Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Stramproy verdeeld zijn.

1. West-Europees Stramproy

Christien van Hunnik

Gisteren avond bij jullie met vier personen gegeten. Heerlijk buiten aan het water gezeten. Vriendelijke bediening en heerlijk gegeten. Een kanttekening. Er waren twee schalen van de salade bar leeg en bij vragen werden deze niet meer bijgevuld. Erg jammer. En de dames toilet ruimte zag er niet fris uit.

2. West-Europees Stramproy

Komen graag regelmatig genieten van jullie keuken!
    Ruime keuze op de menukaart.
    Vriendelijk personeel.
    Compliment aan de kok.

Een echt grote aanwinst en aanrader in Stramproy. Koos van de oude Schut uit Weert start zijn eigen bistro op het kerkplein in Stramproy. Sfeervolle zaak met ruimte tussen de tafels, zicht op de keuken en een gezellige bar.
    De chef in de keuken heeft zijn ervaring mede opgedaan in een sterrenrestaurant in Eindhoven en dat is te merken. Prachtige paletten die wat ze beloven ook in de smaak waarmaken. Mooie maar zeker ook verrassende combinaties van smaak en geur die soms snel en soms langzaam zich ontwikkeling op de tong. Alles begeleid met uitstekende soms gewaagde wijnen die de smaken versterken.
    Vegetariërs komen hier zeker aan hun trekken. Niet de bekende gerechten maar verrassingen en mooi verpakte superlekkere gerechten. Chapeau.
    Koos als uitstekende, attente en onderhoudende gastheer etaleert zijn kennis van wijnen met durf en soepel elan.
    De prijs-kwaliteit verhouding is zonder overdrijven uiterst gunstig te noemen.
    Kortom in een aangename sfeer heerlijk genieten van spijs en drank, eten op culinair hoog niveau voor een zeer gunstige prijs kan ook in een dorp.

Top keuken en een gezellige sfeer. Goede bediening en fijn dat ze ook rekening hielden met ons zoontje van 4. Gaan daar vaker komen

We hadden het 4-gangen verrassingsmenu. Heerlijk gegeten in een fijne sfeer met een lekkere witte wijn van Sicilië. Er was vlees en vis en een extra asperge soep. Ook het nagerecht was een traktatie.

Heuvelmans

Mooie Lokatie, heerlijk gegeten.
    En een heel vriendelijke fijne bediening.

Gertie Vialle

Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening met goede uitleg over de gerechten, in voor een grapje 😜. Ze weten je te overtuigen. Een echte aanrader en voor herhaling vatbaar.

Pleunis, Nelleke

Het was een heerlijke avond met lekkere gerechten en een fijne persoonlijke bediening!

Wat hebben we heerlijk gegeten! Alles van ons verrassingsmenu was even lekker.
    Ook de bij iedere gang geserveerde wijn was prima.
    Met daarbij de vriendelijke ontvangst en de fijne bediening maakt dat we zeer zeker graag terugkomen!

Frank Zoon

Ons eerste bezoek in Stramproy na jarenlange positieve ervaring met Koos in zijn Oude Schut te Weert. Eten en drinken waren zeer goed, vriendelijke en attente bediening. Ten opzichte van vorige locatie vele verbeteringen: meer ruimte, waardoor o.a. niet meer zo dicht op andere gasten; parkeermogelijkheden.

Joke Creemers

Heerlijk gegeten en gedronken; verrassingsmenu met wijnarrangement. Gezellige, ontspannen sfeer en vriendelijke bediening. We komen zeker nog een keer terug!

Je kon zien en proeven dat het eten met liefde was klaar gemaakt! De kaart nodigt qua prijzen uit om een verrassingsmenu te nemen. Slim bedacht qua inkoop, maar je moet het leuk vinden dat je niet weet wat je krijgt. Op de bierkaart staan geen prijzen vermeld en deze blijken voor de omgeving (dorp) wel wat aan de hoge kant. De eigen site van het restaurant is niet via Google vindbaar, je krijgt wel de Facebook pagina en daar staat de site op vermeld. Een online reservering verloopt snel en makkelijk. De lunchkaart ziet er aantrekkelijk uit en die gaan we zeker eens uitproberen! En met lekker weer op het terras met een drankje en een knabbel.

Heerlijk gegeten en goed verwend door de hele fijne en vriendelijke bediening en een fantastische gastheer.
    Complimenten voor Koos en z'n team!

Wij hebben afgelopen zaterdag gegeten bij Bistro Koos en ik kan alleen maar zeggen dat het heerlijk eten was met een topsfeertje. Wij gaan zeker terug.

Stephan Laenen

Heerlijke lunch genoten in gastvrije gezellige ambiance, verwelkomd door vriendelijke gastheer en dito gastvrouwen, heerlijke Chefs' special, TOP!

Toos In den Kleef

We hebben met ons gezin de verjaardag gevierd van mijn man en ik.
    Met 7 personen hebben we het verrassings menu 4 gangen gekozen.
    We konden van tevoren ook aangeven wie een voorkeur voor vlees of vis had.
    We hebben heerlijk gegeten, ook genoeg, want we konden zelfs frietjes bij bestellen bij het hoofdgerecht.
    Dat duurde echt niet lang.
    Voor herhaling vatbaar!

Een jarige jop

karin van nieuwenhoven

Lekker gegeten. Sfeervol. Attente bediening. Goede prijs-kwaliteit verhouding.
    We gaan zeker nog eens terug.

Kom hier al jaren eten altijd goed vriendelijke bediening en super netjes alles. Kortom 👍

20. Nederlands Stramproy

In tegenstelling tot een eerdere ervaring voldeed het eten niet aan de kwaliteit van eerdere keren dat ik hier heb gegeten. Dat was steeds met een groepje van 3 mensen. Dit keer waren we met een groep van 10 mensen en dit was al weken vantevoren gereserveerd.
    De bediening werd dit keer gedaan door twee jonge mensen die het gehele restaurant moesten bedienen. Hier ging dan ook het nodige mis, gerechten werden niet uitgeserveerd, bediening duurde lang. Het vlees was i.p.v medium rare doorbakken. Deze teruggestuurd daarna kwam er een entrecote die erg kort in de pan had gelegen en wel erg rood was.Omdat de rest het hoofdgerecht al bijna op had toch maar akkoord gegaan met deze manier van bereiden. De entrecote was wel lekker mals.
    Ik vond de bediening erg slecht, of dit lag aan het gebrek aan ervaring of aan de drukte is mij niet bekend. Ik denk een combinatie van beide. Als het alleen aan de drukte lag dan mag degene die de planning maakt zich schamen omdat ze al weken wisten dat er die avond een grotere groep zou komen.
    Jammer dat het voor ons teleurstellend was.

Sfeervol, heerlijke combinatie van lekkere gerechten en smaakvolle aangepaste wijnen. Aanrader!

22. Nederlands Stramproy

Joost Reijnart

Leuke ongedwongen sfeer. Verrassingsmenu genomen en dat was helemaal top!
    Hier gaan we vaker naar toe!

24. Chinees-Indisch Stramproy

Poepiejanjan

25. West-Europees Stramproy

Super ervaring en heel lekker gegeten en voor een kleine prijs.
    Zeker voor herhaling vatbaar.
    Ruime keuze in de menu’s..
    Leuke gastvrouw en een fijne ober.
    En een compliment aan de kok.
    Ga zo door.
    Gr Els.

26. West-Europees Stramproy

Zeer tevreden.
    Heerlijk gegeten en dat voor een kleine prijs.
    Ruime keuzes in de menu’s..
    Zeer vriendelijk personeel en een super kok ga zo door.
    Een dikke vette 10
    Een echte aanrader.
    Mvg Mar.

27. Chinees-Indisch Stramproy

Het eten is heerlijk vooral het verrassingsmenu met kleine hapje. Personeel was super! Zeker een aanrader.

28. Nederlands Stramproy

Nelly en Tjeui

Heerlijk gegeten buiten op terras en super bediening van Loes, de perfecte gastvrouw. (Down under woman )
    lekker eten voor een eerlijke prijs.

29. West-Europees Stramproy

Peter-Paul

Eten bij de Luifel, onze laatste keer. Het voorgerecht, een carpaccio, was prima. Het hoofdgerecht, kabeljauw voor de een en een entrecote voor de ander, was belabberd. De kabeljauw was niet gaar en de entrecote, die volgends de menukaart bestond uit "mals biefstuk" bestond voor 80% uit vet en pezen. Onze opmerking richting bediening dat we dit niet wilden eten, leverde een teruggang van onze borden naar de keuken op en weer linea recta terug naar onze tafel. Het eten hoorde zo te zijn volgens de kok. De entrecote bestond bij terugkomst nog uit 2 vierkante centimeter "vlees", het vet was ervan af gesneden, meer niet. Pezen bleven over met nog het nodige vet overigens. Nee, absoluut geen aanrader. Bij het afruimen van de tafel en afrekenen werd ook niet meer gevraagd of het gesmaakt had, maar of we klaar waren. Wat een slechte zaak! Voor veel minder geld kun je op andere plekken veel beter eten! Voor dit geintje moesten we meer dan 60 euro afrekenen...

1,3
  30. Nederlands Stramproy

Vriendelijke ontvangst voelt erg persoonlijk, zeer goede Bieren, erg smakelijke gerechten, prettige sfeer en dit alles samen voor nog geen €40 p.p, dus top!! Jammer dat wij op 2 uur rijden vanaf dit restaurant wonen. We komen graag een keer terug.