Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Stramproy verdeeld zijn.

We hebben enorm genoten, samen met familie en het heerlijke eten. Chapeau voor de kok. Een echte aanrader dat 3 gangen menu 😋. Vriendelijk en deskundig personeel. Top avond gehad 👍

Ans en willem

L.S. mevr. /Menh.
    Prima sfeer, met persoonlijke aandacht.
    Gaan zeker nog vaker terug.

Heerlijk gegeten op de wild wijn avond. Wat een aanrader!

Vriendelijke bediening, mooie gerechten en bijpassende wijnen.
    Met de uitleg van Enrico en de livemuziek van Fons was de avond compleet.

Heel erg lekker gegeten, mooi gepresenteerd, en heerlijke passende wijnen erbij.
    Top.

Leon Verhaegen

De chef verraste ons met een heerlijk menu. Heel lekker voor een eerlijke prijs.

Echt een aanrader!! We hebben mogen genieten van een verrassingsmenu en verrast zijn we daarmee zeker! Heerlijke combinaties van smaken. Wij hebben er echt van genoten.
    We komen zeker snel weer terug

Gisteren weer heerlijk wezen eten bij Koos. Deze keer met mijn familie en ik mag zeggen dat Koos er weer twee fans bij heeft.

We gingen voor het 4-gangen menu, ik zonder de wijn ihkv de BOB duty. Wijnen pasten prima bij de gerechten heb ik begrepen en mijn geen vlees / room wens werd volkedig ingewilligd en was zeker net zo verrukkelijk.

Na een super geslaagde avond met voldaan gevoel huiswaarts gekeerd. Tot de volgende keer!

Jacqueline

Gisteravond genoten van een driegangenverrassingsmenu; alles klopt bij Bistro Koos! Bediening, mooie opgemaakte borden en vooral… heerlijk eten vergezeld van dito wijnen! We kwamen graag van Roggel naar Stramproy.

Een klein aandachtspuntje is voor ons de akoestiek.

Heerlijk gegeten. Super bediening.

Overheerlijk gegeten bij Koos. Hier wordt veel aandacht gegeven aan alle gerechten met veel bijzondere smaakexplosies.

We hebben het 4- gangen verrassingsmenu gekozen.
    Het was heerlijk, het eten overstijgt het niveau van een gewone bistro.
    De borden waren zorgvuldig en mooi opgemaakt, de smaken prima en het geheel afwisselend en goed gecombineerd.

Het verrassings menu was met recht een verrassing, 4 gangen op mooi opgemaakte borden die heerlijk smaakten.

Viel ons tegen. We hadden verrassingsmenu.
    We waren met 5 personen kregen een schaaltje met twee stukjes stokbrood, krijgen we normaal voor twee personen.
    Een pakje harde roomboter kwam uit de koelkast.
    Frites waren ook erg weinig,
    Dessert was heerlijk. Wel lang moeten wachten.
    We kwamen uit weert maar is niet voor herhaling,
    Voor de prijs hadden we meer verwacht.

Rene Van Dael

Heel lekker eten en een top bediening. Voor herhaling vatbaar.

Gezellig en lekker gegeten. Hier komen we zeker terug.

16. West-Europees Stramproy

Heel slecht. Bediening ver onder de maat. Vertelde tegen een echtpaar dat er geen plek was. Een minuut later mochten andere mensen die ook niet gereserveerd hadden er wel gaan zitten. Toen de mensen er wat van zeiden gingen ze hier weer slecht mee om. Wij zouden weg gelipen zijn als we zo behandeld werden als dit echtpaar. Wij komen hier nooit meer terug.

Gisteren voor de 2e keer bij Bistro Koos van een variatie op het vorige week al door ons gekozen 3 gangen verrassingsmenu genoten. Beide keren waren het heerlijke verrassingen, zowel qua presentatie van de 3 gangen als qua keuze en samenstelling van elke gang. Heerlijke gerechten die zowel een lust voor het oog als een lust voor de tong waren! Dat in combinatie met de prettige bediening maakt Bistro Koos een absolute aanrader!

We komen vaak eten bij Koos en het is altijd goed! De verrassingsmenu's zijn zeer aan te raden. Altijd lekker en zeker verrassend.

Met vrienden weer heerlijk wezen eten bij Koos. We kwamen niets tekortt bij het verrassingsmenu en aan alle wensen werd voldaan. De derde gang wilden we vervangen door een kaasplankje of koffie, dit was absoluut geen probleem. Kortom wederom genoten.

Bistro Koos is naar mijn mening het beste restaurant in de verre omtrek. Super eten voor een zeer schappelijke prijs.

Heerlijk gegeten! Verrassingsmenu is een echte traktatie!

Een van de obers was slecht gehumeurd. Voorgerecht was super, hoofd gerecht was 3 van de vier gewoon slecht. Wachttijd plusminus 90 minuten tussen voor- en hoofdgerecht, voor hun was dit gewoon.

Super gegeten, verrassingsmenu met een fantastische wijn. De bediening was erg attent en zorgzaam. Een geweldige avond gehad. Bedankt.

Herbert

Onze keuze viel op een all in verrassingsmenu van 3 gangen. Voorgerecht was een lekkere salade met veel variatie. Hoofdgerecht was een sappige kalfshaas met warme groenten en frietjes. Nagerecht ijs met bosbessen en aardbeien. De aangepaste wijnen maakten het af. Bediening was lief, vriendelijk en top. Een aanrader!

De Vries

Zeer slecht.
    Vanmiddag daar salade gegeten van de lunchkaart.
    De sla zag er al wat raar uit. En veel te veel slasaus door de salade. Viel dus erg tegen. En was ook nog erg duur voor wat je kreeg.

Jacobs P.

Prima kwaliteit, prettige bediening…

Noor Coenen

We hebben genoten van het 3 gangen verrassingsmenu. Prima prijs-kwaliteitsverhouding.
    Zeker een aanrader.

28. West-Europees Stramproy

We zijn met z'n vieren wezen eten bij vosenven we namen alle vier de boeren Hamburger deze wassen echt super mals, zeer goed van smaak komt mede door de barbecue grill en de kok de hem heeft bereid rosé van binnen geweldig LEKKER.
    Bij de salade bar zou ik het anders indelen bijvoorbeeld rauwe ui, ijsbergsla, olijfolie een paar verschillende smaken.
    Olijven, komkommersalade, kartoffelsalade, en een dressing!
    Wij hopen als we volgende week weer komen dat de KOK het een beetje aanpast zou geweldig zijn.
    En een muziekje op het terras voor de sfeer. (Kussens in de stoelendans zodat geweldig zijn)
    wij hebben er heerlijk gegeten kunnen ze in Weert een voorbeeld van nemen.
    Ga zo door geweldig bedankt.

Suzanne

Na de vele positieve verhalen over deze bistro, vonden wij het tijd deze zelf uit te proberen.
    En we hebben genoten! Alle gerechten waren zonder uitzondering heerlijk, mooi opgemaakt en goed qua hoeveelheid. De bediening was vriendelijk en er zat voldoende tijd tussen de gangen.
    Daarnaast heeft Koos ons prima geadviseerd rondom de wijn, én ook deze was erg lekker. Er was nog een klein misverstand over het bestelde gerecht, en ook dit is heel netjes opgelost, vandaar de 10 bij de service. Een echte aanrader; wij zullen zeker terug komen!

We hebben heerlijk gegeten. Wij hadden een verrassingsmenu wat dan ook een echte verrassing was. De wijn die er bij geschonken werd was perfect. De bediening was geweldig. We komen hier zeker vlug terug.