Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Stramproy verdeeld zijn.

Viel ons tegen. We hadden verrassingsmenu.
    We waren met 5 personen kregen een schaaltje met twee stukjes stokbrood, krijgen we normaal voor twee personen.
    Een pakje harde roomboter kwam uit de koelkast.
    Frites waren ook erg weinig,
    Dessert was heerlijk. Wel lang moeten wachten.
    We kwamen uit weert maar is niet voor herhaling,
    Voor de prijs hadden we meer verwacht.

Rene Van Dael

Heel lekker eten en een top bediening. Voor herhaling vatbaar.

Gezellig en lekker gegeten. Hier komen we zeker terug.

4. West-Europees Stramproy

Heel slecht. Bediening ver onder de maat. Vertelde tegen een echtpaar dat er geen plek was. Een minuut later mochten andere mensen die ook niet gereserveerd hadden er wel gaan zitten. Toen de mensen er wat van zeiden gingen ze hier weer slecht mee om. Wij zouden weg gelipen zijn als we zo behandeld werden als dit echtpaar. Wij komen hier nooit meer terug.

Gisteren voor de 2e keer bij Bistro Koos van een variatie op het vorige week al door ons gekozen 3 gangen verrassingsmenu genoten. Beide keren waren het heerlijke verrassingen, zowel qua presentatie van de 3 gangen als qua keuze en samenstelling van elke gang. Heerlijke gerechten die zowel een lust voor het oog als een lust voor de tong waren! Dat in combinatie met de prettige bediening maakt Bistro Koos een absolute aanrader!

We komen vaak eten bij Koos en het is altijd goed! De verrassingsmenu's zijn zeer aan te raden. Altijd lekker en zeker verrassend.

Monique

Met vrienden weer heerlijk wezen eten bij Koos. We kwamen niets tekortt bij het verrassingsmenu en aan alle wensen werd voldaan. De derde gang wilden we vervangen door een kaasplankje of koffie, dit was absoluut geen probleem. Kortom wederom genoten.

Bistro Koos is naar mijn mening het beste restaurant in de verre omtrek. Super eten voor een zeer schappelijke prijs.

Heerlijk gegeten! Verrassingsmenu is een echte traktatie!

Een van de obers was slecht gehumeurd. Voorgerecht was super, hoofd gerecht was 3 van de vier gewoon slecht. Wachttijd plusminus 90 minuten tussen voor- en hoofdgerecht, voor hun was dit gewoon.

Super gegeten, verrassingsmenu met een fantastische wijn. De bediening was erg attent en zorgzaam. Een geweldige avond gehad. Bedankt.

Herbert

Onze keuze viel op een all in verrassingsmenu van 3 gangen. Voorgerecht was een lekkere salade met veel variatie. Hoofdgerecht was een sappige kalfshaas met warme groenten en frietjes. Nagerecht ijs met bosbessen en aardbeien. De aangepaste wijnen maakten het af. Bediening was lief, vriendelijk en top. Een aanrader!

De Vries

Zeer slecht.
    Vanmiddag daar salade gegeten van de lunchkaart.
    De sla zag er al wat raar uit. En veel te veel slasaus door de salade. Viel dus erg tegen. En was ook nog erg duur voor wat je kreeg.

Jacobs P.

Prima kwaliteit, prettige bediening…

Noor Coenen

We hebben genoten van het 3 gangen verrassingsmenu. Prima prijs-kwaliteitsverhouding.
    Zeker een aanrader.

16. West-Europees Stramproy

We zijn met z'n vieren wezen eten bij vosenven we namen alle vier de boeren Hamburger deze wassen echt super mals, zeer goed van smaak komt mede door de barbecue grill en de kok de hem heeft bereid rosé van binnen geweldig LEKKER.
    Bij de salade bar zou ik het anders indelen bijvoorbeeld rauwe ui, ijsbergsla, olijfolie een paar verschillende smaken.
    Olijven, komkommersalade, kartoffelsalade, en een dressing!
    Wij hopen als we volgende week weer komen dat de KOK het een beetje aanpast zou geweldig zijn.
    En een muziekje op het terras voor de sfeer. (Kussens in de stoelendans zodat geweldig zijn)
    wij hebben er heerlijk gegeten kunnen ze in Weert een voorbeeld van nemen.
    Ga zo door geweldig bedankt.

Suzanne

Na de vele positieve verhalen over deze bistro, vonden wij het tijd deze zelf uit te proberen.
    En we hebben genoten! Alle gerechten waren zonder uitzondering heerlijk, mooi opgemaakt en goed qua hoeveelheid. De bediening was vriendelijk en er zat voldoende tijd tussen de gangen.
    Daarnaast heeft Koos ons prima geadviseerd rondom de wijn, én ook deze was erg lekker. Er was nog een klein misverstand over het bestelde gerecht, en ook dit is heel netjes opgelost, vandaar de 10 bij de service. Een echte aanrader; wij zullen zeker terug komen!

We hebben heerlijk gegeten. Wij hadden een verrassingsmenu wat dan ook een echte verrassing was. De wijn die er bij geschonken werd was perfect. De bediening was geweldig. We komen hier zeker vlug terug.

Caris

Erg lekker gegeten, verrassingsmenu is een aanrader

20. West-Europees Stramproy

Christien van Hunnik

Gisteren avond bij jullie met vier personen gegeten. Heerlijk buiten aan het water gezeten. Vriendelijke bediening en heerlijk gegeten. Een kanttekening. Er waren twee schalen van de salade bar leeg en bij vragen werden deze niet meer bijgevuld. Erg jammer. En de dames toilet ruimte zag er niet fris uit.

21. West-Europees Stramproy

Komen graag regelmatig genieten van jullie keuken!
    Ruime keuze op de menukaart.
    Vriendelijk personeel.
    Compliment aan de kok.

Een echt grote aanwinst en aanrader in Stramproy. Koos van de oude Schut uit Weert start zijn eigen bistro op het kerkplein in Stramproy. Sfeervolle zaak met ruimte tussen de tafels, zicht op de keuken en een gezellige bar.
    De chef in de keuken heeft zijn ervaring mede opgedaan in een sterrenrestaurant in Eindhoven en dat is te merken. Prachtige paletten die wat ze beloven ook in de smaak waarmaken. Mooie maar zeker ook verrassende combinaties van smaak en geur die soms snel en soms langzaam zich ontwikkeling op de tong. Alles begeleid met uitstekende soms gewaagde wijnen die de smaken versterken.
    Vegetariërs komen hier zeker aan hun trekken. Niet de bekende gerechten maar verrassingen en mooi verpakte superlekkere gerechten. Chapeau.
    Koos als uitstekende, attente en onderhoudende gastheer etaleert zijn kennis van wijnen met durf en soepel elan.
    De prijs-kwaliteit verhouding is zonder overdrijven uiterst gunstig te noemen.
    Kortom in een aangename sfeer heerlijk genieten van spijs en drank, eten op culinair hoog niveau voor een zeer gunstige prijs kan ook in een dorp.

Top keuken en een gezellige sfeer. Goede bediening en fijn dat ze ook rekening hielden met ons zoontje van 4. Gaan daar vaker komen

We hadden het 4-gangen verrassingsmenu. Heerlijk gegeten in een fijne sfeer met een lekkere witte wijn van Sicilië. Er was vlees en vis en een extra asperge soep. Ook het nagerecht was een traktatie.

Heuvelmans

Mooie Lokatie, heerlijk gegeten.
    En een heel vriendelijke fijne bediening.

Gertie Vialle

Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening met goede uitleg over de gerechten, in voor een grapje 😜. Ze weten je te overtuigen. Een echte aanrader en voor herhaling vatbaar.

Pleunis, Nelleke

Het was een heerlijke avond met lekkere gerechten en een fijne persoonlijke bediening!

Wat hebben we heerlijk gegeten! Alles van ons verrassingsmenu was even lekker.
    Ook de bij iedere gang geserveerde wijn was prima.
    Met daarbij de vriendelijke ontvangst en de fijne bediening maakt dat we zeer zeker graag terugkomen!

Frank Zoon

Ons eerste bezoek in Stramproy na jarenlange positieve ervaring met Koos in zijn Oude Schut te Weert. Eten en drinken waren zeer goed, vriendelijke en attente bediening. Ten opzichte van vorige locatie vele verbeteringen: meer ruimte, waardoor o.a. niet meer zo dicht op andere gasten; parkeermogelijkheden.

Joke Creemers

Heerlijk gegeten en gedronken; verrassingsmenu met wijnarrangement. Gezellige, ontspannen sfeer en vriendelijke bediening. We komen zeker nog een keer terug!