Laatste updates in Strijbeek

1. Bert-Jan Hoogveldt's profielfoto
    Bert-Jan Hoogveldt heeft een recensie geschreven voor Het Smokkelaartje

Bert-Jan Hoogveldt

Erwtensoep was waarschijnlijk voor de 3e keer opgelengd met water. Super slecht en erg weinig voor de prijs.
    Bediening was slecht geregeld hele lange wachttijd.

2. Betsie's profielfoto
    Betsie heeft een recensie geschreven voor Het Smokkelaartje
    Pannenkoekenhuis Strijbeek

Afgelopen zondag gastvrij ontvangen. Met een groep van 10 heerlijk kunnen eten met een gastvrije bediende. Onze kinderen kinderen konden heen waar ze wilden. Kortom een topavond mogen beleven!

3. Gerdien's profielfoto
    Gerdien heeft een recensie geschreven voor Het Smokkelaartje

Gerdien

Kaassoep leek meer op champignonsoep met klontjes. Toen we er wat van zeiden, zei de manager dat hij de soep wel lekker vond en dat smaken verschillen. Geen enkel begrip of tegemoetkoming. Een vreemde reactie. Beneden peil!

4. Fleur's profielfoto
    Fleur heeft een recensie geschreven voor Het Smokkelaartje
    Pannenkoekenhuis Strijbeek

Prachtig restaurant gelegen in een mooie omgeving, lekker eten en leuke ondergrondse ballenbak voor de kinderen!

Wil Loermans

Zeer slecht. We kwamen om te lunchen. Toen we de deur openden sprong een hond tegen ons op. De bekende dooddoener volgde: "Hij doet niks." In het restaurant liep nog een hond. Toen bleek dat alleen een grote houten tafel beschikbaar was en de rest van het restaurant niet, zijn we omgekeerd. De houding van degene die ons te woord stond, was ook niet uitnodigend. Jammer dat dit voorkomt.

6. Willem-jan Lambregts's profielfoto
    Willem-jan Lambregts heeft een recensie geschreven voor Het Smokkelaartje
    Pannenkoekenhuis Strijbeek

Als vaste klant gisteren weer geweest. Helaas gisteren slecht behandeld. Eten was niet goed, toen ik er wat van zei, zeiden ze letterlijk "je hebt het wel opgegeten". Tijdens het eten ging de muziek uit! En gingen ze rondom onze tafel vegen. Om 21.00 kreeg ik de vraag of we nog koffie wilden, zo niet dan konden ze het apparaat afsluiten. Om 21.30 werden we verzocht te vertrekken. Deze avond heeft mij 242 Euro gekost!!! En dan word je zo behandeld... Schandalig. Nee ik zal er nooit meer komen. Misschien is een cursus klantvriendelijkheid voor het personeel iets.

7. Lesly Baidjoe's profielfoto
    Lesly Baidjoe heeft een recensie geschreven voor Zoete lieve Gerritje

Eten erg lekker, gastvrijheid weinig van te merken. Volgens social deal kregen wij 35% korting op het gehele menu. Daar aangekomen was er maar 3 soorten gerechten. Een tournedos menu bestaande uit een zalm van lidl kwaliteit, wat groene sla en dressing. Daarnaast ging deze meneer ook nog onderhandelen zodat hij mij van de tournedos kon afhalen en bood slibtong aan. Mijn vrouw koos een slibtong met een grote gamba alleen de grote gamba was er niet. Vervolgens vragen wij op het einde een koffie en dan durft hij tegen zijn zus te zeggen, die overigens daar gratis aan het eten was, ze hebben een bon dus ze vragen alles. Eindafrekening 102 euro - 35% = 75 euro. 5 euro durven te vragen voor een glaasje wijn in een bistro. De wijn is trouwens van natuurazijn gemaakt of te lang open gestaan. Het hoofdgerecht was van klasse, daar hij had de tijd voor genomen.

8. Wilco's profielfoto
    Wilco heeft een recensie geschreven voor Het Smokkelaartje
    Pannenkoekenhuis Strijbeek

Geen ster waardering waard! Eerst heel lang wachten totdat er een bestelling opgenomen wordt. Als het dan uitgeserveerd wordt, wil je het eigenlijk gelijk mee terug geven.

De saté is een varkenshaas in drie of vier stukken gesneden. De marinade is niet te proeven. De entrecote is zwart en de bijbehorende peultjes zijn niet eens ontvliest. Je neemt een hap en hebt vervolgens een mond vol draadjes!
    We kregen een dessert als goedmakertje van het huis. We namen een brownie. Deze brownie was meer een chocolade taartje. Je moet er echt in hakken. Een brownie is toch luchtig!

Bij het afrekenen de volgende domper, geen enkele compensatie, we hadden toch een dessert van het huis gekregen.

Kortom voor ons nooit meer!!

9. Mieke's profielfoto
    Mieke heeft een recensie geschreven voor Zoete lieve Gerritje

Gisteren, 14-05-2016, waren wij uitgenodigd om hier te gaan eten. Wat een fantastische ervaring.
    We hebben super genoten, vooral van de carpaccio, die was echt subliem, trouwens de rest ook.
    Een aanrader voor iedereen die eens echt lekker wilt eten in een ongedwongen sfeer.
    Gerrit en de kok, hulde aan jullie kookkunst!!
    Komen absoluut nog eens een keertje terug.

10. F.J.M. Smit's profielfoto
    F.J.M. Smit heeft een recensie geschreven voor Zoete lieve Gerritje

F.J.M. Smit

De factor menselijkheid stond hoog aangeschreven. De sfeer straalde rust uit. De kwaliteit van het eten was heel goed. We hebben zelfs gedanst op achtergrondmuziek. Echt aan te bevelen, en lekker uit in Strijbeek. Voor herhaling vatbaar. Ga zo door. Juliette en Frans (met de tandem).

11. Ton en Lia's profielfoto
    Ton en Lia heeft een recensie geschreven voor Zoete lieve Gerritje

Ton en Lia

Hartelijk ontvangen door de gastheer en hebben verrukkelijk gegeten. Zelfs de gerechten konden worden aangepast aan onze persoonlijke wensen. Zeer aan te bevelen.

12. Jan's profielfoto
    Jan heeft een recensie geschreven voor Zoete lieve Gerritje

We hebben een prima avond gehad bij Zoete Lieve Gerritje. Bij de deur werden zeer netjes en persoonlijk ontvangen. Het restaurant is sfeervol ingericht. De gerechten waren zeer verzorgd en smaakten prima. We komen hier zeker nog eens terug.

13. Wil Loermans's profielfoto
    Wil Loermans heeft een recensie geschreven voor Zoete lieve Gerritje

Wil Loermans

14. HJ. en I.'s profielfoto
    HJ. en I. heeft een recensie geschreven voor Zoete lieve Gerritje

We hebben gisteren weer heerlijk gegeten! Prachtig opgemaakte borden en voortreffelijk van smaak. Je merkt dat hier met veel liefde gekookt wordt. Buitengewoon vriendelijke bediening, we lagen in de watten! Iedereen aan te raden om hier een hele fijne avond uit te zijn!

15. Zoete lieve Gerritje heeft een nieuwe foto
  16. Zoete lieve Gerritje heeft een nieuwe foto
  17. Zoete lieve Gerritje heeft een nieuwe foto
  18. Zoete lieve Gerritje heeft een nieuwe foto
  19. Werner Willemse's profielfoto
    Werner Willemse heeft een recensie geschreven voor Zoete lieve Gerritje

Een toptent in wording! Ontzettend lekker gegeten. Een bedrijf waar met liefde voor het vak wordt gewerkt en de gasten centraal staan.

20. frans's profielfoto
    frans heeft een recensie geschreven voor Het Smokkelaartje
    Pannenkoekenhuis Strijbeek

Na het lopen van de smokkelaarsroute is het fijn om bij Het Smokkelaartje wat te kunnen uitrusten. Ondanks dat de keuken pas om 16.00 uur open ging was de kok (die wel aanwezig was) bereid om voor ons een lekkere pannenkoek te bakken. Voortreffelijke dunne pannenkoek. Geen dikke meelhap. De bediening was deze keer ook zeer vriendelijk. Ik heb dat wel eens anders meegemaakt. Hopelijk blijft de bediening op deze manier doorgaan. Ik kom er dan graag nog eens een keer terug.

21. Dirk's profielfoto
    Strijbeekseweg 57 Strijbeek
  22. Simon's profielfoto
    Simon heeft een recensie geschreven voor Het Smokkelaartje
    Pannenkoekenhuis Strijbeek

Erg lang moeten wachten op een viertal overigens lekkere pannenkoeken (ca 1 uur wachttijd). Bij navraag bleek dat het erg warm was in de keuken.

23. frans de kort's profielfoto
    frans de kort heeft een recensie geschreven voor Zoete lieve Gerritje

frans de kort

Buitengewoon hartelijk ontvangen en de kaart is niet uitgebreid, maar het eten is van bijzondere kwaliteit en niet duur. De ambiance is gezellig en de parking is groots.

24. sander's profielfoto
    sander heeft gereageerd op een recensie van Ons Behaeghen

Niet ons probleem.... Mmmm, beetje kort door de bocht!

25. sander's profielfoto
    sander heeft een recensie geschreven voor Ons Behaeghen

Het restaurant is erg mooi. Er heerst een rustige huiselijke sfeer, wat het restaurant ook graag wil uitstralen. De stoelen zijn heerlijk zodat lang natafelen er ontspannen is. De wijnen zijn zeer heerlijk bij de gerechten. De gerechten waren heerlijk. Kom zeker terug!!

26. Peter's profielfoto
    Peter heeft een recensie geschreven voor Het Smokkelaartje
    Pannenkoekenhuis Strijbeek

Na een wandeling koffie wafels gegegeten. De bediening was heel erg traag. Eerst kregen we de koffie en pas drie kwartier later de wafels. Deze waren van buiten veel te hard gebakken en van binnen helemaal niet gaar. Gezien de hoogte van de prijzen absoluut geen aanrader. Wij gaan voortaan weer naar restaurants in meersel dreef of Chaam.

27. Elly Driessen's profielfoto
    Elly Driessen heeft een recensie geschreven voor Ons Behaeghen

Wij waren er met Pasen en vonden het geweldig. Heerlijk gegeten, het was een smaaksensatie. Een dikke vette 10.

28. jojannekke's profielfoto
    jojannekke heeft een recensie geschreven voor Ons Behaeghen

In 1 woord super, echt alles, van diner, tot sfeer, tot bediening. Ik weet geen enkel punt te noemen wat beter zou moeten. Het was een geweldige ervaring.

29. Jose en dirk's profielfoto
    Jose en dirk heeft een recensie geschreven voor Het Smokkelaartje

Jose en dirk

Na een heerlijke wandeling (smokkelpad) hebben we een voortreffelijk 12 uurtje gegeten. Net een nieuwe menukaart met overheerlijke gerechten. Alles was pikobello schoon. Zelf een wastafeltje voor de kinderen. Een besliste aanrader!!

30. Esther de Laat's profielfoto
    Esther de Laat heeft een recensie geschreven voor Ons Behaeghen

Al meerdere malen gegeten bij Ons Behaeghen en iedere keer weer is het een feestje. Het eten is van een hoog niveau maar toch toegankelijk en simpelweg super lekker. Het restaurant is prachtig en ontzettend sfeervol. Zeker met mooi weer is het terras een aanrader. Prijs/kwaliteit verhouding is heel goed, zeker de verrassingsmenu's zijn erg leuk en met speciale wensen wordt goed rekening gehouden. Gastvrouw Jolanda weet hoe ze voor de gasten moet zorgen terwijl Henry de heerlijkste gerechten maakt. Wij zullen hier zeker blijven komen.