands Strijen

Timmerman

Gisteravond geweest... heerlijk gegeten! In eerste instantie stond de muziek wat hard, maar dit werd teruggeschroefd naar een heerlijk achtergrond muziekje. Het eten was heerlijk! De spare ribs zijn een absolute aanrader, zo mals! De porties zijn ruim, want een nagerecht paste niet meer.

29. Snackbar Strijen

Gisterenavond gegeten sinds lange tijd, was altijd goed, maar gisteren een dieptepunt. Kwaliteit zo slecht, bami smaakte naar plastic en de spare ribs hadden zo een vieze kleur....

Echt heel slecht, jammer dat de nieuwe eigenaar de boel zo heeft laten versloffen.

1,7
  30. Italiaans Strijen

Eten was goed en warm, bezorger was aardig. Bedankt voor jullie goede service..!