Nieuwste foto's in Streefkerk

Laatste updates in Streefkerk

1. Ron's profielfoto
    Ron heeft een recensie geschreven voor Heeren aan de Haven

Imposante lokatie met de jachthaven op de achtergrond. Mooi plekje binnen met zicht. In 1e instantie vriendelijke bediening. Flesje mooie wijn besteld maar dat bleef lang weg… navraag gedaan toen bleek dat deze wijn niet meer op voorraad was. Bevlogen manager(?) kwam excuses aanbieden en bood ons een alternatief maar. Die zelfde flessen hadden wij thuis ook in 't rek staan dus… uiteindelijk voor schappelijke prijs geaccepteerd… maar van deze wijn had hij er maar één. Oké… ?!

Over onze voorgerechten hebben we een persoonlijke mening: de carpaccio had een duidelijk afwijkende smaak van wat wij traditioneel gewend zijn. De zeer dun gesneden beef tataki dreef in de ponzusaus en lag bijna onzichtbaar onder heel veel garnering waaronder heel veel reepjes "kroepoek". Door deze presentatie ging m.i. de ware smaakbeleving van de beef verloren.

Vervolgens kregen wij het hoofdgerecht, beide een ossenhaas/beef tenderloin. Allereerst vonden wij het heel vreemd dat deze gerechten op diepe borden met daarin ook nog een "vierkantjesrelief" werden geserveerd. Dit maakte het netjes snijden van het vlees tot een uitdaging. Toen wij hierover iets opmerkten bij de bediening, werd ons door een manager(?) van de avondploeg op een weinig empathische en eigenlijk onvriendelijke manier gezegd "… maar ze zijn toch wel mooi? ". Oké… ?!!
    Verder misschien onterecht maar het viel ons op dat beide stukken vlees dezelfde ronde vorm en dikte hadden… De smaak van de hoofdgerechten icm de bijgevoegde ingrediënten was zeker niet meer dan "redelijk".

Als afsluiter namen wij een churro-dessert met aardbeien en een bol ijs. Nou, de zeer weinige aardbeien hadden nog een groene kroon en waren gehalveerd èn hadden de grootte van een doperwt, de bol ijs had de grootte van een (kleine…) pingpongbal en er zaten 5 (!) flinke churro's bij! Al met al dus een zeer karig dessert met veel te veel churro en veel te weinig overige ingrediënten. Gelet op de hoogte van de rekening is dit een duidelijke ondermaatse prestatie voor veel te veel geld.

Dit krijgt zeker géén vervolg!

2. Belinda's profielfoto
    Belinda heeft een recensie geschreven voor Heeren aan de Haven

Wij hebben hier een geweldige avond en nacht gehad!
    Alles waar tot in de puntjes verzorgd.
    Het eten was heerlijk, en als schilderijtjes opgemaakt.
    De bediening was heel vriendelijk en behulpzaam, op verzoek van ons bedachten ze bij ieder gerecht een heerlijk wijntje!
    De pianist was wel een hele leuke extra beleving en hij wist zelf ons favoriete liedje te spelen.
    De sfeer was heel relaxed wat we erg knap vonden op zo n drukke kerstavond!
    Dikke 10 voor het hele team!
    Bedankt voor her heerlijke weekend!

3. Petra Kant's profielfoto
    Petra Kant heeft een recensie geschreven voor Heeren aan de Haven

We hebben ontbijt en lunch gebruikt bij de Heeren aan de haven. We lazen negatieve reviews over de bediening, maar wij (groep van acht 60+ers) werden heel plezierig door de uiterst behulpzame en vriendelijke serveerster bediend. Eten was ook helemaal prima, zowel ontbijt als lunch. We registreerden wel wat minder actief mannelijk personeel, samenscholend bij de receptie…maar wij werden geholpen en dat was 👍🏻👍🏻👍🏻

4. Jolanda en Manon's profielfoto
    Jolanda en Manon heeft een recensie geschreven voor Heeren aan de Haven

Jolanda en Manon

De entourage van dit restaurant is geweldig, locatie, interieur, daar is niets mis mee.
    Helaas met de rest wel.
    Op zaterdag 16 september 2023 een tafel gereserveerd voor 2 personen om 19:30 uur.
    We hadden een geweldige plaats buiten.
    De serveerster stond al bij ons voor we zaten met de vraag: eerst maar een watertje?
    Je krijgt daar geen tijd om rustig plaats te nemen.
    We wilden een wijntje en dat stond al voor onze neus terwijl de serveerster nog bij de tafel stond, er kwam een ander personeelslid met de wijn.
    Broodje erbij dames? Dat deden we dan maar, en zo hadden we dus werkelijk binnen 5 minuten na aankomst onze wijn en een schoteltje brood met een dipje van meloen.
    We moesten gelijk doorgeven wat ons hoofdgerecht zou zijn en dat kwam werkelijk 10 minuten na het serveren van het brood. We hadden dat nog niet eens helemaal op en het schaaltje met dip werd, net als het schaaltje van het brood, al weg gehaald.
    Zo was dus binnen 15 minuten na binnenkomst het brood en ons hoofdgerecht al uitgeserveerd! We hadden besloten de truffelpasta te nemen. Er kwam een vol bord met pasta dat niet eens naar truffel smaakte, de asperges waren vervangen door stukken boon. De pijnboompitten in ruime mate aanwezig. Zag er netjes uit, maar smaakte nergens naar! Mijn dochter besloot de serveerster aan te spreken met de mededeling dat ze ons een enorm opgejaagd gevoel gaf. Haar reactie: oh das niet de bedoeling, maar dat komt omdat het zo rustig is…
    We bestelden nog maar een wijntje om nog even te zitten en dit werd ons gegeven van het huis.
    Er werd constant om onze tafel heen gedrenteld en dat deed ons besluiten om maar weg te gaan.
    Een nooit meer ervaring! Bovendien mag je van zo’n restaurant verwachten dat er vers eten wordt uitgeserveerd, vers op bestelling bereid. Niet dus, het is namelijk onmogelijk om deze pasta binnen 10 minuten op tafel te zetten als het vers gemaakt zou zijn.
    Wij zullen iedereen afraden in dit restaurant te gaan eten. Laat je niet misleiden door de entourage, want uiteindelijk kom je om lekker rustig en ontspannen te eten. Hier is het slikken en zo snel mogelijk vertrekken!

1,8
  5. Huibert's profielfoto
    Huibert heeft een recensie geschreven voor Heeren aan de Haven

Huibert

Mooi gelegen. Na 3 weken van te voren reserveren toch het slechtste tafeltje gekregen. De tafel plakte! Bij de vraag of t schoongemaakt kan worden is t antwoord dat het in t hout zit! Haal die tafel dan weg! Nee kan wel servetje op was t antwoord. Bediening en eten is verder ok, maar gezien bovenstaande is de trek al weg. Kan stukken beter…

6. Saskia kroos's profielfoto
    Saskia kroos heeft een recensie geschreven voor Heeren aan de Haven

Saskia kroos

Mooi restaurant, high tea stelde niks voor, heel duur voor weinig eten en ook niet echt lekker, nog een sandwich besteld omdat we niet vol zaten.
    Bediening weinig interesse, ik kom hier niet meer terug.
    Veel betaald voor weinig en niets bijzonders.

7. Agnes's profielfoto
    Agnes heeft een recensie geschreven voor Heeren aan de Haven

Gezellig met de club koffie gedronken.
    Klein gebakje 6.25. Slechte reclame.
    Hier kom ik niet meer terug.

8. Robert.bonestroo@gmail.com's profielfoto
    Robert.bonestroo@gmail.com heeft een recensie geschreven voor Cafetaria't Geveltje

Robert.bonestroo@gmail.com

Heerlijk frietjes en frikandel speciaal met zoete curry. Romige bananen milkshake!
    Personeel erg vriendelijk en zaak ziet er netjes uit.

9. Esther van der vliet's profielfoto
    Esther van der vliet heeft een recensie geschreven voor Heeren aan de Haven

Esther van der vliet

Bediening was slecht, geen interesse om iets extra aan te bieden. Terwijl ik mij verjaardag vierde met mijn kinderen. Lang wachten tussen de gangen en de glazen al weg halen. Als ze gezegd had dat het even duurde hadden we nog een flesje wijn genomen. Jammer. Dat ze de kaart niet uit haar hoofd kende en bij een opmerking dit ontkent, na ontdekken op de kaart toegaf dat de keuken een fout had gemaakt. Erg jammer. Voorlopig komen wij niet meer terug.

10. Bode's profielfoto
    Bode heeft een recensie geschreven voor Heeren aan de Haven

Oesters gewoon en Japans zeer klein. 1 broodje met 4 man delen . Iedereen moest met volle hand het broodje pakken om er een stukje af te trekken. Zeer onhygiënisch. Gekozen voor 3 gangen shaaring a €52,50 p.p. Voorgerecht miniloempiaatje (wel lekker), 6 dimsun delen met 4 personen(lastig), 4 plakjes rosbief met een sausje, 4 garnalen klein, 1 rondje met soort Guinoa delen met 4 man(ieder 1 eetlepel). Kortom zeer weinig. Hoofdgerecht mandje roasted duck, met daaronder een mandje rauwe groente(onsmakelijk), 1 stukje zalm van 125 gram zelf in 4 stukjes te snijden zeer karig, bakje met ondefinieerbare stukjes vlees gebakken, schaaltje met wel mals vlees 2 ons voor 4 personen. Dessert was aardbeienbavarois en was smakelijk. 4 glazen prosecco, 6 glazen wijn 4 koffie + 2 water. Totaal €350. Dat is het niet waard. Kortom niet voor herhaling vatbaar. € 87,50 per persoon is veel te duur voor zo weinig. Sfeer is goed.
    Kan er helaas niet meer van maken.
    Volgens mij waren het porties voor 2 personen ipv 4 personen.

6,5
  11. Marije Massop's profielfoto
    Marije Massop heeft een recensie geschreven voor De Limonadefabriek

Marije Massop

Naar omstandigheden kijken we toch met een goed gevoel terug op dit avontuur. Eten is werkelijk subliem en personeel erg vriendelijk.

12. Martijn2.0's profielfoto
    Martijn2.0 heeft een recensie geschreven voor Cafetaria't Geveltje

Martijn2.0

Patat mag wel iets doorgebakken worden.
    Voor de rest een top tent.

13. Lea popijus's profielfoto
    Lea popijus heeft een recensie geschreven voor De Limonadefabriek

Lea popijus

Gisteren gegeten met zijn vieren. 5 gangen menu. Het was geweldig. Ook een goede oplossing met de hotelkamers.

14. Erwin Gerwig's profielfoto
    Erwin Gerwig heeft een recensie geschreven voor Cafe 't Centrum

Heerlijk gegeten. Stoofpotje, een echte aanrader. Heerlijk mals vlees.

15. Herman's profielfoto
    Herman heeft een recensie geschreven voor De Limonadefabriek

Nee, dit restaurant doet zijn goede naam geen eer aan. Dan ga ik liever elders voor een bakje friet. We zijn hier 13 september jl. Geweest. Werden door onze moeder getrakteerd. Service was wat mij betreft een dieptepunt. Als je bijna een half uur op je eerste drankje moet wachten (bestelling was wel opgenomen). Leg het mij maar uit. Ook de gerechten lieten lang op zich wachten… misschien wat meer personeel inzetten. Eten was wel goed. Voor gerecht niet helemaal mijn smaak, maar dat kan als je eens iets anders kiest. Hoofdgerecht lekker, maar veel te weinig en helemaal te weinig friet. Dat is bijna standaard als je met een groep bent. Ja en dan heb je je bord leeg en komen ze vragen of het genoeg was. Wat denk je zelf?

De TOETJES waren GEWELDIG, daar zou ik nog wel eens voor terug willen, maar ik denk dat dat niet meer gaat gebeuren. Voortaan weer ergens anders.

16. E.'s profielfoto
    E. heeft een recensie geschreven voor De Limonadefabriek

Etentje ter gelegenheid van 85e verjaardag.
    Restaurant is mooi ingericht en vriendelijk ontvangst.

Eten viel erg tegen. Te koude voorgerechten. In de tartaar zat ijs, de carpaccio was erg koud en croutons zacht; dus zo uit de koelkast. De smaak van de vis was goed(wel erg zacht). Rundvlees taai.
    Onze jarige vader van 85 kon het niet weg krijgen. Jammer!

Geen normale servetjes, alleen een stuk Theedoek waar het bestek op lag. Decoratief maar totaal niet praktisch.
    Moeten vragen om dessert lepeltjes.
    Koffie en thee werd geserveerd zonder een lepeltje.

De tafel werd afgeruimd, maar een natte plek werd niet droog gemaakt.
    Doordat de terras deur openstond zaten wij in de tocht. Werd niet echt iets meegedaan.
    Prijs & kwaliteit staat niet in verhouding. Geen aanrader.
    Vond het een teleurstelling.
    Ik begrijp al die positieve reviews niet…
    Matige kok of had hij zijn dag niet?

3,4
  17. Erik in t groen's profielfoto
    Erik in t groen heeft een recensie geschreven voor De Limonadefabriek

Erik in t groen

Twee weken geleden heb ik met veel plezier gegeten in dit restaurant. De locatie aan de jachthaven is erg bijzonder en daarnaast is parkeren geen probleem.

De amuses waren voldoende op smaak en voldeden aan de verwachting.

Het voor en hoofdgerecht waren vol van smaak, waarbij er daarbij sprake was een prima garing. De opmaak van de borden was strak en goed.

Absoluut hoogtepunt was het dessert. Dit waren twee kleine gerechten. Met name de zelfgemaakte Magnum waren voortreffelijk.

De bediening was prima en attent. De wijnsuggesties vielen daarbij in goede aard.

Erg verrast waren we over de rekening. De prijs kwaliteit verhouding is top. Het is weliswaar even rijden, maar we komen hier zeker terug.

18. Erwin's profielfoto
    Erwin heeft een recensie geschreven voor De Limonadefabriek

Bediening is ronduit slecht. Arrogant, lui en ongeïnteresseerd. Eten is kwalitatief goed, maar wat een kleine porties! Je moet moeite doen om een glas wijn te krijgen bij je eten ( in arrangement) en tussen de gangen van een verrassingsmenu zitten wel hele lange wachttijden. Meer dan 50 minuten op dessert moeten wachten dat zo groot was als een bitterkoekje. Waardeloos! Direct manager aangesproken en 1 op 1 tegen hem verteld wat er aan schorte. Was een etentje ter gelegenheid van 25 jarig huwelijk. Bij reservering zei hij dat hij er iets leuks van zou maken. Niet gebeurd. Hij erkende dit, zei sorry, en presenteerde vervolgens de rekening. Het interesseert ze geen lor.

19. Marian schipper's profielfoto
    Marian schipper heeft een recensie geschreven voor De Limonadefabriek

Marian schipper

Slecht, duurde allemaal super lang. Vis was totaal smakeloos. Mayonaise dunner dan slasaus. Het was na een eerdere goede ervaring een totale teleurstelling. Veel geld kwijt en het was een afknapper. Iets niet goed, is het antwoord jammer of oh.

3,7
  20. Marina Rijpkema's profielfoto
    Marina Rijpkema heeft een recensie geschreven voor De Limonadefabriek

Marina Rijpkema

Heerlijk gegeten, een 5 gangen verrassingsmenu. Heel jammer dat het niveau van bediening het niveau van het eten totaal niet haalt. Om half 8 binnen, om half 10 pas amuse en eerste gang gehad. Hoeft niet te snel, maar dit is de andere kant.

Tips voor bediening;
    -> Als je gasten in de gang ontvangt, hang dan rustig de jassen op en loop vervolgens met je gasten mee naar het restaurant. Loop niet met een arm vol jassen met je gasten mee.
    -> Zorg voor een acceptabele tijd tussen de gerechten, niet eerst te lang vervolgens te snel omdat het anders nachtwerk wordt.
    -> Zorg voor een goede planning. Tot 2x toe stonden ze bij ons met gerechten die voor een andere tafel bestemd waren.
    -> Ruim de tafels af als men klaar is en laat ze niet te lang met een lege bord voor hun neus zitten. Afruimen van de tafels geld ook voor de mensen die al weg zijn. Komt heel ongeorganiseerd over als alles op de tafels blijft staan.
    -> Broodje vooraf prima. Als het op is, vul het bij of haal het weg
    -> Laatste opmerking en dan stop ik er mee; bordje bij de deur over gladheid prima, maar dan wel zonder schrijffouten. Hebben wij aangepast 😉

Ik hoop oprecht dat ze wat gaan doen met deze opmerkingen. Voor het geld dat je ervoor betaald, en dat is niet weinig, wil je naast goed eten ook in de watten gelegd worden. Misschien ook iets meer geld uitgeven voor goed personeel?